نتایج جستجو برای عبارت :

تصاویرمفهومی دنیای دروغین

متن و ترجمه آهنگ Senden Başka Kimsem Yok از Sibel Can
Gönül viran bir kuytu
قلب یک جای ویران
Hayat zalim bir suçlu
زندگی ظالم گناه کار
Sen geldin cennet oldu dünyam
تو آمدی و دنیام بهشت شد
 
Hiçbir aşkı duymuyorum
هیچ عشقی رو نمی شنوم (نمی فهمم)
Kalbim kırık başka aşka
قلبم برای (به خاطر) یه عشق دیگه شکسته
Bir canım var al diyorum
یک جان دارم ، میگم اونم بگیر
Feda olsun senin uğruna
فدا بشه در راه تو
 
Kaç günüm var bilmiyorum
چند روز (چقدر عمر می کنم) دارم ، نمی دونم
Ömrüm feda senin sevdana
عمرم فدا برای عشق تو
 
Senden başka kimsem yok
غیر از تو کسی رو ندار
 نفرت بده، و باید تلاش بکنیم که نفرت رو از قلب‌هامون پاک بکنیم، ولی نفرت راستین رو خیلی بیش‌تر از تمجید دروغين دوست دارم. تمجید دروغين، نفرت واقعی رو توی قلب ما نگه می‌داره و این نفرت بزرگ و بزرگ‌تر می‌شه تا تمام وجود ما رو بگیره.
چه قدر دوست دارم یه نفر رُک و راست بهم بگه ازم متنفره و حالش ازم بهم می‌خوره، تا بغلش کنم و ازش تشکر کنم. به جای آدمای دروغين دور و برم و تعریف‌ها و عزیزم گفتنای پوچ و توخالی‌شون.
یه بخشی از مشکل این‌جاست: به ای
رهبر انقلاب اسلامی:
توصیه‌ی بنده به برادران و خواهران مؤمن و مسلمانمان این است که در مسائل اساسی دنياي اسلام، مسائل حیاتی دنياي اسلام باید صریح باشیم؛ اگر صریح بودیم، می‌توانیم در عالم جریان‌سازی کنیم. ما نیاز داریم به این‌که در بین افکار عمومی جهان و افکار نخبگان جهان، جریان‌سازی کنیم؛ حقایقی وجود دارد، این حقایق را همگانی کنیم؛ بر روی افکار عمومی مردم عالم اثر بگذاریم. نگذارید شما را ندیده بگیرند و با توطئه‌ی سکوت، مسائل مهمّ دنياي
یکی از شگردهای مدعیان دروغين برگزیدن نام‌های مستعار و با مفهوم است و هم چنین بیان خاطرات و خوابهایی که فقط خودشان شاهد آن بوده‌اند! (شهادت دم روباه!) ماجرای زیر را بخوانید و بدانید چگونه شائول یهودی» به پولس قدیس» تغییر نام داد و عرفان و شریعت مسیحیت را بدعت آلود کرد:
ادامه مطلب
. بده بدبد دروغين بود هم لبخند و هم سوگند.
دروغين است هر سوگند و هر لبخند
و حتی دلنشین آوازِ جفتِ تشنه‌ی پیوند.»
(توضیح شعر: کَرَک یا همان بلدرچین آوازی دارد شبیه به تلفظ "بدبده". صیادان برای صید این مرغ حیله‌ی عجیبی به کار می‌برند. می‌گویند موقع شکارش توری می‌اندازند و آواز کَرَک ماده (یا نر) را تقلید می‌کنند تا نر (یا ماده) به هوای آن آواز بیاید و به دام افتد.)
حالا شما بگویید یک چنین شاعری چرا باید اخوان ثالث باشد؟ درستش این نبود که اخو
بیخیال . 
بریم به دنياي رنگ 
بریم به دنياي رنگ 
به موزیک های دوستداشتنی 
به کارهایی که موندن و باید انجام بشن 
به امید فرداهایی که نیومدن 
به خیال یاری که نیست و دلی که هنوز به دره
به کنکور خنده دار فردا 
به امتحان مسخره تر شنبه 
بریم به دنياي رنگ 
به دنياي معمولی 
جایی که صبح شب میشه و شب صبح . و باز و باز و باز و . 
و بیخیال .
بنام خداوند بخشنده و مهربان
با عرض سلام به همگی.
دروغ و فریب و وعدهای دروغين و ظاهرسازی و همگی جزو وظایف شیطان نسبت به انسان می باشد.! این در واقع مهمترین مسئله که بخشی از انسان ها فریب وعده های دروغين شیطان را می خورند.! و بعد از انجام گناه تازه به خود می ایند و متوجه میشوند! چه کار زشتی انجام داده اند.! و البته بعضی هاشون،توبه میکنن و برمیگردن!ولی عده ای دیگر،توجیح میکنند و مسیر را ادامه میدهند!(تا شب اول قبر،و با عذاب بسیار . وحشتناک از خواب
داریوش این طور گفته: "دنياي این روزای من، هم قد تنپوشم شده، ."
 
ولی واقعیت برای من جور دیگری است. دنياي این روزهای من خیلی بزرگ تر از تنپوشم است. حتی با وجود این حجم از ابهام و تاریکی.
 
چند سال قبل کل وبلاگ عزیزی رو که سال ها در اون نوشته بود رو خوندم، الان به یاد دنياي اون روزهای اون هستم، روزهایی مربوط به حدود 15 سال قبل، از دور پیگیر دنياي این روزهای ایشون هم هستم.
 
امیدوارم چند سال بعد که به یاد این روزها افتادم به این فکر کنم که "پسر عجب مسیر
میگفت همه ما ازاین صداها در ذهنمان داریم. صداهایی که به ما میگوید مهم نیست، هر چقدر تلاش کنیم، باندازه کافی خوب نیستیم. 
این حس سخت و دردناک است . دراین روزهاست که ما به رویاهایی قوی نیاز داریم. رویاهایی واقعی.نه رویاهای دروغين و غیر حقیقی.
ما همگی به عشق نیاز داریم.
به بالندگی،
مرگ و ناامیدی زیادی در دنياي اطراف وجود دارد. در این روزها نیاز داریم کسی مارا درآغوش بکشد و نوازش کند. آغوش واقعی ، آدم واقعی. دوست واقعی.
دوستانی که عاشقت باشند م
طی چند ده سال گذشته و بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری نبوده که جرات کنه و به آمریکا به کشورش پاسخ قاطع بده. و من برای بار هزارم خدا رو شاکرم که متولد و ساکن این کشورم. و به واللـه که دنياي غیر این، دنياي با ذلت، دنياي بدون اقتدار، دنياي بدون مبارزه با ظلم، دنياي بدون مبارزه با استکبار، دنياي بدون این ایران، لحظه‌ای برام قابل تصور و تحمل نیست.
.
› الحمدللـه.
وقتی کودک از شما سوال جنسی می‌پرسد درست همان‌طور رفتار کنید که انگار یک سوال خیلی معمولی پرسیده است، چون برای خود او در واقع همین‌طور است. اصلا او را سرزنش نکنید و به هیچ وجه به او دروغ نگویید و داستان‌ها و قصه‌های دروغين برایش نبافید.
به درد خوش آمدی، به دروازه‌ی درک. خداحافظ ای کودکی و خوش‌باشی! خداحافظ ای نمی‌آموزم و می‌ترسم از آموختن! خداحافظ ای ترس از زیستن! خداحافظ ای ترس از گناه، ترس از کارما و ترس از هر چه که بین من و زیستن حجاب است! خداحافظ ای ترس از آمیختن، ترس از زندگی! خداحافظ ای محبّت دروغين، ای نمایش رحم! 
خداحافظ ای صوفی درون، و سلام بر تو ای سالک امواج مهیب زندگی! خداحافظ ای تصاویر و عکس‌ها و ای جلوه‌های من خواب‌مانده! سلام ای واقعیت زنده! سلام ای حقیقت رخشن
دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی اثر یوستین گردر MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی | اثر یوستین گوردر - فیدیبوfidibo.com › . › داستان و رمان سایر کشورهاخرید و دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی اثر یوستین گوردر مترجم مهدی مهدی‌لو از آوانامه. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، . رتبه: ۴٫۶ - ‏۳۶ رأیوارد نشده: mp3 ‏| باید شامل این عبارت باشد: mp3
Fwd: دانلود رایگان کتاب های صوتی فارسی – مفید و جالب .groups.google.com › topic › ir
بازی کن با کلمات  فقط خودت حق داری؟  و منی که هیچوقت نباید حق داشته باشم حتی احساساتم را بروز بدم که آخرش متهم به نقاب دروغين شوم.  بگذار منظورت همانی باشد که میگویی!   وگرنه   تهش بنویس ب. ک    یعنی بازی با کلمات و منظوری ندارم! 
بخشی از احساسات و صحبت های ما ناشی از شنیدن خبرهای ناقص و خبر های دروغين و برداشت های اشتباه از سخنان دیگران است .
.
.
و متاسفانه با همین رویه درباره مسائل و رویدادها، حرفهای غلط میزنیم .
.
باید دسته جمعی تلاش کنیم تا این رویه از #سبک_زندگی ما حذف شود
.
#بی_بی_سی #منوتو #صداوسیما #رسانه_ملی #رومه #سواد_رسانه #سواد_رسانه_ای
دنياي ماشین ها همیشه دنياي جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنياي چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنياي لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنياي ماشین کنترلی. 
ادامه مطلب
دنياي ماشین ها همیشه دنياي جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنياي چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنياي لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنياي ماشین کنترلی. 
ادامه مطلب
تماشای آنلاین انیمیشن دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل
دانلود انیمیشن دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل
نام انیمیشن : دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل Beauty and the Beast 3 Belles Magical World ژانر: انیمیشن | ماجراجویی محصول: آمریکا کارگردان: باب کلاین سال تولید:1998 میلادی مدت زمان: 59 دقیقه خلاصه داستان : انیمیشن دیو و دلبر 3 : دنياي اسرارآمیز بل ، دنباله ای بر انیمیشن سینمایی “دیو و دلبر” است، که به بچه ها بخشش، عشق و مهربانی را می آموزد …ایران پارس ویدیو
جزیره که هستیم ( خدمت الافی اجباری سربازی رو میگم) روزایی که به هر دلیل بچه ها افتاب سوخته میشن از الوئه ورا هایی که جلوی سنگر کاشتیم استفاده می کنند برای از بین بردن سوختگی افتاب و نرم کردن پوست صورتشون.
الان که در مورد الوئه ورا جست و جویی کردم، دیدم که دنياي زیبایی و زیبا بودن چه غوغایی میکنه. من بیشتر تو دنياي اندیشه ها سیر و سفر کردم و کشف دنياي زیبایی و مسافران و مخاطبان این دنیا برام خیلی جالب و جذاب بود، خیــــــــــــــــــــــــــــ
به خدا شکایت میکنم از مردمی که در جهالت زندگی می کنند وبا گمراهی می میرند،در میان آنها ،کالایی خوارتر از قرآن نیست اگر آن را آنگونه که باید بخوانند؛ومتاعی سود آور و گرانبهاتر از قرآن نیست اگر آن را تحریف کنند؛در نزد آنان،چیزی زشت تر از معروف،و نیکو تر از منکر نمیباشد.
نهج البلاغه خطبه ۱۸ روانشناسی مدعیان دروغين قضاوت
شگفت انگیز است که تا صد سال پیش، در هیچ سند ملی ما و حتی در شاهنامه، نامی از این امپراتوری برده نمی شود و هیچ ایرانی، این به گمانِ خاورشناسان»، بنیان گذاران تاریخ ایران را نمی شناسد. آیا عجیب نیست کهابن بلخی» در قرن پنجم هجری، در فارس نامه» مطلقا چیزی از هخامنشیان نمی داند و ذکری از آنان ندارد؟!
دروغی به نام دفاع امیر المومنین علیه السلام از عثمان
علامه امینی رضوان الله علیه در کتاب شریف الغدیر در پاسخ به این شبهه دروغين می‌نویسند:
 
ومما ثبت من أحوال هؤلاء الذین زعموا أنهم بعثوا أبنائهم للدفاع عن عثمان، وأنهم لم یفتأوا مناوئین له إلى أن قتل وبعد مقتله إلى أن قبر فی أشنع الحالات، أما علی أمیر المؤمنین فمن المتسالم علیه أنه لم یحضر مقتل الرجل فی المدینة فضلا عن دخوله علیه قبیل ذلك واستیذانه منه للذب عنه وبعد مقتله وبكاءه علیه وصفع
BluRay,Charlotte's Web 1973,WEB-DL,دانلود انیمیشن Charlottes Web 1973,دانلود انیمیشن دنياي شارلوت Charlotte's Web 1973,دانلود انیمیشن دنياي شارلوت با دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی انیمیشن دنياي شارلوت Charlotte's Web 1973,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود کارتون دنياي شارلوت,دانلود مستقیم انیمیشن Charlotte's Web 1973 1080p,دنياي شارلوت,دو زبانه,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
{علائم ظهور - شماره 33}
 
نشانه ای برای شناخت و تشخیص امام مهدی از مدعیان دروغين
 
 امام باقر(ع) فرمودند: اگر امر بر شما مُشتَبَه شود عهد پیامبر خدا، پرچم و سلاح او» و نفس زکیه» که از فرزندان امام حسین است بر شما مشتبه نمیشود [و اینها برای شناخت امام مهدی برایتان کافی ست] و اگر اینها نیز برایتان مشتبه شد ندای آسمانی» که به اسم و کار او ندا میدهد، برایتان مشتبه نخواهد شد. [تفسیر عیاشی، ج۱، ص۶۵]
علائم ظهور ممکن است از نظر زمانی با ظهور فاصله زیادی
ما دچار نوعی اسکیزوفرنی پارانوید هستیم
نه از آن نوع که صدای اضافه بشنویم یا چیز اضافه ای ببینیم یا لمس کنیم 
ما خودمان را دچار اسکیزوفرنی میکنیم
در دنياي اسکیزوفرنی زندگی میکنیم و به خیال خودمان بزرگ و مهم میشیم
به خیال خودمان کارهای بزرگ می کنیم و بی هیچ مشکلی در آن دنیا پیش می رویم
اما وای به حال روزی که دیواری در دنياي واقعی باشد که در دنياي ما وجود ندارد
وقتی به ان دیوار بخوریم دیگر راهی برای مقابله نمیابیم چرا که دیوار را در دنياي خود ن
این عشق،دروغين بود.متوجه میشی تمام مدت با کسی که دوستش داری،عاشق تو نبوده.اون،یه عشقی ساخت که پر از فریب بود.تو به ظاهر،قوی هستی،خوشحال و آروم هستیوقتی که تو آسیب دیدی،ناراحت هستی و آروم و قرار نداری.
تو همیشه فکر میکردی که این عشق برات خوب باشه اما چی شد؟
جوابش اینه:همچی الکی بود.این عشق دروغين بود!
تمام مدت تو این گودال عشق الکی بودی و تبدیل به کسی شدی که برات ناآشناس و حتی خودتم نمیشناسی،همیشه به خودت میگی:من کیم؟تو ،منی یا نه؟
خودتو پیدا
معجزه قرن و نشانه حقانیت شیعه : 
کارگری با زحمت و عرق ریختن ، فردی با وام و قرض و دیگری با فروش فرش زیر پایش و هر کس به هر طریقی مختصر هزینه ای فراهم می کند برای سفر به کربلا؛
 نزدیک مرز که می شوی یاد رشادت های شهدا و رزمندگان برای حفظ وجب به وجب این سرزمین برایت زنده می شود ،وارد عراق می شوی احترام می بینی و اکرام ، به ویژه به خانم ها و اینها همه به برکت خون شهداست. اولین قدم ها را که در خاک عراق بر میداری با دیدن وضع نامناسب  نظافت و گرد وخاک فراو
{وظایف منتظران - شماره 30}
 
فریب نخوردن از مدعیان دروغين
 
امام زمان قبل از رحلت چهارمین نائب خاص، نامه ای به او دادند و فرمودند:
". تو تا شش روز دیگر، از دنیا می روی. پس کارهایت را جمع کن و به هیچ کس برای جانشینی خود بعد از مرگت وصیت نکن. در آینده، کسی برای شیعیان من ادعای مشاهده مرا مطرح خواهد نمود. آگاه باشید، کسی که ادعای مشاهده مرا قبل از قیام سُفیانی و ظاهر شدن صدای آسمانی داشته باشد، او دروغگو و تهمت زننده است"
 
(کمال الدین ج۲ باب۴۵ حدیث۴
دانلود آهنگ ایهام دنياي بعد تو
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * دنياي بعد تو * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , ایهام باشید.
 
دانلود آهنگ ایهام به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Ehaam called Donyaye Bad Az To With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن ترانه ایهام به نام دنياي بعد تو
بی من کجا رفت آه سردی میکشماز رفتنش آخر چرا رفتبی من کجا رفت آشنای منغریبانه میان جاده ها رفتدر بهار چشم من امشب اگر بارا
. نافی‌اند و نیرویند ؛ نیرویند و نافی‌اند . نیروی خام و وحشی و بازداشت شده در قید ، با شوق مجالی به فوران . تشنه‌ی رهّی و رهایش تا مگر نقطه‌ای از زندگانی را ویران کند . ویران‌گر در لحظه‌لحظه‌ی عمر خویشتن است و به‌جز ویرانی نمی‌شناسد ، مجهول و جهل است و مایه‌ی دست است . گرسنه است به چشم و گرسنه به دل ، گرسنه به روح و به دندان ؛ پس هار است و سیرمانیِ ولع پایان‌ناپذیر خود را با چشم و چنگ و دست و زبانِ ویرانی پیشه می‌کند . ترس‌زده است و از اینرو
به نام خدایی که پدر را آفرید تا تجلی خدا باشد❣️
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه ❣️ 
دنياي همه آدما متفاوته. دنياي من متفاوت از دنياي توئه و دنياي تو و اون و غیره متفاوت از دنياي ماست. به دنیامون که نگاه میکنم می بینم هرکس دنیاش رو طبق وسیله ها و آدم ها و لباس و کتاب و مرتب کرده است. یه دوستی دارم میگه دنياي من کتابامه اگه نباشن من دنيايی ندارم. یه دوست دیگه دارم میگه دنياي من بازار رفتن و خرید کردن هست.
دنياي عینکی ها هم دنياي عجیبیه. به خودت میگی دنیا از پشت عینک واقعی نیست بدار عینکم رو بردارم ببینم دنياي واقعی چه شکلیه .عینکتو برمی داری هیچی نمی بینی. چشماتو عمل می کنی که دیگه  عینک نزنی ، یه روز گذرت به عینکت می افته و می فهمی که دیگه باهاش نمی بینی.
عینک های گرد، عینک های هری پاتری مرا دلتنگ عینک میکند.
33-  و من کتاب له (علیه السلام)> إلی قثم بن العباس و هو عامله علی مکة <أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّ عَیْنِی بِالْمَغْرِبِ کَتَبَ إِلَیَّ یُعْلِمُنِی أَنَّهُ وُجِّهَ إِلَی الْمَوْسِمِ أُنَاسٌ مِنْ أَهْلِ الشَّامِ الْعُمْیِ الْقُلُوبِ الصُّمِّ الْأَسْمَاعِ الْکُمْهِ الْأَبْصَارِ الَّذِینَ یَلْبِسُونَ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَ یُطِیعُونَ
ادامه مطلب
من همش حس میکنم اشتباهی افتادم تو این دنیا
من حتما تو دنياي قبلیم آدم خیلی خیلی خیلی بزرگی بودم، واسه همین نمیتونم خیلی از محدودیتارو تحمل کنم، واسه همینه که حس میکنم حتما باید بزرگ بشم، دنياي من خیلی بزرگ و نامحدوده، من یه اعجوبم، ایکاش این واقعیت علنی بود!
73-  و من کتاب له (علیه السلام)> إلی معاویة <أَمَّا بَعْدُ فَإِنِّی عَلَی التَّرَدُّدِ فِی جَوَابِکَ وَ الِاسْتِمَاعِ إِلَی کِتَابِکَ لَمُوَهِّنٌ رَأْیِی وَ مُخَطِّئٌ فِرَاسَتِی وَ إِنَّکَ إِذْ تُحَاوِلُنِی الْأُمُورَ وَ تُرَاجِعُنِی السُّطُورَ کَالْمُسْتَثْقِلِ النَّائِمِ تَکْذِبُهُ أَحْلَامُهُ وَ الْمُتَحَیِّرِ الْقَائِمِ یَبْهَظُهُ مَقَامُهُ لَا یَدْرِی أَ لَهُ مَا یَأْتِی أَمْ عَلَیْهِ وَ لَسْتَ بِهِ غَیْرَ أَنَّهُ بِکَ
به نام خدا
 
بدهبدبدجه امیدی؟چه ایمانی؟کرک جان خوب میخوانی
من این آوازه پاکت را درین غمگین خراب آبادچو بوی بالهای سوخته ات پرواز خواهم دادگرت دستی دهد با خویش در دنجی فراهم باشبخوان آوازه ت را ولکن دل به غم مسپارکرک جان بنده ی دم باش
بدهبدبدره هر پیک و پیغام و خبر بسته ستنه تنها بال و پر بال نظر بسته ستقفس تنگ ست در بسته ست
کرک جان راست گفتی خوب خواندی ناز آوازت.من این آوازه ت را
بدهبدبددروغين بود هم لبخند و هم سوگنددروغ
یکی بود یکی نبود
همه ی ما توی دنیاهای کوچیک خودمون زندانی هستیم
هرکدوممون تو یه گوشه هایی از دنیامون با دنياي بعضی ها شریکیم
اما تنها کسی که تو دنياي هممون هست خداست
دنياي هر کدوممون رنگ جداگونه ای داره
رنگ دنياي من با دنياي تو فرق داره
اما یه رنگی تو پس زمینه ی همه ی دنیا ها هست و اون هم رنگ خداست
هر کسی می تونه پاک کن دست بگیره و رنگ های دنياي رو پاک کنه تا بهترین رنگ جهان تو دنياي به شهود برسه و یا اینکه با مداد مشکی خط بکشه رو تمام رنگ های خد
چند وقت پیش، توی یک وبلاگی که متعلق به یه دختر ایرانیه که در راه آرزوهاش قدم برداشته(!)، عنوان یک کتاب رو دیدم.
educated
تعریف های " دختری که در راه آرزو هاش قدم برداشته " رو دوست داشتم، به همین خاطر هم مشتاق شدم برم بخونمش. دانلودش کردم و طی یک هفته تمام زمان های خالی ام در روز رو صرف خوندنش کردم. بخش اولیه کتاب رو شاید بشه توی جمله های زیر خلاصه کرد :
"من دختری هستم که در ایالت آیداهو آمریکا، توی کوهستان بزرگ شدم. تمام کودکی و نوجوانی من در این کوهستا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها