نتایج جستجو برای عبارت :

تصاویری از غم دنیاgo

لعن دشمنان حضرت زهرا علیها السلام در قرآن
علی بن ابراهیم قمی قدس الله روحه الشریف عالم و مفسر بزرگ شیعه می‌نویسد:
وقوله ان الذین یؤذون الله ورسوله لعنهم الله فی الدنیا والآخرة واعد لهم عذابا مهینا» قال نزلت فیمن غصب امیر المؤمنین علیه السلام حقه واخذ حق فاطمة علیها السلام وآذاها وقد قال رسول الله صلى الله علیه وآله من آذاها فی حیاتی كمن آذاها بعد موتی ومن آذاها بعد موتى كمن آذاها فی حیاتی، ومن آذاها فقد آذانی ومن آذانی فقد آذى الله وهو قو
 
زمستان این قدرت جادویی را دارد تا حتی کسل کننده‌ترین منظره‌ها را به صحنه‌ای از یک افسانه تبدیل کند. عکاسی از مناظر زمستانی پوشیده از برف و یخ می‌تواند فرصت هیجان انگیزی برای ثبت تصاویر منحصر به فرد و شگفت انگیز باشد، به خصوص هنگامی که یک صحنه آشنا در روکشی از برف پوشیده می‌شود و منظره کاملا متفاوتی به وجود می‌آورد.
 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم . #رنگامیزی #رنگ_آمیزی *محتوای آموزشی سالم استفاده کنیم.* یکی از نکاتی که معمولا در مشکات روی اون دقت داریم، انتخاب تصاویر سالم برای آموزش هست، مخصوصا تصاويري که به عنوان کاربرگ یا ابزار تدریس یا قصه گویی استفاده میشن. در انتخاب تصاویر سالم ، نکات ریز زیادی وجود داره که لازمه بشون باشه. هر تصویری مناسب استفاده نیست. گاهی از اینترنت تصاويري می‌گیریم که در نگاه اول مناسب هستن و کاملا با واحد کار مد نظرمون مطابق هستن.
تصاويري از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
بر اساس یک سنت بی‌رحمانه که بیش از 1200 سال قدمت دارد، ساکنین جزایر فارو در دانمارک با کشاندن تعداد زیادی از نهنگ‌ها و دلفین‌ها به ساحل، آن‌ها را با چاقو، نیزه و دیگر وسایل برنده قتل‌عام می‌کنند. به‌طوری‌که هرساله در اثر این قتل‌عام فجیع، صدها نهنگ و دلفین کشته‌شده و آب دریا به رنگ قرمز درمی‌آید.
کشتار بی‌رحمانه نهنگ‌ها در مناطق "بور" و "توشهاون" در جزایر فارو انجام می‌شود. مردم محلی با نزدیک شدن نهنگ‌ها به سمت ساحل، با نیزه و چاقو به ش
 

جدید ترین مدل های ابرو
 
زیبا
ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.اقراق
نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را
از بین ببرد.
با دیدن
این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای ابرو  می توانید مدل
ابرویتان را نیز بر  اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع  و طرح اصلی ابرو انتخاب
کنید.
تصاويري از جدید ترین مدل ابرو
 

ادامه مطلب
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
 
تصاويري زیبا از عزاداری محرم مزار بی بی مریم (س)+ عکاس مهدی اردونی
 
موشن گرافیک از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاويري همچون وکتورها و تصاويري که عموما با برنامه های گرافیکی همچون فتوشاپ و . ساخته میشوند، تشکیل شده است.موشن گرافیک ها اصولا به همراه صدا توسط برنامه هایی مالتی مدیا همچون ادوب افترافکت ساخته میشوند.john withney اولین کسی بود که کلمه موشن گرافیک را وارد فرهنگ و لغات مربوط به دنیای مالتی مدیا کرد.
  

ادامه مطلب
سونوگرافی ترانس واژینال با استفاده از امواج صوتی فرکانس بالا تصاويري از داخل بدن ایجاد کرده و نمایش می دهد. تصاويري که از این سونوگرافی به دست می آید بسیار دقیق می باشد. از آنجا که سونوگرافی شکمی دقیق است و اطلاعات کاملی از ارگان های شکمی به ما می دهد ولی در مورد ارگان های لگنی به این صورت نیست. برای چک کردن ارگان های لگنی بهتر است از سونوگرافی ترانس واژینال استفاده شود.
سونوگرافی اندوواژینال ، نوعی سونوگرافی لگن است که پزشکان از آن برای بر
اسکیزوفرنی یکی از اختلالات روانی است که به صورت ژنتیکی انتقال پیدا میکند. ظهور و شناخت بیماری اسکیزو از دوران نوجوانی حدوداً ۱۱ سالگی شکل میگیرد.
عامل اصلی در شکل گیری اسکیزوفرنی
یکی از عوامل مهمی که در بیماری اسکیزوفرنی باعث رشد بیماری میشود محیط خانوادگی نامناسب و شرایط نامناسب است که باعث میشود ژن بیماری فعال در فرد، شروع به رشد و نشان دادن عوارض بیماری کند. به این دلیل بیماری اسکیزوفرنی میتواند پس از دوره نوجوانی رشد پیدا کند و عوارض
درها و پنجره‌ها از جمله‌ اجزای اصلی موجود در خانه‌ها هستند که شکل و رنگ مناسب آن‌ها نقش مهمی در زیباتر دیده شدن خانه‌ها دارد. در واقع، می‌توان این‌ اجزا را جزو دکوراسیون داخلی خانه تصور کرد. باید رنگ مناسبی برای در و پنجره‌تان انتخاب کنید تا با سایر اجزای موجود در خانه متناسب باشند. اگر خودتان می‌خواهید این کار را انجام دهید، در ادامه مواردی برای شما آماده کرده‌ایم.رنگ آمیزی درب و پنجره شاید به نظر کار ساده‌ای باشد، اما مانند هر کار د
با ثبت عناصر بی همتای آن محیط مشابه غذا، نوع پوشش، اماکن مهم در تصاویر خویش جنبه‎های بصری عکس ها را افزایش دهید و نزاکت آن مکان را متمایز کنید و به سایرین پرتو دهید.
3) از زوایایی متفاوت عکس بگیرید
قبل از اختناق دادن دکمه شاتر  دوربین  اندیشه کنید. برده این وسوسه نشوید که چندین عکس سریعا بگیرید که در سرانجام همه آن ها با یکدیگر فرقی ندارند. همه صجنه را دلخواه قرار دهید و موعد برگزیدن پرسپکتیو به شکلی متفاوت اندیشه کنید. جالب ترین محیط‌ برا
 
بناهای دیدنی کشور اسپانیا
شهر بسالو در کاتالونیا قراردارد  جاذبه های تاریخی بسیاری دارد



در سفر به اسپانیا استراحت فراموش نشود!
اگر خسته اید، از استراحت خود لذت ببرید، اسپانیایی ها بیرون نمی روند مگر بعد از خواب نیمروز دلچسب!! این مردم علاقه شدیدی به خواب نیمروزی دارند شاید به همین دلیل باشد که در تمام شهرهای اسپانیا شب ها خیابان ها شلوغ تر از روز است.
ال کلاسیکو جنگ فوتبال در اسپانیا
علاقه مندان به فوتبال در ال کلاسیکو که مصاف دو تیم رئا
این روزها تصاويري که از رفتار غیرمتمدنانه ما ایرانی‌ها منتشر می‌شود، گویای واقعیاتی است که حاضر نیستیم به آنها اعتراف کنیم.
واقعیتی که نمی‌توان پنهان کرد رفتار طلبکارانه و عوامانه بخشی از جامعه ایرانی است. جامعه‌ای که همه چیز را از حکومت می‌خواهد و در مشکلات پدید آمده نقشی برای خود قائل نیست. این روزها تصاويري که از رفتار غیرمتمدنانه ما ایرانی‌ها منتشر می‌شود، گویای واقعیاتی است که حاضر نیستیم به آنها اعتراف کنیم. از مردمی که با وجود
این عکس یکی از زیباترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.


وقتی
بعد از یک مقاومت سخت که بابتش بهای سنگینی دادی و بسیاری از اعضای
خانواده ات از دست رفته اند شیرینی پیروزی به عمق جانت می نشیند آنقدر که
دیگران هم با لبخند تو می خندند.
ملت ایران دست به دست هم داد تا این پیروزی همچنان بعد از سالها کاممان را شیرین کند و باعث مباهاتمان شود.
این عکس یکی از زیبا ترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 
◀️ رادار مدرن ایرانی کاشف سوپرهورنت» مشکوک آمریکایی
روز گدشته تصاويري منتشر شد که نشان می‌داد روز اول فروردین با اشراف قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یک جنگنده F۱۸ آمریکایی ابتدا شناسایی و سپس با هشدار قاطع مبنی بر شلیک موشک به آن، از نزدیکی مرزهای کشورمان دور شده است.
ادامه مطلب
اسپانیا را چگونه توصیف کنیم؟توصیف اسپانیا کمی سخت و در عین حال آسان است. این کشور نه چندان پهناور ولی زیبا ، شهرتش را مرهون مردم، فرهنگ، هنر و غذا ها و آداب و رسوم خاصش است. تور اسپانیا همیشه یک شگفتانه خاص برای کسانی که آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، دارد.
 
بناهای دیدنی کشور اسپانیا
شهر بسالو در کاتالونیا قراردارد  جاذبه های تاریخی بسیاری دارد



در سفر به اسپانیا استراحت فراموش نشود!
اگر خسته اید، از استراحت خود لذت ببرید، اسپان
بارندگی اخیر در روستای محمدزینا نماها و جاذبه های چشم نواز زیبایی را ایجاد نموده است. تصاويري که در ادامه می بینیم چندنما از هوای بعد از باران چند روز گذشته در محمدزینا است که محمدزینا آنلاین آن ها را به تصویر کشیده است.
ادامه مطلب
بارندگی اخیر در روستای محمدزینا نماها و جاذبه های چشم نواز زیبایی را ایجاد نموده است. تصاويري که در ادامه می بینیم چندنما از هوای بعد از باران چند روز گذشته در محمدزینا است که محمدزینا آنلاین آن ها را به تصویر کشیده است.
ادامه مطلب
کانال مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از امریکا» با انتشار تصاويري نوشت: حدود ٣٠٠ نفر از مردم پورتلند در ایالت اُرِگان امریکا، حمله‌ی هوایی به خودروی ژنرال ایرانی را محکوم و به اقداماتی که جنگ را شعله‌ور می‌کند اعتراض کردند.
 
#داستانکهای_پندآموز پادشاهی جایزه بزرگی برای هنرمندی گذاشت که بتواند به بهترین شکل ، آرامش را به تصویر بکشد. نقاشان بسیاری آثار خود را به قصر فرستادند. آن تابلو ها ، تصاويري بودند از خورشید به هنگام غروب ، رودهای آرام
ادامه مطلب
سلام این تصاويري از محیط بازی است دعا کنید تو خروجی اندروید با نرم افزار وینوس مشکلی نداشته باشه هنوز پوش نوتیفکشن و فروشگاه مونده ولی حتما فک کنم تا شب بسازم چون یه نفر هستم نمیتونم زود تر کار هارو رو به راه کنم و با ارور های زیادی از نرم افزار ها مواجه هستم چون فقط با یه برنامه ساخته نشده با 7 الی 8 برنامه ساخته شده از گرافیک گرفته تا هاست به جز بک گراند ها تمام طراحی گرافیک را بر عهده گرفتم
نظرتان را در مورد بازی حتما حتما بگید
همچنینین بخوانید:
مدل های محبوب آرایشی ن کشور‌های مختلف جهان
 
آشنایی با ضروری‌ ترین لوازم آرایش خانم‌ ها

مدل موی مارمولکی: این هم مویی است که صاحب آن تصمیم گرفته آن را شبیه کارمولک در آورد.
زندان پرندگان: اگر این فرد روزی به زندان بی‌افتد تحمل میله‌های زندان برای او سخت نخواهد بود چرا که هر روز به آن‌ها نگاه می‌کنند.
کله گوجه‌ای: این هم مدل موی جالب دیگریست. به نظر شما این فرد چه فکری می‌کرده که موهایش را به این شکل در آورده‌است؟

 
 
تصاويري از ابتکار و خلاقیت در طرح و مدل موی این افراد حال انگیزه آنها از این مدل موهای عجیب و غریب چیست خدا می داند !  این افراد موهای خود را به شکل عنکبوت، مخروط‌های رنگارنگ، آناناس، مارمولک رنگارنگ، تصویر رابین ویلیامز، سومین چشم، موش، تصویر سالوادور دالی و توپ آرایش کرده اند.


همچنینین بخوانید:
مدل های محبوب آرایشی ن کشور‌های مختلف جهان
 
آشنایی با ضروری‌ ترین لوازم آرایش خانم‌ ها

مدل موی مارمولکی: این هم مویی است که صاحب آن تصمیم
 
 
 
این عکس یکی از زیباترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 

وقتی بعد از یک مقاومت سخت که بابتش بهای سنگینی دادی و بسیاری از اعضای خانواده ات از دست رفته اند شیرینی پیروزی به عمق جانت می نشیند آنقدر که دیگران هم با لبخند تو می خندند.
ملت ایران دست به دست هم داد تا این پیروزی همچنان بعد از سالها کاممان را شیرین کند و باعث مباهاتمان شود.
این عکس یکی از زیبا ترین تصاويري است که از روزهای فتح خرمشهر به ثبت رسیده است.
 
وضعیت گله‌های آهو پس از آتش‌سوزی قصرشیرین
تصاويري از گله‌های آهو در میان مراتع سوخته در منطقه قراویز قصرشیرین
این تصاویر را مهدی از قصرشیرین برای بی‌بی‌سی فارسی فرستاده که نشان می‌دهد بخشی از زیستگاه این آهوها در اثر آتش‌سوزی ۲۵ خردادماه از بین رفته است. او می‌گوید وضعیت گله‌های آهو در منطقه حفاظت شده قراویز نگران کننده است
 تصویر کیس محافظ شفاف هواوی P40 فاش شد
طبق اعلام مدیران هواوی، این شرکت سری P40 را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌کند. شایعات جدید حاکی از آن است که P40 پرو لنز تلسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری دارد. اکنون در جدیدترین اخبار موبایل، تصاويري از کیس محافظ شفاف این گوشی منتشر شده که برش مربوط به ماژول دوربین مستطیلی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.
تحقیق بررسی آثار معماری دوران ساسانی + مجموعه تصاویر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 19حجم فایل: 3498 کیلوبایت قیمت: 4800 تومان
توضیحات:تحقیق رشته معماری با موضوع بررسی آثار معماری دوران ساسانی همراه با مجموعه تصاویر مربوطه، در قالب فایل word و در حجم 19 صفحه.بخشی از متن:کاخ  سروستان: مجموعه کاخ سروستان در زمان بهرام گور ساسانی ساخته شده‌است. این کاخ که یکی از قدیمی‌ترین گنبدهای آجری کشور را در خودجای داده‌است نسبت به دیگر ب
هیوندای تصاويري از مدل سانتافه منتشر
کرده که نشان می‌دهد نسل جدید این خودرو با تغییرات زیادی به بازار عرضه
خواهد شد. این تصاویر در آستانه رونمایی از نسل پنجم سانتافه‌ منتشر شده که
قرار است به‌زودی در کانال یوتیوب این خودروساز معرفی شود.
ادامه مطلب
حتما تاکنون پیش آمده است که ببینید یک عمل جراحی در یک جای دیگر درحال پخش است.در این چراغ یک دوربین خاص تعبیه شده است که افراد مختلف قادر خواهند بود عمل جراحی را بدون حضور در اتاق عمل مشاهده کنند. تصاويري از این چراغ های دوربین دار را در ادامه مشاهده نمایید.
 
اهمیت دقت در عکاسی: راه به دنیای بیان بی‌زبان
عکاسی یک هنر زیباست که به ما این امکان را می‌دهد تا لحظات زندگی را به شکلی منحصر به فرد و زیبا ثبت کنیم. اما برای رسیدن به عکس‌هایی با کیفیت و جذاب، دقت بسیار مهم است. در این مقاله، به بررسی اهمیت دقت در عکاسی و تأثیر آن بر نتایج نهایی می‌پردازیم.
۱. انتقال صحیح احساسات و اندیشه‌ها:
در عکاسی، هدف اصلی ثبت لحظات و احساسات است. با دقت در انتخاب فریم، نورپردازی، و دیگر جزئیات فنی، می‌توانیم احساسات
با سلام و دورود خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ .
هدف از ساخت این وبلاگ آشنایی مقدماتی با معماری مدرن در عین حال آشنایی با معماری های محلی و باستانی و سعی در حفظ آن 
این وبلاگ میکوشد تا با انتشار مطالب آگاه کننده تلنگری باشد برای معماران تا خانه هایی با معماری زیبا و مستحکم بسازند تا هم نمای شهر زیباشود و هم جان مردم در خطر نباشد .
شما هم اگر در این حوزه اطلاعات و تصاويري دارید با جیمیل وبلاگ در ارتباط باشید
memarimodernblog@gmail.com
به‌تازگی تصاويري از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10E منتشر شده است که انتظار می‌رود نمونه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S10 سامسونگ باشد.
فقط چند هفته مانده به رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، تصاويري منتشر شده که نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گوشی گلکسی S10 را به‌نمایش می‌کشد. وبسایت آلمانی WinFuture روز جمعه تصاویر و مشخصاتی را از این گوشی منتشر کرده که انتظار می‌رود Galaxy S10E نام‌گذاری شده باشد.
ادامه مطلب
تصاويري از بارش برف در شهر رشت
همزمان با کاهش دمای هوا، برف زمستانی در استان گیلان بر زمین نشست و جلوه های زیبایی به نقاط مختلف این استان سرسبز زیبا که حالا پوشیده شده از حریر سفید برف داده است در ادامه تصاويري از بارش برف دیروز شهر رشت را ببینید
بارش برف در روز گذشته چهره زیبا و متفاوتی به شهر رشت بخشیده است و افراد مختلف را برای دیدن منظره زیبای برفی شهر به بیرون از منزل آورده است.

     تبلیغات بازرگانی زیباکنار.ارتباط با ما
 
فکر کنید می خواهید عکسی از خودتان را که پیش از سال 2010 میلادی جایی در اینترنت، به جز فیس بوک یا ایمیل تان قرار داده اید، پیدا کنید؛ یا متن هایی که روی مسیج بوردها یا صفحه دوست تان گذاشته اید. آیا به این محتواها دسترسی دارید؟
به نظر می رسد عمده مطالب و تصاويري که از دهه قبل میلادی از خودتان روی اینترنت گذاشته اید، دیگر در دسترس نیست.
ادامه مطلب
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزی و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزی به همراه تصاويري از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
کانال مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از امریکا» با انتشار تصاويري نوشت: حدود ٣٠٠ نفر از مردم پورتلند در ایالت اُرِگان امریکا، حمله‌ی هوایی به خودروی ژنرال ایرانی را محکوم و به اقداماتی که جنگ را شعله‌ور می‌کند اعتراض کردند.
این تصاویر مال همین دیروز و امروز است. اینجا هم کشور خودمان ایران عزیز است، سیستان و بلوچستان. جماعت وطن فروشی که در جان باختن مسافران پرواز اوکراین عزادار نشد اما وقتی فهمید پدافند هوایی به اشتباه شلیک کرده همنوا با آمریکا و اسرائیل، فریاد انسانیت سر داد، جماعتی که برای شهدای ایرباس شمع روشن نکرد، جماعتی که برای کودکان مظلوم یمن که به دست آمریکا و عمالش از گرسنگی کشته می شوند انسانیتش را نشان نداد، خودباخته جوّگیری که به خاطر هموطنان بیم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها