نتایج جستجو برای عبارت :

أثیر سبک رهبری تبادلی هوشیاری ایمنی به عنوان پیش بینی آسیب شغلی در کارکنان مرکز بهداشت آبادانgo

پاورپوینت مجموعه ارزیابی ايمني و بهداشت شغلي OHSAS
پاورپوینت آماده در خصوص مجموعه ارزیابی ايمني و بهداشت شغلي یا OHSAS 18001، در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. OHSAS عبارت است از نیازمندیهای نظام مدیریت ايمني و بهداشت شغلي، تا یک سازمان بتواند بخوبی مخاطرات مربوط به ايمني و بهداشت شغلي را کنترل کند .
سیستم مدیریت ايمني و بهداشت شغلي
این استاندارد، حداقل مقتضیات برای مدیریت ايمني و سلامت شغلي را تعیین می‌کند. با ما کار کرده و از این استاندارد در کار خود استفاده کنید تا به حداکثر بازده برای کارکنان، عملیات، و مشتریان خود دست یابید.مزایای OHSAS 18001•    ایجاد بهترین شرایط کاری ممکن در سازمان•    شناسایی خطرات و ایجاد کنترل‌هایی برای مدیریت آنها•    کاهش حوادث کاری و بیماری و کاهش هزینه‌های مربوطه و قطع کار•    برانگیزش کارکنان با شرای
با سلام
به وبلاگ مرکز بهداشت شماره سه مشهد مقدس خوش آمدید
با توجه به وم معرفی خدمات مرکز، اطلاع رسانی و آموزش این وبلاگ ایجاد گردید
امیدواریم این وبلاگ پلی باشد برای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت افراد جامعه
ما را از نظرات سازنده خود مطلع فرمائید
با تشکر - مرکز بهداشت شماره سه مشهد مقدس
دانلود کتاب بیماری های شغلي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلي pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلي pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و .
کتاب طب کار و بیماری های شغلي (جلد اول) |سایت دانشجویان .acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلي
دید کلی :
هرچند ايمني و بهداشت بسیار به یکدیگر نزدیکند، لیکن تفاوتی ناچیز دارند: §ايمني: به شرایط و موقعیت هایی وابسته است که به آسيب و صدمه به انسان منجر شده و می تواند ناشی از شرایط سخت و ناگهانی باشد.
توضیحات کامل :
عنوان: پاورپوینت بهداشت و ايمني
 
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 345
پاورپوینت خلاصه کتاب بهداشت و ايمني در آزمایشگاه و محیطهای صنعتی
مقدمه
ايمني و بهداشت در فرایندهای فنی و صنعتی
تعریف ايمني و بهداشت
هرچند ايمني و بهداشت بسیار به یک
اهداف تحقیق
هدف اصلی
شناسایی تأثير فرهنگ‌سازمانی بر عملکرد کارکنان در قوه قضائیه-مرکز امور شوراهای حل اختلاف.
 
اهداف فرعی
‌ شناخت فرهنگ حاکم در قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف؛ و
اولویت‌بندی تأثير هریک از مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی بر عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف؛
فرضیه‌های تحقیق
فرضیه اصلی
بین فرهنگ‌سازمانی و عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه‌ها
دانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلي pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلي pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و .
کتاب طب کار و بیماری های شغلي (جلد اول) |سایت دانشجویان .acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بی
گواهینامه HSE - ايمني و بهداشت شغلي
در زمینه بهداشت شغلي ، ايمني و محیط زیست ، از دهه های قبل ، برخی شرکت های بین المللی به ویژه در صنایع نفت، اقدام به تدوین استاندارد های کاربردی نمودند. استانداردهای مذکور که عمدتا با مخفف HSE-MS معرفی شده اند. HSE-MSبیان کننده دو استاندارد سیستم مدیریت ايمني و بهداشت حرفه ای OHSAS18001 و سیستم مدیریت زیست محیطی  ایزو 14001 می باشد.
HSE-MS  مخفف Health, Safety & Environment Management System به معنای سیستم مدیریت بهداشت ، ايمني و محیط زیست می ب
تعریف کلی: بهداشت، ايمني و محیط‌زیست (HSE)را اصطلاحاً HSE گفته می‌شود که حروف آن مخفف کلمات زیر هست:H: Health بهداشت‌کارS: Safety ايمني کارE: Environment محیط‌زیستمقدمه:بهداشت و ايمني از سال 1885 میلادی باهم مطرح شده اند و هر جا که ايمني مطرح شده است سخن از بهداشت و محیط نیز به میان آمده است. مباحث ايمني بعد از انقلاب صنعتی به دلایل افزایش آمار مرگ‌ومیر کارگران مطرح گردید. مسائل محیط‌زیست نیز بعد از انقلاب صنعتی به وجود آمد و به شکل حادی مطرح گردید. همچنین ب
 
 
آموزش ضمن خدمت بر انگیزه کارکنان موثر است. 
 
آموزش ضمن خدمت بر تعهد کارکنان موثر است. 
 
سرمایه‌اجتماعی بررابطه آموزش‌‌ضمن‌خدمت باعملکردحرفه‌ای(ايمني‌پروازها)کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با مهارتهای زبان انگلیسی کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با انضباط شغلي کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با انگیزه شغلي کارکنان تا
تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان
دانلود تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. این تحقیق به دنبال مسأله عدم شناخت و اطلاعات کافی در مورد کارکنان و توانمندی آنها و همچنین نبود تحقیقات در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان .
تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان
دانلود تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. این تحقیق به دنبال مسأله عدم شناخت و اطلاعات کافی در مورد کارکنان و توانمندی آنها و همچنین نبود تحقیقات در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان .
منازل سازمانی پالایشگاه آبادان | نیروهای قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاینبه گزارش نفت آنلاین ؛ در بخشی از مصوبه ابلاغی هیئت مدیره این پالایشگاه آمده است ، بمنظور کمک به وضعیت معیشتی و مالی و تقدیر از زحمات کارکنان مدت معین و موقت که در راستای اهداف عالیه سازمان و همسو با سایر کارکنان زحمات زیادی می‌کشند ، منازل سازمانی خالی از سکنه در مناطق بریم و بوارده به این دسته از کارکنان با شرایط خاصی واگذار می‌شود.پ‌ن: سایر شرکت‌های نفتی در جنو
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی رابطه رهبر عضو و اعتماد به همکاران با رضایت شغلي کارکنان گروه صنعتی فومن شیمی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
– نظریه تبادلي رابطه رهبر- پیرو
گرین و همکارانش، با مطالعه در رهبري سازمان ها، کیفیت رابطه رهبر- پیرو را مهمترین متغیری یافتند که امکان درک بهتری از رهبري فراهم می نماید(گرائن[1] و همکاران، 1995). هاریس و کاکمر تصریح می کنند که گرین»، اساس نظریه را در کیفیت رابطه ای می داند که در جریان ایجاد نقش برای ر
 
توضیحات فایل:
مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
-مفهوم بهداشت مدارس
-تاریخچه بهداشت مدارس
-اهمیت بهداشت مدارس
-موارد بهداشت محیط
– شناسایی راهبردهای ساختاری دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع نیروی انسانی در اجرای  مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی  موانع مالی در اجرای  مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع اداری دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع مدیریتی دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع ساختاری
به بهبود نظام‌مند و مستمر کارکنان از نظر دانش‌ها، مهارت‌ها، توانائی‌ها و رفتارهای مورد نیاز شغلي، آموزش کارکنان می گویند. سازمان‌ها جهت آموزش کارکنان و پيشبرد اهداف خود از نرم افزار آموزش کارکنان یا به عبارت دیگر نرم افزار آموزش پرسنل استفاده می‌نمایند.
ادامه مطلب
نام محصول : دستورالعمل های 8 گانه ايمني کارکنان،محیط آزمایشگاه و پیرامون آن
فرمت : Word
حجم : 0.1 مگابایت 
تعداد صفحات: 23
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
 
 
عنوان دستورالعمل ها:
دستورالعمل اصول کلی حفاظت و پيشگیری از آلودگی کارکنان و محیط آزمایشگاه
دستورالعمل حوادث مخاطره آمیز عفونی ( کلیات، اقدامات اولیه، پيشگیری و اصول کلی درمان)
دستورالعمل حوادث مخاطره آمیز شیمیایی ( کلیات، اقدامات اولیه، پيشگیری و اصول کلی درمان)
دستورالعمل حوادث مخاطره
پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلي در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلي، عامل ارتباطات سازمانی .
پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلي در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلي، عامل ارتباطات سازمانی .
سوالات استخدامی شکایات شایع اورژانس و نحوه برخورد با آنها 250 سوال با جواب
سوالات استخدامی کاهش هوشياري و بررسی عوامل ایجاد آن 300 سوال با جواب
سوالات استخدامی برخورد با بیمار ترومایی و نیمه ترومایی، گروههای خاص و اورژانسهای محیطی 200 سوال با جواب
سوالات استخدامی آشنایی با احیای مقدماتی و نحوه آموزش احیا از طریق تلفن 200 سوال با جواب
 
+
سوالات عمومی استخدامی اورژانس (چندین دوره) :

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:۱ -۵۰۰ سوال استخدامی   فن
 
بهداشت محیط مدارس و دانلود پاورپوینت رایگان
بهداشت محیط مدارس ppt ضرورت اجرای بهداشت محیط مدارس و اهمیت و تعریف بهداشت مدارس از دید مهندسی بهداشت محیط ایران و آیین نامه و اقدامات بهداشت محیطی مدارس.
 
پاورپوینت کلیات بهداشت مدارس 
دسته بندی: بهداشت برچسب: دانلودپاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت درباره بهداشت مدارس, پاورپوینت درمورد بهداشت مدارس, پاورپوینت .
 
پاورپوینت بهداشت محیط مدارس
قسمتی از م
تحقیق بررسی تأثير رضایتمندی شغلي در افزایش بهره‌وری کارکنان
دانلود پژوهش رشته مدیریت گرایش صنعتی با عنوان بررسی تأثير رضایتمندی شغلي در افزایش بهره‌وری کارکنان( مطالعه موردی: شرکت ورق خودرو چهارمحال)، در قالب فایل word و در حجم 78 صفحه، به انضمام منابع و پرسشنامه های مربوطه. چکیده: رضایت شغلي حوزه ای است که .
هر روز هزاران نفر جان خود را به علت حوادث کاری یا بیماری های مرتبط با فعالیت شغلي شان از دست می دهند و این چیزی ست که باید در زمان ثبت شرکتها در نظر آورده می شد. ایزو 45001 برای پيشگیری و ممانعت به عمل آوردن از چنین اتفاقاتی شکل گرفته است. این ها مرگ و میرهایی هستند که می توانست و باید مانع آن ها می شدیم و نباید در آینده به وقوع بپیوندند. پیاده سازی ایزو برای جلوگیری از وقوع و تکرار حوادث حین کار، به شکل استاندارد ISO 45001 در برنامه ی توسعه ی جهانی و سن
با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،صبح امروز،در راستای طرح ملی کنترل فشار خون بالا،با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.
سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی آب پخش در رابطه با اجرای این طرح اظهار داشت:طرح ملی کنترل فشارخون بالا،از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و انشالل
بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلي کارکنان
تحقیق رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلي کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در قالب فایل pdf و در حجم 186 صفحه، به همراه پرسشنامه مربوطه. توجه به ارتباطات سازمانی بعنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت .
پوشش های ظاهری معلم ها ، مدیر و کارکنان ،دانش آموزان
استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین  پوشش مرتب و استفاده از رنگهای شاد و روشن برای کارکنان مدرسه
بهداشت:تمیز بودن محیط مدرسه، کلاسها، بهداشت فردی، اجتماعی ، دانش آموزان
الف)معلم شاد و با روحیه:معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم میکند ،چانچه قرار باشد که روح دانش اموزان پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد.
حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی
درواقع، نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که برای پيش بيني و توجیه رفتار فرد( به مراتب، بیش از رضایت شغلي) تعهد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از تعهد سازمانی، بهتر می‌توان میزان غیبت و جابه جایی کارکنان را پيش بيني کرد.نتایج حاصل از الگوسازی معادله ساختاری( SEM) نشان داد که سرمایه روان‌شناختی بر رضایت شغلي( ۲١/۰ =­β) و تعهد سازمانی( ۲۶/۰ =­β )، رضایت شغلي بر تعهد سازمانی(
۴۸/۰ =­β) و تعهد سازمانی بر عملکرد شغلي( ١۸/١ =­β) دارای اثر مستقی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بهداشت مدارس در 26 اسلاید قابل ویرایش در 26 اسلاید قابل ویرایش، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
-مفهوم بهداشت مدارس
-تاریخچه بهداشت مدارس
-اهمیت بهداشت مدارس
-موارد بهداشت محیط مدارس
-ترس از مدرسه
-نقش های پرستار بهد
توانمندسازی کارکنان
در این مقاله با یک رویکرد کابردی به مفهوم توانمندسازی کارکنان، به توضیح و
تبیین ابعاد این مفهوم، تعاریف، ویژگی های سازمانی کارکنان توانمند، عوامل
موثر بر توانمندسازی، دستاوردها و موانع موجود در سازمان‏‌ها به آن پرداخته
شده است.به منظور کسب موفقیت در محیط در حال تغییر کسب و کار امروزی،
سازمانها به دانش، نظرات، انرژی و خلاقیت کلیه کارکنان، اعم از کارکنان خط
مقدم تا مدیران سطح بالا،نیازمندند.جهت تحقق این امر،سازما
پاورپوینت ايمني و بهداشت - 100 اسلاید
پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید ›توسعه و تایید روشهایی که مختص صنعت هستند. ›به کارگیری روشهای پایلوت برای تغییرات مورد نیاز. ›به دست آوردن تجهیزات اصلی که در فرآیند تولید کارخانه موجود نیست. ›آموزش و کارورزی مواردی که می تواند برای کارکن
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبري و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر رهبري تحول‌گرا بر
تعالی سازمانی دانشگاه پیام نور با نقش واسطه‌ای توانمندسازی ساختاری و
روان‌شناختی کارکنان، به روش توصیفی- همبستگی در یک نمونه ۳۶۲ نفری از
کارکناندانشگاه‌های پیام نور استان همدان انجام شد.نتایج پژوهش نشان
داد که رهبري تحول‌گرا به‌طور معنی‌داری، تغییرات تعالی سازمانی،
توانمندسازی ساختاری و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان را تبیین می‌کند(
۰۰۰/۰=P ). همچنین، توانمندسازی ساختاری، به‌طو
روایی ابزارها از نوع روایی صوری و پایایی ابزارها با استفاده از ضریب
آلفای کرونباخ برای سبک رهبري تحول‌آفرین ۹۵۶/۰، برای سبک رهبري خدمتگزار
۹۶۸/۰ و برای توانمندسازی کارکنان ۹۰۰/۰ بدست آمد.یافته‌های پژوهش حاکی از آن است که بین مولفه‌های رهبري تحول‌آفرین و خدمتگزار و تمامی ابعاد آن با توانمندسازی کارکنان رابطه مستقیم و معنی‌داری وجود دارد.مقایسه
سبک‌های رهبري تحول‌آفرین و خدمتگزار نشان می‌دهد که رابطه سبک رهبري
خدمتگزار با توانمند
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های برخی فصول درس روانشناسی سازمانی برگرفته شده از کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت فصول کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی شامل:
فصل 1 :تاریخچه و روشهای تحقیق در روانشناسی
+فصل 2: تجزیه و تحلیل مشاغل کارکنان
+فصل 3:نظام حقوق و دستمزد و ارزشیابی مشاغل کارکنان در 33 اسل
#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران.
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به م در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پيشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها