نتایج جستجو برای عبارت :

بانک کشاورزیgo

یکی تو خیابون داشت داد می‌زد. یکی بلندتر داد زد که زشته، داد نزن!

یه نصیحت کوچک اینکه اگر پولی در حساب بانکی دارید، پیشنهاد می‌کنم به بانک خاورمیانه منتقل کنید. اگر قرار باشه برای بانک‌ها اتفاقی بیفته، این بانک آخرین بانک خواهد بود. و البته تنها بانک غیرورشکسته در ایرانه. می‌تونید صورت‌های مالی این بانک رو از سایت کدال بررسی کنید.
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
تفاوت اول سود بورس و بانک:
تضمین سود
 بانک به سپرده شما سودی تضمین شده ولی در مقایسه با بازه زمانی که این پول در اختیار بانک است، سودی پایین پرداخت می‌کند. اما سودی که می‌توانید از بورس به دست بیاورید، در مقایسه با بانک بسیار بالاتر بوده ولی مثل بانک تضمینی برای کسب آن وجود ندارد
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
جریان ادغام بانک قوامین و سپه سال 97 | اخرین خبر از ادغام بانک های نظامی
 ادغام بانک ها : بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام می‌شوند
اخرین خبر از ادغام بانک قوامین
گفته می‌شود برخی از این بانک‌ها با این ادغام موافقت کرده‌اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بان
  ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح با بانک سپه.
 بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در قالب یک بانک واحد در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک ایرانی و یکی از بانک‌های معتبر دولتی در عرصه بانکداری کشور ادغام می‌شوند.
ادامه مطلب
بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از داده های ساختاری است که بصورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم. بانک اطلاعات اوراکل چیست؟ بانک های اطلاعاتی تاثیر بسزایی در طبقه بندی اطلاعات و داده ها دارند و نیاز به این بانک …https://blog.iranserver.com/oracle/
خرید بانک شماره موبایل یکی از راه‌های تبلیغات پیامکی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مجازی است، اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را داشته باشید در اکثر پنل اس ام اس بانک شماره موبایل برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به شماره های موجود در سامانه پیامکی پیامک ارسال کنید اما شما مجاز به مشاهده بانک شماره یا خروجی بانک شماره نیستید اگر هدف شما بازاریابی تلفنی، ایجاد گروه‌های تلگرامی، تبلیغات اینس
امور بین الملل بانک تجارت:خیابان شهید طالقانی، تقاطع استاد نجات الهی، شماره ۱۳۰
امور بین الملل بانک سپه: میدان آرژانتین، روبروی پارکینگ بیهقی، پلاک ۷- طبقه ۶
امور بین الملل بانک پارسیان: شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان زرافشان- پلاک ۴-ساختمان مرکزی بانک پارسیان-طبقه ششم
امور بین الملل بانک ملی ایران: خیابان میرداماد-بعد از بانک مرکزی -شعبه مهر ملی-طبقه دوم
امور بین الملل بانک صادرات: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان شهید مفتح، برج سپهر، طبقه ۱۸
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: ادغام بانک های نظامی در راستای ساماندهی وضعیت سرمایه بانک ها و کاهش هزینه های بانکی با کاهش تعداد شعب انجام می شود.

متن کامل خبر: چرا بانک های نظامی ادغام می شوند؟
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند، بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه) در ارتباط با ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، این مهم با اتخاذ تمهیدات مناسب و اطمینان بخش برای مشتریان، سپرده‌گذاران، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان مد‌نظر قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی گسترده با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط، برنام
شما برای دسترسی به لینک های تلگرامی کافی هست که یک بانک لینک تلگرام داشته باشید، در این بانک لینک گروه ها و کانالهای نگهداری میشه و شما میتونید عضو هر کدوم از گروههایی که دوست داشتین بشین.
این لینک ها رو البته خود شما دوستان به این بانک معرفی کردین و شما به عنوان اصلی ترین بانک داران این لینک ها هستین و البته اگر شما لینک دارین و دوست دارید که لینکتون داخل این بانک گذاشته میشه میتونید به پشتیبان ما پیام بدین تا اینکار رو براتون انجام بده.
شما
وام بانک ملی یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. وام بانک ملی در قالب تسهیلات مختلفی ارائه می‌شود؛ تسهیلات مشارکت حقوقی، تسهیلات مساقات، تسهیلات مشارکت مدنی، تسهیلات قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری، تسهیلات مزارعه، تسهیلات سلف، تسهیلات فروش اقساطی، تسهیلات اجاره به شرط تملیک، تسهیلات جعاله، تسهیلات مسکن، تسهیلات ازدواج، تسهیلات خرید کالای بادوام، تسهیلات خرید خودرو و تعویض خودرو فرسوده، تسهیلات سرمایه‌گذ
وخاور در پنج ماه ابتدائی سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 118 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 70 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. (48 میلیارد تومان تراز بانک)
بانک خاورمیانه در شهریور ماه 125 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 75 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک 50 میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین امسال بهبود یافته است. با اینحال نزدیکی این عدد با میانگین تراز ماه های گذشته نشان از ثبات عملکرد بانک در درآمد های مشاع می
 
ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده اعلام شد. براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی ساعت کاری بانک های عضو شورا در سطح کشور از ١٧ تا ٢٢ اسفند ٩٨ پس از هماهنگی با استانداران برای کارکنان بانک از ٨ صبح تا ساعت ١٣ و برای مشتریان ساعت ٨:٣٠ تا ١٢:٣٠ خواهد بود
بانک مرکزی بخشنامه‌ای را به بانک‌ها و موسسات اعتباری برای نظارت بیشتر بر افراد دارای بیش از ۲۰ فقره چک برگشتی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ، مدیریت کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد: مطابق با بند ج ماده ۳۵ قانون پولی و بانکی کشور، هر بانک در مقابل خسارتی که براثر عملیات آن متوجه مشتریان می‌شود مسئول و متعهد جبران خواهد بود.
ادامه مطلب
در تابستان امسال ، شعبه عابر بانک میانرود بانک ملت افتتاح شد و همزمان با راه اندازی آن دو دستگاه عابر بانک نیز نصب و در خدمت مردم ساکن منطقه میانرود قرار گرفت .
افتتاح یک شعبه از یک بانک یکی از نیازمندیهای بحق این منطقه نوپا می باشد که شایسته است اقدام سریع صورت گیرد و با بالا رفتن جمعیت میانرود ، از سالها پیش این نیاز احساس می گردید ولی متاسفانه هیچکدام از بانکا چنین اقدام خداپسندانه تا کنون انجام نداده بودند تا اینکه مدیریت استان فارس بانک
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه با پیگیری حقوقی این بانک، تلاش آمریکا برای توقیف و انتقال وجوه بانک مرکزی ایران در اروپا خنثی شد،گفت:‌مبلغ ۱.۶ میلیارد دلار متعلق به بانک مرکزی نزد کلیراستریم لوکزامبورگ که از تاریخ ۱۳۹۴.۱۰.۲۵در توقیف بود رفع توقیف شد.
پنج شنبه ، ۲۱فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 980×678]
مشاهده مطلب در کانال
بانک شماره موبایل چیست ؟
بانک های اطلاعاتی یا همان بانک شماره موبایل اصطلاحا به شماره موبایل های جمع آوری و یا خریداری شده با موضوعات و کاربردهای صنفی مختلف می باشد که گاها به آن دیتا شماره همراه نیز می گویند.
بانک های اطلاعاتی متعددی وجود دارد و ما تمام تلاشمان را برای جمع آوری و خریداری این بانک اطلاعاتی انجام داده ایم که ما یک مرجع کاملی از بانک شماره ها را گرد هم آورده ایم تا رضایت شما عزیزان را در فروشگاهمان جلب کنیم. 
mobile118.net
ردیف
نام شعب
آدرس شعب بانک شهر در کرج
شماره تماس


1
بانک شهرشعبه گلشهر(265)
کرج، خیابان 45 متری گلشهر ،آبان شرقی، پلاک 2/603
026-34643188026-34643194

2
بانک شهرشعبه عظیمیه  (268)
کرج، بلوار 45 متری کاج، پلاک303
026-32512519026-32512601

3
بانک شهرشعبه میدان توحید (286)
کرج، میدان توحید، بلوار بلال حبشی، پلاک72
026-32279247

4
بانک شهر شعبه هفت تیر(307)
کرج، بلوار هفت تیر، حد فاصل چهارراه کارخانه قند و چهاراه مصباح 
026-32262820

5
بانک شهر شعبه شهید بهشتی (367)
کرج، خیابان شهید بهشتی، نرسیده ب
انتقال وجه
کارت به کارت
از طریق همراه بانک تا سقف ده میلیون تومان
حساب به حساب
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
حواله ساتنا و پایا و پل
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
ادامه دارد. 
 
 چگونه در بانک سود می‌کنیم؟ وقتی پول خود را در بانک سپرده گذاری می‌کنید، سالیانه مبلغی را به عنوان بهره از بانک می‌گیرید. این بهره در واقع همان اجاره پول شما است که بانک در عوض مدت زمانی که از پولتان استفاده کرده به شما پرداخت می‌کند. مثلا اگر یک میلیون تومان در حساب بانکی خود سپرده گذاری کنید با نرخ بهره فعلی (۱۸%) در انتهای سال مبلغ ۱۸۰ هزار تومان به عنوان بهره یا همان سود بانکی دریافت خواهید کرد. یعنی با گذشت یک سال ۱۸% بازدهی از پول خود ب
گزارش جدید سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی 
(Doing Business 2020)
 
بر اساس آخرین گزارش سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی (DB 2020)که توسط بخش کسب و کار بانک جهانی منتشر شد، نمره سهولت کسب وکار امسال ایران با بهبود ۱.۵ واحدی به ۵۸.۵ افزایش یافته است و با یک رتبه صعود در رده ۱۲۷ در میان ۱۹۰ کشور قرار گرفته است. 
 
ادامه مطلب
❓برخی می گویند: حرم ها را چرا می بندید ولی بانک ها را نه؟ 
✅جواب: 
ورود زوار به حرم های مطهر هیچگونه #اضطرار و یا #ضرورت روزانه ندارد. اما بانک ها پاسخگوی نیازهای ضروری مردم هستند که بدون فعالیت ،#اختلال در #زندگی_عادی مردم را ایجاد می کند. 
  با تسهیلات کارت اعتباری بانک گردشگری سفر کن.
گردش کارت اعتباری بانک گردشگری؛ یک کارت اعتباری (Credit Card) است که دارنده آن می تواند تا سقف معینی نسبت به خرید خدمات سفر از مراکز طرف قرارداد بانک (آژانس، هتل و ) اقدام نماید.
ادامه مطلب
تمدید یکساله کارت های نقدی بانک سینا در فروردین ماه 99

به منظور کاهش مراجعات به شعب بانک با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انقضای کارت نقدی منقضی شده مشتریان بانک سینا در فروردین ماه تا پایان سال جاری تمدید شد.
ادامه مطلب
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98)
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98) با پاسخ
سوالات بانک پاسارگاد در سال ۹۸ (جدید اسفند 98)
نمونه سوالات بانکها در سال 98 (عمومی و تخصصی)

نمونه سوالات بانکی


سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند ۹۸ (جهت دانلود کلیک کنید)
برندگان قرعه کشی بانک مسکن ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
ادامه مطلب
به استناد سایت عقود و قراردادهای دینا رئیس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند خواست از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند و تاکید کرد بانک ها اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت . برای مشاهده عدم مراجعه به بانک ها برای تعویق سه ماه اقساط بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/52/عدم-مراجعه-به-بانک-ها-برای-تعویق-سه-ماه-اقساط.html
اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به شعب و پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
ادامه مطلب
رفتم بانک که یه مقدار پول بریزم به حساب
داخل بانک مثل تنور گرم بود ! بعد کلی انتظار ، صندوقدار بانک گفت کسی
نمی خواد پول واریز کنه ؟ من و یکی دیگه از مشتریها اعلام کردیم که واریزی
داریم . ظاهرا پول نداشت به یکی از مشتری ها بده !!!
رفتم جلو باجه که واریز رو انجام بدم نسیم خنکی حس کردم . نگو کولر رو
برای خودشون تنظیم کردن فقط !!! ما رو باش پولمون رو دست کی می سپریم !
وام فوری و بدون ضامن با سود ترجیحی بانک تجارت.
این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Access
 
a4- نمونه سوالات  بانک اطلاعاتی Access – تعداد 500 سوال با جواب
[purchase_link id="22638" text="خرید" style="button" color="blue"]

سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
اگر ۳ مرتبه رمز کارت را
اشتباه وارد کردید و دستگاه عابر بانک کارت راخارج نکرد
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
واریز وام یک میلیون تومانی، ۲۴ ساعت بعد از اعلام لیست به بانک مرکزی.
پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به وا
فرآیند پرداخت خسارت به مالکان خانه های آسیب دیده در سیل های اخیر که برای خرید خانه ها از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.
پایگاه خبری بانک مسکن
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مطابق با ضوابط و مقررات بانک مسکن، تمامی واحدهای مسی کشور که به طریقی از تسهیلات خرید یا ساخت این بانک استفاده کرده و همچنان در حال پرداخت اقساط ماهانه به شعب سراسر کشور هستند، تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ادامه مطلب
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف به رفع سوءاثر آن دسته از چک‌های برگشتی کرد که سه سال از تاریخ صدور آنها گذشته و شکایت نداشته باشند.
به گزارش روابط عمومی تجارت‌نیوز، براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی که به شبکه بانکی ابلاغ شده است، بانک‌ها مکلف شده‌اند با مراجعه به سامانه طراحی‌شده از سوی قوه قضائیه (عدل ایران) به‌صورت آن‌لاین استعلام گرفته و در صورت عدم شکایت، با اعمال کد ۶ در سامانه بانک مرکزی بلافاصله از چک‌ها رفع سوءاثر نما
در حمایت از کار و سرمایه ایرانی،
راه اندازی طرح کالا کارت بانک مهر ایران
 به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک مهرایران با راه اندازی طرح کالا کارت» بار دیگر به حمایت تولید کننده و مصرف کننده کالای ایرانی آمد.
ادامه مطلب
سوالات استخدامی برگزارشده ی بانکها عمومی و تخصصی سال 1398
سوالات استخدامی بانک * سال 1398 با پاسخنامه تشریحی
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL – هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی –
اطلاعات بانکی
سوالات بخش اول شامل سوالات  اطلاعات بانکی  :
سوالات استخدامی بانک * سوالات  اطلاعات بانکی  : 
سوالات استخدامی بانک * درس علوم بانکی 850 سوال به همراه پاسخنامه
سوالات استخدامی بانک *
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم نموده‌اند.
 

متن کامل خبر: اطلاعیه شماره یک روابط عمومی بانک مرکزی در مورد رمز پویا
به نام خدایی که جان را در جسم قرار داد. ❣️ 
دوستان عزیزم سلاااااام. امیدوارم خدا بهترین ها رو براتون در نظر بگیره❣️
من یه بانکی رو میشناسم که 24 ساعت کار میکنه و موجودی شما هر روز 86400 هست. این بانک یه تفاوتی داره با بانک های دیگه اینکه هر روز باید موجودیش رو استفاده کنی و نمیشه پس اندازش کنی.اگه برای فردا موجودی موند موجودی داخلش می سوزه. حالا به نظر شما من چی رو به بانک تشبیه کردم؟؟؟؟؟؟
ادامه مطلب
اگر ۳ مرتبه رمز عابر بانک تون را
اشتباه وارد کردید و کارت عابر بانک
از دستگاه خارج نشد ; 
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
با بسته حمایتی بانک بانک پاسارگاد آشنا شوید.
بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارائه می‌نماید. این بسته شامل موارد زیر می باشد :
اعطای تسهیلات ارزان قیمت، 
گشایش اعتبار اسنادی داخلی
، صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی
.
ادامه مطلب
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
 آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده.

بانک آینده در سال رونق تولید» و در راستای اشاعه سنت نیک قرض‌الحسنه و ارج نهادن به کرامت والای انسانی، برگزاری پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار، قرار داده است.
ادامه مطلب
پنجشنبه 10/5/1395صبح با باباجونت رفتیم بانک صادرات سر کوچه تا برات حساب باز کنیم،اول قرار بود مشترک با حساب من باشه ولی کارمند بانک گفت با باباش باشه بهتره و این شد که شما با حساب بابا و خودت صاحت یک عدد عابر بانک شدی و وقتی اسم و فامیلت رو روی کارت دیدم کلی ذوق کردم ان شاءالله همیشه حسابت پر پول باشه و تنت سلامت دلت خوش.بهترین ها رو برات آرزو میکنم عشق مامان
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

متن کامل خبر: اینترنت‌ بانک مسکن به امکان حسابداری شخصی مجهز شد
  هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین با جوایز ارزنده آغاز شد
.
همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج سنت پسندیده "قرض‌الحسنه"، هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) این بانک با جوایز ارزنده آغاز شد.
ادامه مطلب
  تسهیلات با سود ۶درصد طرح کارا:
در طرح کارا کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی که دارای یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک آینده می‌باشند، بر اساس میانگین موجودی، از امتیاز اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانک آینده برخوردار می‌شوند.

ادامه مطلب
شاید شما بخواهید بدانید که یک شماره حساب مربوط به کدام بانک می باشد و یا مثلا زمانی که می خواهید پول نقد را به شماره حساب کسی واریز کنید اما فقط شماره کارت او را دارید و نیاز دارید تا بدانید که این شماره کارت مربوط که کدام بانک می باشد تا به همان بانک مراجعه کنید و پول را واریز کنید. در اینجا لیست پیش شماره کارتهای بانکها (6 رقم اول) را به همراه بانک مربوطه را مشاهده بفرمایید:
ادامه مطلب
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را مو
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.
ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.
شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را م
فشار بانک‌ها بر بانک مرکزی برای کاهش کارمزدتراکنش‌های شاپرکی تازگی ندارد و در سال‌های اخیر بانک‌ها بارها نسبت به بالا بودن هزینه رسوب پول ناشی ازتراکنش‌های شاپرکی در سیستم بانکی اعتراض داشته‌اند. بر این اساس ریسک کاهش کارمزد برای شرکت‌های PSP به فضای کنونی مرتبط نمی‌شود. بانک‌ها به هزینه‌های بالای رسوب در سیستم بانکی در سال‌های اخیر اشاره کرده و این بخش از فعالیت خود را زیان‌ده عنوان کرده‌اند.
ادامه مطلب
دانلود نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدامی بانک ملی
امروز و در این جا قصد معرفی مجموعه ای استثنایی تحت عنوان دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملی را داشته و امیدواریم با تهیه و مطالعه آن بتوانید از قبول شدگان در آزمون گزینش حضوری این بانک باشید.
اهمیت آزمون های مصاحبه استخدامی در چیست ؟
همانگونه که می دانید آخرین مرحله برای استخدام یا عدم استخدام مهری
است که مبنی بر قبولی یا عدم قبولی شما بر پای برگه مصاحبه استخدامی شما
توسط شخص م
دانلود نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدامی بانک ملی
امروز و در این جا قصد معرفی مجموعه ای استثنایی تحت عنوان دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملی را داشته و امیدواریم با تهیه و مطالعه آن بتوانید از قبول شدگان در آزمون گزینش حضوری این بانک باشید.
اهمیت آزمون های مصاحبه استخدامی در چیست ؟
همانگونه که می دانید آخرین مرحله برای استخدام یا عدم استخدام مهری است که مبنی بر قبولی یا عدم قبولی شما بر پای برگه مصاحبه استخدامی شما توسط شخص مص
خلاصه خبر: رئیس بانک مرکزی روند مثبت این منابع از بانک مرکزی این کشور گفت که بازسازی شده و به تدریج روند صادرات کالا و نفت و پیش بینی های این مرکز…
منبع:https://big-news.ir/روند-مثبت-دسترسی-به-منابع-بانک-مرکزی-در/
این نوشته در دسته اقتصادی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
این سخن یکی ازکارمندان موسسات غیرمجازساماندهی شده بوددرحالیکه بانک مرکزی ازموسسه بابت ضمانت پول موسسه34درصدسودمیگیردوسپرده گذارهم درسال30درصدسودمیگیردبایدنرخ بهره وام چنددرصدباشد؟بااحتساب هزینه انبارداری کالاودیگرهزینه های موسسه که ازجمله حقوق کارمندان وقبض های عمومی وبروزرسانی دستگاه هاودیگرمواردهمچون استخدام نگهبان جهت محافظت ازپول برای جلوگیری ازسرقت پول ازبانک؟!
تمام کارمندان بانک هامعتقدبودندکه سپرده گذاربیشترازآنچه که
  وام فوری و بدون ضامن با سود ترجیحی بانک تجارت.
این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
پاور بانک خورشیدی که به آن پاور بانک سولار نیز می گویند در حقیقت ابزاری است که به شما اجازه می دهد، با کمک نور خورشید برق مورد نیاز گوشی و تبلت خود را تامین کنید. مثلا فرض کنید که در کوهنوردی، شارژ گوشی و پاور بانک شما تمام می شود. مطمئنا در کوه خبری از پریز برق نیست اما نور خورشید مشکل شما را حل می کند چرا که به همراه خود یکی از پاور بانک های خورشیدی را دارید.
ادامه مطلب
  عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ریالی بانک پارسیان، تا روز پنج شنبه 27 تیرماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، فروش اوراق گواهی سپرده یکساله با نام و الکترونیکی (از طریق سامانه سیما) با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با نرخ سود 18 درصد علی الحساب و قابل پرداخت در مقاطع ماهانه و با نرخ بازخرید 10 درصد سالانه قبل ازسررسید خواهد بود.
ادامه مطلب
 
خرید فوری امتیاز بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان یزد استان یزدمبلغ امتیاز : 74 میلیون تومانشهر : یزدکارمزد : 2 درصدتعداد قسط : 26 ماهنحوه معامله : توافقیجهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت
ساعت پاسخگویی پشتیبانی آی‌کاپ همه روزه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ می‌باشد.در صورتی که با نح
برای داشتن بانک کانال تلگرام نیاز هست تا عضو کانال تلگرامی بشید که داخل اون لینک کانال های تلگرامی گزاشته شده باشه و بهتون پیشنهاد میدم که حتما یک بانک جامع کانال تلگرام داشته باشید.
در این بانک که به شما معرفی میکنم انواع کانال های تلگرامی با موضوعات متفاوت گزاشته شده و شما با توجه به نیاز و کارتون میتونید به کانال مورد علاقه خودتون برید.
این بانک کانال حاصل تلاش روزها و ساعت ها کار شبانه روزی هست و امیدوارم که بتونه به شما در رسیدن به کانا
طرح آذین بانک سینا، وام با سود ۵ درصد.
بانک سینا به منظور توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بانوان درقالب طرح آذین را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بر اساس این طرح، بانوان در سراسر کشور می‌توانند از مزایای در نظرگرفته شده شامل اعطای تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد استفاده کنند.
ادامه مطلب
براساس این لایحه صدور و تحویل چک‌های تضمین شده توسط بانک‌ها به مشتری، مستم تکمیل فرم درخواست توسط متقاضی در شعبه بانک در حضور متصدی بانکی، درج مشخصات دقیق گیرنده بر روی چک تضمین شده براساس ضوابط اعلامی توسط بانک مرکزی و نیز ثبت علت درخواست صدور چک مزبور نزد بانک صادرکننده چک خواهد بودهمچنین وصول مبلغ چک تضمین شده توسط بانک، صرفاً در وجه گیرنده (ذی نفع) که مشخصات وی بر روی چک تضمین‌شده درج گردیده، امکان‌پذیر است و ظهرنویسی و انتقال چک ت
  
بانک آینده ایران مال خود را به مرکز مدرن درمانی کرونائی تبدیل کرد.
 بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، مرکز نمایشگاه بین‌المللی بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) خود را به بیمارستانی مدرن جهت نگهداری بیماران مبتلا به کرونا، تبدیل کرد.
ادامه مطلب
   بانک تجارت حداقل مانده برای دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه در این بانک را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، از روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه ، حداقل موجودی حساب های سپرده کوتاه مدت مشتریان در این بانک از 50.000 ریال به 100.000 ریال افزایش یافت.
ادامه مطلب
  جشنواره بزرگ همراه بانک بانک تجارت با سه جایزه ویژه خرید مسکن.
بانک تجارت، جشنواره‌ای با جوایز ویژه برای دارندگان همراه بانک تجارت تدارک دیده است. جوایز ویژه این طرح سه کمک هزینه خرید مسکن به قیمت صدمیلیون تومان می‌باشد.
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی و با توجه به اام بانک مرکزی مبنی بر منع ارایه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب مشتریان حقیقی و حقوقی از سوی بانک ها، ضرورت دارد مشتریان بانک ملی ایران هر چه سریع تر نسبت به دارا بودن این شناسه کسب اطلاع و در صورت عدم بهره مندی، اقدامات لازم را انجام دهند.
 

متن کامل خبر: امکان اطلاع از وضعیت شناسه شهاب حساب های مشتریان بانک ملی ایران بدون مراجعه به شعبه
  آغاز جشنواره جدید همراه بانک تجارت با جایزه صدمیلیون تومانی خرید مسکن.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، این بانک در قالب جشنواره جدید همراه بانک جوایز ارزنده ای را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته که از جمله این جوایز می توان به
ادامه مطلب
بانک‌ها موظف‌اند مبلغ موجود در حساب را به دارنده‌ چک بپردازند و دارنده‌ چک، با قید مبلغ دریافت ‌شده پشت چک و تسلیم آن به بانک، گواهی‌ نامه‌ای مشتمل بر مشخصات چک و مبلغی که پرداخت شده از بانک دریافت می‌کند و چک نسبت به مبلغی که پرداخت ‌شده، بی‌محل محسوب و گواهی‌نامه بانک در این مورد برای دارنده‌چک، جانشین اصل چک خواهد بود و می‌توانید برای مبلغ کسری روند کار را ادامه دهید.بانک‌ها موظف‌اند مبلغ موجود در حساب را به دارنده‌ چک بپردازند
  شرایط فروش سهام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح از 18فروردین.
در پی تصمیم برای ادغام پنج بانک و موسسه مالی وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، نخستین گام اجرایی ادغام از فردا (۱۸ فروردین) با فروش سهام این بانک‌ها آغاز می‌شود.
ادامه مطلب
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد
 
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد
 پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به شما کمک می کند در آزمون استخدامی بانک موفق شوید
پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به صورت کامل برای شما قرار داده شده است. امیدواریم با این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مد نظرتان موفق شوید.
لازم به ذکر است که نمونه سوالات استخدامی بانک زیر به صورت کامل همراه نمونه سوالات و جزوات مورد نیاز شما برای قبولی در آز
  بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
 

صادرکنندگان چک های برگشتی بانک سینا مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند.
مدیرعامل بانک سینا گفت: پیرو مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صادرکنندگان چک هایی که سررسید آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا 31 اردیبهشت 99 بوده و به علت شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا دچار برگشتی شده اند به مدت 3 ماه، مشمول محرومیت های بانکی نمی شوند.
ادامه مطلب
دونالددرحال خوردن کباب خرچنگ به همراه نتانیاهودررستوران دریایی بود.همیشه شکایت های نتانیاهوازایران اوراآزرده خاطرمینمود.درحالیکه کباب خرچنگ رانتانیاهودردهان داشت صحبت میکردکه چگونه بافشاربیشتربه ایران ازایران بخواهدنسل فلسطینی هارامنقرض کند.
تمام آرزوی نتانیاهودرکشتارانسانهابرآورده میشد.دونالدگفت بانک های ایالات متحده ورشکست شده اندوقتی افرادپول خودرادرطلاسنگ میکنندپول سمت بانک نمیرود.ازطرفی نرخ بهره انقدربایدبالاباشدکه اف
پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران ٧ میلیارد ریال جایزه می‌گیرند.
رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: پذیرندگان پایانه‌های فروش این بانک در شش ماه پیش رو با مشارکت در طرح فروش طلایی ٢» به قید قرعه از هفت میلیارد ریال جوایز نقدی برخوردار خواهند شد.
ادامه مطلب
بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
  وام فوری بانک تجارت با سود چهار درصد.

دراین طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
وام بانک ملی دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت سامانه جامع استعلام بانکی برای خرید ملک و خانه نسبت به وام بانک مسکن است. تا مدت‌ها تنها بانکی که برای خرید ملک و خانه تسهیلات و وام ارائه می‌داد، بانک مسکن بود اما از چندی پیش بانک ملی هم با ارائه طرح‌هایی وارد بازار مسکن شده است و تا حد زیادی توانسته مشکلات و معضلات خرید خودکار افراد فاقد خانه و ملک را حل کند. در واقع بانک ملی با هدف انحصار شکنی در اعطای وام و تسهیلات برای خرید مسکن تصمیم گرف
خرید و فروش قسطی کالا با خدمات بانک پاسارگاد.
بانک‌پاسارگاد با هدف رونق تولید، خرید و فروش کالا و همچنین پاسخگویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی، در اقدامی نوآورانه و منحصر به فرد، از محصول جدید خود به‌نام خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد» رونمایی کرد.
ادامه مطلب
جریان سرقت از صندوق امانات بانک فروردین 98
ماجرای سرقت صندوق امانات بانک چیه
اخرین خبرها از سرقت صندوق امانات بانک در فروردین 1398
رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.
خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگ
https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام رایگان https://www.openstreetmap.org/user/دانلود بانک شماره تلگرام با فرمت vcf https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام vcf https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام قم https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرامی رایگان https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرامی https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام اصفهان https://www.openstreetmap.org/user/بانک شماره تلگرام تهران https://www.openstreetmap.org/user/دانلود بانک شماره فعال تلگر
در یک سرقت از بانک در آمریکا، فریاد کشید: ‏"همه افراد حاضر در بانک، حرکت نکنید، پول مال دولت است و زندگی به شما تعلق دارد" بنابراین همه در بانک با شنیدن استدلال ، به آرامی روی زمین دراز کشیدند!+برای نتیجه گرفتن در کارهاتون روی طرز بیانتون کار کنید
 دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی بانک سپه
 
سوالات استخدامی بانک سپه (سوالات عمومی):
۲۳۲ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی ویژه آزمون استخدامی بانک سپه +پاسخ نامه
۶۴۰ عدد نمونه سوال معارف اسلامی ویژه آزمون استخدامی بانک سپه +پاسخ نامه
۳۳۰ عدد نمونه سوال زبان و ادبیات انگلیسی ویژه آزمون استخدامی بانک سپه +پاسخ نامه
۲۲۰ عدد نمونه سوال ریاضی و آمار ویژه آزمون استخدامی بانک سپه +پاسخ نامه
۳۴۰ عدد سوال هوش و استعداد شغلی ویژه آزمون استخدامی با
امکان خرید ارز توسط صرافی های مجاز از بانک های عامل
تسویه تجاری و مالی فعالان رسمی و غیررسمی در پایان سال مالی میلادی موجب افزایش مقطعی تقاضا می شود.با توجه به این موضوع به آگاهی هموطنان عزیز می رساند برای پاسخگویی به این تقاضا و تامین ارز مورد نیاز، از امروز تمام صرافی های مجاز می توانند از طریق بانک های عامل نسبت به خرید ارز از بانک مرکزی برای مشتریان خود اقدام کنند.
 
خبر جدید   "اقتصادنوین" هیچگاه وارد رقابت نرخ سود نشد
به گزارش روابط عمو
اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی شهریور ماه ۱۳۹۸
.
ضمن آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان گرامی، به اطلاع می‌رساند؛ داوطلبان محترم آزمون استخدامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ مهر ۱۳۹۸ به سایت اینترنتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به آدرس www.qmb.ir مراجعه نمایند.
در راستای افزایش ضریب امنیت تراکنش های کارتی و به منظور اجرایی نمودن اامات بانک مرکزی ج ا.ا. مبنی بر راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف و حذف رمز دوم ایستا از تاریخ ۹۸/۱۰/۱۵ ، اقدامات ذیل توسط بانک انجام پذیرفته و مشتریان محترم می توانند در تراکنش های بدون حضور کارت که نیاز به رمز دوم می باشد به یکی از روش های زیر نسبت به پویا سازی رمز دوم یکبار مصرف خود اقدام نمایند . برای دریافت برنامه رمز پویا پست بانک به سایت سیلو مراجعه کنید.
دانلود برنامه رم
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی اامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
یک میلیون میذاری بانک بعد از یک ماه ۱۸ تومن سود میده یعنی ۶ تا چیپس.
فرض کنیم قیمت عمده خرید چیپس ۲۷۰۰ باشه و فروشش همون ۳۰۰۰ تومن. با ۱ میلیون میشه ۳۷۰ تا چیپس بخری به ازای هر کدوم هم خالص ۲۰۰ تومن سود ( با کسر کرایه و .) پس ۷۴۰۰۰ تومن سود داره که به عبارتی ۲۴ تا چیپس میشه یعنی ۴ برابر سود بانک.

سرمایه گذاری در بانک مساوی است با سرمایه سوزی.
 
اعلام برندگان قرعه‌‏کشی هفتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین.
 اسامی برندگان قرعه‌‏کشی هفتمین دوره جشنواره حساب‏‌های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ پس از برگزاری مراسم قرعه‌‏کشی جوایز هفتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌‌انداز بانک اقتصادنوین که در روز دوشنبه بیست ‌و دوم مهرماه 1398 در محل اداره مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد، اسامی برندگان ا
ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه. دریافت کارت  های هدیه بانکی بدون محدودیت زمانی.
با ابتکار تازه بانک پاسارگاد
این کارت های هدیه که اتفاقا با اقبال خوبی از سوی مشتریان سیستم بانکی مواجه شده اند، برای بانک ها ظرفیت قابل توجهی در جذب و رسوب پول دارند. از این رو عمدتا بانکها، حساب ویژه ای برای سرمایه گذاری در این بخش باز کرده اند.
ادامه مطلب
بانک مسکن با تصویب یک طرح، امکان دریافت تسهیلات حداکثر ۲۰۰ میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرد.
 به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این بانک با هدف تجهیز بهینه منابع و تخصیص هدفمند اعتبارات،‌ طرحی تحت عنوان طرح 2و1» را به تصویب رسانده است که براساس آن، همزمان با سپرده­ گذاری با حداقل سپرده مشخص، در ازای درصدی از مبلغ سپرده، تسهیلات میان­ مدت (حداکثر 5 ساله) به فرد سپرده­ گذار پرداخت می­ شود.
ادامه مطلب
چک امکان دارد به ۱۰ دلیل در شعب بانک‌ها برگشت بخورد.چک عادی به چکی گفته می‌شود که اشخاص، عهده بانک‌ها به حساب جاری خود صادر کرده و دارنده آن تضمینی جز اعتبار صادرکننده آن ندارد. گیرنده وجه چک ممکـن است خود صادرکننده یا حامل چک بوده و یا این که چک در وجه شـخص معـین و یا بـه حواله‌کرد آن شخص صادر شده باشد، این چک‌ها به دو دسته چک‌های وصولی و برگشتی تقسیم می‌شود.چک وصولی به چکی گفته می‌شود که صحت آن مورد تایید بانک عهده بوده و بانک نسـبت بـه
معاون بانک مرکزی کسر اقساط وام قرض‌الحسنه از حساب مشتریان و ضامنین را غیرقانونی اعلام کرد.
اما آن طور که پیداست بانک ها توجهی به این مسئله نکردند و از اجرای این دستورالعمل مهم سر باز می زنند و همچنان اقساط را از مشتریان خود کسر می کنند
بانک هایی که وام ازدواج می دهند نه تنها مراعات زوجین را نمیکنند بلکه در صورت به تعویق افتادن قسط، جریمه ای برای این زوجین در نظر می‌گیرند که این مسئله اصلا عادلانه نیست/ باشگاه خبرنگاران
سه شنبه ، ۲ اردیبهشت
 
بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های سرمایه گذاری را برای سال 1399، 3 درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، نرخ حق الوکاله سپرده‌های سرمایه‌گذاری برای سال 1399 معادل 3 درصد تعیین و اعلام شد. حق الوکاله مبلغی است که بانک ها در چارچوب بانکداری اسلامی در قبال به کارگیری منابع سپرده‌گذاران در امور اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری های اقتصادی بانک با توجه به اصول قانون بانکداری بدون ربا و رابطه حاکم بین وکیل و موکل دریافت می کنند.
توضیحات رئیس‌کل بانک مرکزی در مورد وام قرض‌الحسنه خانوارهای یارانه‌بگیر.
به دنبال اقدام اولیه بانک مرکزی در جهت کمک به کاهش نرخ وام یک میلیون تومانی به خانوارهای یارانه بگیر، از طریق آزادسازی بخشی از ذخایر قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی و تعدیل نرخ آن وام ها به 12 درصد، امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت، با قبول پرداخت ما به التفاوت نرخ 12 درصد، با وام قرض الحسنه، توسط دولت، مقرر شد وام پرداختی به همه خانوارهای یارانه بگیر، به صورت قرض الحسن
  جوایز پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک مسکن در عید ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند
ادامه مطلب
بانک رفاه کارگران با سرمایه اسمی ۲.۳ هزار میلیارد تومانی به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس درج شد.
 
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس، بانک رفاه کارگران از ۲۵ دی ماه در نماد "ورفاه" و در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری به عنوان دویست و چهل و چهارمین نماد در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس درج شد.
طبق بررسی های بورس پرس، بانک رفاه کارگران که اخیرا" با تغییر مدیرعامل روبرو شده
  بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت در زمینه آزادسازی واردات به گرانی دلار دامن زده است.

متن کامل خبر: واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت به گرانی دلار دامن زد
شرایط کلی و عمومی برای صدور ضمانتنامه ها در بانک
شرایط کلی و عمومی برای صدور هر ضمانتنامه توسط بانک عبارت است از:
متقاضی باید اهلیت انجام مفاد قرارداد با کارفرما را داشته باشد.
نوع و مبلغ ضمانتنامه بایستی مشخص شده باشد.
ذینفع ضمانتنامه باید معین باشد.
نوع و مبلغ وثائق ضمانتنامه باید معلوم باشد.
کارمزد ضمانت بر اساس تعرفه بانک مرکزی مشخص می گردد.
مدت ضمانتنامه تعیین گردد.

ادامه مطلب
  مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی "فردا" 2 برابر مبلغ سپرده خود از یک تا 10 میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می گیرند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در طرح سپرده تسهیلاتی فردا هر یک از فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی ، مدیران شرکت ها و سازمان ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها