نتایج جستجو برای عبارت :

آلوده گي هوا

سلام علیکمطاعاتتون قبول
شهادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب سلام الله علیه و آله، بر همگان تسلیت باد.
باز هم خانه و یک بستر خون‌آلودهزنده شد خاطرۀ‌ مادر خون‌آلودهشیر مرد احد افتاده، کجایی زهرا؟تا ببندی سر این حیدر خون‌آلودهاین سر و صورت خونین شده هم ارثی شدبعد از آن کوچه و نیلوفر خون‌آلودهریشۀ هرچه بلا آن در و دیوار شدهسینۀ مادر و میخ در خون‌آلودهمثل پهلو سر پاشیده ز هم خوب نشدچه کند زینب و این پیکر خون‌آلوده؟دور زینب همه هستند، همه م
سوءاستفاده ی هکرها از بیماری کرونا شرایط فعلی کشور باعث شده است هکرهای کلاه سیاه نیز از این موقعیت سوءاستفاده های خود را انجام داده و با استفاده از حملات گسترده ی مهندسی اجتماعی اقدام به سرقت اطلاعات و. کنند. در این شرایط بسیاری از مردم به مطالعه ی مستندات مختلف روی آورده اند تا اطلاعات خود را در مورد ویروس کرونا، روش های پیشگیری و. افزایش دهند؛ هکرها نیز از این موقعیت سوءاستفاده کرده و با ارسال ایمیل ها و مستندات آلوده با موضوعات تحریک
هوای آلوده بخودی خود حاوی ترکیباتی اکسید کننده و سمی است و از طرفی بدن همواره به ذراتی که در هوای آلوده وجود دارد واکنش التهابی نشان می‌دهد. اما ترکیبات آنتی‌اکسیدانی از این فعالیت ها ممانعت به عمل می‌آورند. 
✅مهمترین آنتی اکسیدانها ویتامین‌های C , E- بتاکاروتن - سیلنیوم و روی می باشند. این مواد مغذی به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی که دارند به‌طور موثری از بروز التهابات جلوگیری کرده و موجب غیرفعال شدن رادیکال‌های آزاد موجود در هوای آلوده می
پس از کشف کیک‌های آلوده به قرص در شهرهای مختلف ایران، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد که دو مورد کیک حاوی قرص در خرمشهر پیدا شد.
بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا، یکشنبه 15 دسامبر 2019، با انتشار تصاویری از کیک‌های آلوده به قرص که هم اکنون ابعاد گسترده و امنیتی پیدا کرده، گزارش‌هایی از توزیع این نوع کیک در خرمشهر منتشر شده است.

ادامه مطلب
بیماری آنفولانزای بزی 
 
آلودگی در سایر حیوانات اهلی و حیوانات خانگی نیز دیده می شود. در حیوانات معمولا آلودگی باعث بیماری بالینی نمی شود اما در گوسفند و بز ممکن است سقط جنین اتفاق افتد.
 
مشاوره و آموزش درمان آنفولانزای بزی 
اهمیت این بیماری بیشتر به علت مشترک بودن آن است. این باکتری با شیر، ادرار و مدفوع حیوانات آلوده دفع می شود، به خصوص در زمان زایش، جفت و مایع جنینی دامهای آلوده به شدت به عامل بیماری مذکور آلوده است. این باکتری در مقابل
پیش‌فرض‌های ذهنی که از کودکی با آنها بزرگ شده ایم و از پدر و مادر یا دوست و معلم و استاد، در ذهن خود تثبیت کرده ایم، می‌تواند تاثیر منفی در پذیرش باورهای فطری و توحیدی بگذارد.در کتاب ثمرات حیات ص ۸۵ از علامه طباطبایی نقل شده است:در زمان میرزای قمی، عالِمی مقلّد و معتقد [به] وی بود. گویا درس فلسفه نیز می‌گفت. روزی میرزا به وی می‌گوید: برای من وحدت وجود را بیان کن. آن عالِم إبا می‌کند.میرزا می‌گوید: ممکن است شاگردانت حرف‌هایت را بفهمند؛ ولی
بیماری گورم یا استرانگل در اسب 
 
عامل بروز بیماری گورم یا استرانگل (strangles) باکتری به نام استرپتوکو اکویی است که در لوزه‌های اسب جای دارد. باکتری از طریق دام آلوده یا حامل در اثر تماس مستقیم یا غیرمستقیم به دام حساس انتقال می‌یابد. باکتری از طریق جریان لنف در غده‌های لنفاوی تحت فکی و عقب حلقی جایگزین می‌شود و بعد از آن آبسه تشکیل می‌شود. این بیماری گسترش جهانی دارد و مسری است.
دام آلوده تا حداقل 4 هفته بعد از آلودگی باکتری را پخش می‌کند.
 
کروناویروس چگونه سلول‌های انسان را آلوده می‌کند؟
محققان چینی دریافته‌اند که کروناویروس جدید چگونه سلول‌های انسانی را آلوده می‌کند و این یافته‌ها در مورد چگونگی اتصال کروناویروس به سلول‌های انسانی به احتمال زیاد می‌تواند در طراحی داروهای ضد ویروس یا یک واکسن کمک کند.
به گزارش آی‌ای، محققان چینی کشف کرده‌اند که کروناویروس جدید چگونه به سلول‌های انسانی متصل می‌شود و آنها را آلوده می‌کند و این یافته‌ها به پیشرفت روش‌های تشخیص و
به نام اوی من و تو »
هوای سرد و مه آلوده خیابانها، فضای دود زده ی شهر، پس از یک شب بارش بی وقفه، مانند هوای دلی ست که شبی سخت داشته و تا سحر مدام باریده ست، اما صبحی روشن و پر از امید در انتظارش نبوده! چه باید کرد؟ با یک شهر مه آلوده، با غربتی بر دوش، با دلتنگی هایی که کسی نمیداند از کجا سر برآورده اند، با اشکهایی که از هم سبقت میگیرند، چه باید کرد؟؟
ادامه مطلب
✳️قلـــب انسان همانند حوضی است ڪه چهار جویبار همیشه آبشان در آن می ریزند.
✳️اگر آب چهار جـویبار پاڪ باشد، قلب انسان را پاڪ و زلال میڪنند
✳️اما اگر آب یڪی یا دو تا یا چهارتاے این جویبارها آلوده باشند قلب را هم آلوده میڪنند.
جویباراول: چشم است
جویبار دوم: گوش است
جویبار سوم: زبان است
جویبار چهارم: فڪر و ذهن
رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران با تاکید بر این‌که جاسازی قرص از نظر فنی نمی‌تواند در خط تولید اتفاق افتاده باشد، از پلمب شدن چند انبار نگهدارنده کیک‌های آلوده به قرص خبر داد و گفت که اگر از این انبارها کیکی توزیع شده باشد از بازار جمع‌آوری شده است.
ادامه مطلب
 
ویروس کرونا در هنگ کنگ سه فرد دیگر را آلوده کرد.(شاید دیلیل آلوده شدن آنها مهم باش.) با اضافه شدن این 3 نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تعداد این افراد در هنگ کنگ به 56 نفر رسید.
مورد اول یک مرد که با تنگی نفس 10 روزه روبرو است و در شرایط وخیمی به سر میبرد. دومین فرد در یک مهمانی خانوادگی ویروس را دریافت کرده است و در نهایت فرد سوم که میتواند تا کنون افراد زیادی را به ویروس آلوده کرده باشد کارگری در رستوران Sheung Wan است.
ادامه مطلب
بازداشت تعدادی در ارتباط با پرونده "کیک های آلوده"
وزیر بهداشت:
براساس آخرین بررسی هایی که بر روی پرونده کیک‌های آلوده انجام شد، متاسفانه متوجه شدیم که این اقدام یک دستکاری خرابکاران بوده است.
هیچ مورد تخلفی در هیچ کارخانه ای در این زمینه اتفاق نیفتاد بلکه این کیک‌ها به صورت دستی در آن قرص جاسازی و دستکاری شده بودند.
تعدادی هم در ارتباط با این پرونده دستگیر و بازداشت شده اند و این شبکه خرابکاری دارد به تدریج گرفتار می‌شود./ ایسنا
چهارشنبه
عامل واردات ذرتهای برزیلی آلوده؟
امیر خجسته گفت: پانصد هزار تن ذرت آلوده در سه سال گذشته توسط دو شرکت دولتی وارد کشور شد ، وی افزود: دویست میلیارد تومان اعتبار ، سه سال زمان و ۷/۰۰۰ کامیون سنگین برای از بین بردن ذرت آلوده برزیل مورد نیاز است.
امیر خجسته گفت: ذرت برزیل از همان اول که وارد کشور شد آلوده بوده است. وی ادامه داد: بهتر است بدانید که حجم ذرت آلوده بر اساس شماره های اعلام شده توسط دستگاه ها صدوچهل و پنج هزار تن بوده است ، اما پیگیری ها
بیماری ماهی های آکواریومی پوسیدگی باله ها و بدن :این بیماری که در آن باله ها و بدن پوسیدگی حاصل می کنند، توسط گروهی از آغازیان (Protozoans) مانند گونه های تریکودینا ((Trichodina ایجاد می شود. تشخیص آن از روی لکه های وصله مانند و نامنظم متمایل به سفیدی که روی سر و پشت ماهی آلوده ظاهر می شود، عملی می باشد. وقتی آبششها به شدت آلوده می شوند تنفس تند می شود و ماهی به سطح آب برای گرفتن هوا و تامین اکسیژن می آید. پوسیدگی باله ها ممکن است تا حد ناپدید شدن آنها ادام
السلام علیک یا مولی الموحدین یا امیر البرره و یا قاتل الکفره یا امیرالمومنین علیه السلام

گر شود کافه ی مردم به حساب آلوده
قهوه ی چشم تو فالی ست به خواب آلوده
زودتر می شکند توبه ی خشک از آن روی
سر سجاده کنم لب به شراب آلوده
نام ما را بنویسید به ایوان نجف
نشد از نام سگ کهف، کتاب آلوده
زیر سنگ است به عشق تو علی جان دستم
تا عقیق یمنی شد به رکاب آلوده
دامن عصمتم از گَرد عبادت پاک است
نشود بنده ی حیدر به ثواب آلوده
زآشنایان چه توقع ز غریبان چه ملال
در
۲۶۹۲ - امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب حقوق‌بگیر دولت آمریکا، ضمن رد نقش دولت آمریکا در ایجاد ویروس کرونا، با ادعای اینکه ویروس کرونا توسط چین ساخته و توسط سپاه ایران در جهان منتشر شده، در سخنانی احمقانه و بی‌سند ادعا کرد: فرماندهان سپاه که آلوده به کرونا شدند با زیارت حرم حضرت معصومه در قم، آنجا را آلوده کردند. شهر ووهان چین را هم سرداران سپاه آلوده کردند!”منبع:  www.tiny.cc/mzdr128
دانلود فایل اصلی 
ساعت 6:20 صبح بود. راننده اتوبوس یک آهنگ فرانسوی لایت گذاشته بود که شنیدنش حس آرامش توصیف ناپذیری را در آن ساعت صبح به درونم القا میکرد.
خورشید داشت نم نمک از آن دوردست ها بالا می آمد و به احترام ورودش، آسمان رنگ قرمز و نارنجی به خود گرفته بود. میشد لحظه ورودش را از ورای شیشه بخارگرفته اتوبوس دید.
هوا آنقدر آلوده بود که می‌توانستی آن را به جای مه صبحگاهی تصور کنی. انگار که اتوبوس مه را می شکافت و در گرگ و میش صبح، جلو می رفت. 
راستش تصور مه آلوده
 بیماری ماهی آکواریومی پلیستوفورا یا بیماری ماهیهای نئونی :
 
عامل ایجاد این بیماری که از بیماری ماهی های آکواریومی است، پلیستوفورا هایفسوبرای ((Plistophora hyphessobryconis  است که نوعی تک یاخته اسپوردار است. این انگل علاوه بر ماهی تترای نئون، گونه های نزدیک به آن را هم آلوده می سازد. انگل در مواردی که بین تارهای عضلانی دیده می شود دارای شکل کروی است و قطر آن حدود 30 میکرون است و گاهی در دسته های 30تایی دیده می شوند.
اگر این انگل پاره شود، داخل آن پر از
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : وقتی صحبت از آلودگی هوا» می شود اولین چیزهایی که به ذهن مان خطور می کند دود کارخانه ها و اگزوز ماشین ها است. با این حال، هوای فضاهای داخلی به اندازه ی هوای بیرون آلوده و واقعاً خطرناک است. بله درست متوجه شدید، هوای خانه ، محل کار و حتی باشگاه تان می تواند بسیار خطرناک تر از هوای بیرون باشد. در ادامه به علت این مسأله خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
السلام علیک یا مولی الموحدین یا امیر البرره و یا قاتل الکفره یا امیرالمومنین علیه السلام

گر شود کافه ی مردم به حساب آلوده
قهوه ی چشم تو فالی ست به خواب آلوده
زودتر می شکند توبه ی خشک از آن روی
سر سجاده کنم لب به شراب آلوده
نام ما را بنویسید به ایوان نجف
نشد از نام سگ کهف، کتاب آلوده
زیر سنگ است به عشق تو علی جان دستم
تا عقیق یمنی شد به رکاب آلوده
دامن عصمتم از گَرد عبادت پاک است
نشود بنده ی حیدر به ثواب آلوده
زآشنایان چه توقع ز غریبان چه ملال
در
در صورت نشت گاز و یا استشمام بوی آن، قبل از هر کاری باید دقت کرد که
در آن محل هیچگونه جرقه ای زده نشود، از روشن کردن کبریت، فندک و امثال آن و
همچنین از روشن و یا خاموش کردن وسایل برقی، خودداری و دستورات زیر اجرا
شوند .
۱) فوراً شیر اصلی گاز بسته شود؛
۲) افراد خانواده از محل آلوده به گاز خارج شوند ؛
۳) در و پنجره ها باز شوند؛
۴) با تکان دادن حوله پنبه ای مرطوب جریان خروج هوای آلوده به گاز تسریع شود ؛
۵) چنانچه محل آلوده به گاز تاریک باشد، بر ای روشن
شب گذشته در دیدار شاعران: حفظ هویت ملت بسیار مهم است، چرا که ملتی که هویت خود را از دست بدهد، در مشت بیگانگان گم میشود و از بین میرود/ راجع به زبان فارسی بنده نگرانم. من از صداوسیما گله مندم. بجای اینکه زبان صحیح و معیار را ترویج کند، زبان بی هویت را ترویج میکند. وقتی یک مجری یک تعبیر فرنگی را در صداوسیما تکرار میکند، موجب آلوده شدن زبان به زوائد مضر میشود. ما داریم مفت زبان خودمان را آلوده میکنیم. نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی و ویرانی شود.
سلام ای باد وحشی تو کجایی؟همه ما منتظر تا تو بیاییبدون تو برای ما نفس نیستبه دور از تو چه بد آب و هواییامید ما به دست توست ای بادمسایل را مگر تو حل نماییبدون تو گرفتاریم اینجابه دودی و به بویی و بلاییگرفتاریم در صف صبح تا شبندارد زندگی در صف صفاییاز آنجا که فشار صف زیاد استبه گوشم می‎رسد هر دم صداییبیا ای باد و بوها را ببر تواگر در رفته از یک کس خطاییامیدی نیست مسئولان ما راتو تنها نقطه‎ی امّید ماییتو بهتر از مدیران و رئیسانتو بهتر از فلان م
هوای آلوده‌ی آلوده. صبح رفتم دانشکده که درس بخونم بعد از یک ساعت نمیتونستم نفس بکشم. شیر خریدم و خوردم، بعدش اومدم خوابیدم تا الان
هم شدم؛
و اینا درحالیه که شنبه امتحانی دارم که کوچک ترین ایده ای دربارش ندارم! سر ملاسش نمیشه گوش کرد اصلا. و باید ۵ فصل بخونم.
 
من نمیدونم واقعا چرا باید درگیر قضیه ای بشم که بهم کوچیک ترین ربطی نداره. یعنی حساب کردم ، در بهترین حالت ربط اون قضیه به من از مرتبه ی چهارمه! 
دیشب جوکر رو دیدم ،علی‌رغم مزاحم
انتقال پریتونیت عفونی در گربه ها
FECV بسیار معمول می باشد، مخصوصا در مکان هایی که گروه های زیادی از گربه ها باهم نگهداری می گردند (پناهگاه حیوانات ، پرورشگاه ها و غیره )  از طریق استنشاق و یا تغذیه به این ویروس آلوده می گردند .
مشاوره و آموزش درمان پریتونیت عفونی در گربه ها
شایع ترین منبع آلودگی مدفوع می باشد، اگرچه سطوح آلوده ای نظیر ظروف غذا و لباس می توانند این ویروس را به خوبی انتقال دهند.
در شرایطی که مدارس برخی شهرهای کشور به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده است، امروز امتحانات نهایی حدود ۱۴۷ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور برگزار می‌شود.
در همین راستا دانش آموزان دنبال راه هایی برا آلوده کردن هوا هستند
این جمله توی گوگل داره سرچ میشه:
‏چگونه هوا را آلوده کنیم؟
پسیتاکوزیس در طوطی
 
در جهان بیماری های گوناگونی وجود دارند که برخی از آنها جزء بیماریهای مشترک انسان و دام می باشند، آشنا شدن و شناخت این بیماریها به معنای کشتن حیوانات آلوده نیست بلکه شیوهای به کنترل در آوردن و برخورد صحیح با حیوانات آلوده است.
 
مشاوره و آموزش درمان پسیتاکوزیس در طوطی
بیماری پسیتاکوزیس نیز در شمار بیماریهای مشترک قرار می گیرد، پسیتاکوزیس بیماری است که خانواده طوطی سانان ( کاسکو، طوطی سبز، مرع عشق و … ) را درگیر می کند د
مواد آلوده کننده هوا
مونواکسیدکربن ، اکسیدهای نیتروزن، هیدروکربن ها ، اکسیدهای سولفور، ذرات معلق و سرب از جمله مواد آلوده کننده هوا به شمارمی روند.1- مونواکسیدکربن یا co: گازی است بی رنگ و بی بو که وجود مقادیر هر چند اندک آن در محیط برای سلامت انسان نامطلوب است. این گاز باعث بروز اختلال در تنفس سلول ها می شود. علایم مسمومیت با گاز co بستگی به مقدار گاز در محیط دارد. سردرد و سرگیجه، حالت خواب آلودگی و در نهایت بی هوشی که منجر به مرگ می شود، از علای
بیماری های ناشی از آب آلوده یا بیماری هایی که از طریق آب های آلوده منتقل می شوند به وسیله میکروارگانیسم های مختلف، سموم و آلاینده های سمی ایجاد می شوند که به بیماری های کشنده و خطرناکی همچون وبا و . دیگر مشکلات روده ای گوارشی منجر می شود . شیوع بیماری های ناشی از آب آلوده اغلب بعد ازریزش باران و برف رخ می دهد.تغییرات آب و هوا شدت و مقدار برخی رویدادهای جوی را افزایش می دهد، بنابراین در برخی مناطق ، خصوصا کشورهای در حال توسعه با مشکلات ناشی از
حکایت واقعی 
✍️در بلخ زنی جوان و خوش چهره وجود داشت، اندام زن به قدری زیبا بود که هر مردی را به گناه آلوده میکرد.
روزی زن زیبا برای خرید پارچه به مغازه پارچه فروش رفت، چشمش به پسرکی که در مغازه بود افتاد و از او خوشش آمد. از پسرک خواست پارچه ها را تا خانه حمل کند. هنگامی که به خانه رسیدند درب خانه را قفل کرد و به پسر جوان گفت: میخواهم امشب را با تو سر کنم، اگر مانع شوی با دادو بیداد مردم را خبر میکنم
پسرک پاک که آبروی خود را در خطر دید مجبور به قبو
بسم الله الرحمن الرحیم
آیا بعد از این که به لطف الهی، سال‌ها از اخلاقِ ناپسندِ جمعی قدیمی، ما را دور کردند.
از تیکه انداختن‌ها به یک‌دیگر.
از نشستن‌هایی که به کنایه‌های غیبت‌گونه آلوده است.
که جمع‌های مؤمنین را بشدت می‌شکند. خرد و نابود می‌کند.
رواست که با دستان خودمان حلقه‌ای را تأیید کنیم که در آن تیکه انداخته می‌شود و گعده‌هایی روی مرز شکل می‌گیرد؟
و در آن‌ها مثل آب خوردن، حل بشویم؟!

نوشت:
قلیل تا وقتی قلیل است، با اندک آلودگی آلو
دانلود کار و فناوری پایه هفتم آلوده بودن سیستم به ویروس
فرمت فایل: ورد و  قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل : 10 صفحه
چطوری بفهمیم کامپیوترمان ویروس دارد یا نه ؟
10 نشانه آلوده بودن سیستم به ویروس
1: کندی بیش از حد سیستم عامل2: آی ها از کار می افتند3:Reboot بی دلیلی سیستم عامل4: از کار افتادن آنتی ویروس5: عدم دسترسی به دیسک سخت یا برخی از درایور ها6: خارج شدن پرینتر از دسترس7: پیام ها و هشدارهای سیستم8: پیام های تبلیغاتی ناخواسته9: مشکل در دانلود و نصب برنا
پریتونیت عفونی در گربه ها
التهاب یا عفونت وخیم در قسمتی از صفاق (پرده ی پوشاننده لوله گوارشی) یا کل آن می باشد.
مشاوره و اموزش درمان پریتونیت عفونی در گربه ها
عامل پریتونیت عفونی گربه ها ، کروناویروس است. این بیماری از طریق مدفوع ، بزاق دهان ، تماس با گربه های آلوده و همین طور تماس با وسایل گربه های آلوده منتقل می گردد و کشنده نیز می باشد و ممکن باعث مرگ گربه ها گردد. پریتونیت عفونی برای مدت زمانی طولانی در محیط خارج از بدن گربه هم زنده خواهد م
                               چشم آلوده کجا دیدن دلدارکجا؟                               دل سرگشته کجا وصف رخ یارکجا؟                               قصه عشق من وزلف تو دیدن دارد                               نرگس مست کجا همدمی خارکجا؟                               سرعاشق شدنم دل بشودخادم تو.                             خدمت عشق کجا نوکرسربارکجا؟                             کاش درنافله ات نام مجنون هم ببری                      
علت دقیق کیست مویی مشخص نیست اما روش های زیادی برای درمان وجود دارد. درمان کیست مویی با لیزر جدیدترین این روش هاست.کیست مویی یا سینوس پلونیدال (PNS) یک سوراخ کوچک یا شکافی در پوست است که ممکن است با مایع یا چرک پر شده باشد، این ها باعث ایجاد کیست یا آبسه در بالای باسن می شود.کیست مویی معمولا شامل مو، چرک و مایعات ج مانند است. این بیماری می تواند درد شدیدی ایجاد کند و حتی پوست را نیز آلوده کند. در صورتی که کیست آلوده شود، ممکن است با ترشحات چرکی
این روزها در خانه هایمان پنهان شده ایم از ترس ویروسی ناشناخته ای که بشر را ترسانده؛ کوچکترین ذره ای که باچشم دیده نمی شود اما آثار نحس وجودش را احساس می کنیم.
درست شبیه ابلیس
او را نمی بینیم اما با روندی فراگیر قلب ها را تیره می کند، نفْس ها را میخراشد و دل ها را به آشوب می اندازد،ما را در خود قرنطینه می کند  که دور شویم از یکدیگر و در نهایت از خداوند!
(چه خوب به توصیه ها گوش می دهیم!)
دستهایمان را مرتب از آلودگی می زداییم!جلوی دهانمان را می گیری
به نام شب و عاشقانه های تلخ قلب خسته امبه نام ماه و نور مهتاب نشسته ام نگاه میکنم به نور شبتابشب است و بهار است و دل یاد یار است و حالم خراب است و چشمم پرآب است و جامِ شراب است و منبه دیوان حافظغزل های نافذبه چشم غزل خوان نرگسبه بوی بنفشه شدم مست مست گرفتم دلم را بدست غزل باز کردم به آغوش سرد بیامد جوابم ز خواجه ی عرفانمژده ای دل که مسیحا نفسی دیگر نیستپر ز دردیم ولی درد مرا مرهم نیستخسته از جنگ سراسر همه روز و همه شب درد سختی است ولی جان مرا ه
سلام
راه های جلو گیری از کرنا ویروس 
 ویروس کرونا مانند سایر ویروس ها (مثل سرماخوردگی) وقتی فرد سرفه می کند یا عطسه می کند ، ویروس از طریق قطرات گسترش می یابد. همچنین هنگامی که شخصی یک سطح آلوده مانند دسته درب را لمس کند ، می تواند پخش شود.
ویروس های انسانی کرونا معمولاً از طریق یک فرد آلوده به دیگران منتقل می شوند.
چگونه از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنیم؟
در حال حاضر هیچ واکسنی برای محافظت از شما در برابر ویروس کرونا انسانی موجود نیست. م
مصرف آب آلوده در جهان چه پیامدهایی دارد  بیماری ها ی که از آب آلوده به انسان سرایت می کند اغلب توسط میکروب های بیماری زا ایجاد می گردند که خود این میکروب های بیماری زا از طریق آب های آلوده گسترش می یابند. بسیار از کشورهای در حال توسعه فاقد تصفیه خانه های آب هستند . در برخی مناطق محروم جهان، وجود آب های شیرین آنقدر کمیاب است که مردم آن مناطق  به علت فقر  نمی توانند هزینه های تهیه آب آشامیدنی سالم را تامین کنند  و  همین امر باعث پیدایش بیماری ها
حدود ۱۰% کل مرگ و میر قابل پیشگیری کودکان زیر ۵ سال در جهان به علت سرخک است و براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت سالیانه ۲۰۰ هزار کودک را به کام مرگ می کشد. از سال ۱۳۸۳ برنامه واکسیناسیون در کشور برعلیه سرخک با واکسن سرخک، سرخجه و اوریون (MMR) در دو نوبت ۱۲ و ۱۸ ماهگی انجام می شود. بسیارى از موارد سرخک در طى فصل خشک رخ مى دهد در حالى که در مناطق با آب و هواى معتدله اوج بروز بیمارى در اواخر زمستان و اوایل بهار رخ مى دهد. سرخک بیشتر درکودکان واکسینه نشد
با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، مانند خانه‌ی اوست، لذا باید مانند خانه‌اش به فکر پاکی و طهارت جامعه باشد و نه‌تنها از آلوده کردن آن خودداری می‌کند بلکه باید آلودگی‌های آن را بزداید چراکه آلودگی شدن جامعه برابر است با آلوده شدن آحاد جامعه. گناه علنی […]
نوشته ارتکاب علنی گناه، تشویق دیگران به سوی گناه است! اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
تاثییر هوای آلوده بر ورزش
یکی از معضلات اصلی کلان شهرها مشکل آلودگی هواست که در فصل های سرما اوج آن مشاهده می شود . یکی از تاثییر های هوای آلوده بر ورزش این است که باعث تعطیل شدن آن می شود . حتما در اخبار می شنوید که زنگ ورزش دانش آموزان و یا حتی تمرین تیم های ورزشی در هوای آزاد کنسل می شود . 
فعالیت های هوازی و ضرر های آن 
در پدیده وارونگی هوا انباشت گاز های سمی و دود ناشی از حرکت اتومبیل ها در کمترین ارتفاع ممکن از سطح زمین قرار می گرد. این آلودگ
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
 
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری های ویروسی مشترک بین انسان و دام می باشد که اولین بار درسال۱۹۴۴با ابتلای ۲۰۰ نفر در شبه جزیره کریمه در اوکراین(اتحاد جماهیر شوروی سابق)  مشاهده شد. تب خونریزی دهنده کریمه-کنگو (CCHF) یک بیماری حاد عفونی ویرال Zoonotic (آربوویروسی- بونیاویریده- نایروویرس) است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری کریمه کنگو
که با شروع ناگهانی لرز و تب و علایم آنفلوانزایی بروز می کند و پس از چند روز وارد
بیماری ماهی آکواریومی پوسیدگی دم و باله :این بیماری بین کارشناسان و متخصصین بیماریهای ماهی، نامهای گوناگونی دارد. از آن جمله میتوان به نامهای بیماری مولی سیاه، بیماری قارچی پوست و بیماری قارچی دهان اشاره نمود. اگرچه ظاهرا آن شباهت به بیماریهای قارچی دارد، ولی عامل ایجاد آن قارچ نیست.
 
 پوسیدگی دم و بالهپوسیدگی دم و باله
این بیماری توسط باکتریهای مخاطی و لجن از جمله Flexobacter columnaris ایجاد می شود و عمدتا ماهیهای زنده زا را آلوده می سازد. در ابتد
آیا بیماری تب کنگو را می شناسید؟ این یک بیماری گسترده است که میزان مرگ و میر آن به ۴۰ درصد میرسد. این مقاله اطلاعات کاملی در مورد علائم تب کنگو، روشهای پیشگیری و نکات مهم دیگر که باید بدانید را ارائه می دهد.
تب گو بیماری عفونی کشنده ای است که توسط ویروس تب کریمه گو (CCHFV) ایجاد میشود، یک نروویروس از خانواده بانیاویریدا. این ویروس یک زونیز (ویروسی که مربوط به حیوانات است که بین انسان نیز دیده میشود) است که در وهله اول بر روی حیوانات وحشی و ح
238 نرم افزار اندرویدی آلوده به بدافزار BeiTaAd توانسته اند با دور زدن سیستم امنیتی Google Play Protect، بیش از 440 میلیون بار دانلود شده و دستگاه های بسیاری را در معرض خطر قرار دهند.بدافزار مورد بحث که در واقع نوعی تبلیغ افزار است، توسط گروهی ناشناس مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به وسعت حمله و تعداد بالای دستگاه های آلوده، توانسته سود هنگفتی را روانه جیب هکرها کند.
یکی از دلایل فراگیر شدن بدافزار BeiTaAd، عدم اطلاع کاربر از حضور این تبلیغ افزار روی دستگا
ما همواره یکدیگر را آزرده‌ایم.
ما در دو سوی هم زیسته‌ایم.
و این آزار، پُل ارتباطی ما بوده. طریقِ سخن گفتن‌مان بوده‌است.
تو با درختان‌ات، با وزشِ نسیم‌ات و با گردشِ روز و شب مرا آزار داده‌ای.
در انتها مرا آزار داده‌ای. در خلوت تاریک مرا آزار داده‌ای. در باد. در آفتاب.
با سرپنجه‌های تو سخن گفته‌ام گویی که با سرپنجه‌هایم چیزی را بر دیوارِ نامرئی می‌نگارم.
با زبانِ گناه با تو سخن گفته‌ام، چرا که برای ستودنِ تو، راهی جز گناه کردن نیست.
دیوار
بله، تیتر عجیبه اما واقعیت داره، اینجا، تهران، بعد از ده روز همچنان هوا آلوده ست، میگید بحث ی نکن، میگیم چشم!، ولی این بحث ی نیست، این بحث زندگیه، ما بعد این همه مشکلات، آلودگی متداوم هوا رو کم داشتیم؟
چرا تموم نمیشه؟ اینجا مردم میترسن بیرون برن، کار از سوزش گلو گذشته، کار به نفس نفس زدن رسیده، باور نمی کنید؟ کافیه فقط بیست دقیقه در مرکز یا جنوب تهران قدم بزنید. البته شرق و حتی غرب هم وضعیتش چندان بهتر نیست.
و نه فقط تهران؛ هم اکنو
آن ها چفیه بستند تا بسیجی وار بجنگندمن چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم!آن ها چفیه را خیس می کردند تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از”نفس های آلوده”دور بمانم!بانو چادرت را بتکان قصد تیمم داریم.
یه نفر بهش گفت آخه تو این گرما با این چادر مشکی چطوری میتونی طاقت بیاریگفت شنیدم آتش جهنم خیلی گرمتره .
چـادری اگر هستملباس های قشنگ هم دارمغروب جمعه اگر دلم میگیردشادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است!سر سجاده اگر گری
این روزها در خانه هایمان پنهان شده ایم از ترس ویروسی ناشناخته ای که بشر را ترسانده؛ کوچکترین ذره ای که باچشم دیده نمی شود اما آثار نحس وجودش را احساس می کنیم.
درست شبیه ابلیس
او را نمی بینیم اما با روندی فراگیر قلب ها را تیره می کند، نفْس ها را میخراشد و دل ها را به آشوب می اندازد،ما را در خود قرنطینه می کند  که دور شویم از یکدیگر و در نهایت از خداوند!
(چه خوب به توصیه ها گوش می دهیم!)
دستهایمان را مرتب از آلودگی می زداییم!جلوی دهانمان را می گیر
 
✳️ سوالات فصل دوم علوم ✳آب و هوای سالم
1- از چه راه هایی هوا آلوده می شود؟جواب:1-سوخت های فسیلی 2-دود ماشین ها  3-کارخانه ها 4-استفاده نادرست از سوخت ها
2-چه کارهایی به حفظ هوای سالم کمک می کند؟جواب:استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی و استفاده بیش تر از وسایل نقلیه عمومی،خارج کردن خودروهای فرسوده از رفت و آمد درخیابان،بردن کارخانه ها به خارج شهرها ،مثلا شهرک های صنعتی و استفاده از انرژی های سالم و پاک مانند گاز ،برق و انرژی خورشید
3-انسان از آب
 
در زیارت وارث شهادت می‌دهیم که که نجاست‌های جاهلیت حضرت امام حسین را نجس نکرد و آلودگی‌های جاهلیت او را آلوده نساخت. آنچه مسلم است دوران رشد و نمو و جوانی و اجتماعی شدن امام حسین شهید (ع) در زمان جاهلیت قبل از اسلام نبوده است و تمام زندگی او دو دوران اسلامی بوده است و آن حضرت در محیطی زیسته که در معرض جاهلیتی که در مقابل اسلام بوده است هم قرار نداشته است . پس باید بسیار فکر کرد که این جاهلیت نوین بعد از ظهور اسلام چه بوده است و نجاست و آلودگی
جستجو برای آب تمیز و تصفیه شده نیاز هر انسان امروزی است و استفاده از آب های سطحی یکی از روش های بدست آوردن آن است، ولی بدون داشتن یک سیستم تصفیه آب نمی توان آبهای آلوده را تمیز کرد زیرا وجود برخی آلودگی ها ، انگل و میکروب ها باعث به خطر افتادن سلامتی ما می شود . همانطور که علم و فناوری همچنان به پیشرفت خودشان ادامه می دهند، سیستم های کارآمد تری نیز در صنعت تصفیه آب اختراع می شوند . طبق قوانین ایالات متحده آمریکا قوانین جدید به ثبت رسید ای وجود د
اگر به اظهارات مقامات رسمی اکتفا کرده و صحبت های سردار اکبری فرمانده سپاه فمر بنی هاشم و همچنین نماینده ویژه وزارت بهداشت در موضوع شیوع ویروس ایدز در چنارمحمودی لردگان را مبنا قرار دهیم حداقل نود نفر در این منطقه به ویروس مبتلا شده اند. سردار اکبری در سخنانی که ظاهرا در مسجد روستا ایراد کرد جمعیت روستا را بالای ۱۸۰۰ نفر عنوان کرد .امروز هم نماینده وزارت بهداشت اعلام کرد که ۹۵ درصد مردم سالم هستند و ۵ درصد آلوده به ویروس اچ آی وی می باشند . هر
توکسوکاریازیس چیست
توکسوکاریازیس یک بیماری انگلی است این انگل از خانواده کرمهای گرد است این انگل در بسیاری از حیوانات از جمله انسان قادر به ایجاد بیماری است در سگ و گربه دو گونه توکسوکارا کتی و توکسوکارا کنیسس می تواند سبب ایجاد بیماری شود. توله سگها از طریق بند ناف در دوران جنینی و نیز خوردن شیر مادر پس از تولد آلوده می گردند .
 
مشاوره و آموزش درمان توکسوکاریازیس
 
اما گربه ها فقط از طریق خوردن شیر مادر آلوده می شوند. این انگل نه تنها در س
مدرسه ها که آنلاین شده هیچ کلاس زبان های بچه ها هم آنلاین شده
شاید اتفاقی بسیار زیبا 
کانون زبان چند کوچه بالاتر از خونه ما هست قبل کرونا عسل اونجا میبردم یعنی نمیدونی هر روز  چه ترافیک وحشتناکی تو خیابون ما تشکیل میشد از دور و نزدیک میومدن که بچه ها اینجا زبان بخونن 
یا جلوی در مدرسه ها  ترافیک عجیب و غریب بود همیشه از راه دور حتی از کرج بچه هاشونو میاوردن نزدیک خونه ما که اینجا مدرسه برن که همون کتابهایی رو بخونن که کل ایران میخونن یا با ما
این همه حال خراب 
خسته ی بنگ و شراب 
راهیِ راهِ سراب 
شاید این مرد به جایی نرسد 
خواب آشفته ی شب 
همه سرگیجه و تب 
دگران عیش و طرب 
شاید این ناله به گوشی نرسد 
خنده ها، فِیک و دروغ
گم در این شهر شلوغ
گردن مردم و یوغ
شاید این دست به دستی نرسد 
عشقِ آلوده به غم 
 خنده آلوده به سم 
هی دروغ و هی دغل
شاید این حس، همه نفرت بشود
 
هپاتیت یعنی التهاب کبد. عوامل بسیاری میتواند موجب آن باشد، مثل مشروبات الکلی، مواد مخدر، مواد شیمیایی و برخی ویروس ها. وقتی کبد آسیب شدید ببیند نمیتوانید آن را درمان کنید و حتی ممکن است باعث مرگ شود.
علائم واضح هپاتیت
اگر مبتلا به هپاتیت باشید، علائم آن شامل موارد زیر است:
احساس خستگی شدید و خواب آلودگی برای مدت طولانی
زردی پوست و سفیدی چشم
ادرار تیره و به رنگ چای
مدفوع روشن
احساس سیری و کم غذایی
احساس بیماری
افراد بسیاری هیچ علامتی از بیمار
بیماری توکسوپلاسموز سگ 
 
عامل بوجود آورنده این بیماری، تک یاخته ای بنام توکسوپلاسما گوندی است که در انسان، حیوانات خونگرم و پرندگان توانایی ایجاد بیماری را دارد. این تک یاخته درتمام نقاط دنیا گسترش یافته است.
 
مشاوره و آموزش بیماری توکسوپلاسموز سگ
 
پرهیز کودکان، بالغین و ن آبستن از تماس با گربه های آلوده و ولگرد، خاک (آلوده) و گوشت خام.استفاده از غذاهای کنسرو شده، خشک و کاملا پخته برای گربه های خانگی، مراجعه منظم به دامپزشک برای برن
این کمترین حق من است که بخواهم بدانم تو کیستی و چرا به تو آلوده ام و چرا با تو سخن می گویم و در خود می بینمت و چرا چون عفونتی لاعلاج  مرا به این حال گماشته ای که حتی ندانم چرا باید تو را دوست بدارم و به تو فکر کنم و چگونه می توانم از تو رهایی یابم.
این کمترین حق من است که بخواهم بدانم تو کیستی و چرا به تو آلوده ام و چرا با تو سخن می گویم و در خود می بینمت و چرا چون عفونتی لاعلاج  مرا به این حال گماشته ای که حتی ندانم چرا باید تو را دوست بدارم و به تو فکر کنم و چگونه می توانم از تو رهایی یابم.
استفاده مشترک از وسایل تیز و برنده مانند تیغ،از راه های انتقال ویروس ایدز است.با مراجعه به منابع معتبر ،گزارشی درباره راه های دیگر انتقال ویروس ایدز،تهیه کنید و در کلاس ارائه دهید.
 
تزریق خون آلوده،رابطه جنسی کنترل نشده،استفاده از سرنگ مشترک به خصوص در معتادان،از مادر آلوده به ویروس به نوزاد هنگام تولدو.
 
 
لطفا دوستان خود را به این سایت معذفی کنید ممنون
قارچ پوست سر یک عفونت قارچی است. این عفونت برروی پوست سر و موها اثر میگذارد و موجب لکه های کوچک، خارش و پوسته ریزی پوست سر میشود. این بیماری یک عفونت بسیار مسری است که از طریق تماس افراد با حوله، کلاه، برس و بالش فرد آلوده منتقل میشود. قارچ پوست سر در کودکان بیشتر شایع است اما میتواند در هر سنی اتفاق بیفتد.
علت هاقارچها که درماتوفیت ها هم نامیده میشوند موجب عفونت قارچی برروی پوست سر میشوند. قارچها ارگانیسم هایی هستند که از بافتهای مرده مانند ن
ویروس کرونا به خاطر پوشش چربی که دارد می‌تواند چند روز بر روی سطوح زنده بماند. کاهش تماس با سطوح زیر می‌تواند خطر گسترش ویروس را کاهش دهد :

تلفن همراه
نازل پمپ‌بنزین
میله‌های اتوبوس و قطار
دکمه‌های آسانسور
عابر بانک
دستگیره‌های درب منزل
دستگیره‌های درب خودرو
دستگاه ثبت ورود و خروج
اسکناس و سکه
شیرآلات و جای صابونی
کلید برق
دسته‌کلید
ساعت مچی ، انگشتر و عینک
برای پیشگیری باید مراقبت‌های ساده‌ای را در هنگام تماس با سطوح فوق بکار ببرید
گل مژه یکی از بیماریهای شایع پلک است که می تواند افراد را در سنین مختلف گرفتار کند. گل مژه به صورت یک توده متورم، حساس و دردناک و قرمز رنگ درلبه یا نزدیکی لبه پلک تظاهر می کند. این توده در حقیقت یک آبسه کوچک است که در اثر عفونت یا التهاب ریشه مژه ها یا غدد ترشح کننده چربی پلک ایجاد می شود. تماس دست آلوده با چشم (به خصوص اگر با ترشحات بینی آلوده شده باشد) و التهاب لبه پلک (بلفاریت) از عوامل مهمی هستند که باعث بروز گل مژه می شوند.
علایم و نشانه های گل
می‌شدی و به می‌رساندی‌ام. لب‌هایم در طواف بوسه به دور پاهایت، آن پاهای سفیدت. لب‌هایت که بوسیدن نمی‌دانستند اما به هنگام بوسیدن به الهه‌ی بوسه می‌ماندند. آبشار موهای سیاهت که روان می‌شدند بر روی کپل‌هایت و منی که جز سجده در برابر زانویت چه کاری می‌توانستم کرد؟ ناله‌های شهوتناک آمیخته به درد تو که فضای اتاق را پر می‌کرد و انگار، تمام اجزا و اشیای اتاق در مشاهده‌ی تو و تنها منی که توانایی لمس تو را داشتم. دستانم، آلوده‌ی خی
، اندام زن به قدری زیبا بود که هر مردی را به گناه آلوده میکرد.
روزی زن زیبا برای خرید پارچه به مغازه پارچه فروش رفت، چشمش به پسرکی که در مغازه بود افتاد و از او خوشش آمد. از پسرک خواست پارچه ها را تا خانه حمل کند. هنگامی که به خانه رسیدند درب خانه را قفل کرد و به پسر جوان گفت: میخواهم امشب را با تو سر کنم، اگر مانع شوی با دادو بیداد مردم را خبر میکنم
پسرک پاک که آبروی خود را در خطر دید مجبور به قبول کردن پیشنهاد بیشرمانه او شد. زن زیبارو که هفت قلم آ
سر ظهر که یارا از کلاس نقاشی برگشت، نفس نفس ن خودش را به درگاهی اتاقم رساند، هراسیده گفت:"مانا یه خبر بد!". نگاهش کردم و گفتم "چی شده؟". نشست لب تختم و با غصه زیرلبی گفت:
-یه کلاغ افتاده پشت در پارکینگ. نمی تونه پرواز کنه. هرچی خاله خواست کمکش کنه، نتونست بپره.
-ینی بالش شکسته؟
لب ورچید:
-نمیدونم . نکنه؟
شانه بالا انداختم و گفتم "مریضه بیچاره. خوب میشه.". یک مرتبه با دلواپسی از جا پرید و سمت تلفن دوید:
-نکنه بابا با ماشین بیاد لهش کنه؟ باید بهش زنگ
این چند وقته خیلی فشار رومه .فکر میکنم اگر چیزیم بشه پدر و خواهرم چی میشن؟ یا کی به دادم میرسه؟ 
از دیروز قلبم درد میکرد.
صبح یهو خیلی شدید شد ،زنگ زدم اورژانس که سوال بپرسم و راهنمایی بده که چیکار کنم؟ آدرس گرفت آمبولانس فرستاد گفت آسپرین بخور و دراز بکش تا بیاییم!
 دو تا آقا اومدن با آمبولانس مجهز قلبی
فشارمو گرفتن و تبمو گرفتن و گفتن باید اکو بگیریم .دو تا آقا
یا اگه سختته ببریمت بیمارستان
فکر کردم دیدم اگه برم بیمارستان میبرنم جایی که عرب
بیرون از دل انسان هیچ نیست . دل دریائی است ییکران که عمقی بی نهایت دارد . فضا داری انسان ، به دلش است  . اما نه هر انسانی . انسانی که " من ذهنی " دارد ، دل او " من " او است . و این دل دریا نیست . بلکه حوضی است که آلوده به مادیات است . و دلی که آلوده است ، صاف و پاک نیست ، نمی تواند دریا باشد . زیرا که دریا هر آلودگی را پاک می کند ، ولی حوض کوچک قدرت پاک کنندگی ندارد. انسانی که دلش وسعت دریا دارد ، همه چیز را در خود جای می دهد . هیچ چیز نمی تواند او را ناراحت و خ
راه های مقابله با ویروس بسیار خطرناک:
۱. ضدعفونی کردن محیط 
۲. دوری از افرادی که احتمال آلودگی به ویروس را دارند تا چه رسد به افرادی که قطعا آلوده اند.
۳.از هر اقدامی که احتمال دارد ما را به ویروس آلوده کند دوری کنیم.
۴. سیستم ایمنی  خود را تقویت کنیم با مصرف مواد مفید و مقوی.
۵. از حضور در اجتماعات غیر ضروری خود داری کنیم.
جا دارد برای سلامت روح ابدی خود بیش از سلامت جسم فانی اهمیت قائل شویم. معانی اصلی موارد ۱.تقوا ۲.دوری از گناهکاران۳.ورع ۴.تقوی
موارد بسیاری در تاریخ ثبت و گزارش شده است که پس از وقوع بارش های سنگین برف و باران حتی وقوع سیل، درصد مبتلایان به بیماری های ناشی آز آب های آلوده افزایش پیدا کرده است . جاری شدن سیل و طغیان آب  بعد از سیل تصفیه خانه های فاضلاب های شهری را تبدیل به خطرناک ترین محیط آلوده ی بیماری ها می کند که میبایست سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد . از سوی دیگر مناطقی که دچار خشکسالی هستند به علت جمع شدن بیش ازحد ارگانسیم های بیماری زا تبدیل به منبع انتشار بیماری ه
ویروس‌های کرونا چه هستند؟
ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. در موارد نادر، ویروس‌های کرونای حیوانی، انسان‌ها را آلوده می‌کنند و سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند. شاید ویروس SARS (نشانگان تنفسی حاد) در سال 2002 الی 2003 را به خاطر بیاورید؛ این ویروس نمونه‌ای از وی
تازه یه کم گوشمون داشت از شنیدن خبرهای بد امن میشد که باز این خبر شیرهای آلوده اعصابمون رو بهم ریخت. 
برای من که یه مادرم، شاید دردناک ترین خبر همین باشه که شیری که بچه م میخوره آلوده ست. اونم آلودگیی که با هیچ جوشوندن و پاستوریزه کردنی از بین نمیره.
برای خودم خوردن یا نخوردن شیر چندان اهمیتی نداره. هرچند این روزها از هر طرفی که میچرخم، یه سری از استخونام صدا میدن و موقع نماز مجبورم دستم رو به زانوم بگیرم و پاشم و احساس میکنم تا پوکی استخوان فا
برخی از تیپ های hpv می توانند باعث سرطان هایی مانند سرطان دهانه رحم شوند، به همین دلیل شناخت علائم و روش های تشخیص و پیشگیری از این ویروس بسیار مهم است.
هر فردی که از نظر جنسی فعال باشد در معرض خطر ابتلا به این ویروس است. همچنین افراد سیگاری و آنهایی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و یا نوزادان متولد شده از مادر آلوده به اچ پی وی، بیشتر در خطر هستند.
تیپ های کم خطر این ویروس نیز باعث ایجاد زگیل در واژن، دهانه رحم، مقعد و … می شود.
علت زگیل تناسلی
شایعت
کم‌خونی عفونی یا تب مرداب در اسب 
در حالت حاد، کم‌خونی عفونی یا تب مرداب (swamp fever) باعث آسیب شدید گلبول‌های قرمز خون و کم‌خونی می‌شود. پس از آلوده شدن، اسب می‌تواند تا پایان عمر ناقل بیماری بوده و تهدیدی برای دیگر اسب‌ها باشد. ویروس می‌تواند توسط ات خونخوار منتقل شود. درحال حاضر، بیماری کمیاب است، و بیشتر نگهدارنده‌های اسب ازعواقب خطرناک آن آگاه هستند.
 
مشاوره و آموزش درمان کم‌خونی عفونی یا تب مرداب در اسب
 
یک آزمایش خون ساده یا آز
کرونا ترامپ گرفته! (گفت و شنود)
   گفت: رسانه‌های آمریکایی احتمال داده‌اند که ترامپ بهویروس کرونا مبتلا شده است.گفتم: از کجا می‌گویند؟!گفت: نوشته‌اند چند روز قبل ترامپ با یکی از نمایندگان جمهوریخواه دست داده و حالا معلوم شده که آن نماینده آلوده به ویروس کرونا بوده و احتمال اینکه ترامپ هم از این طریق مبتلاشده باشد خیلی زیاد است.گفتم:‌ اگر ترامپ به ویروس کرونا آلوده باشد که دَخلاین ویروس آمده و به طور کلی ریشه‌کن خواهد شد!گفت: چرا؟!گفتم:‌ خ
strongyloidiasis چیست؟
 
Strongyloidiasis یک عفونت توسط یک کرم گرد یا نماتد است به نام Strongyloides stercoralis. استرونژیلوییدس استرکورالیس کرم گرد یک نوع انگل است. انگل ارگانیسم است که در بدن گونه های مختلفی که از آن مواد مغذی دریافت می کند ، زندگی می کند. ارگانیسم آلوده میزبان نامیده می شود.
عفونت S. stercoralis در ایالات متحده شایع نیست. کرم گرد مانند معمولاً در کشورهای گرمسیری و نیمه گرمسیری در آب و هوای گرم یافت می شود. بیشتر در مناطق روستایی و اماکن نهادی مانند خانه سال
 
 
اولین افراد مبتلا، مشتریان و کارکنان یک بازار ماهی فروشی در شهر ووهان بودند، بازاری که خیلی زود بعد از این اپیدمی تعطیل شد. در بازار یاد شده، گوشت زنده موجودات مختلفی اعم از مرغ، گوسفند، خوک، شتر، الاغ، روباه، گورکن، جوجه تیغی، موش بامبو و انواع خزندگان به فروش می‌رسند. پیش از این، هیچ مطالعه‌ای درباره آلوده شدن حیوانات آبزی به ویروس کرونا اعلام نشده بود، به همین دلیل نگاه‌ها به سمت سایر انواع موجودات به فروش رسیده در بازار ماهی فروش
ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. در موارد نادر، ویروس‌های کرونای حیوانی، انسان‌ها را آلوده می‌کنند و سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند. شاید ویروس SARS (نشانگان تنفسی حاد) در سال 2002 الی 2003 را به خاطر بیاورید؛ این ویروس نمونه‌ای از ویروس کرونا بود که از حیوانات

چه کسانی کبد چرب میگیرند؟
۱- کسانی که دیابت و بیماری قند نوع یک یا دو دارند اما بدنشان انسولین را پس می زند حتی اگر انسولین تزریقی باشد اینها دچار کبد چرب می شوند.
۲-کسانی که داروهای شیمیایی خاص مصرف می کنند که اثر سوء بر روی کبد دارد. مخصوصا آنتی بیوتیک ها
۳- چاقی و اضافه وزن. در چربی ها وقتی تری گلیسریدخون بالا برود کبد را چرب می کند.
۴- کسانی که مصرف چربی زیاد دارند سرخ کردنی، بو دادنی چند بیماری می آورد حتی سوزش چشم و خارش چشم و یکی هم ایجاد
بیت‌دیفندر هشدار داد که بدافزار خطرناک Scranos در حال گسترش در جهان است.
کارشناسان Bitdefender در گزارشی اعلام کردند که برخی از نرم‌افزارهای کرک شده حاوی بدافزار Scranos هستند. مهم‌ترین بخش این بدافزار یک روت‌کیت است که در داخل برنامه‌های آلوده مخفی می‌شود و باعث می‌شود بدافزار در مراحل اولیه آلودگی پایداری بوت و کنترل کامل سیستم قربانی را به‌دست آورد.
نکته دیگر درباره این نرم‌افزار مخرب پلتفرم‌های مورد هدف آن است که می‌تواند تمامی نسخه‌های
تا کی به سوز و به ساز باید بسوزی و بسازی با این لکاته‌یِ ناپاکِ دست‌آغشته به دروغ و ریا و تزویر و آلوده‌تَن از کبر و غرور و شر؟ تا کی باید تسلیمِ تحمیلِ فشارِ غیرقابلِ تحمل این انبوهِ گندِ چرک شد؟ آه عزیزم؛ کاش چیزی از زمان نمی‌دانستم. 
در جنگ جهانی دوم، سردمداران قدرت کشف می‌کنند که این ویروس می‌تواند ابزار نیرومندی باشد. ژاپنی‌ها ویروس طاعون را با بمب‌هایی که حامل موش و کک آلوده بوده انتشار می‌دهند تا دشمن آلوده به طاعون شود و بتوانند دشمن را شکست دهند. این نبرد، جزو دستورالعمل نبردها و دفاع‌ها قرار می‌گیرد و به این هجوم، نبرد بیولوژیک» یا نبرد زیستی» می‌گویند.
ادامه مطلب
ابتلا به ویروس کرونا از طریق سرویس بهداشتی عمومی 
بر اساس گزارش سرویس ایمنا ، استفاده از دست شوئی های عمومی و دستگیره های آلوده و جمعیت زیاد برای تمام مردم نگرانی را به همراه دارد. بر اساس گزارشات صورت گرفته بیش از 50 درصد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند، RNA این ویروس موذی را در مدفوع خود دارند و به احتمال بالا، ابتلا به این بیماری از راه استفاده از سرویس بهداشتی های عمومی تبدیل به یک موضوع نگران کننده و استرس زا شده است .متخصصان بیماری
تب برفکی
تب برفکی یا بیماری دهان و پا» (به انگلیسی: Foot-and-Mouth Disease)
یک بیماری عفونی و گاهی کشنده ویروسی است که موجب بیمار شدن حیوانات زوج سم
از جمله گاو اهلی و اعضای خانوادهٔ گاوسانان می‌شود. این ویروس عامل
بیماری در ابتدا به مدت دو تا سه روز تب شدید ایجاد نموده و متعاقباً
تاولهایی در داخل دهان و روی پا ظاهر می‌شود که ممکن است پاره شده و موجب
لنگش حیوان شود. این بیماری بسیار واگیردار است و قطرات آیروسل دفع شده از
حیوان آلوده، تماس با تجهیزا
داری میری از خونه ی آرزو جدا میشم از تو چه آواره و کنارت نمیزارم از زندگیم
برو زندگی کن بزارم کنار پی آرزو های بعد از منی منم غصه هامو به دوش میکشم
بتونم از عشقت بمیرم ولی نمیتونم عشق یکی دیگه شم
واست بهترین هارو میخوام چون واسه اولین بار فهمیدمت
واسه آخرین بار عاشق شدم واسه اولین بار بخشیدمت
به امید رویای بوسیدنت به عشق تو چشمامو خواب میکنم
اگه صد دفعه باز به دنیا بیام میدونم تو رو انتخاب میکنم
اگه بعضی وقتا دلت تنگ شد یه گوشه مثل من فقط گریه
داری میری از خونه ی آرزو جدا میشم از تو چه آواره و کنارت نمیزارم از زندگیم
برو زندگی کن بزارم کنار پی آرزو های بعد از منی منم غصه هامو به دوش میکشم
بتونم از عشقت بمیرم ولی نمیتونم عشق یکی دیگه شم
واست بهترین هارو میخوام چون واسه اولین بار فهمیدمت
واسه آخرین بار عاشق شدم واسه اولین بار بخشیدمت
به امید رویای بوسیدنت به عشق تو چشمامو خواب میکنم
اگه صد دفعه باز به دنیا بیام میدونم تو رو انتخاب میکنم
اگه بعضی وقتا دلت تنگ شد یه گوشه مثل من فقط گریه
#یاد_یاران
اوایل جنگ بود که بر اثر انفجار تله‌های انفجاری نیروهای کومله و ضدانقلاب پایش را از دست داد. اما عقب ننشست، با پای مصنوعی در عملیات‌ها شرکت می‌کرد. برادرش شهید و برادر دیگرش جانباز شد و خانواده هر کاری می‌کردند تا مانع اعزام دوباره او شوند، اما حریفش نمی‌شدند.
بار دوم مجروحیتش با قطع نخاع از ناحیه کمر در عملیات بیت‌المقدس ۷ همراه بود. اما باز هم نمی‌گذاشت رنج جانبازی میان او و ارزش‌های انقلابی‌اش فاصله‌ای بیندازد. سال‌ها ط
هوای تهران امسال برعکس پارسال آلوده نبود :) مراتب خرسندی خود را اعلام میدارم.
+ شروع کردم به خوندن ناتوردشت. 42 صفحه شو خوندم هنوز :) ولی خب به نظر ک خوب میاد : دی 
ملت عشق رو هم بالاخره تموم کردم! و باید بگم که  مررررررر بود!
هوای تهران امسال برعکس پارسال آلوده نبود :) مراتب خرسندی خود را اعلام میدارم.
+ شروع کردم به خوندن ناتوردشت. 42 صفحه شو خوندم هنوز :) ولی خب به نظر ک خوب میاد : دی 
ملت عشق رو هم بالاخره تموم کردم! و باید بگم که  مررررررر بود!
هوا وااااااقعا آلوده ست.بخصوص واسه منی که از یه شهر دیگه میام و هیچوقت آلودگی ندیدم.یا اگه دیدم خییییلیییییی کم دیدمروز اولی که هوا خیلی الوده شد و در واقع وضعیت قرمز بود ، من از خواب بیدار شدم و با خودم گفتم واو چه مه قشنگی!
ینی انقدر نزدیک به خودم فقط مه دیده بودم نه آلودگی :)))
الان دو سه هفته ست که هی بخاطر آلودگی دانشگاه تعطیل میشه
اینکه اصلا هوا در حدی نیست که مثلا بشه با عجله راه رفت! چون در اثر تنگی نفس خفه میشی! یا اینکه من شبها چشمهام میس
قارچ پوست سر یک عفونت قارچی است. این عفونت برروی پوست سر و موها اثر میگذارد و موجب لکه های کوچک، خارش و پوسته ریزی پوست سر میشود. این بیماری یک عفونت بسیار مسری است که از طریق تماس افراد با حوله، کلاه، برس و بالش فرد آلوده منتقل میشود. قارچ پوست سر در کودکان بیشتر شایع است اما میتواند در هر سنی اتفاق بیفتد.
علت ها
قارچها که درماتوفیت ها هم نامیده میشوند موجب عفونت قارچی برروی پوست سر میشوند. قارچها ارگانیسم هایی هستند که از بافتهای مرده مانند
دانلود پاورپوینت تأثیر سموم دفع آفات نباتی در ایمنی مواد غذایی

فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 39 اسلاید
حجم فایل: 672 کیلوبایت
مهمترین عناصر و آلاینده های سمی که به مواد غذایی راه پیدا می کنند :
فات سنگینسموم دفع آفاتکودهای شیمیاییداروهای دامی و آنتی بیوتیکهااجزاء رادیو اکتیوهورمون هاترکیبات نامناسب بسته بندیهیدروکربنهای آروماتیک چند حلقه ایبی فنیل های کلرینه شدهآزبستآکریل آمیدفوران
برخی از راههای ورود عناصر سمی به مواد غذا
این مواد غذایی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید آلوده‌اند
برخی از مواد غذایی که به خاطر خواصشان برای سلامتی آن‌ها را می‌خرید ممکن است آن‌قدرها که فکر می‌کنید سالم نباشند. در واقع خیلی از آن‌ها ممکن است حاوی موادی باشند که خواصشان را خنثی کنند.





برای حفظ سلامت مواد غذایی یا کاهش آلودگی‌های آن‌‌ها باید از راهکارهایی چون استفاده از مواد غذایی ارگانیک، خرید آن‌ها از جاهای معتبر، پخت قبل از مصرف و. استفاده کرد. در این مطلب به برخی مواد غذایی ک
اگر شما نمی‌توانید عکس‌ها، پرونده‌ها یا فایل‌های خود را باز کنید و پسوند Kvag به انتهای آن‌ها اضافه شده است، یعنی سیستم شما توسط یک باج‌گیر افزار از خانواده STOP/DJVU آلوده شده است[۱].
باج‌گیر افزار STOP/DJVU پرونده‌های خصوصی قرار داشته روی کامپیوتر قربانی را رمزگذاری می‌کند، سپس یک پیام نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید فایل‌هایتان رمزگشایی شود باید مبلغی را به‌صورت بیت کوین پرداخت کنید. دستورالعمل پرداخت نیز روی دسکتاپ قربانی در یک فایل _readme.txt
بیماری سگ انگل های داخلی
 
کرمهای گرد :کرمهای گرد به خصوص آسکاریس ها درتوله ها بسیارشایع هستند . اکثرتوله های آلوده نشانه بالینی را نشان نمی دهند . اما میلیونها تخم آلوده کننده به وسیله آنها در محیط پراکنده می شود که می تواند برای سایر سگها و اطفال خطرناک باشد .
 
مشاوره بیماری سگ انگل های داخلی 
 
 
 
 
این کرمها شبیه به یک رشته ماکارونی سفید رنگ صاف یا فرخورده هستند و طولی درحدود 2 الی 8 سانتی متردارند . دامپزشک با تجویز داروهای ضد کرم گرد به د
تحت طلسمِ در و دیوار ها، تحت طلسمِ بسیار محکمِ دیوار های بتنی. پرورش یافته زیر آسمانِ آلوده ی شهر های میلیونی. قدم هایم اولین بار از بعد از یاد گرفتن به درستی برداشتنشان، نه روی چیزی واقعی ک روی ترکیبِ شیمایی کربنی رفته است و خاکِ تمیز چ بسیار از ما به دور است. ما تحتِ تاثیر نفوذ افکار آلودهِ انسان های مبتلا بدین ویروس، قانون مند شده و پرورش یافته ایم. با تمام این دیوار های بلند چند ده متریِ دور و برمان، نگاهمان از چند قدمی آنطرف تر، پیش نرفت و
کرونا 
اسمی که هر روز یا آن را می شنویم یا به زبان می آوریم .
ای کاش می شد فهمید چه کسی پشت پرده های آلوده به این ویروس است 
خنده دار تر اینکه
دو ✌ نوع کرونا آمده تو ایران
یک نوعش برای مسئولان هست که لازم به بستری شدن ندارن و زود بهبود پیدا می کنن
نوع دیگرش برا مردم هست که باید زجر بکشند. تو بیمارستان ها و در آخر هم با ذلت بمیرند
دیریست که با یاد تو من خانه نشینم چه کنمآشفته دل و خسته ز هر مسلک و دینم چه کنم
تنها تر از آنم که به جز صرف ضمیرت دگرم باشد پیشجز  یاد تو ام نیست به فکر و به زبانم چه کنم
آلوده ی عشقی شده ام پاک ، زمینی نشدهدر محضرت ای خوبترین ، سرو چمانم چه کنم
گویند چرا غافل دنیا شده ای ، سر به خرابات زنی راه دگرم نیست و چون معتکف پیر مغانم چه کنم
صدرالدین علیپور، با اشاره به موضوع پسماندهای بیمارستانی که در شرایط فعلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۸۰ تن پسماند پزشکی از ۱۵۰ بیمارستان و مرکز درمانی سطح شهر تهران جمع‌آوری می‌شود.
وی ادامه داد: روزانه حدود ۱۰۰ نیروی کارگری با لباس و تجهیزات مخصوص به بیمارستان‌ها می‌روند و پسماندهایی که به احتمال زیاد آلوده به ویروس کرونا هستند را تحویل گرفته و در همان مکان توسط اتوکلاو ضدعفونی کرده و با رعایت کامل موازی
عامل بیماری : Gibberella fujikuroiعلایم بیماری : علایم بیماری معمولا با دراز و رشته رشته شدن نشا یا این که بوته ها در مزرعه نمایان می گردند . گیاه چه های آلوده و کثیف غالبا تعدادی سانتی متر طویل خیس از گیاه کوچک های تندرست شده , به رنگ سبز روشن یا این که زرد رنگ در می‌آیند .این زردی از انتهای بوته آغاز می شود . جمعی از گیاه کوچک ها در خزانه و چند بعداز انتقال به مزرعه از دربین می میرند . جمعی از نشا ءهای آلوده و کثیف ممکن است علایم فوق را نداشته باشند , چه بس
در نصف شب خواب آلوده با سر خیس و سنگین که باید بیدار بمونی و چند تا گزارش و مسخره بازی دیگه بنویسی، فقط یه خوراکی خرت خرتی می تونه نجات دهنده باشه
من نمی دونم چرا تموم نشدن 
فردا شب هم همین اوضاعه. فرداشب تحلیل ویدئو های مشاوره الیس و راجرز با گلوریا 
وای دیر شد 
من که انقدر سریع ویروس رو از فرد سرماخورده میگیریم
من که انقدر سیستم ایمنی و دفاعی بدنم ضعیف شده
نکنه ایدز گرفتم ؟ :((
هر چی هم فکر میکنم من رفتار پر خطر نداشتم
سرنگ آلوده مصرف نکردم 
دندان پزشکی هم که نرفتم
فقط میمونه یه آرایشگاه که اونم دیدم جلوی خودم
استریل میکنه
چرا خب آخه!؟!

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها