نتایج جستجو برای عبارت :

تامین خواسته اجور معوقه

وکیل دعاوی ملکی
به مجرد عقد قرارداد اجاره که عقدی است لازم و از جمله عقودی است که بصورت یک طرفه قابل فسخ نمیباشد .
با امتناع یکی از طرفین از انجام تعهدات خود نظیر عدم پرداخت اجاره بها میتواند موجبات فسخ قرارداد اجاره را فراهم آورد : مستاجر موظف است در ازای استفاده و امتناع از عین مستاجره مبلغی را تحت عنوان اجاره بها در فواصل زمانی مشخص به موجر پرداخت نماید در صورتی که مستاجر در پرداخت این اجور تاخیر داشته باشد و موجر از حیث دریافت اجاره بها ب
گاهی اوقات افراد از انجام وظایف خود سرپیچی می کنند و وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند .
برخی اوقات مستاجرین از پرداخت اجاره بهای خود امتناع می کنند و همین موضوع باعث بروز مشکل و دعوا بین مستاجر و موجر می شود . 
در چنین شرایطی موجر حق دارد که با مراجعه به دادگاه اام مستاجر را به پرداخت اجور معوقه بخواهد . اگر دادگاه مستاجر را محکوم به پرداخت اجاره بها نماید وی موظف است که اجاره بهای خود را با خسارت تاخیر در تادیه پرداخت نماید .
جهت طرح دعوا
‍ اهتمام جدی قوه قضائیه برای تعیین تکلیف پرونده های معوقهفرایند کارشناسی نیاز به بازنگری و بازبینی داردرئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که قوه قضائیه اهتمام جدی برای تعیین تکلیف پرونده های معوقه دارد، گفت: ریاست کنونی قوه قضائیه از قضات برجسته و آشنا به موازین و کار بدنه دستگاه قضایی هستند و تلاش دارند که در فرصت مناسبی بتوانیم جواب قانون
ادامه مطلب
یکی از اختلافات موجر و مستاجر، عدم پرداخت اجاره بها از سوی مستاجر در موعد مقرر و توافق شده است. که به آن اجور معوقه گفته می‌شود.
گاهی موجر و مستاجر در عقد اجاره و رهن با اختلاف و مشکلات مواجه‌ می‌شوند. یکی از این اختلافات عدم پرداخت اجاره بها از سوی مستاجر در موعد مقرر و توافق شده است. در برخی موارد به دلایلی اجاره بها چندین ماه پرداخت نمی‌شود و به این دلیل موجر به دادگاه دادخواست مطالبه اجور معوقه را ارائه می‌کند. در مجله دلتا شرایط دادخو
گاهی اوقات افراد از انجام وظایف خود سرپیچی می کنند . این موضوع در قرار دادهای اجاره ای نیز صادق است که مستاجر از پرداخت اجاره خود خودداری می کند و این موضوع باعث بروز مشکلاتی بین مستاجر و موجر می شود . در صورتی که مستاجر به هر علتی از پرداخت اجاره بهای خود استنکاف نماید موجر حق دارد که با مراجعه به دادگاه اام مستاجر به پرداخت اجاره بهای معوقه را بخواهد چون در بیش تر مواقع گذراندن زندگی موجر از طریق اجاره بها است . 
برای مشاوره و طرح دعاوی ال
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، نفقه معوقه زن به نفقه ای گفته می شود که در گذشته به زن تعلق می گرفته است ؛ اما مرد علیرغم وجود شرایط پرداخت نفقه به زن همچون تمکین از سوی زن ، آن را نپرداخته است . به عنوان مثال ، اگر خانم در سال 98 برای مطالبه نفقه خود دادخواست داده باشد و مرد از سال 96 به وی نفقه ای نپرداخته باشد ، نفقه سالهای 96 و 97 نفقه معوقه زن است که تحت عنوان نفقه ایام گذشته زن نیز شناخته می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد معنی
قرار تامين خواسته به درخواست خواهان یا نماینده او صادر می گردد. در نتیجه درخواست کننده صدور قرار تامين خواسته باید نفع، سمت و اهلیت قانونی داشته باشد.خواسته باید قطعی و قابل مطالبه باشد و تحقق وجود آن موقوف به وقوع یا عدم وقوع حادثه‌ای در آینده نباشد. میزان خواسته باید معلوم یا عین معین باشد؛ یعنی خواسته باید مالی بوده و مستقیما قابل ارزیابی به پول باشد.
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا گاهی شخص پرداخت کننده نفقه از پرداخت آن خودداری نموده است و این در حالی است که پرداخت نفقه به لحاظ قانونی به عهده وی بوده است . در این صورت می توان عبارتی تحت عنوان نفقه معوقه را برای نفقه پرداخت نشده به کار برد که به معنای نفقه پرداخت نشده ای است که در ایام گذشته به شخص تعلق می گرفته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نفقه معوقه زن و فرزند بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1664/ن
دادنامهشعبه 8 دادگاه تجدید نظر استان تهرانشماره دادنامه 9109970220800026شماره پرونده :.تاریخ تنظیم : 27/10/91پرونده کلاسه . شعبه 8 دادگاه تجدید نظر استان تهران دادنامه شماره 9109970220800026تجدید نظر خواه: وزارت راه و شهرسازی به نشانی میدان آرژانتین تجدید نظر خواندگان: . به نشانی تهران بلوار میردامادتجدید نظر خواسته: مطالبه اجور معوقهگردشکار : دادگاه با بررسی اورق و محتویات پرونده ختم دادرسی را اعلام و به شرح زیر مبادرت به صدور راس می نماید. 
ر
حکومت هدایت اراده های عمومی و تطبیق آنها با خواسته های الهی است. خواسته های الهی همان خواسته های مردمی است و خواسته های مردم نیز همان خواسته های الهی است. البته منظور خواسته های ناروا و غیر فطری نیست بلکه خواسته های فطری بشر که اگر پیگیری شود کاملا منطبق بر خواسته های الهی است.
امام و رهبر الهی همان کسی است که این اتصال را بر قرار می نماید. اتصال و به هم رساندن اراده عمومی و خواسته های الهی. امام همان عامل اتصال بین زمین و آسمان است.(در دعای ندب
1. 4 تا جلسه دفاع پروپوزال+ کلاسهای روز سه شنبه
2. تولد همسرجان؛ کیکش خیلی خوب شده بود (کتاب) و باکس گلی هم که براش سفارش داده بودیم با این که کوچولو بود ولی از اونی هم که تو عکس بود بامزه تر و قشنگ تر بود
3.چقدررررررر این حکم جدید خوش قدم بود؛ ماه پیش که معوقه هام واریز شد و کلی خوش به حالم شد؛ این ماه هم حق احمه پایان نامه ها رو دادند و کیف همایونی مان کوک شد؛ برای ماه بعد هم عیدی و احتمالا حق التدریس واحدهای مازاد ترم قبل در راهه تا ماه بعدترش و س
صدور دستور موقت منوط به احراز فوریت است اما تامين خواسته مستم احراز فوریت نیست. (بند ب و ج ماده 108 قانون آیین دادرسی مدنی)
صدور دستور موقت منوط به تایید رییس حوزه قضایی است در صورتی که در تامين خواسته تایید رییس حوزه قضایی لازم نیست. (ماده 108 و تبصره 1 ماده 325 ق.آ.د.م)
قرار دستور موقت به همراه اصل دعوی قابل تجدید نظر می‌باشد در صورتی که تامين خواسته قابل تجدید نظر نیست.(مواد 119 و 325 ق.آ.د.م)
اگر تقاضای دستور موقت قبل از اقامه دعوی باشد متقاضی باید ظ
صدور دستور موقت منوط به احراز فوریت است اما تامين خواسته مستم احراز فوریت نیست. (بند ب و ج ماده 108 قانون آیین دادرسی مدنی)
صدور دستور موقت منوط به تایید رییس حوزه قضایی است در صورتی که در تامين خواسته تایید رییس حوزه قضایی لازم نیست. (ماده 108 و تبصره 1 ماده 325 ق.آ.د.م)
قرار دستور موقت به همراه اصل دعوی قابل تجدید نظر می‌باشد در صورتی که تامين خواسته قابل تجدید نظر نیست.(مواد 119 و 325 ق.آ.د.م)
اگر تقاضای دستور موقت قبل از اقامه دعوی باشد متقاضی باید ظ
در نیمه نخست سال جاری زمزمه هایی مبنی بر کاهش سقف ۱۱۰ سکه مهریه برای جلب به گوش می رسید که این تعداد به ۵۵ کاهش یابد. ولی تاکنون هیچ گونه تصویبی در مجلس دو این خصوص نبوده است. بنابراین قانون جدید مهریه در سال ۹۷ وجود نداشته است و همان رویه سابق از سال ۹۱ پابرجاست. و آنچه گفته می شود حکم جلب مهریه برداشته شد، اشتباه است . نپرداختن اقساط مهریه تا ۱۱۰که یا معادل ریالی آن مشمول حکم جلب خواهد بود. بهتر است مطلب – اعسار از پرداخت مهریه – را به دقت م
⭕️در جنگ بین خواسته ها و باورها همواره باورها پیروز می شوند:
یعنی اگه شما خواسته ات اینه که پولدار بشی ولی باورت اینه که آدمای پولدار مغرورن، پولدار نمیشی!
اگه خواسته ات اینه که رژیم بگیری و لاغر شی ولی باورت اینه که رژیم گرفتن باعث بیماری میشه، لاغر نمیشی!
اگه خواسته ات اینه که تو شغلت موفق بشی ولی باورت اینه که آدمای موفق اون شغل، آدمای بدی هستن، تو موفق نمیشی!
✅باید باورهات و خواسته هات هم جهت باشن.
 بررسی کن ببین چه خواسته هایی داری و چه
حسب ماده 66 قانون کار ، کارگر نمیتواند بیش از 9 روز از مرخصی سالانه خود را ذخیره نماید.لذا با توجه به اینکه مدت کارکرد شما بیشتر از یکسال است مرخصی استفاده نشده بر مبنای هرسال 9 روز و براساس آخرین مزدو مزایا در زمان خاتمه قرارداد کار محاسبه میگردد.
خلاصه روز بیست و دوم با استفاده از قدرت معجزه آسای شکرگزاری ، میتوانی کاری کنی که خواسته هات  پیش رویت ظاهر شوند. فهرست ده خواسته ای ✈️ را که آماده کرده ای، بردار. تک تک جملات و خواسته های فهرستت را بخوان و به مدت یک دقیقه تصور کن که همین الان به خواسته ات رسیده ای و تا جایی که میتونی حال و هوای شکرگزاری را احساس کن.☺️اگر دلت میخواهد سریع تر به خواسته هایت برسی، از امروز به بعد فهرست خواسته هایت را در کیفت بگذار و هر جا میروی آن را با خودت ببر.
یه همچین بنده ایم که پای حرفم نمی‌مونم هیچکه حتی بیست روز بیست روز هم زیر خواسته هام می‌زنم
پ.ن۱نوشته های سال۹۵پ.ن۲خواسته ی ۲۲ خرداد با خواسته ی ۱۲ تیر سال۹۵زمین تا آسمون با خواسته ی ۲۳ خرداد سال ۹۸ فرق داره پ.ن۳جالبه بدونید که به هر سه خواسته ها هم نرسیدمنرسیدم چون . ندویدمندویدم چون . می‌ترسیدممی‌ترسیدم چون . پ.ن۴#یک‌بیت‌شعرگفتم بدوم تا تو همه خاطره‌ها را پ.ن۵شما هم از این نوشته های زیرخاکی اگه دارید نشون ما هم بدید باش؟
 
یکی از مشکلاتی که معمولا در دعاوی حقوقی پیش می آید این است که خوانده (کسی که دعوی علیه او طرح شده است. به دادگاه فراخوانده می‌شود تا به دعوای خواهان پاسخ دهد) در طول مدت دادرسی خواسته (مال مورد دعوا) را به افراد دیگر منتقل می کند و یا بعضا اقدام به آسیب زدن به خواسته می کند. بنابراین قانون گذار در نظام حقوقی ایران برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق خواهان (کسی که دعوایی را طرح می‌کند و از دادگاه می‌خواهد به امری رسیدگی کند)، راهکار قرار تامين خ
چطور به خواسته هایمان برسیم؟
راز رسیدن به موفقیت این است که با خود واقعی‌تان در ارتباط باشید و در عین حال، خواسته های بیشتری داشته باشید. برای رسیدن به موفقیت، فقط شاد بودن کافی نیست، بلکه باید سطح توقعات خودتان را نیز بالا ببرید. اگر واقعاً چیزی را بخواهید، می‌توانید به آن برسید. افرادی که به خواسته های خودشان نمی‌رسند، حتماً خواسته های خودشان را تا به حال با خودشان مطرح نکرده‌اند. شاید آن‌ها گاهی چیزی را خواسته باشند ولی واقعاً از ته د
شما با نوشتن خواسته ها به کائنات درخواست هدفتان را می دهید و نشانه اینکه این کار را دارید درست انجام می دهید احساستان است, اگر احساستون خوب باشد نشانه این است که ارتعاش خواسته تان را درست به کائنات ارسال می‌کنید , اگر احساس هنگام نوشتن بد باشد نشانه این است که شما درخواست آن را به کائنات اشتباه میفرستید .
پس به این نکته مهم در هنگام نوشتن خواسته هایتان دقت کنید که برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید احساس خوب باشد که در ادامه به صورت کا
تیم فوتبال کمبل چابهار در بازی معوقه هفته اول خود توانست تیم سراوانی را با شکست بدرقه کند
 
تیم فوتبال کمبل توانست یک صفر با گل سلیم چاکری تیم سراوانی را شکست دهد و در جدول رتبه اش را بهتر کند
تیم فوتبال کمبل در هفته سوم استراحت داشت
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
  اسامی محرومان دیدارهای معوقه نوزدهمین دوره لیگ برتر اعلام شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان دیدارهای معوقه لیگ برتر به شرح زیر است:
پارس جنوبی جم: ماگنو باتیستا داسیلوا
ماشین سازی تبریز: فردین عابدینی
پیکان تهران: حسین فرکی(سرمربی)- شهریار مغانلو
فولاد مبارکه سپاهان: امید نورافکن

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــ
به گزارش همشهری آنلاین، صادق جنان صفت در  موجودی خبر رسانی " زمانه ۲۴" با تقریر این دید می نویسد: یک مقام وزارت اقتصاد می گوید  حدود ۱۵ هزاره ملک مازاد در سامانه ثبت شده که ۸ هزاره ملک قابل واگذاری، حدود ۵ هزار تا هم دفع است و حدود ۷ هزاره واحدهم متصرف و معارض دارد که توان واگذاری ندارد. به گفته وزیر اقتصاد ارزش این اموال مازاد که درسامانه ثبت شده ۱۷ هزار میلیارد تومان دارایی است که آماده فروش و واگذاری است. فرهاد دژپسنددر رسم رونمایی از ساما
صحبت دعا و خواسته شد
گفتم حالا بی ریا و دروغ! کیا میتونن بگن خواسته واقعی دلشون چیه؟!
یکی گفت معنویت
یکی گفت مال
یکی گفت فلان پست و سمت
یکی گفت همسر ایده آل
یکی گفت فرزند فلانجور
بعضیام که خوب قاعدتا نتونستن به زبون بیارن!
گفتم یادتونه تا همین چندوقت پیش همه یه خواسته داشتین؟! دعا میکردین و مرتب تذکر میدادین که پشت بلندگو هم دعا کنیم؟!
《نزول باران》
ولی همین بارونی که بشدت طلبش میکردیم و پایان محرومیتش رو از خدا میخواستیم وقتی پیش پیش زمینه بر
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ با پیگیری های موثر مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بزودی خبرهای خوبی از پرداخت نفت کارت‌های معوقه کارکنان رسمی؛ پرداخت مبلغ مرخصی سال ۱۳۹۷ نیروهای قراردادی ، کمک معیشت و اجرای طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری و دستور اجرایی شدن فوق العاده تخصصی دریا در این شرکت منتشر خواهد شد.منتظر انتشار این اخبار خوب در نفت‌آنلاین باشید.
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
بت من تو هستی
کسی رو بیشتر از تو اگر دوست داشتم آزادی از من سلبش کنی.
من آباد میشم اگر به دست تو ویران بشم.
دلم میخواد کفشهام رو دربیارم صدات رو بشنوم؛ کاش نوری ببینم.
از تو اگر غیر از تو خواسته باشم کم خواسته ام. قلبم رو پر از محبتت کن و خالی کن از هرچه غیر از خودت.من رو از منیت خالی کن. 
من آن توام، مرا به من باز مده 
* آیه 24 سوره قصص
 
تامين خواسته کیفری
تامين خواسته عنوان قراری قانونی( دستورات صادره از مراجع قضایی هستند که در درجه ای پایین تر از احکام قرار دارند) است که براساس مقررات آیین دادرسی مدنی و کیفری برای تضمین هرچه بیشتر احقاق حقوق افراد درنظر گرفته شده است. این قرار قانونی بدین معنا است که هرگاه شاکی یا خواهان پرونده ای ادعا کند که متهم یا خوانده ممکن است مال موضوع دعوا رو مخفی کرده و یا به دیگران انتقال دهد، به شکلی که امکان جبران این خسارت وجود نداشته باشد، می
در یک معنا، حقوق مجموع مقرراتی است که بر اشخاص، از این جهت که در اجتماع هستند، حکومت می کند.
انسان موجودی است اجتماعی که باید در میان همگنان خود بسر برد. به حکم طبیعت، شخص در اجتماع کوچک پدر ومادر زاده می شود و در سایه مراقبت ها و عواطف این گروه نیازمندیهای مادی و معنوی خویش را تامين می کند. ولی، پس از دوران کودکی نیز او با دیگران بسر می برد و با همکاری آنان خواسته ها و نیازهای خود را بر می آورد.
از سوی دیگر، خواسته های آدمیان به حکم فطرت با هم شب
سلام  
طاعاتتون قبول 
ماه رمضون ما که همش شده آشپزی 
افطار سحر افطار سحر و دوباره افطار سحر
موارد پیشنهادیتون رو بگید من واقعا کم آوردم
.
+کاش اون موقعی که لپ تاپ ارزون تر بود یکی میخریدم ‍♀️
+امشب دلم خواسته ساکن قم یا مشهد باشم
+دلمم خواسته یه سفر برم حج ولی یکمی بذارم رو پولش میتونم خونه بخرم
+هعی به این زندگی . 
خواسته شما از قبل از جانب خداوند بزرگ مهیا شده است.آن چیزی که شما آرزوی آن را دارید، استعدادش را خداوند در قلب شما گذاشته است.او از قبل ترفیع و جایگاه شما را مشخص کرده استبا ایمان بمانید مشکلی که حتی فکرش را نمیکردی پروردگار بزرگ به بهترین شکل حل خواهد کرد.
خدمات حسابداری

    تحریر دفاتر قانونی

    تنظیم و ارسال اظهار نامه مالیاتی

    تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی

    نصب راه اندازی و آموزش نرم افزارهای مالی

    تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه

    تهیه صورتهای مالی و تجزیه و تحلیل صورتها  و نسبتهای مالی

    تهیه لوایح و دفاعیات مالیاتی و تامين اجتماعی

    تهیه لیست حقوق و ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق

    ثبت سند حسابداری (جاری و معوقه)

    مشاوره در
انواع قرارداد اجاره
اجاره نامه رسمی یا محضری و اجاره نامه عادی
شرایط سند رسمی اجاره
سند رسمی آن است که در دفاتر اسناد رسمی تنطیم شده باشد .
برای اینکه مردم بتوانند سند اجاره را به صورت رسمی درآورند باید آن را در دفتر اسناد رسمی تنظیم کنند
دفاتر اسناد رسمی آنچه را رعایتش اامی است می بایست در تنطیم اجاره نامه ها رعایت کنند .
 
مزایای قرارداد اجاره نامه محضری
مزایای  اجاره نامه رسمی‌ که در دفتر اسناد رسمی‌ به ثبت می رسد عبارت است از:
1- قاطع و
خواسته های وزیر ارتباطات در سال 98 چیست؟
در حال سپری کردن آخرین روزهای سال 97 هستیم و چند روز دیگر به‌طور رسمی سال 98 آغاز خواهد شد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حساب توئیتر خود به پیشواز نوروز 98 رفته و خواسته‌های خود آنچه که دوست دارد در این سال اتفاق بیفتد را اعلام کرد.
ادامه مطلب
احتمالا یکم دیر فهمیدم، که من وقتی دلم می‌خواد کاری رو بکنم حتما می‌کنم حتی اگه سال ها طول بکشه. بعضی وقتا ممکنه یهو بزنه به سرم و یه کاری رو انجام بدم و بعدش فکر کنم اوه شت! این دقیقا همون چیزی بود که این همه سال دلم می‌خواسته انجام بدم و بالاخره دادم.
شاید تمام این سال ها هیچوقت بیخیال خواسته هام نشدم، فقط به خودم قبولونده بودم که بیخیال شدم. متاسفانه شرایط اقتصادی و فرهنگی ایران اکثر اوقات باعث میشه که بیخیال خواسته هات بشی. این یه حقیقته.
لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان برنده بازی برگزار نشده اعلام شد
در پی حاضر نشدن تیم ذوب آهن اصفهان جهت برگزاری بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال برابر شهرداری گرگان در شهر اصفهان، فدراسیون بسکتبال بر اساس گزارش مقامات رسمی مسابقه رای خود را درباره این دیدار اعلام کرد.طبق آیین نامه برگزاری مسابقات بسکتبال، باخت فنی تیم ذوب آهن اعلام می‌شود و شهرداری گرگان 20 بر صفر برنده مسابقه است.
 
بر اساس قانون جدید اعتبارسنجی بانک ها برای صدور دسته چک به چه صورت انجام می شود؟
بانک ها موظف می باشند که بنا به درخواست مشتریان خود که دارای حساب جاری هستند و بر اساس ماده 5 قانون جدید صدور چک که در سال 1397 نیز اصلاح گردید، بعد از اعتبارسنجی، دسته چک بدهند. اعتبارسنجی بانک ها برای صدور دسته چک به صورت زیر انجام می شود:
 
 
بر اساس ماده 6 قانون صدور چک، که در سال 1397 اصلاح شد، بانک ها موظف اند که جهت ارائه ی دسته چک به مشتریان خود تنها به توسط ساما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها