نتایج جستجو برای عبارت :

تجزیه تحلیل بیو میکانیک ورزش گلف

 
تجزيه و تحليل عضلانی حرکت دست و پا در شنای پروانه 
تجزيه و تحليل عضلانی حرکت دست و پا در شنای پروانه. تمرینات قدرتی برای دست پروانه · حرکت پا · حرکت دست. همچنین مشاهده کنید. تجزيه و تحليل عضلانی مهارتهای .
 
تجزيه و تحليل عضلانى حرکت دست و پا در شناى پروانه 
. و ورزش · آناتومی حرکتی · تجزيه و تحليل حرکتی و عضلانی مهارت‌های ورزشی · تجزيه و تحليل عضلانی حرکت دست و پا در شنای پروانه. Toggle navigation موضوعات.
 
پاورپوینت تجزيه و تحليل عضلانی حر
همه‌ی ما اسم ورزش پیلاتس را شنیده‌ایم، اما ممکن است تنها افراد اندکی اطلاعات دقیقی در مورد این ورزش داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که با ورزش پیلاتس آشنایی ندارید، احتمالا سؤالات زیادی در این‌باره در ذهن‌تان وجود دارد . ورزش پیلاتس دقیقا چیه؟»، می‌تونم با کمک این وزرش وزن کم کنم؟»، ورزش پیلاتس چه فایده‌هایی داره؟». پس بیایید برای آشنایی بیشتر با ورزش پیلاتس، این متن را با هم بخوانیم.
ادامه مطلب

توصیه‌هایی برای ورزش دوندگان در آب 
در آب با سرعت زیاد راه بروید این کار آمادگی جسمانی شما را افزایش می‌دهد‎
 
دوندگان می‌توانند با انجام ورزش‌هایی در آب و شناگران توانایی خود را در مسابقه‌ها افزایش دهند و قدرت بدنی خود را بیشتر کنند.
ادامه مطلب
ورزش و فعالیت بیشتر در طول روز کاری و در دفتر کار
زیاد نشستن و کم ورزش کردن، برای سلامتی شما مضر است. بنابراین، از روی صندلی بلند شوید و فعالیت های بدنی مثل باشگاه رفتن و یا پیاده روی را، به بخشی از برنامه ی روزانه ی خودتان تبدیل کنید.
شما تمام تلاشتان را می کنید تا زمانی را برای ورزش کردن کنار بگذازید، اما پیدا کردن زمان خالی برای ورزش، کار سختی است. پس چرا وقتی که سر کار هستید، ورزش نکنید؟ 10 روشی که در ادامه ی مقاله، آمده است را در نظر بگیرید ت

بزرگ کردن سینه با ورزش +تصاویر
 
انواع ورزش برای بزرگ کردن سینه
 
همه ی خانمها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند و شاید هم شنیده باشید سایز سینه خانم ها با ورزش افزایش می یابد! ولی اجازه بدهید پیش از شروع اموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگوییم.
ادامه مطلب
13 فایده ذهنی ورزش کردن
بسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می‌کنند؛ با این حال ورزش علاوه بر فواید جسمانی فواید ذهنی و مغزی زیادی نیز دارد.
 
ورزش کارایی مغزی را افزایش می‌دهد. فواید ذهنی و روحی که ورزش به همراه دارد عبارتند از:
 
ادامه مطلب
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب
با شروع فصل بهار اکثر مردم ورزش های هوازی مختلفی را انتخاب می نمایند.یکی از این ورزش ها که تنوع آن اکثر مردم را به سمت خود جذب نموده ،ورزش پر طرفدار دوچرخه سواری است.این ورزش در گروه ورزش هایی است که می توانید با خانواده و یا به تنهایی از آن لذت ببرید.شما با دوچرخه خود می توانید از مناظر زیبا لذت ببرید و از ترافیک شهر دوری کنید.برخی از مردم دوچرخه های خود را در انباری خانه نگهداری کردند و برخی هم با خراب شدن و قدیمی شدن دوچرخه، آن را با قیمت ناچ
 
قوانین ورزش والیبال
 
بازی والیبال (به انگلیسی:Volleyball) یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده ترین ورزش در برخی
کشورهای دنیا است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می گیرند و سعی میکنند تا طبق
قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند. طول زمین والیبال ۱۸ متر و عرض آن ۹ است. هرتیم
حداقل باید ۳ ست( یا دست) از ۵ پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند برنده مسابقه شود.
ادامه مطلب
با فرا رسیدن فصل سرما، ورزش در هوای سرد هم مشکلات خاص خود را دارد، با این وصف کسانی که در فضای بیرون ورزش می‌کنند، نمی‌توانند برنامه ورزشی خود را به خاطر هوای سرد تعطیل کنند. اما هوای بیرون هم واقعاً سرد است! آیا شما می توانید در بیرون و هوای سرد ورزش کنید؟ جواب این سوال بستگی به شرایط موجود دارد. معمولاً، تمرین در فضای بیرون ایمن و مطمئن است. به هر حال، کارشناسان توصیه می کنند در روز های سرد تمرین در فضای بیرون باید کمتر از ۴۰ دقیقه طول بکشد.
یکی از چیزهایی که بنظرم خوبه بهش بیشتر فکر کنیم، بحث ورزشه. وقت ما به عنوان یک منبعِ تمام شدنی باید به فعالیت هایی تخصیص داده بشه که بیشترین بازده رو برامون به ارمغان بیاره. چندجور میشه به ورزش وقت اختصاص داد: یک نوع ورزش قهرمانی است و یک نوع دیگر ورزش برای حفظ سلامتی و شادابی و نشاط و . که منظور من نوع دوم است و اصلاً بحثم مربوط به ورزش قهرمانی نیست.
ادامه مطلب
چگونه ورزش کردن را شروع کنم؟








ورزش به شما مقاوم و شخصیت می دهد
 
امروزه تنها عده کمی از افراد بزرگسال از
ورزش کردن لذت می برند و اگر به بزرگسالان پیشنهاد خرید، غذا خوردن و یا
تنها نشستن و ورزش را بگوییم اکثریت همه ی پیشنهادات را می پذیرند جز گزینه
ورزش و تمایلی به انجام آن ندارند.
ادامه مطلب
ورزش پیلاتس چیست؟ چه فواید و عوارضی دارد؟ورزش پیلاتس یکی از تمرینات یا بهتر است بگوییم رشته های ورزشی مرتبط با سلامت است که در ﺳﺎل ١٩٢٠توسط ژوزف هوبرتوس پیلاتس بنیانگذاری شده است. اﻦ ورزش در اﺑﺘﺪا ﺗﻮﺳﻂ ژوزف ﻼﺗﺲ ﻋﻠﻢ ﻨﺘﺮل ﺑﺪن ﻧﺎم ﺬاری ﺷﺪه ﺑﻮد ﻪ ﺲ از ﻣﺮگ وی ﺑﺪﻟﻞ اﺣﺘﺮام و ﺣﻔﻆ ﺎد و ﺧﺎطﺮه او ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻧﺎم ﻼﺗﺲ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ. ورزش پیلاتس در حال حاضر یکی از برنامه های ورزشی بسیار معروف امروزی در سراسر دنیا ا
دو دختر 29 ساله که می خواهند ميکانيک شوند
اخبار جالب-مجله زیبا -  این عکس را آقای محمد بابایی عکاس ایرنا گرفته و در شرح شان نوشته است: کیانا یار، لیسانس حقوق و نیلوفر فرهمند، کارشناس گرافیک است. هر دو دختر ۲۹ ساله هستند و تصمیم گرفته‌اند مکانیک شوند. آن‌ها پنج ماه است آموزش مکانیکی را در یک تعمیرگاه ماشین‌های سواری شروع کرده‌اند.
منبع:پرشین وی
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب
ورزش باعث افزایش آمادگی جسمانی و سلامت عمومی می‌شود، بسیاری از افراد به دلیل این که زمان کافی ندارند، ورزش نمی‌کنند. ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه کند تا صبح‌ها پیش از شروع فعالیت‌های روزانه ورزش کنند.

ادامه مطلب
سلولیت فقط این طور نیست که زشت و بسیار پراکنده باشد. مبارزه با آن هم بسیار سخت است. آیا ورزش می‌تواند برای مبارزه با سلولیت به ما کمک کند؟
ورزش همچنان مفید برای مبارزه با سلولیت
بله، ورزش به کم کردن سلولیت کمک می‌کند. البته در برخی موارد. اما مهم تر از همه چیز، پیشگیری از ایجاد سلولیت است.
در واقع، سلولیت یک شیوۀ ذخیرۀ چربی هاست، این شیوه زمانی فعال می‌شود که ما بیش از آنچه مصرف می‌کنیم، کالری دریافت کنیم. بنابراین ورزش کردن باعث می‌شود که
ورزش یکی از فعالیت‌هایی است که افراد زیادی در جامعه به آن علاقمند هستند. معمولا افراد کمی پیدا می‌شوند که هیچ ورزشی را دوست نداشته باشند و ورزش خاصی را دنبال نکنند. عدم رعایت و توجه به بعضی نکات می‌تواند بین ما و ورزش فاصله بیندازد. برخی اوقات عدم آگاهی باعث می‌شود برخی افراد نتوانند ورزش درستی را  برای خود انتخاب کنند. در ادامه متن می‌خواهیم برخی موضوعات که برای انتخاب ورزش مهم هستند را مرور کنیم.
انتخاب ورزش لذت‌بخش
اولین مرحله برای ان
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: ورزش از نگاه رهبرمان
 
پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند: سید علی ای
معرفی:
ورظش: اگر می خواهی بدونی که فرق این ورظش و اون ورزش از کجاست تا به کجا حتماً این کتاب رو بخون، اون وقت می فهمی که این جسم طوری آفریده شده که اگر شما ورزش نکردید مثل این است که نخوابیده اید ، مثل این است که غذا نخورده اید .
بریده کتاب(۱):
من قهرمان ها را دوست می دارم . علاوه بر این که هم ورزشکارها را در همه ی رشته های ورزشی دوست می دارم ، قه
حتما" شما هم شنیده اید که فعالیت های ورزشی به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند، اما در واقع چگونه ورزش باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و چه ورزش های بیشترین اثر را دارند، جای سوال است. در این مطلب فرایند های که باعث مصرف انرژی و سوخت ساز می شوند و همچنین به چگونگی تأثیر ورزش بر سوخت ساز بدن می پردازیم.
ادامه مطلب
۱. هنگام ورزش، باید مجاری تنفسی مانند، بینی، حلق و حنجره و برونشها که هوا را به داخل ریه‌ها هدایت می‌کنند کاملاً باز باشند. بنابراین باید دقت کرد که شخص دچار گرفتگی بینی و یا لوزه‌های بزرگ و متورم و برونشیت نباشد.۲. کبد، جهازهاضمه، قلب و ریه‌ها باید سالم باشند و اعمال خود را تقریباً به‌طور صحیح انجام دهند.۳. ورزش باید تا حد امکان در هوای آزاد انجام شود.۴. هنگام ورزش نباید لباس زیاد به تن کرد و کفش‌ها نیز باید فاقد پاشنه باشند.۵. سطح بدن باید
شاید خیلی دوست دارید ورزش کنید، اما نه حال و حوصله‌اش را دارید و نه برنامه‌‌ای خاص و منظم، یا اینکه بدن‌تان آسیب دیده‌ است. شاید هم انقدر گرفتارید که وقت ندارید سرتان را بخارانید» چه برسد به ورزش! با وجود تمام این آسمان ریسمان‌هایی که به هم بافتید، می‌خواهم بگویم که دقیقا باید از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید! می‌دانید چرا؟ چون فواید ورزش خیلی فراتر از کم کردن وزن و خوش‌هیکل شدن است.
                                    
ورزش همه چیز را به
مطالعات جدید نشان داده است که گرم شدن بدن بر اثر ورزش باعث کاهش اشتها می‌شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Science News ، ممکن است برخی تصور کنند که بعد از ورزش اشتها افزایش می‌یابد و به دلیل کالری سوزی بدن نیاز بیشتری به غذا دارد اما تجربه نشان داده است که افراد بعد از ورزش کردن کمتر غذا می خورند.محققان اخیرا دلیل این مساله را دریافته اند. هنگامی که بدن بر اثر ورزش کردن گرم می‌شود و تحت فشار قرار می‌گیرد سلول‌هایی که در مغز
نمونه‌های ورزش‌ های هوازی عبارتند از: دستگاه‌های ورزشی هوازی (کاردیو)، رکاب زدن، دویدن، شنا کردن، پیاده‌روی، کلاس‌های ورزشی هوازی، اسکی‌ صحرایی و کیک‌بوکسینگ، البته انواع بسیار دیگری هم وجود دارند.اگر شدت انجام ورزش‌ هوازی بیش از حد بالا باشد، به ورزش غیرهوازی تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، تفاوت بین ورزش‌ هوازی و غیرهوازی در شدت انجام آنها است.ورزش هوازی نه تنها به تناسب اندام کمک می‌کند، بلکه مزایای شناخته‌شده‌ای برای سلامتی جسم
در مطلب قبل راجع به انتخاب ورزش صحبت کردیم و عواملی که می‌توانند در انتخاب ورزش ما نقش داشته یاشند را مورد بررسی قرار دادیم. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم که چگونه و چطور می‌توانیم انگیزه خود برای ورزش پایدار حفظ کنیم.
حفظ علاقه و اشتیاق
ما باید فعالیت ورزشی خود را به شکلی انجام دهیم که علاقه و اشتیاق ما از بین نرود. برای حفظ علاقه و اشتیاق به ورزش نیاز است به آرامی و به تدریج ورزش کنیم. ما به دنبال قهرمان شدن در ورزش نیستیم. به دنبال حا
فایل ورزش از نقطه نظر بهنجار سازی در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------ورزش از نقطه نظر بهنجار سازی
دانلود فایل ورزش از نقطه نظر بهنجار سازی
عنوان فایل : ورزش از نقطه نظر بهنجار سازی
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
ورزش از نقطه نظر بهنجار سازینام فایل : ورزش از نقطه نظر بهنجار سازی
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 15
حجم : 51 کیلوبایت
ورزش از نقطه نظر به هنجار سازی: همانطوری که دیده شده است، یکی از روش های تنبیه برای رفتار بد
دانلود کتاب تجزيه و تحليل و طراحی سیستم علی رضائیان و زاهدی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تجزيه و تحليل و طراحی سیستم ~علی رضاییان - نشر سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و .
خرید کتاب تجزيه و تحليل و طراحی سیستم نوشته دکتر علی .shahreketabonline.com › . › تجزيه و تحليل و طراحی سیستمخرید کتاب تجزيه و تحليل و طراحی سیستم نوشته دکتر علی رضائیان از انتشارات سمت، در شهر کتاب آنلاین
ورزش های مناسب سفر








ورزش های مناسب سفر
 
سفر به
راحتی می‌تواند علاقه‌مندترین افراد به ورزش را سست کند و آن‌ها را از ورزش
کردن باز دارد. به راحتی به بهانه سفر یا در جاده بودن می‌توانید از تناسب
اندام خود غافل شوید. گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به منابع باعث می‌شود
شما از تناسب اندام خارج شوید. نگذارید سفر شما را کنترل کند و
انعطاف‌پذیر بمانید.
ادامه مطلب
 کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فعا
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ور
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-ف
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزشی 5 استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-ورزش-و-فع
کتر کنت کوپر (Kenneth Cooper) نخستین کسی بود که مفهوم و روش‌های تمرین ورزش هوازی را رواج داد. او برای شروع تحقیقاتش از این باور الهام گرفت که ورزش می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کرده و نقش پیشگیرانه‌ای داشته باشد و به همین منظور در سال ۱۹۷۰ مؤسسه شخصی خودش را با هدف تحقیق درباره‌ی طب پیشگیرانه تأسیس کرد. او به میلیون‌ها نفر انگیزه‌ی فعال شدن داد و امروزه به عنوان پدر ورزش های هوازی» معروف است. در ادامه با تعریف ورزش هوازی، نحوه‌‌ی درست شر
پاورپوینت ورزش همگانی چیست؟
دانلود پاورپوینت با موضوع ورزش همگانی چیست؟، در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: ورزش همگانی سیر تاریخی ورزش‌های همگانی تاریخچه ورزش همگانی دلایل گرایش مردم به ورزش همگانی در کشورهای مختلف جهان نبود یک فهم مشترک از ورزش همگانی لایه های .
دانلود رایگان کتاب فیزیولوژی ورزشی پنج استاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش ۵ استاد - علم ورزشwww.elmevarzesh.com › exercise-physiology-book-download۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش 5 استاد | کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی که با عنوان فیزیولوژی ورزش 5 استاد شناخته می شود،یکی از کتب .
دانلود کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد pdf - .tamasha.com › list › دانلود-کتاب-فیزیولوژی-و
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
مدیریت ورزشی دانش و حرفه ­ای میان ‌رشته­‌ای از رشته‌‏‌‌های مختلف علوم
انسانی و اجتماعی است که زمینه­‏‌‌های پژوهشی مشترک و فراوانی را پیش روی
محققان این حوزه ­ها قرار داده است.نشریه مدیریت و توسعه ورزش
نیز در جهت انعکاس بخشی از تلاش ­های پژوهشی درصدد است به ارتقای علمی
رشته مدیریت ورزشی و تقویت مدیریت سازمان­‏‌‌های ورزشی کمک کند.جامعه
آماری این پژوهش را اعضا هیات علمی تربیت‌بدنی دانشگاه‌های استان آ. ش،
مدیران و کارکنان اداره ک
در این مقاله 4 تا از بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های رایگان برای آهنگسازی در گوشی های هوشمند اندروید را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. هر چند دقت کنید که تا به حال هیچ نرم افزار گوشی هوشمندی برای آهنگسازی حرفه ای ساخته نشده و به هیچ وجه این برنامه ها توانایی های برنامه های کامپیوتری را ندارند.
1- نرم افزار  Walk Band
در حال حاضر محبوب ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن آهنگسازی اندروید در تمام دنیاست. امتیاز 4?5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و ع

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها