نتایج جستجو برای عبارت :

أثیر سبک رهبری تبادلی هوشیاری ایمنی به عنوان پیش بینی آسیب شغلی در کارکنان مرکز بهداشت آبادانgo

پاورپوینت مجموعه ارزیابی ايمني و بهداشت شغلي OHSAS
پاورپوینت آماده در خصوص مجموعه ارزیابی ايمني و بهداشت شغلي یا OHSAS 18001، در حجم 46 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. OHSAS عبارت است از نیازمندیهای نظام مدیریت ايمني و بهداشت شغلي، تا یک سازمان بتواند بخوبی مخاطرات مربوط به ايمني و بهداشت شغلي را کنترل کند .
سیستم مدیریت ايمني و بهداشت شغلي
این استاندارد، حداقل مقتضیات برای مدیریت ايمني و سلامت شغلي را تعیین می‌کند. با ما کار کرده و از این استاندارد در کار خود استفاده کنید تا به حداکثر بازده برای کارکنان، عملیات، و مشتریان خود دست یابید.مزایای OHSAS 18001•    ایجاد بهترین شرایط کاری ممکن در سازمان•    شناسایی خطرات و ایجاد کنترل‌هایی برای مدیریت آنها•    کاهش حوادث کاری و بیماری و کاهش هزینه‌های مربوطه و قطع کار•    برانگیزش کارکنان با شرای
با سلام
به وبلاگ مرکز بهداشت شماره سه مشهد مقدس خوش آمدید
با توجه به وم معرفی خدمات مرکز، اطلاع رسانی و آموزش این وبلاگ ایجاد گردید
امیدواریم این وبلاگ پلی باشد برای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت افراد جامعه
ما را از نظرات سازنده خود مطلع فرمائید
با تشکر - مرکز بهداشت شماره سه مشهد مقدس
دانلود کتاب بیماری های شغلي
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلي pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلي pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و .
کتاب طب کار و بیماری های شغلي (جلد اول) |سایت دانشجویان .acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلي
دید کلی :
هرچند ايمني و بهداشت بسیار به یکدیگر نزدیکند، لیکن تفاوتی ناچیز دارند: §ايمني: به شرایط و موقعیت هایی وابسته است که به آسيب و صدمه به انسان منجر شده و می تواند ناشی از شرایط سخت و ناگهانی باشد.
توضیحات کامل :
عنوان: پاورپوینت بهداشت و ايمني
 
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 345
پاورپوینت خلاصه کتاب بهداشت و ايمني در آزمایشگاه و محیطهای صنعتی
مقدمه
ايمني و بهداشت در فرایندهای فنی و صنعتی
تعریف ايمني و بهداشت
هرچند ايمني و بهداشت بسیار به یک
اهداف تحقیق
هدف اصلی
شناسایی تأثير فرهنگ‌سازمانی بر عملکرد کارکنان در قوه قضائیه-مرکز امور شوراهای حل اختلاف.
 
اهداف فرعی
‌ شناخت فرهنگ حاکم در قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف؛ و
اولویت‌بندی تأثير هریک از مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی بر عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف؛
فرضیه‌های تحقیق
فرضیه اصلی
بین فرهنگ‌سازمانی و عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیه‌ها
دانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلي pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلي pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلي | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و .
کتاب طب کار و بیماری های شغلي (جلد اول) |سایت دانشجویان .acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بی
گواهینامه HSE - ايمني و بهداشت شغلي
در زمینه بهداشت شغلي ، ايمني و محیط زیست ، از دهه های قبل ، برخی شرکت های بین المللی به ویژه در صنایع نفت، اقدام به تدوین استاندارد های کاربردی نمودند. استانداردهای مذکور که عمدتا با مخفف HSE-MS معرفی شده اند. HSE-MSبیان کننده دو استاندارد سیستم مدیریت ايمني و بهداشت حرفه ای OHSAS18001 و سیستم مدیریت زیست محیطی  ایزو 14001 می باشد.
HSE-MS  مخفف Health, Safety & Environment Management System به معنای سیستم مدیریت بهداشت ، ايمني و محیط زیست می ب
تعریف کلی: بهداشت، ايمني و محیط‌زیست (HSE)را اصطلاحاً HSE گفته می‌شود که حروف آن مخفف کلمات زیر هست:H: Health بهداشت‌کارS: Safety ايمني کارE: Environment محیط‌زیستمقدمه:بهداشت و ايمني از سال 1885 میلادی باهم مطرح شده اند و هر جا که ايمني مطرح شده است سخن از بهداشت و محیط نیز به میان آمده است. مباحث ايمني بعد از انقلاب صنعتی به دلایل افزایش آمار مرگ‌ومیر کارگران مطرح گردید. مسائل محیط‌زیست نیز بعد از انقلاب صنعتی به وجود آمد و به شکل حادی مطرح گردید. همچنین ب
 
 
آموزش ضمن خدمت بر انگیزه کارکنان موثر است. 
 
آموزش ضمن خدمت بر تعهد کارکنان موثر است. 
 
سرمایه‌اجتماعی بررابطه آموزش‌‌ضمن‌خدمت باعملکردحرفه‌ای(ايمني‌پروازها)کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با مهارتهای زبان انگلیسی کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با انضباط شغلي کارکنان تاثیر می‌گذارد. 
 
سرمایه اجتماعی بر رابطه آموزش‌ ضمن خدمت با انگیزه شغلي کارکنان تا
تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان
دانلود تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. این تحقیق به دنبال مسأله عدم شناخت و اطلاعات کافی در مورد کارکنان و توانمندی آنها و همچنین نبود تحقیقات در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان .
تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان
دانلود تحقیق بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک آبادان، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. این تحقیق به دنبال مسأله عدم شناخت و اطلاعات کافی در مورد کارکنان و توانمندی آنها و همچنین نبود تحقیقات در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان .
منازل سازمانی پالایشگاه آبادان | نیروهای قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاینبه گزارش نفت آنلاین ؛ در بخشی از مصوبه ابلاغی هیئت مدیره این پالایشگاه آمده است ، بمنظور کمک به وضعیت معیشتی و مالی و تقدیر از زحمات کارکنان مدت معین و موقت که در راستای اهداف عالیه سازمان و همسو با سایر کارکنان زحمات زیادی می‌کشند ، منازل سازمانی خالی از سکنه در مناطق بریم و بوارده به این دسته از کارکنان با شرایط خاصی واگذار می‌شود.پ‌ن: سایر شرکت‌های نفتی در جنو
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی رابطه رهبر عضو و اعتماد به همکاران با رضایت شغلي کارکنان گروه صنعتی فومن شیمی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
– نظریه تبادلي رابطه رهبر- پیرو
گرین و همکارانش، با مطالعه در رهبري سازمان ها، کیفیت رابطه رهبر- پیرو را مهمترین متغیری یافتند که امکان درک بهتری از رهبري فراهم می نماید(گرائن[1] و همکاران، 1995). هاریس و کاکمر تصریح می کنند که گرین»، اساس نظریه را در کیفیت رابطه ای می داند که در جریان ایجاد نقش برای ر
 
توضیحات فایل:
مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بهداشت مدارس در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
-مفهوم بهداشت مدارس
-تاریخچه بهداشت مدارس
-اهمیت بهداشت مدارس
-موارد بهداشت محیط
– شناسایی راهبردهای ساختاری دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع نیروی انسانی در اجرای  مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی  موانع مالی در اجرای  مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع اداری دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع مدیریتی دراجرای مدیریت مبتنی بر هدف برای بهبود عملکرد کارکنان
– رتبه بندی موانع ساختاری
به بهبود نظام‌مند و مستمر کارکنان از نظر دانش‌ها، مهارت‌ها، توانائی‌ها و رفتارهای مورد نیاز شغلي، آموزش کارکنان می گویند. سازمان‌ها جهت آموزش کارکنان و پيشبرد اهداف خود از نرم افزار آموزش کارکنان یا به عبارت دیگر نرم افزار آموزش پرسنل استفاده می‌نمایند.
ادامه مطلب
نام محصول : دستورالعمل های 8 گانه ايمني کارکنان،محیط آزمایشگاه و پیرامون آن
فرمت : Word
حجم : 0.1 مگابایت 
تعداد صفحات: 23
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
 
 
عنوان دستورالعمل ها:
دستورالعمل اصول کلی حفاظت و پيشگیری از آلودگی کارکنان و محیط آزمایشگاه
دستورالعمل حوادث مخاطره آمیز عفونی ( کلیات، اقدامات اولیه، پيشگیری و اصول کلی درمان)
دستورالعمل حوادث مخاطره آمیز شیمیایی ( کلیات، اقدامات اولیه، پيشگیری و اصول کلی درمان)
دستورالعمل حوادث مخاطره
پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلي در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلي، عامل ارتباطات سازمانی .
پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلي کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلي در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلي، عامل ارتباطات سازمانی .
سوالات استخدامی شکایات شایع اورژانس و نحوه برخورد با آنها 250 سوال با جواب
سوالات استخدامی کاهش هوشياري و بررسی عوامل ایجاد آن 300 سوال با جواب
سوالات استخدامی برخورد با بیمار ترومایی و نیمه ترومایی، گروههای خاص و اورژانسهای محیطی 200 سوال با جواب
سوالات استخدامی آشنایی با احیای مقدماتی و نحوه آموزش احیا از طریق تلفن 200 سوال با جواب
 
+
سوالات عمومی استخدامی اورژانس (چندین دوره) :

مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:۱ -۵۰۰ سوال استخدامی   فن
 
بهداشت محیط مدارس و دانلود پاورپوینت رایگان
بهداشت محیط مدارس ppt ضرورت اجرای بهداشت محیط مدارس و اهمیت و تعریف بهداشت مدارس از دید مهندسی بهداشت محیط ایران و آیین نامه و اقدامات بهداشت محیطی مدارس.
 
پاورپوینت کلیات بهداشت مدارس 
دسته بندی: بهداشت برچسب: دانلودپاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت درباره بهداشت مدارس, پاورپوینت درمورد بهداشت مدارس, پاورپوینت .
 
پاورپوینت بهداشت محیط مدارس
قسمتی از م
تحقیق بررسی تأثير رضایتمندی شغلي در افزایش بهره‌وری کارکنان
دانلود پژوهش رشته مدیریت گرایش صنعتی با عنوان بررسی تأثير رضایتمندی شغلي در افزایش بهره‌وری کارکنان( مطالعه موردی: شرکت ورق خودرو چهارمحال)، در قالب فایل word و در حجم 78 صفحه، به انضمام منابع و پرسشنامه های مربوطه. چکیده: رضایت شغلي حوزه ای است که .
هر روز هزاران نفر جان خود را به علت حوادث کاری یا بیماری های مرتبط با فعالیت شغلي شان از دست می دهند و این چیزی ست که باید در زمان ثبت شرکتها در نظر آورده می شد. ایزو 45001 برای پيشگیری و ممانعت به عمل آوردن از چنین اتفاقاتی شکل گرفته است. این ها مرگ و میرهایی هستند که می توانست و باید مانع آن ها می شدیم و نباید در آینده به وقوع بپیوندند. پیاده سازی ایزو برای جلوگیری از وقوع و تکرار حوادث حین کار، به شکل استاندارد ISO 45001 در برنامه ی توسعه ی جهانی و سن
با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،صبح امروز،در راستای طرح ملی کنترل فشار خون بالا،با حضور تیم اندازه گیری فشارخون مرکز خدمات جامع سلامت،فشارخون کارکنان شهرداری آب پخش اندازه گیری شد.
سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی آب پخش در رابطه با اجرای این طرح اظهار داشت:طرح ملی کنترل فشارخون بالا،از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و انشالل
بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلي کارکنان
تحقیق رشته مدیریت با عنوان بررسی رابطه ارتباطات سازمانی با رضایت شغلي کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در قالب فایل pdf و در حجم 186 صفحه، به همراه پرسشنامه مربوطه. توجه به ارتباطات سازمانی بعنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت .
پوشش های ظاهری معلم ها ، مدیر و کارکنان ،دانش آموزان
استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین  پوشش مرتب و استفاده از رنگهای شاد و روشن برای کارکنان مدرسه
بهداشت:تمیز بودن محیط مدرسه، کلاسها، بهداشت فردی، اجتماعی ، دانش آموزان
الف)معلم شاد و با روحیه:معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم میکند ،چانچه قرار باشد که روح دانش اموزان پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد.
حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی
درواقع، نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که برای پيش بيني و توجیه رفتار فرد( به مراتب، بیش از رضایت شغلي) تعهد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از تعهد سازمانی، بهتر می‌توان میزان غیبت و جابه جایی کارکنان را پيش بيني کرد.نتایج حاصل از الگوسازی معادله ساختاری( SEM) نشان داد که سرمایه روان‌شناختی بر رضایت شغلي( ۲١/۰ =­β) و تعهد سازمانی( ۲۶/۰ =­β )، رضایت شغلي بر تعهد سازمانی(
۴۸/۰ =­β) و تعهد سازمانی بر عملکرد شغلي( ١۸/١ =­β) دارای اثر مستقی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بهداشت مدارس در 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بهداشت مدارس در 26 اسلاید قابل ویرایش در 26 اسلاید قابل ویرایش، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
-مفهوم بهداشت مدارس
-تاریخچه بهداشت مدارس
-اهمیت بهداشت مدارس
-موارد بهداشت محیط مدارس
-ترس از مدرسه
-نقش های پرستار بهد
توانمندسازی کارکنان
در این مقاله با یک رویکرد کابردی به مفهوم توانمندسازی کارکنان، به توضیح و
تبیین ابعاد این مفهوم، تعاریف، ویژگی های سازمانی کارکنان توانمند، عوامل
موثر بر توانمندسازی، دستاوردها و موانع موجود در سازمان‏‌ها به آن پرداخته
شده است.به منظور کسب موفقیت در محیط در حال تغییر کسب و کار امروزی،
سازمانها به دانش، نظرات، انرژی و خلاقیت کلیه کارکنان، اعم از کارکنان خط
مقدم تا مدیران سطح بالا،نیازمندند.جهت تحقق این امر،سازما
پاورپوینت ايمني و بهداشت - 100 اسلاید
پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت پاورپوینت ايمني و بهداشت این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید ›توسعه و تایید روشهایی که مختص صنعت هستند. ›به کارگیری روشهای پایلوت برای تغییرات مورد نیاز. ›به دست آوردن تجهیزات اصلی که در فرآیند تولید کارخانه موجود نیست. ›آموزش و کارورزی مواردی که می تواند برای کارکن
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبري و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر رهبري تحول‌گرا بر
تعالی سازمانی دانشگاه پیام نور با نقش واسطه‌ای توانمندسازی ساختاری و
روان‌شناختی کارکنان، به روش توصیفی- همبستگی در یک نمونه ۳۶۲ نفری از
کارکناندانشگاه‌های پیام نور استان همدان انجام شد.نتایج پژوهش نشان
داد که رهبري تحول‌گرا به‌طور معنی‌داری، تغییرات تعالی سازمانی،
توانمندسازی ساختاری و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان را تبیین می‌کند(
۰۰۰/۰=P ). همچنین، توانمندسازی ساختاری، به‌طو
روایی ابزارها از نوع روایی صوری و پایایی ابزارها با استفاده از ضریب
آلفای کرونباخ برای سبک رهبري تحول‌آفرین ۹۵۶/۰، برای سبک رهبري خدمتگزار
۹۶۸/۰ و برای توانمندسازی کارکنان ۹۰۰/۰ بدست آمد.یافته‌های پژوهش حاکی از آن است که بین مولفه‌های رهبري تحول‌آفرین و خدمتگزار و تمامی ابعاد آن با توانمندسازی کارکنان رابطه مستقیم و معنی‌داری وجود دارد.مقایسه
سبک‌های رهبري تحول‌آفرین و خدمتگزار نشان می‌دهد که رابطه سبک رهبري
خدمتگزار با توانمند
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های برخی فصول درس روانشناسی سازمانی برگرفته شده از کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت فصول کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی شامل:
فصل 1 :تاریخچه و روشهای تحقیق در روانشناسی
+فصل 2: تجزیه و تحلیل مشاغل کارکنان
+فصل 3:نظام حقوق و دستمزد و ارزشیابی مشاغل کارکنان در 33 اسل
#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران.
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به م در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پيشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۸۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۹۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۹۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی رابطه رهبر عضو و اعتماد به همکاران با رضایت شغلي کارکنان گروه صنعتی فومن شیمی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
رهبري
اهمیت و ضرورت رهبري در سازمان از آنجا ناشی می شود که در طراحی سازمان ها همواره ضعف ها و نارسایی های زیادی وجود دارد و به یک رهبر به عنوان یک عامل قوی و اطمینان بخش به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در میان اعضا و فعالیت ها و هدایت آنها نیاز است. همچنین با توجه به محیط متغیر کنونی که سازمان ها با تغیی
توضیحات فایل
کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی با فرمت پاورپوینت
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های برخی فصول درس روانشناسی سازمانی برگرفته شده از کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت فصول کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی شامل:
فصل ۱ :تاریخچه و روشهای تحقیق در روانشناسی
+فصل ۲: تجزیه و تحلیل مش
این مطالعه نشان می دهد که آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشدیک مطالعه جدید نشان می دهد با استفاده از واقعیت مجازی (VR) در آموزش بهداشت و ايمني ، مانند دریل تخلیه آتش ، می توان ايمني کارکنان را بهبود بخشید.
گروه پژوهشی عوامل انسانی در دانشگاه ناتینگهام ، یک سیستم VR همهجانبه را برای تحریک درک شرکت کنندگان از دما ، و حس بویایی ، بینایی و شنوایی برای کشف چگونگی رفتار آنها در طی دو سناریوی آموزش بهداشت و ايمني ایجاد کرده است:
 
دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت فصل های کتاب بهداشت روانی ( فصل ۱، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۸) رشته روانشناسی می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت بهداشت روانی رشته روانشناسی شامل موارد زیر میباشد:
رابطه نیاز به احساس ارزشمندی و امنیت با بهداشت روانی در ۲۱ اسلاید
تاثیر رسانه های گروهی و فن آوریهای جدید بر بهداشت روانی در ۲۱ اسلاید
بهداشت روانی در ۲۰ اسلاید
برق
برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید
پایان نامه رابطه بین سبک رهبري تحولی با رفتارهای اخلاق کاری دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) دانشکده مدیریت – گروه مدیریت دولتی گرایش تحول   عنوان: بررسی رابطه بین سبک رهبري تحولی با رفتارهای اخلاق کاری کارکنان سازمان دریایی»   زمستان   1393    برای رعایت حریم خصوصی […]پایان نا
تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلي کارکنان بانک صادرات ایران
دانلود تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلي کارکنان بانک صادرات ایران، در قالب فایل word. در تحقیقی که توسط یکی از کارمندان کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با مدرک کارشناسی ارشد صورت گرفته است. عوامل موثر بر میزان رضایت شغلي کارکنان با توجه به متغیرهای مستقلی مانند امنیت شغلي و .
نیتی شغلي در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نیتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نیتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
نیتی شغلي در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نیتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نیتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
بیمه مسئولیت
کارفرما در قبال کارکنان، خسارت های جانی و صدمات جسمی وارده به کارکنان و
کارگران (تمامی کارکنان شاغل در محدوده کارگاه، اعم از کارگران ایرانی و
غیر ایرانی) در محیط کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته
می شود را تحت پوشش قرار می دهد. منظور از جبران خسارت جانی، شامل پرداخت
هزینه های پزشکی و غرامت نقص عضو یا فوت کارکنان می‌باشد. بیمه نامه
مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارک
کلاه ايمني مهندسی از پرکاربردترین کلاه های ايمني است که از سر در برابر ضربات مختلف محافظت می کند. کلاه ايمني دارای قابلیت گردش هوا است و مانع از عرق کردن سر می شود. این کلاه تحت استانداردهای EN397 و EN50365 تولید و به بازار عرضه شده است.
رنگ کلاه ايمني
رنگ قرمز: این رنگ برای آتش نشان ها، نیروهای امداد و اطفاء حریق استفاده می شود.رنگ زرد: این رنگ به منظور ايمني و در کارگاه های عمرانی و دیگر پروژه ها برای کارگران به کار می رود.رنگ سفید: این رنگ برای کا
خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر +تست تالیفی
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت و خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر با فرمت PPT-قابل ویرایش در 231 اسلاید بهمراه فایل pdf در 90 صفحه و همچنین تست های تالیفی کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ترجمه سید محمد اعرابی و علی پارسائیان همراه با پاسخ گزینه ای را آماده دانلود کرده ایم .
نکته:
این فایل جهت استفاده داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و همچنین داوطلبان
تعریف بهداشت روان
 بهداشت روان موضوعی فراتر از فقدان یا نبود بیماری روانی است. بعد مثبت بهداشت روان که سازمان بهداشت جهانی بهداشت نیز روی آن تکیه دارد، در تعریف سلامتی لحاظ 
شده است سلامتی یک حالت رفاه جسمی، روانی و اجتماعی است نه فقط نبود بیماری و یا ناتوانی»بنابراین،بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی هایش را 
باز می شناسد و قادر است با استرس های عادی و  معمول زندگی، سازگاری داشته و از نظر شغلي مفید و سازنده باشد.


ادامه
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی رابطه رهبر عضو و اعتماد به همکاران با رضایت شغلي کارکنان گروه صنعتی فومن شیمی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
 
– مقدمه
انسان موجودی اجتماعی با نیازمندی های گوناگون است و در جوامع انسانی افراد برای رفع نیازهای مختلف خود به کار اشتغال می ورزند. هر فرد بنا بر توانایی، استعدادها ، انتظار ات و امکانات خود به کاری مشغول است و کار بخش مهمی از ساعات زندگی را به خود اختصاص می دهد. هدف اصلی از کار کردن رفع نیازهای مختل
سعید نمکی (متولد ۲۴ خرداد ۱۳۳۷ در کاشان)تمدار داروساز، شاعر و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است که به عنوان وزیر بهداشت دولت دوازدهم مشغول به فعالیت است. وی در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال ۹۷ به عنوان وزیر وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.
ادامه مطلب
مدیریت مسیر شغلي
فرایندی است که از طریق آن برنامه توسعه مسیر شغلي کارکنان در طول سازمان
طراحی و براساس ارزیابی نیازهای سازمان، عملکرد و پتانسیل و ترجیحات شخصی
افراد طرح ریزی و شکل دهی می‌گردد.مدیریت مسیر شغلي براساس بهبود
عملکرد کارکنان، ارایه فرصت رشد و توسعه، چالشی بودن، ایجاد فضای اطمینان
در جهت تعالی شغلي کارکنان، با تاکید بر افزایش اثر بخشی سازمان بنا شده
است.مدیریت مسیر شغلي بیشتر بر برنامه‏‌ها و فعالیت‌‌هایی که توسط سازمان
سوالات استخدامی اورژانس بیماری های داخلی کاهش هوشياري و برخورد با اورژانس های داخلی
National Response MCMC سوالات استخدامی و EOC فرایندهای ارائه خدمات اورژانس پيش بیمارستانی و نقش Framework (NRF
سوالات استخدامی داروها و تجهیزات پزشکی در آمبولانس 800 سوال با جوابNational Response MCMC سوالات استخدامی و EOC فرایندهای ارائه خدمات اورژانس پيش بیمارستانی و نقش 200 سوال با جواب  Framework (NRF
سوالات استخدامی اورژانس بیماری های داخلی، کاهش هوشياري و برخورد با اورژانس های داخلی،30
نیتی شغلي در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نیتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نیتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
شماره های تماس 01آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه م
دید کلی :
دانلود فایل پاورپوینت ايمني و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.
توضیحات کامل :
پاورپوینت ايمني و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.
 
بخشی از متن:بهداشت حرفه ای مربوط به تمام حرفبخش قابل توجهی از نیروی کار در بهداشت و درمانمسائل بهداشت حرفه ای این بخش نادیده گرفته شدهمخاطرات ناشی از کار در این بخش متنوع هستندتحول در 30-20 سال گذشته در کشور های توسعه یافته:بیماریهای اسکلتی استخو
⭕️ مقاله(رتبه بندی کارکنان) ▪️رتبه بندی کارکنان به روش جک ولش (مدیرعامل اسطوره‌ای جنرال الکتریک) رتبه بندی کارکنان مفهومی متداول در بسیاری از سازمان ها است. منتقدان نام آن را رتبه‌بندی و اخراج» (rank and yank) گذاشته‌اند، اما نام اصلی این مدل، منحنی سرزندگی» است که نخستین بار توسط جک ولش»، مدیرعامل سابق شرکت جنرال الکتریک مطرح شد. براساس این مدل، مدیران باید هر سال کارکنان خود را ارزیابی و به سه گروه تقسیم کنند: 1⃣ کارکنان نمونه که ۲۰ درصد
مبانی نظری رضایت شغلي
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری رضایت شغلي


 مبانی نظری رضایت شغلي کارکنان. مقدمه. دیدگاه ها و مفهوم سازی های متعدد و گاه متناقضی درباره تعریف رضایت شغلي» شکل گرفته و توسعه یافته مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکناندانلود مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکنان بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید .مبانی نظری و پيشین پژوهش
سوالات استخدامی برخورد با بیمار ترومایی و نیمه ترومایی، گروههای خاص و اورژانسهای محیطی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )۹۸سوالات استخدامی برخورد با بیمار ترومایی و نیمه ترومایی، گروههای خاص و اورژانسهای محیطی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )۹۸پ
یکی ا بهترینهای نوشته شده و قابل فهم کارکنان فهیم و اورژانس 115 در سراسر کشور
همه ی رشته های شغلي علوم پشکی
+
سوالات استخدامی شکایات شایع اورژانس و نحوه برخورد با آنها 250 سوال با جواب
سوالات استخدامی کاهش هوشیار
فصل دوم مبانی نظری رضایت شغلي
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود فصل دوم مبانی نظری رضایت شغلي


 مبانی نظری رضایت شغلي کارکنان. مقدمه. دیدگاه ها و مفهوم سازی های متعدد و گاه متناقضی درباره تعریف رضایت شغلي» شکل گرفته و توسعه یافته مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکناندانلود مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکنان بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید .مبانی نظر
پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارکنان bibliographyshop.famha.ir › html Translate this page Nov 25, 2019 - دانلود . عنوان: پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان. توضیحات » پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان. مشخصات فایل عنوان: پاورپوینت ارزیابی . پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان - قطره www.ghatreh.com › news › پاورپوینت-ارزیابی-عملک. Translate this pag
در شهریور ماه یک کارنامه تحت عنوان کارنامه علمی یا کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت برای متقاضیانی که در جلسات مصاحبه مناطق آمایشی شرکت کرده اند بر روی سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود .
بعد از اتمام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 و همزمان با اعلام نتایج نهایی این آزمون ، مرکز سنجش پزشکی کارنامه ای برای مردودین و پذیرفته شدگان بر روی سایت خود به آدرس sanjeshp.ir منتشر می کند . در این کارنامه که کارنامه علمی نام دارد ، برای مردودین نمره خام
مبانی نظری و ادبیات رضایت شغلي
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری و ادبیات رضایت شغلي


ادبیات رضایت شغلي کارکنان. مقدمه. دیدگاه ها و مفهوم سازی های متعدد و گاه متناقضی درباره تعریف رضایت شغلي» شکل گرفته و توسعه یافته مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکناندانلود مبانی نظری و پيشینه تحقیق رضایت شغلي کارکنان بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید .مبانی نظری و
تحقیق تأثير رضایت شغلي بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی
دانلود تحقیق تأثير رضایت شغلي بر افزایش بهره وری کارکنان واحد امور گمرکی، در قالب فایل word و در حجم 111 صفحه، بصورت کاملاً ویرایش شده، همراه با پرسشنامه مورد استفاده.چکیده:در این تحقیق ما بر آنیم که تأثير رضایت شغلي بر افزایش بهره وری .
پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر عملکرد مالیدانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش تحول) موضوع :‌ رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر عملکرد مالی بانک صادارات (مورد مطالعه: اداره امور شعب شمال تهران) زمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه […]پایان نامه تأثير فرآیند مدیریت دانش بر رفتار شهروندی کارکناندانلود متن ک
فایل مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانی در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانی
دانلود فایل مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانی
عنوان فایل : مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانی
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانینام فایل : مدیریت امور کارکنان یا مدیریت منابع انسانی
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 18
حجم : 108 کیل
بهداشت در یک تقسیم کلی به ۲نوع بهداشت جسمی و بهداشت روانی تقسیم می شود و همپوشانی زیادی با یکدیگر دارند.بهداشت روانی از آن بابت که رابطه مستقیمی با عملکرد فردی، اجتماعی و آسيب های روانی، اجتماعی دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهداشت روانی در مفهوم کلی توانایی کامل برای ایفای نقش های گوناگون و یا توانایی سازگاری با خود و دیگران و رویارویی با مشکلات روزمره زندگی است. به این ترتیب مشخص است که بهداشت روانی چه حوزه گسترده ای را دربر می
خلاصه داستان : پخش ویژه ای درباره سازمان بهداشت جهانی است که به همراه کمدین ، موسیقی دان و بازیگرانی برای جمع آوری بودجه برای حمایت از کارکنان بهداشت خط مقدم در پاسخ به COVID-19 می باشد.
دانلود رایگان فیلم One World: Together at Home 2020 لینک مستقیم
دانلود فیلم One World: Together at Home 2020 با کیفیت عالی,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم خارجی جدید
داستان فیلم و جزئیاتی در مورد آن : 
پخش ویژه ای درباره سازمان بهداشت جهانی است که به همراه کمدین ، موسیقی دان و بازیگرانی برای
برای هر صنعت و کاری ویزگی های مشترکی هست که مدیران را در یادها ماندگار می کند 
 
 
1- ارزش قایل شدن برای سلامتی کارکنان -  مثال عینی اینروزها  اجباری کردن  استفاده از ماسک و شیلد محافظتی برای کلیه همکارانی است که در آفیس حضور دارند 
 
2- محافظت در شرایط ناپایدار و همفکری در تصمیم گیری ها با افرادی عاقل و دوراندیش 
 
3- الگو بودن برای همکاران در همه جنبه ها
 
4- همدلی صادقانه با کارکنان و شنیدن همه ایده ها و کلام ها و پيشنهادات  -   صندوق های انتقا
نان در کشور ما قوت غالب مردم به شمار می‌آید که معمولا به صورت روزانه یا هفتگی از سوی خانواده‌ها تهیه می‌شود، اما باید پرسید در این اوضاع و احوال شیوع کرونا چه نکاتی را رعایت کنیم که از انتقال این ویروس در نانوایی‌ها پيشگیری شود؟
به گزارش ایسنا، برای پيشگیری از انتقال کرونا ویروس جدید در نانوایی‌ها باید مواردی را رعایت کنید؛ به طوری که اولا کارکنان نانوایی‌ها باید نسبت به علائم بیماری آگاه باشند و بدانند سرفه، تب و تنگی نفس از علامت‌ها
آزمون-استخدام-وزارت-بهداشت 
آزمون استخدام وزارت بهداشت
آزمون استخدام وزارت بهداشت با هدف جذب نیروی انسانی کارآمد (کارکنان غیر هیات علمی) در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات زیر مجموعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می گردد.
داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، اقدامات لازم را جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت سا
مرکز سنجش پزشکی در اطلاعیه ای از مجوز شرکت فارغ التحصیلان مهندسی بهداشت حرفه ای و ايمني کار در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 خبر داد . بر اساس اعلام مراجع ذیربط " در ھمه رشته ھای مورد آزمون که فارغ التحصیلان کارشناسی رشته مھندسی بھداشت حرفه ای برای شرکت در آن آزمون مجاز می باشند ، فارغ التحصیلان کارشناسی رشته مھندسی بھداشت حرفه ای و ايمني کار نیز مجاز به شرکت در آزمون خواھند بود " .
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.co
بیش از یک ماه است که کارکنان پزشکی در استان هوبئی که تو مرکز شیوع ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹) قرار دارد، در وضعیتی که با کمبود تجهیزات محافظ شخصی بسان ماسک، لباس و عینک ايمني مواجهند، تقریبا بدون وقفه درحال کار هستند.چین برای اولین کود تو روز جمعه ارقامی را منتشر کرد که وعده دیگر کنار خطرات پيش روی کسانی که داخل خط لایق مبارزه با شیوع ویروس کرونا راحتی دارند، تأکید می کند. تعداد ۱۷۱۶ نفر از کارکنان پزشکی دستخوش ویروس شده اند و ۶ نفر از آن ها ج
این پارپوینت در 23 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از کارکنان پلایشگاه،تاریخچه پالایشگاه،احداث پالایشگاه،پالایشگاه در جنگ جهانی اول و دوم،پالایشگاه در 8سال دفاع مقدس و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد پالایشگاه آبادان در این پاور پوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در ادامه بازرسی های بازرسان مرکز بهداشت از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و ضرورت غیرفعال بودن صنوف پرخطر داخل پيشگیری از بیماری کرونا، میدان بزرگ قم در درگاه نمایندگان نیروی انتظامی و تعزیرات تا اخبار وزارت بهداشت غیرفعال شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه حجم بیماران ورودی به مراکز درمانی بوسیله ویژه بیمارستان کامکار قم بار دیگر تکثیر یافته است، مشاغل پرخ
در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع
گردیده است؛ اگرچه در علم پزشکی مسیله فشار عصبی و علل و عوارض آن مدتهاست
مورد بررسی و تحقیق قرار دارد، اما باب این بحث در رفتار سازمانی به تازگی
گشوده شده است.در این مقاله، ضمنتعریف مفهوم استرس و تبیین استرس شغلي، عوامل به وجود آورنده استرس مورد مطالعه قرار گرفته و در ادامه مدلهای تیوری استرس تشریح میشود.و
درنهایت راهحلهای مقابله با استرس در محیط کاری ارایه میگردد ین پژوهش
دانلودpdf کتاب بهداشت روانی احمدوند
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان بهداشت روانی - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › بهداشت-روانیTranslate this pageRating: 4 - ‎20 votesدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس بهداشت روانی :شامل 1 جزوه. . حجم فایل: 6.9 مگابایت. تعداد بازدید : 28872. براساس: بهداشت روانی نوشته: محمد علی احمدوند.دانلود کتاب بهداشت روانی دکتر محمدعلی احمدوندahmadvand-mental-health.nafasblog.comTranslate this pageدانلود کتاب بهداشت روانی احمدوند. د
سوالات استخدامی آشنایی با احیای مقدماتی و نحوه آموزش احیا از طریق تلفن وزارت بهداشت (علوم پزشکی )
سوالات استخدامی آشنایی با احیای مقدماتی و نحوه آموزش احیا از طریق تلفن وزارت بهداشت (علوم پزشکی )
 
pdf فول پگیج ترین سوالات یا همان بانک اصلی سوالات فوریتهای پزشکی یا اورژانس پيش بیمارستانی یا اورژانس 115 خودمان تقدیم حضور می گردد
همه ی رشته های شغلي علوم پشکی
+
سوالات استخدامی شکایات شایع اورژانس و نحوه برخورد با آنها 250 سوال با جواب
سوالات استخد
دانلود کتاب بهداشت روانی احمدوند
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود رایگان بهداشت روانی - کتابخانه الکترونیکی پیام نورwww.pnueb.com › courses › بهداشت-روانیTranslate this pageRating: 4 - ‎20 votesدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس بهداشت روانی :شامل 1 جزوه. . حجم فایل: 6.9 مگابایت. تعداد بازدید : 28872. براساس: بهداشت روانی نوشته: محمد علی احمدوند.دانلود کتاب بهداشت روانی دکتر محمدعلی احمدوندahmadvand-mental-health.nafasblog.comTranslate this pageدانلود کتاب بهداشت روانی احمدوند. دا
جمعی از اساتید و کارکنان اعلام کردند
جمعی از اساتید و کارکنان یکی از دانشگاه ها اعلام کردند اگر مسؤولین استانی دانشگاه به تخلفات فردی که در اثر تخلفات فراوان حداقل ۱۰ ساله در بین دانشجویان و اساتید و کارکنان به  استاد تزویر مشهور شده است، رسیدگی نکنند به رهبري و مراجع تقلید شکایت خواهیم برد
@bavarnews
شعر بهداشت
برای ما بچه ها
یه دوست خوبه بهداشت
باید که دوست خوب و
توی خونه نگه داشت
مسواک و حوله باید
چرا باشه همیشه؟
هرکس اینو بدونه
هرگز مریض نمیشه
قبل از غذا می شوریم
دست و با آب و صابون
تا میکروبا نباشن
کنار سفره مهمون
برای ما بچه ها
یه دوست خوبه بهداشت
دوستی که رو لبامون
گلای خنده می کاشت
سرما یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در فصل های سرد زمستان و پاییز در محل های شغلي و کار می باشد. سرما در محل های کاری همچون کارخانه ها, کارگاه ها, فروشگاه ها و … کارکنان را در معرض خطر قرار می دهد و در این مواقع استفاده از لباس کاری که بتواند کارکنان را از خطر دور نگه دارد ضروری است! همانطور که می دانید استفاده از لباس کار با هدف جلوگیری از ورود خطر به کارکنان مجموعه استفاده می شود و استفاده از کاپشن کار می تواند کارکنان مجموعه های کاری را از خ
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
استفاده از  کلایمر در مشهد های نمای ساختمان به ویژه  کلایمر های ساختمانی به موازات پيشرفت صنعت ساخت و ساز به تدریج افزایش یافته است.اما با این افزایش ، افزایش در حوادث کار ناشی از این تجهیزات مشاهده شده است. کلایمر در کرج های ساختمانی را می توان در قسمت خارجی نصب کرد و همچنین به درستی در داخل ساختمان نصب کرد.استفاده از  کلایمر های نمای ساختمان به ویژه  کلایمر های ساختمانی به موازات پيشرفت صنعت ساخت و ساز به تدریج افزایش یافته است. اما با ای
محورهای کنگره

تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی درسایرکشورهای توسعه یافته
تگذاری آموزش سازمانی دربخش دولتی و خصوصی
نظام آموزشی، دستورالعملهای اجرایی و نقش آن ها درکیفیت  آموزش های سازمانی.
مدلهای کاربردی تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
آسيب های رویکردی در تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
نیازسنجی موضوعات موردنیاز درتگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
روی
مسئول واحد: مهندس زواره خرمی
تعداد پرسنل : 1 نفر
تعریف :
(به انگلیسی: Occupational Health Engineering) شاخه‌ای است از علم
بهداشت و عبارتست از شناسائی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور موجود در
محیط کار به همراه یکسری مراقبتهای بهداشتی درمانی به منظور سالم‌سازی و
حفظ سلامت نیروی کار. در واقع متخصصان در این رشته خطرهای بالقوه‌ای که در
محیط کار وجود دارد را پيش بيني و شناسایی می‌کنند و در مراحل بعد به
اندازه‌گیری و ارزیابی این خطرات و کنترل آنها می‌پردازن
استخدام جدید وزارت بهداشت
طبق پیگیریهای هشتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی کشور در اسفند_ماه_1398 برای تمام رشته های علوم پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت؛ قطعا برگزار خواهد شد.
 دانلود جزوه کلیات بهداشت عمومی به صورت پاورپوینت ppt
 
عنوان فایل:دانلود جزوه بهداشت عمومی
نوع فایل : پاور پوینت
زبان: فارسی
تعدادصفحات: 70 ص
توضیحات:
بهداشت عمومی عبارت است از علم وفن پيشگیری از بیماری ها ،افزایش طول عمر وارتقای سطح سلامتی و توانایی انسان از طریق کوشش های دسته جمعی افراد جامعه ،به طوری که هر فردی از جامعه ، از حق طبیعی خود یعنی سلامتی و عمرطولانی بهره مند گردد.
فهرست :
مقدمه
مثلث اپیدمیولوژیک و پيشگیری
فصل اول : برخورداری ا
پیام تبریک و عکس نوشته های جدید ویژه روز جهانی بهداشت – ۹۹
پیام تبریک و عکس پروفایل جدید ویژه روز جهانی بهداشت 99
روز جهانی بهداشت، از سال ۱۹۵۰ هر سال روز جهانی بهداشت در تاریخ هفتم آوریل یا ۱۹ فروردین ماه، جشن گرفته می‌شود. به همین مناسبت، امروز برای شما مجموعه از متن های تبریک و عکس نوشته های جدید ویژه روز جهانی بهداشت ۹۹ قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و یا در فضای م
بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز دوشنبه مورخ 98/7/15 طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از زحمات جناب آقای سید حمید ابطحی تقدیر به عمل آمد ونیز جناب آقای سید مصطفی هاشمی به سمت فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه شریف منصوب گردید.
 
مشاهده عکس ها در ادامه مطلب 
 
ادامه مطلب
بیمه مسئولیت کارفرما چه تفاوتی با بیمه حوادث دارد؟
ايمني در محیط کار و داشتن مسئولیت جانی کارکنان از مهمترین نیاز های بیمه‌ای هر کارفرمایی است. از این رو انتخاب و تهیه بیمه نامه مناسب برای کارفرمایان امری ضروری است. نکته‌ای که وجود دارد این است که اصولا بیمه مسئولیت کارفرما و بیمه حوادث شغلي با یکدیگر اشتباه گرفته ‌می‌شوند  نظر بیمه‌ای، دو بیمه نامه کاملا مجزا با پوشش دهی متفاوت هستند. در این مطلب ما به بررسی  و مقایسه بیمه مسئولیت کارف
مبانی نظری عملکرد کارکنان

جهت دانلود فایل به روی لیک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری عملکرد کارکنان

مبانی نظری عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری و پيشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بصورت جامع و کامل . ارزیابی‌ عملکرد عبارتست‌ از تعیین‌ درجه‌ کفایت‌ و لیاقت‌ کارکنان‌ از لحاظ‌ انجام‌ وظایف‌ محوله‌ و .مبانی نظری و پيشینه تحقیق تعاریف عملکرد کارکنان مشخصات کلی مبانی نظری و پيشینه تحقیق تعاریف عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل 2) که د
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
این برنامهٔ دانش و فن به فناوری‌های تازه در حوزهٔ سلامت و بهداشت در نمایشگاه بهداشت عربی ۲۰۲۰ دوبی می‌پردازد.
پيشگیری از انتشار ویروس‌هایی نظیر کرونا با کمک هوش مصنوعی
انتشار
ویروس کرونا نشان داد که بهداشت جهانی چقدر آسيب‌پذیر است. تقویت ارتباط
سازمان‌های بهداشتی کلید مهار چنین بیماری‌هایی است و این دقیقا موضوع
نمایشگاه بهداشت عربی ۲۰۲۰ است.
سازمان‌های پزشکی می‌توانند در زمان بحران با هوش مصنوعی اطلاعات‌ را به‌سرعت همرسان کنند.
  پایان نامه تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلي کارکنان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها   عنوان: تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلي کارکنان مورد مطالعه: (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه … ادامه خواندن "پایان نامه در مورد رضایت شغل"
ادامه مطلب
هزینه های ترک خدمت کارکنان را می توان به شرح ذیل تشریح نمود :

هزینه های مربوط به پست بلاتصدی : شامل هزینه های مربوط به مصاحبه خروج، هزینه های اداری قطع حقوق و دستمزد و استعفا، هزینه دانش و مهارت از دست رفته.
هزینه های استخدام کارکنان جدید: شامل هزینه آگهی و پست، هزینه کارمندیابی (بررسی سوابق کاری، مصاحبه استخدامی، اجرای آزمون های استخدامی برای بررسی مهارتها و استعدادها) و هزینه ورود یک فرد جدید به سازمان (تشکیل پرونده استخدامی-  اداری
در یک دسته بندی کلی ، روشها و فنون نیازسنجی را می توان به چهار طبقه زیر تقسیم کرد :
1- الگوهای هدف محور
2- الگوهای توافق محور
3- الگوهای مساله محور
4- الگوهای ترکیبی
الگوهای مسئله محور
این تکنیک ها همانگونه که از اسم آنها پیداست ، در صدد مشخص کردن نقاط ضعف ، مسائل و مشکلات سازمان و یا کاستی های موجود در عملکرد افراد هستند تا بر اساس شناسایی این مسائل و معضلات و پيشنهاد اقدامات اصلاحی ، راندمان و بازده کلی سازمان و افراد را افزایش دهند‌. مهمترین ت
زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹ طبق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی تو تیر ماه هستش . داوطلبایی که ثبت نام این آزمون رو انجام دادن باید تا زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 خودشون رو برای این رقابت مهم اماده کنن . 
 
آزمون دکتری وزارت بهداشت هر سال به منظور ایجاد رقابتی سالم در بین علاقه مندا به ادامه تحصیل تو مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های علوم پزشکی مثل داندانپزشکی ، داروسازی ، مامایی و . برگزار می شه . همه داوطلبایی که تو زمان ثبت
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
19 فروردین روز جهانی بهداشت ( 7 April )
 
روز جهانی بهداشت : World Health Day
روز جهانی بهداشت چیست؟ 7 آوریل چه مناسبتی است؟
سالروزی مقارن هفتم آوریل (19 فروردین) است که تحت حمایت سازمان بهداشت جهانی قرار دارد و همه ساله در این روز تحت نظارت مجمع بهداشت جهانی و دیگر سازمان‌ های مرتبط جشن گرفته می‌شود.
در سال 1948 ، سازمان بهداشت جهانی اولین مجمع جهانی بهداشت را برگزار کرد، مجمع تصمیم گرفت که از سال 1950 به بعد، هفتم آوریل هر سال به عنوان روز جهانی بهداشت
محورهای کنگره

تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی درسایرکشورهای توسعه یافته
تگذاری آموزش سازمانی دربخش دولتی و خصوصی
نظام آموزشی، دستورالعملهای اجرایی و نقش آن ها درکیفیت  آموزش های سازمانی.
مدلهای کاربردی تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
آسيب های رویکردی در تگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
نیازسنجی موضوعات موردنیاز درتگذاری آموزش مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی.
روی
پاورپوینت جامع و کامل بهداشت روان
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بهداشت روان می باشد که با فرمت ppt در 131 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بهداشت روان متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 3
تعاریف بهداشت روان
کلیه فعالیتهایی که درجهت تامین ، گسترش و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی فرد باشد.  = ا
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:
وزارت بهداشت چنین توصیه ای ندارد که مدارس به دلیل شیوع آنفلوانزا تعطیل شوند.
توصیه ما این است که دانش آموزان مبتلا به آنفلوانزا، چند روز در منزل بمانند و استراحت کنند تا از شیوع بیماری به دیگران پيشگیری شود.
استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گلستان و خوزستان، بیشترین مبتلایان را داشته اند.
آنچه مسلم است اینکه آمار ۵۶ فوتی افزایش یافته است.
پنج شنبه ، ۱۴ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده م
مبانی نظری عملکرد کارکنان

جهت دانلود فایل به روی لیک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری عملکرد کارکنان


مبانی نظری عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری و پيشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بصورت جامع و کامل . ارزیابی‌ عملکرد عبارتست‌ از تعیین‌ درجه‌ کفایت‌ و لیاقت‌ کارکنان‌ از لحاظ‌ انجام‌ وظایف‌ محوله‌ و .مبانی نظری و پيشینه تحقیق تعاریف عملکرد کارکنان مشخصات کلی مبانی نظری و پيشینه تحقیق تعاریف عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل 2) که
 
آموزش ايمني و بهداشت
" آموزش بهداشت و ايمني فرایندی برنامه ریزی شده (Planned) و رسمی ( Formal) برای دست یابی (Acquiring) و تمرین دانش و مهارت در یک محیط نسبتا ایمن است."
آموزش بخش اساسی در مدیریت موثر بهداشت و ايمني در محیط کار می باشد. کارفرمایان مسئولیت آموزش کارکنان خود با هدف انجام کار به صورت ایمن را به عهده دارند. در واقع آموزش بخش اصلی صلاحیت ( Competency) پرسنل است.
هنگامی که به کارگر به درستی آموزش داده می شود، آنها موارد زیر را درک خواهند کرد:
ادامه مطل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها