نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین معلم‌مذاکره

معلم جلوه ای از کبریا ئی است # معلم کردگاری ماورائی است
معلم کودکان را پخته سازد # معلم عاشق هر ابتدایی است
معلم واقعیت را بگوید # معلم فارق از هر ادعایی است
معلم هر خطایی را ببیند # معلم عامل هر راهنمایی است
معلم جهل را بی چاره سازد # معلم رهبر دانش گرائی است
معلم تیرگی از شب بگیرد # معلم هر شبی را روشنایی است
معلم را من گرجی فدایش# معلم گر چه خود هم یک فدایی است
 
حروف درس الفبا ی ما معلم بودتمام صحبت ما یک صدا معلم بود
به روی تخته ی چوبی همیشه بی پایانشروع نام خدابود، تا معلم بود
نگاه روشن دنیای کودکی هایمبه خشم و بوسه ی مادر ؤ یامعلم بود
خدا به وسعت ایمان به شکل هر واژهؤ جمله جمله ی ایثار ،با معلم بود
قسم به نام پیام آوران آگاهیتمام درد بشر را دوا معلم بود
شکوه صبر وصلابت چو کوه می باریدسه تیغ مهر ؤ سنگ بلا معلم بود
به دشتهای پر ازغنچه های پراحساسگلی شکفته به نام وفا ،معلم بود
به هیچ زندگی و پوچ مرگ ،
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است/ میگویند مذاکره کنیم درباره عمق راهبردیتان در منطقه یا اینکه چرا موشکی با فلان برد میسازید.معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قوت خود معامله نمیکند/ اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند/ البته هیچکس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست.
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
برای اینکه یک مذاکره بر مبانی اصولی و صحیح جلو برود باید چه اصولی رعایت بشه؟ خیلی وقتها نفراتی را می بینیم که در حال بحث هستند ولی اصلا حرف همدیگر را متوجه نمی شوند و وقتی از بیرون به آنها نگاه می کنیم گویی دو جزیره مختلف و با دو زبان متفاوت در حال مذاکره هستند. 
 
به نظرم وقتی افرادی می خواهند شروع به مذاکره کنند باید یک سری موارد را ابتدا توافق کنند. زیرا بدون هیچگونه بستر یکسان نمی توان با هم مذاکره کرد.
 
1- توافق بر یکسری اصول اولیه
2- هدف از
روش های مذاکره موفق ما در این سلسله مقالات سعی داریم شما را به سوی مذاکره با استایل سوق دهیم سوالات  شما مثل همیشه بسیار انگیزه ساز و با محبت بود و ما را در ادامه راه بسیار دلگرم نمود. سالها است بعنوان مشاور،مدرس ونویسنده مذاکره و زبان بدن تجربیات خود را به همراه تحقیقات جهانی 
ادامه مطلب
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری
تعداد صفحات:32
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب اصول و فنون مذاکره ترجمه مسعود حیدری نمونه سوالات اصول و فنون مذاکره مسعود حیدری دانلود کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر pdf خرید کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری پاورپوینت اصول و فنون مذاکره دکتر حیدری دانلود کتاب مذاکره راجر فیشر درس اصول و فنون مذاکره دانلود کتاب اصول و فنون مذاکر
در دیدار اساتید: آمریکاییها فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
 
❤️از معلم هندسه پرسیدند عشق چیست؟گفت: نقطه‌ ای که حول محور قلب میگردداز معلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت: سقوط سلسله‌ی قلباز معلم ادبیات پرسیدند عشق چیست؟گفت: پاک‌ترین احساساز معلم علوم پرسیدند عشق چیست؟گفت: عشق تنها عنصری است که بدون اکسیژن می‌سوزداز معلم ریاضی پرسیدند عشق چیست؟گفت: عشق تنها عددی است که هرگز تنها نیست❤️از معلم شیمی پرسیدند عشق چیست؟گفت : عشق تنها اسیدی است که درون قلب اثر میگذارداز معلم فیزیک پرسیدند عشق چیست؟گفت:
معلم معنیِ اعجازِ با عشق اشت
دلیل و جرئتِ پروازِ با عشق است
به راز علم هر کس واقف آمد، گفت
معلم صاحب این رازِ با عشق است
اگر در راه دانش انتهایی نیست، بی شک
سر آغاز مسیر آغازِ با عشق است
به ساز علم می رقصند آنان که یقین کردند
قلم در دست او، یک ساز با عشق است
برای باغ گل، یک باغبان کافیست
معلم چون که انسان سازِ با عشق است
اگر در آسمان علم پر پر می زنی، یعنی
معلم باعثِ پروازِ با عشق است
#حمید_رفایی 
#روز_معلم_مبارک
@hamidrefaeipoem
نتیجه مذاکره با آمریکا: نتانیاهو اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ملحق خواهد کرد، و ترامپ هم از این جنایت حمایت کرده است. نتیجه ده ها سال  مذاکره آخر برای فلسطین شد هیچ، کلمه هیچ برای ما هم آشناست یعنی نتیجه مذاکره با غرب در برجام.! و آیا هیچ عاقلی به این مذاکرات خوشبین خواهد بود و دل خواهد بست.
هر چند مقاومت بدون هزینه نیست اما تجربه گذشته و امروز نشان می دهد .سازش با دشمنان علاوه بر ذلت و حقارت غیر قابل
کنون سرباز قرآنی معلم
محصل جسم و تو جانی معلم
محصل چون قمر محتاج نور است
توئی خورشید نورانی معلم
بود پروانه علمت محصل
که تو شمع فروزانی معلم
توئی آن باغبان با فضیلت
که گلها را نگهبانی معلم
تو سازی از محصل های دینی
وطن را چون گلستانی معلم
زدی پا در رکاب علم و تقوی
که اکنون همچو لقمانی معلم
تو با آن حربه ایمان و دانش
چو شمعی فروزانی معلم
این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده میگفتم اما آنها اینقدر گستاخ شده اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می آورند/ مقصود اینها از مذاکره این است که یک چیزی بگویند، شما آن را قبول کنید. خیلی خب، بروند با آن کسانی که به عنوان گاو شیرده آنها عمل میکنند، همینطور مذاکره کنند. اما جمهوری اسلامی، جمهوری مؤمنین است، جمهوری مسلمین لله است، جمهوری عزت است.
یه معلم دینی داشتیم که ادم خیلی خوبی بود. دوستم مجتبی یه روز که از اقای دینی کتک خورده بود خواست جبران کنه. یه روز مجتبی رفت یه قورباغه گرفت و گذاشت تو کشوی میز معلم. وقتی معلم کشو رو باز کرد قور باغه اب دهانش رو ریخت رو معلم و پرید بیرون. معلم هم خیلی عصبانی نشد و همه ما رو برد دفتر. مدیر گفت همه باید ولی هاشونو بیارن یا بگید کی بوده. هیچ کس چیزی نگفت مدیر به همه ما یه شیلنگ زد. یکی از بچه ها که خیلی ترسیده بود مجتبی را لو داد. و مجتبی سیری کتک خورد.
هوگویک علاوه بر اینکه یه رفیق جذاب و دوست داشتنی یه هم صحبت عالی یه سنگ صبور فوق العاده است یکی از بهترين و جذاب‌ترین معلم‌ها هم هست این فقط نظر من نیست که بگید خب تو دوستش داری که چنین نظری داری.
دانش آموزانش هم عاشقش هستن و سرش دعواست! جدی جدی سرش دعواست‌هااا.
خیلی دوست داشتم روز معلم میتونستم حسابی غافلگیر و خوشحالت کنم آقا معلم مهربون و جذاب ولی خب خودت دوست نداری من چیکاره بیدم؟
روز معلم رو به اساتید و معلم‌های فعلی و استاد و معلم بعد
انشا درباره ی روز معلم انشا ادبی در مورد معلم انشا در مورد معلم خوب و بد انشا در مورد معلم با مقدمه انشا در مورد شخصیت معلم انشا در مورد شغل معلمی انشا در مورد معلم نگارش انشا درمورد معلم با مقدمه و نتیجه
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
#سم_مضاعف  #فوری
چرا مذاکره نخواهیم کرد؟
پاسخ رهبر انقلاب(در _ سه شنبه)98/2/24
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟
مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است که الان هست و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است.
مذاکره یعنی معامله و دادو ستد اما آنچه در نظر آمریکاست، نقاط قوت ماست.
میگویند مذاکره کنیم درباره‌ی سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازید؛ این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید!
خب مع
عارفان علم عاشق میشوند بهترين مردم معلم میشوند .
عشق با دانش متمم میشود هر که عاشق شد معلم میشود
روز معلم  بر معلمان واستادان بزرگوار الخصوص معلمین گرانقدر خودم مبارکباد.
 
انشالله این بیماری جهانگیر هرچه زودتر روبه نابودی برود و بتوانیم مجدد بزودی در کنار معلمین عزیزمان دورهمی همه ساله را تکرار کنیم.
آمریکاییها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.
معلم بودن دنیای خیلی خیلی هیجان انگیزی است که همیشه دوست داشتم تجربه اش کنم. وقتی وارد دنیای گرافیک شدم هیچوقت فکر نمیکردم یک روز اسم خودم را معلم گرافیک بگذارم! ولی امروز دوست دار خودم را یک معلم گرافیک خطاب کنم و با معلم بودنم کلی حال کنم. 
حالا من بیشتر از ۲۰ شاگرد در حوزه های مختلف وب و گرافیک دارم و بابت تک تک شان از خودم افتخار در میکنم!
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری
دانش پژوهان گرامی،محتوای این فایل خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر،ویلیام یوری ترجمه ی دکتر مسعود حیدری می باشد که با کیفیت عالی در 32 صفحه گردآوری شده است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدریxخلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر حیدریxخلاصه کتاب اصول
حضرت
آیت‌الله ‌ای: مذاکره برای این است که محصول فشارها چیده بشود. فشار
بیاورند، طرف  که خسته شد، میگویند مذاکره کنیم؛ پشت میز مذاکره، همان
چیزی را که زمینه‌اش را با فشار فراهم کردند نقد میکنند؛ مذاکره‌ی با
آمریکا این است. راهبرد او مذاکره نیست؛ راهبرد او فشار است، و مذاکره یک
ذیلی است در مقابل فشار.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
مهارت مذاکره تجاری
در شروع دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره خود در حوزه مهارت مذاکره تجاری، از دانشجویان میپرسیم : چه مواردی موجب نگرانی شما در زمان مذاکره میشود ؟ اغلب آنان به این نکات اشاره دارند :
میترسم که بهترين نتیجه ممکن را به دست نیاورم.
در بسیار موارد نمیدانم که دقیقا در طی مذاکره باید به چه چیزی برسم و چه طوری باید برسم ؟
احساس میکنم که در طی مذاکره گم میشم و تو جزئیاتش غرق شدم. تا جایی که حتی یادم میره که واقعا دنبال چی بودم ؟

در اد
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری
تعداد صفحات:32
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری pdfnegotiation-techniques-byn.atrinblog.ir › post38628 Translate this page دانش پژوهان گرامی،محتوای این فایل خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر،ویلیام یوری ترجمه ی دکتر مسعود حیدری می باشد که با کیفیت عالی در 32 صفحه . خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوریwww.unp.ir › downloa
عکس تبریک روز معلم به خواهرم / روز معلم مبارک خواهر عزیزم 
در ادامه مجموعه ای از متن تبریک روز معلم به خواهرم ، عکس تبریک روز معلم برای خواهرم ، عکس نوشته روز معلم مبارک خواهر عزیزم را در وبسایت لیس گپ اس ام اس  مشاهده می کنید .
 خواهرم روز معلم بر تو مبارک / تبریک روز معلم به خواهرم / پروفایل روز معلم برای خواهرم
معلم یعنی دستانی گرم که به تو می‌آموزد چگونه قلم به دست بگیری؛ معلم یعنی کوه صبر و استقامت برای آموختن و نوشتن کلمه ای مثل دوستت دار
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره دکتر مسعود حیدری
تعداد صفحات:32
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کتاب اصول و فنون مذاکره نوشته راجر فیشر ، ویلیام یوری .shahreketabonline.com › . › اصول و فنون مذاکره Translate this page کتاب اصول و فنون مذاکره را دکتر مسعود حیدری، پدر اصول، فنون، و هنر مذاکره در ایران، عضو دپارتمان آموزش شرکت TMBA، و عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران . کتاب اصول مذاکره | فروشگاه آکادمی موفقیت - IranS
وز سواد آموزما هم یاد باد
کوبه ما خواندن نوشتن یاد داد
از پدر گر قالب تن یافتیم
از معلم جان روشن یافتیم
ای تو کشتی نجات روح ما 
ای به طوفان جهالت نوح ما
ای معلم چون کنم توصیف تو
چون خدا مشکل توان تعریف تو
یک پدر بخشنده آب و گل است
یک پدر روشنگر جان و دل است
ای معلم ای چراغ رهنما
در ردیف انبیایی مرحبا
آفرینش مکتب است و کردگار
خود مدیر و انبیا آموزگار
می توان در سایه آموختن
گنج عشق جاودان اندوختن
پیرم و موی سرم برف تموز
یاد عهد مکتبم در دل هنوز
صحب
دردونه رو بردم مدرسه جدیدش رو ببینه، با مدیرشون در مورد معلم ها صحبت میکنیم و مشخص میشه که دوتا معلم کلاس دوم دارن و دردونه توی کلاس خانم .است
شب دردونه میگه من میخام برم توی اون یکی کلاس
میگم تو که معلم ها رو ندیدی، چرا میخای تغییر بدی کلاست رو
میگه :حالا دیده باشم هم، بقول خودت از روی چهره که نمیشه اخلاقشون رو فهمید!
 
میگم مدیرتون میگفت هردوشون مهربون و معلم خوبی هستند
میگه: خب مدیر که نمیاد بگه معلم هام بد هستن!
و نهایتا میگه: البته همه معل
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت
ادامه مطلب
کریستین بیل در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Thor: Love and Thunder،کریستین بیل بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم کامیک بوکی Thor: Love and Thunder ثور: عشق و صاعقه» است. اگرچه هنوز مشخص نیست بیل قرار است نقش کدام شخصیت را بازی کند، اما او گزینه خیلی خوبی برای نقش بالدر شجاع است که به او اجازه می‌دهد از لهجه وی خودش به بهترين شکل استفاده کند.
 خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره ویلیام یوری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری .خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر – ویلیام یوری ترجمه مسعود حیدری گفتار اول: مسئله و روش مذاکره مبتنی بر .http://book5534.4kia.ir/book5534.4kia.ir › info › خلاصه-کتاب-اصول-و-فنون-مذاکره-راجر-ف.خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری .۵ فروردین ۱۳۹۸ - دانش پژوهان گرامی ، محتوای این
⁦❤️⁩پیامبرصلی الله علیه و آله : أجوَدُکُم مِن بَعدِی رَجُلٌ عَلِمَ عِلما فنَشَرَ عِلمَهُ ؛پیامبر صلی الله علیه و آله :بخشنده ترین شما پس از من ، کسى است که دانشى بیاموزد ، آن گاه دانش خود را بپراکند .
من معلم هستم»
هرشب از آینه ها می پرسم :
به کدامین شیوه ؟
وسعت یادِ خدا را
بکشانم به کلاس؟
بچه ها را ببرم تا لب دریاچه یِ عشق؟
غرق دریای تفکر بکنم؟
با تبسّم یا اخم؟
من معلم هستم»
نیمکت ها نفس گرم قدم هایِ مرا می فهمند
بال هایِ قلم و تخته سیاه
رمز
معلمبچه ها واسه جلسه بعد درس شیشو مطالعه کنید تو کلاس زیاد توضیح نمیدم.
من.چرا؟
معلم.چون عقبیم.
من.حالا درس بعد چی هست؟
همکلاسیم.تنظیم هورمونی.
من. .
معلم.چرا اینجوری میکنی؟
من.اخه تنظیم هورمونی حیلی درس جالبیه.حیف نیس یه خورده بیشتر بررسیش نکنیم؟
معلم.بیا برو بیرون جلسه بعدم نمیای.منحرف بی تربیت.
همکلاسیم.راست میگه اقا این چه وضعشه.
اونیکی همکلاسیم.به جان خودم یه ذره از تنظیم هورمونیو قطع کنی من میدونمو تو.
معلم.اشکالی نداره بجاش درس تولید
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.
ظاهرا کوتاه آمده اند و قرار است نفسی بکشیم ما مردم
ﺩﺭ ﺩﻫﺪﻩ ﻮ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺗﺼﻮﺮ ﺍﺯ ﺰﻪﺑﺮﺍﺸﺎﻥ ﺑﺴﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺪ . ﺍﻭﺑﺎﺧﻮﺩ ﻓﺮ ﻣﺮﺩ ﻪ ﺍﻦ ﺑﻪ ﻫﺎ ﻓﻘﺮ ﺣﺘﻤﺎﺗﺼﻮﺮ ﺑﻮﻗﻠﻤﻮﻥ ﻭ ﻣﺰ ﺮ ﺍﺯ ﻏﺬﺍ ﺭﺍ ﻣﺸﻨﺪ . ﻭﻟ ﻭﻗﺘ ﺍﺯ ﺑﻪ ﻫﺎ ﻧﻘﺎﺷ ﺳﺎﺩﻩ ﻭﻮﺩﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﻞ ﺩﺍﺩ , ﻣﻌﻠﻢ ﺷﻮﻪ ﺷﺪ . ﺍﻭ ﺗﺼﻮﺮ ﺩﺳﺖ ﺭﺍ ﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩ . ﻭﻟ ﺍﻦﺩﺳﺖ ﻪ ﺴ ﺑﻮﺩ؟ ﺍﺯ ﺑﻪ ﻫﺎ ﻔﺖ ﻣﻦ ﻓﺮ ﻣﻨﻢ ﺍﻦ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻪ ﺑﻤﺎ ﻏﺬﺍﻣﺮﺳﺎﻧﺪ . ﺩﺮ
روز اول کارم به عنوان کمک معلم، به دبیرستانی بزرگ قدم گذاشتم که بیشتر به دانشکده می مانست.کلاس کامیونیتی متشکل است از بچه های چند پایه که کمی مشکل یادگیری و یا بدنی دارند.  چیدمان میزهای دانش آموزان شبیه نعل اسب بود یعنی معلم در نقطه ای می ایستاد که به همه دسترسی یکسان داشته باشد. چند کمک معلم دیگر هم مشغول کمک به درس بچه ها بودند. همه چیز خیلی خوب به نظر می آمد.
ادامه مطلب
بسم الله
امام ای:
اینها مذاکره هم که میکنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر میشوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمیکنند؛ لباس عوض میکنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان میدهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمیتوانند کسانی باشند که انسان به اینها اط

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها