نتایج جستجو برای عبارت :

با قرس اوسیز چند روز خونریزی داریم


علت خونريزي واژن در بارداری چیست؟
 
  
خونريزي واژن در طول بارداری می تواند ترسناک باشد، با این حال امری شایع است و همیشه نشانه مشکل نیست.خونريزي در  بارداریاغلب ن بارداری که دچار خونريزي واژن می شوند، خصوصا در سه ماهه اول بارداری (هفته های یک تا دوازدهه بارداری)، نوزادانی سالم به دنیا می آورند. با این وجود باید خونريزي از واژن را در این دوران جدی گرفت.
ادامه مطلب
خونريزي و لکه بینی در سه ماهه ی اول بارداری ، دلایل و نحوه تشخیص آن
 
خونريزي و لکه بینی در سه ماهه ی اول بارداری معمولاً در میان مادران شایع است ولی گاهی اوقات خونريزي در بارداری می تواند نشانه ی بدی باشد حالا از کجا بفهمیم که لکه بینی داريم یا با یک خونريزي واژن رو به رو هستیم؟
خونريزي شامل حجم گسترده  و خونی به رنگ قرمز  روشن از واژن مادر باردار به بیرون نشت می کند که نشانه ی مهم و خطرناکی از جمله سقط می تواند باشد.
 
(توضیحات کامل در مورد لکه
 
هنگامی که خونريزي در ناحیه پشت بینی دارید ، معمولاً خونريزي از بینی بسیار نوری است که خیلی جدی نیست. هنگامی که خونريزي بینی را احساس می کنید ، باید بینی خود را با انگشتان خود وصل کرده و سر خود را به جلو تکیه دهید. اپیستاکسیس یا خونريزي خود به خود از طریق بینی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ممکن است مربوط به رینیت یا خشکی بینی باشد ، اما می تواند به سایر مشکلات سلامتی مانند فشار خون شریانی نیز اشاره کند. اگر به طور مرتب دچار خونريزي بینی
تمام چیزهایی که باید حتما از مقدار خونريزي قاعدگی بدانید!
مقدار خونريزي قاعدگی ممکن است نرمال، سبک یا سنگین باشد. عوامل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد خونريزي قاعدگی سبک و سنگین شوند که هر کدام نشانه‌های مختلفی دارند.

ستاره | سرویس سلامت - برای اینکه بفهمید مقدار خونريزي قاعدگی شما طبیعی است یا خیر، باید بدانید محدوده خونريزي طبیعی چقدر است. همچنین دانستن و آگاهی نسبت به خونريزي زیاد و کم می‌تواند به شما در پیشگیری از وقوع مشکلات بیشتر کمک
علت خونريزي بعد از جراحی بینی چیست؟
خونريزي بعد از جراحی زیبایی بینی بسیار به ندرت اتفاق می افتد، اما اگر اتفاق افتاد می تواند علت های مختلفی داشته باشد. اگر کمتر از ۱۲ ساعت بعد از جراحی بینی، خونريزي اتفاق بیفتد، معمولا به دلیل بالا رفتن فشار خون است که علت بالا رفتن فشار خون هم، یا وجود درد و یا تهوع و استفراغ ناشی از داروهای بیهوشی می باشد. بنابراین برای پیشگیری از خونريزي ناشی از درد باید از مسکن استفاده شود و برای پیشگیری از خونريزي ناش
تب خونريزي دهنده کریمه کنگو
 
تب خونريزي دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری های ویروسی مشترک بین انسان و دام می باشد که اولین بار درسال۱۹۴۴با ابتلای ۲۰۰ نفر در شبه جزیره کریمه در اوکراین(اتحاد جماهیر شوروی سابق)  مشاهده شد. تب خونريزي دهنده کریمه-کنگو (CCHF) یک بیماری حاد عفونی ویرال Zoonotic (آربوویروسی- بونیاویریده- نایروویرس) است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری کریمه کنگو
که با شروع ناگهانی لرز و تب و علایم آنفلوانزایی بروز می کند و پس از چند روز وارد
علت اصلی خونريزي شدید قاعدگی
اغلب ن در برهه‌هایی دچار خونريزي شدید دوران قاعدگی
می‌شوند. علت خونريزي شدید قاعدگی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، برخی از
آن‌ها خوش خیم هستند و فرد را تهدید نمی‌کنند، اما در برخی موارد نیز
علت‌ها جدی بوده و نشانه‌ای از به خطر افتادن سلامت فرد هستند. در هر صورت
خونريزي شدید دوران قاعدگی را جدی بگیرید.
ستاره | سرویس سلامت - تجربه
خونريزي شدید قاعدگی می‌تواند یک علامت هشدار و



افزایش خونريزي عادت ماهیانه







افزایش خونريزي عادت ماهیانه
افزایش خونريزي عادت ماهیانه که به
منوراژی نیز معروف است ، در واقع دوره هایی از عادت ماهیانه است که به علت
زیاد بودن حجم خونريزي یا طولانی بودن مدت آن ، شخص مقدار زیادی خون از دست
می دهد.خونريزي در اکثر ن حدود ۵ روز طول می کشد . چنانچه عادت ماهیانه
بیشتر از این حد باشد و چنانچه استفاده از نوار بهداشتی به تعداد معمول
کافی نباشد ، در صورتی که ه خون دفع شود باید چند مورد
آیا میتوان کم شدن خونريزي قاعدگی را با داروهای گیاهی درمان کرد؟ اختلالات خونريزي بیماری Von Willebrand VWD)) یا اختلالات عملکرد پلاکتی، شرایط ارثی هستند که در آن پروتئین های خاص مورد نیاز برای ه شدن خون وجود ندارد، از این رو خطر ابتلا به منوراژی بیشتر است.


ادامه مطلب
اسید ترانکسامیک یک هورمون نیست و دردهای قاعدگی یا علائم پیش از قاعدگی را درمان نمی کند. این دارو برای درمان خونريزي شدید در طول دوره قاعدگی استفاده می شود. اسید ترانکسامیک با کاهش سرعت ه شدن خون، به جلوگیری از خونريزي طولانی مدت کمک می کند. در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر از سراسر دنیا تصمیم داريم
موارد استفاده
قرص ترنسید برای استفاده کوتاه مدت برای رفع خونريزي یا خطر خونريزي در افرادی با شرایط فیبرینولیز یا فیبرینوژنولیز، تجویز می
علت قطع نشدن خونريزي بعد از و درمان آن
قطع نشدن خونريزي بعد از مساله مهمی است و در صورتی که درمان نشود فرد را با خطرات زیادی مواجه می‌کند. از جمله علت قطع نشدن خونريزي بعد از می‌توان به فیبروم رحمی، عفونت نه و مشکلات هورمونی اشاره کرد.

ستاره | سرویس سلامت - در هر چرخه قاعدگی بدن زن بالغ و سالم برای حاملگی آماده می‌شود و در صورتی که بارداری اتفاق نیفتد، لایه داخلی رحم جدا می‌شود و به همراه خون از طریق واژن دفع می‌گردد، ب
خونريزي پس از زایمان را چگونه درمان کنیم







 
 

آیا خونريزي تا چند روز بعد از زایمان طبیعی است؟
خونريزي بعد از زایمان امری طبیعی است. ترشحات بعد از زایمان
(نفاس یا lochia) سبب خروج خون باقیمانده، مو، و بافت جفت از رحم می
شود.
ادامه مطلب
خونريزي پس از زایمان را چگونه درمان کنیم







 
 

آیا خونريزي تا چند روز بعد از زایمان طبیعی است؟
خونريزي بعد از زایمان امری طبیعی است. ترشحات بعد از زایمان
(نفاس یا lochia) سبب خروج خون باقیمانده، مو، و بافت جفت از رحم می
شود.
ادامه مطلب
علائم همووروئید در همه مبتلایان یکسان نیست و بسته به محل ایجاد عارضه و شدت پیشرفت آن قابل تغییر است. گاهی اولین نشانه ای که افراد با آن مواجه می شوند، خونريزي از مقعد است. در چنین شرایطی، احتمال اینکه هموروئید از نوع داخلی باشد بیشتر است، چون شایع ترین نشانه هموروئید داخلی خونريزي است و سایر علائم آن در مقایسه با هموروئید خارجی خفیف تر است.
هموروئید خارجی به دلیل اینکه در پوست حساس اطراف مقعد بروز پیدا می کند، علائمی مثل خارش و سوزش، ایجاد ا
بر اساس گزارش‌های انجمن متخصصان معده و روده آمریکا تقریباً ۴ میلیون نفر از زخم معده رنج می‌برند و از هر ده نفر یک تن در دوره‌ای از زندگی خود به این عارضه مبتلا خواهد شد. و یکی از پیامدهای آن خونريزي می باشد. بنابراین آگاهی از علایم خونريزي معده بسیار مهم است، در ادامه به علائم خونريزي معده اشاره می‌شود.
ادامه مطلب
خونريزي بعد از پاپ اسمیر طبیعی است یانه ؟
تست پاپ اسمیر، مورد آزمایش قرار دادن نمونه‌ای از سلول‌های
دهانه رحم یا واژن برای بررسی سرطان یا شرایط پیش سرطانی است. خونريزي بعد
از پاپ اسمیر معمولا طبیعی است.
 
ستاره | سرویس سلامت - حتما
می‌دانید پاپ اسمیر چیست و چه اهمیتی دارد. پاپ اسمیر بهترین روش برای
شناسایی شرایط و تومور‌های مخفی و کوچکی است که ممکن است به سرطان رحم
منجر می‌شوند. اگر سرطان رحم زود شناسایی شو
دیشب گفتم اوکی ساعت یازده میخوابم.
یازده خوابیدم، خونريزي!
رفتم دستشویی
یازده و نیم باز رفتم نوار بهداشتی عوض کردم
دوازده هم
یک هم!
یک و نیم هم!
عجب خونريزي ای من دارم!
خیلی وحشتناکه!
یه ریز خون میاد!

راستی بچه ها
قدر هم رو بدونیم
عمر میگذره ها :)
قدر همو بدونیم.
یه روزی دیگه نیستیم.
بهترین راه و روش های درمان خونريزي بینی یا همان خون دماغ شدن
خونريزي بینی یا در اصطلاح عام خون دماغ شدن ممکن است در هر سنی اتفاق بیافتد.اما میزان خونريزي بستگی به عوامل مختلفی دارد که ممکن است باعث ترس و وحشت فرد بیمار شود. اما علت و راهکارهای بند آوردن این بیماری را در ادامه مشاهده نمایید.
روش های درمان به 2 دسته تقسیم می شوند که شامل روش های خانگی و روش های پزشکی است که در مراجعه به پزشک برای فرد انجام می شود که در این بخش از سلامت نمناک به معر
همه چیز درباره مدفوع خونی
 
 

خون در مدفوع یعنی خونريزي در دستگاه گوارش شما وجود دارد
 
اگر به دستشویی بروید و مقدار کمی خون روشن تا سیاه را داخل مدفوع خود مشاهده کنید ، خونريزي رکتوم را تجربه می کنید. خونريزي رکتوم دلایل زیادی دارد و می تواند در نتیجه ضعف یا ناهنجاری در ناحیه دستگاه گوارش شما اتفاق بیفتد. بواسیر شایعترین علت خونريزي روده است.
ادامه مطلب
بهترین راه قطع خونريزي قاعدگی با روش های دارویی و خانگی
برای قطع خونريزي قاعدگی می توان از روش های خانگی مانند
افزایش مصرف آب، مصرف غذاهای غنی از ویتامین C و آهن استفاده کرد. همچنین،
می توان از داروهای ضد درد و یا داروهای تجویزی مانند لیستدا و نوراتیندرون
نیز استفاده کرد.
 
ستاره | سرویس سلامت –
اگر خونريزي شما در دوره قاعدگی بسیار زیاد است، به طوری که مجبور هستید
چند پد و نوار بهداشتی را به طور همزمان استفاده
قطع نشدن خونريزي قاعدگی یکی از دغدغه های بانوان می‌باشد که علاوه بر دردناک بودن، می‌تواند نشانه‌هایی از وجود مشکلاتی جدی باشد که با این علامت خود را نشان می‌دهد. قاعدگی و مسئله‌ای عادی برای همه بانوان و دختران است که در پی آن مقداری خون از دست می‌دهند. این خونريزي‌ها به طور مرتب و در یک بازده زمانی مشخص اتفاق می‌افتد اما گاهی این نظم به هم می‌خورد که برای بسیاری از افراد  نگران کننده است. 
برای دریافت مشاوره در زمینه قطع نشدن خو
خونريزي بینی چیست؟
خونريزي بینی (با نام علمی اپیستاکسی)، شناخته می شود. براساس مطالعات انجام ‌شده دو نوع خونريزي بینی وجود دارد. شایع ‌ترین نوع خونريزي بینی، خونريزي بینی قدامی است که یک پدیده مربوط به سلامتی است که ممکن است خون از جلوی بینی بیاید. در هر زمانی اگر رگ ‌های خونی کوچک داخل بینی شکسته و خونريزي کنند، خونريزي بینی قدامی رخ می ‌دهد.
علاوه بر این نوع دیگری از خونريزي بینی که به عنوان خونريزي بینی خلفی شناخته می ‌شود، پدیده‌ ای م
توضیحات فایل:
پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید پنجم
خونريزي های ناشی از ضربه مغزی:
هماتوم اپیدورال (بالای سخت شامه):
در این خونريزي بدنبال ضربه، خون در فضای اپیدورا

راههای درمان خونريزي لثه ها
 
  
خونريزي لثه اولین علامت بیماری های لثه مانند التهاب لثه و نتیت است
 
حدود 600 میلیون نفر در زندگی خود نوعی از مشکل لثه را تجربه می کنند. اما خبر خوب این است که بسیاری از این موارد را می توان در خانه درمان کرد. خونريزي لثه اولین علامت بیماری های لثه مانند التهاب لثه و نتیت است.
ادامه مطلب
علل طولانی شدن
 
 

مدت زمان طبیعی خونريزي قاعدگی  از 3 تا 7 روز است
 
قاعدگی در ن راه خلاص شدن بدن از خون و بافت اضافی در حالتی که تخمک بارور شده و نوزاد وجود دارد اما گاهی اوقات سیگنال های هورمونی عبور می کند و هنگام آزادسازی تخمک ها خونريزي اتفاق می افتد که به آن خونريزي بین قاعدگی» گفته می شود.
طول دوره قاعدگی ن
ادامه مطلب
آمنوره یکی از اختلالات در چرخه قاعدگی ن است که در طی آن فرد دچار قطع خونريزي می‌شود و به طور غیرطبیعی چندین ماه دوره قاعدگی را تجربه نمی‌کند. قطع خونريزي در دوران حاملگی و یائسگی امری عادی است اما به غیر از شرایط مذکور اختلال در خونريزي ماهیانه می‌تواند ناشی از مشکلات پزشکی باشد. اگر دچار قطع خونريزي شده‌اید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه مشکلات جنسی م
بیماری فون ویلبراند در سگ 
فون ویلبراند‭ ‬یک‭ ‬بیماری‭ ‬ارثی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬نژاد‭ ‬ژرمن‭ ‬شفرد‭ ‬نسبت‭ ‬به‭ ‬دیگر‭ ‬نژاد‌ها‭ ‬بیشتر‭ ‬می‌باشد. ‬ این‭ ‬بیماری‭ ‬بسیار‭ ‬شبیه‭ ‬به‭ ‬بیماری‭ ‬هموفیلی‭ ‬در‭ ‬انسان‭ ‬است،‭ ‬این‭ ‬بیماران‭ ‬دارای‭ ‬کمبود‭ ‬گلیکوپروتئین‭ ‬خاصی‭ ‬بوده‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬پلاکت‌ها‭ ‬در‭ ‬روند‭ ‬تشکیل‭ ‬ه‭ ‬کمک‭ ‬می‌کنند‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬پروسه‭ ‬در‭ ‬زمان‭ ‬آ
آیا شدن در بارداری طبیعی است؟
شدن در بارداری از لحاظ پزشکی غیر ممکن است. در سه ماهه اول بارداری به دلایلی ممکن است خونريزي رخ دهد. در سه ماهه دوم و سوم نیز ممکن است خونريزي اتفاق بیفتد اما شایع نیست و خطر سقط جنین دارد.
 

 
ستاره | سرویس مادر و کودک - از نظر بسیاری از ن شدن در بارداری امری غیرطبیعی است. اما از نظر پزشکی این مساله چگونه است؟ آیا در بارداری اتفاق می‌افتد؟ دلایل این اتفاق چیست؟ بیایید خونريزي در باردار
خونريزي لثه یکی از بیماری های دهان و دندان است که می تواند به سایر مشکلات سلامتی اشاره کند. خونريزي گاه و بیگاه از لثه ها می تواند بوسیله مسواک زدن دندان های شما با شدت بالا یا پوشیدن دندان های مصنوعی انجام شود که مناسب نیست. این مقاله که بر اساس جدیدترین تحقیقات پزشکان گردآوری و تهیه شده است، علت، درمان خانگی، هشدارها و همه نکات مهم دیگر در مورد خونريزي لثه را بیان می کند.
بیرون ریختن مقدار کمی خون در سینک بعد از مسواک زدن یا استفاده از نخ دن
صبح روز پنجم م بود و خیال کردم که خونريزي تمام شده. همه‌ی شرت‌هایم نشسته بودند، طبق معمول! همه‌ی لباس‌هایم را درآوردم و شرت گیپوری زرشکی جدیدی که خریده بودم را برداشتم و تنم کردم. کمی خودم را توی آینه برانداز کردم و ترجیح دادم که فعلا لباسی نپوشم. رفتم تا تختم را مرتب کنم. ن‌ها را سر جایشان می‌گذاشتم که حجمی از گرما قُلُپی ریخت پایین! سرم را آوردم پایین و از روی شرتم نگاهش کردم و گفتم: جدی هنوز داری خونريزي می‌کنی؟!»
بواسیر یا هموروئید همان رگهای خونی راست روده می باشد که می تواند باعث خارش و خونريزي شود. هموروئید می تواند هم داخل انتهای روده یا همان رکتوم (نوع داخلی) و هم دیواره بیرونی مقعد (نوع خارجی) ایجاد شود.
خونريزي بدون درد هنگام اجابت مزاج، یکی از علائم شایع بواسیر می باشد. این خون معمولا به رنگ قرمز روشن داخل مدفوع و بر روی کاسه توالت و یا دستمال توالت دیده می شود.
بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری  تا موقعی که عود نکند و خونريزي نداشته باشد اصلا
دیدن خون بعد از رابطه:خونريزي واژینال در زمان بارداری مخصوصاً در سه ماه اول مسئله‌ای شایع می باشد .
و معمولا علائم های آن مشکل نمی باشد ولی از آنجا که خونريزي در بعضی از موارد می‌تواند .
علائم مشکل جدی ایجاد کند اامی می باشد.
که دلیل اصلی خونريزي توسط پزشک مورد ارزیابی قرار بگیرد .
و به همین خاطر در صورت هرگونه خونريزي واژینال برای حفظ سلامت خود .
و همینطور فرزندتان بهتر می باشد که به پزشک رجوع کنید.
مطالب و مقالات سایت مشاوره ازدواج” توس
علت خونريزي بعد از لابیاپلاستی
در این مقاله می‌خواهیم به عوامل تاثیر گذاری بر خونريزي بعد از لابیاپلاستی
که این عمل در بین ن بسیار رواج پیدا کرده و شاید هر زنی به آن نیازمند
باشد ، این عمل به طور کلی بر روی دهانه واژن صورت می گیرد و شما می
توانید تمامی مواردی که به لابیاپلاستی انجام می‌شود را در مرکز سورنا
تجربه کنید . این عمل با توجه به نیاز هر فرد تخصصی و به شکل مورد نظری که
شخص می خواهد صورت می گیرد و می تواند به افزایش میل جنسی کمک ک
زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می‌کند و تقویت‌کننده معده و کبد است. اشتها را تحریک می‌کند و باعث لاغری می‌شود. با تاثیر بر روی عصب معده جلوی که را می‌گیرد. ورم طحال را از بین می‌برد و اسهال را معالجه می‌کند. از طرفی درمان یبوست نیز هست. شیردهی را افزایش می‌دهد و چون دارای هورمون‌های جنسی است، میل جنسی را افزایش می‌دهد. روی میزان خونريزي و قطع خونريزي دوران قاعدگی تاثیر می‌گذارد. عرق را زیاد می‌کند و بوی بد آن را برطرف می‌کن
پاورپوینت جامع و کامل خونريزي،انواع خونريزي ،کمک های اولیه در خونريزي و شوک
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل 5 نمونه پاورپوینت با عناوین خونريزي ،آشنایی با خونريزي ، کمک های اولیه در خونريزي و شوک، روشهای کنترل خونريزي و کنترل خونريزي خارجی میباشد که با فرمت ppt در حجم 32 ، 62 ، 48 ،24 و 14 اسلاید تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
بخشی از متن پاورپوینت خونريزي:
محتوای اسلاید 1
بعد ا
علت خونريزي مقعدی چیست؟
خون در مدفوع می تواند ناشی از شقاق سطحی در نزدیکی مقعد یا از داخل روده بزرگ و راست روده باشد. معمولا خونريزي مقعدی در طی حرکات روده و براثر شقاق سطحی رخ می دهد. به همین خاطر خونی که بر روی مدفوع خود مشاهده می کنید در بیشتر اوقات تازه به نظر می رسد. البته احساس درد و ناراحتی در مقعد نیز وجود دارد.
علت های رایج خونريزي مقعدی هنگام دفع مدفوع شامل بواسیر یا هموروئید و شقاق است. شقاق مقعدی معمولا با درد شدید در هنگام حرکت رود
علت خونريزي مقعدی چیست؟
خون در مدفوع می تواند ناشی از شقاق سطحی در نزدیکی مقعد یا از داخل روده بزرگ و راست روده باشد. معمولا خونريزي مقعدی در طی حرکات روده و براثر شقاق سطحی رخ می دهد. به همین خاطر خونی که بر روی مدفوع خود مشاهده می کنید در بیشتر اوقات تازه به نظر می رسد. البته احساس درد و ناراحتی در مقعد نیز وجود دارد.
علت های رایج خونريزي مقعدی هنگام دفع مدفوع شامل بواسیر یا هموروئید و شقاق است. شقاق مقعدی معمولا با درد شدید در هنگام حرکت رود
{Imam Mahdi in the Quran - No. 21-30}
 
{21}
The descriptions of the companions of Imam Mahdi (PBUH) in the Quran
O ye who believe! if any from among you turn back from his Faith, soon will Allah produce a people whom He will love as they will love Him,- lowly with the believers, mighty against the rejecters, fighting in the way of Allah, and never afraid of the reproaches of such as find fault. That is the grace of Allah, which He will bestow on whom He pleaseth. And Allah encompasseth all, and He knoweth all things. [The Quarn, Surah 5, verse 54]. (The same concept is availbale in Surah 6, verse 89)
It is narrated that the above verse is revealed about Imam Mahdi (PBUH)…
(Al-Burhan Fi Tafsir al-Quran, vol. 2, p. 315
Al-Ghayba al-Nu'mani, p. 316)
 
Read the rest 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها