نتایج جستجو برای عبارت :

ای های هنتای در روبیکاgo

هِنتاي (در ژاپنی: 変態 یا へんたい) نام لغتی به زبان ژاپنی است که به معناي تغییر شکل» است. در فرهنگ عامه ژاپنی، هنتاي داراي بار منفی است و در زبان عامیانه به معناي هیزی جنسی» یا منحرف» است. در کشورهاي غربی، کلمه هنتاي، اصطلاحی است که به داستان‌هاي مصوروگرافی و انیمیشن‌هاي مخصوص بزرگسالان و به ویژه انیمه‌‌هاي ژاپنی، مانگا مخصوص بزرگسالان گفته می‌شود.
خرید، فروش یا تماشاي هنتاي براي افراد زیر هیجده سال در ژاپن و کشورهاي غربی م
هنتاي به چه معناست؟ هنتاي یعنی چه؟
 اصلاح پــورنوگرافی و هرزه‌نگاری براي اشاره به تجسمی بی‌پرده از مسائل جنسی با هدف تحریک یا ارضاي جنسی به کار می‌رود که در قالب‌هاي مختلف از جمله انیمه و هنتاي ارائه می‌شود. امروزه تعداد زیادی از مردم بر علیه پـورنوگرافی هستند و به اين نتیجه رسیده اند که اين یک صنعت ناسالم هست. سو استفاده جنسی ،  استفاده از مواد مخدر ، درد فیزیکی و از هم پاشیدن زندگی و کشتن عشق . همه داستانهايی هستند که مردم از آنها اطل
اخطار به تمامی بیانی ها
اون وبلاگ هايی که پست هاي غیر اخلاقی میگذارن همه ی اون وبلاگ ها تا 1399/2/18 غیر فعال خواهد شد مثل اين وبلاگ ها ( هنتاي ساما ) اين اولین وبلاگی است که غیرفعال می شود به دلیل گذاشتن پست هاي غیر اخلاقی ازشون شکايت شده !!
خب. اين پست بايد جمعه میمومد ولی خب.نیومد دیگه. ببخشید :)
اين قسمت رو بحث میکنیم سر ژانراي انیمه. یه سری از اوتاکو هاي ژاپنی، ژانر خیلی براشون مهم هست. یعنی اينطوری که تو my anime list(فیلتره لینکش نکردم) الکی سرچ میکنن مثلا انیمه عاشقانه یا مثلا شونن آی و نتايج جست و جو رو بررسی میکنن تا یه انیمه خوب شکار کنن. 
ژانراي انیمه پر از انشعابه. حدود 10.000 انیمه سال 2016 گزارش شده، که تا حالا بايد یه 15.000 تايی شده باشه. براي همین هر انیمه اي در هر موردی که فکرشو ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها