نتایج جستجو برای عبارت :

آرایش پیرایشgo

آرايش چشم بنفش | آرايش چشم مجلسی با سایه بنفش | جدیدترین مدل میکاپ چشمزیباترین مدل های آرايش چشم بنفشآرايش چشم بنفش بسیار زیباست و طرفداران زیادی دارد. استفاده از سایه های بنفش اگر به صورت حرفه ای انجام پذیرد هر رنگ چشمی را جذاب تر خواهد کرد.
با ما همراه باشید تا چند نمونه از جدیدترین و زیباترین مدل های آرايش چشم با تم بنفش را مشاهده نمایید.
 
مدل های زیبای آرايش چشم مجلسی با تم بنفش آرايش چشم بنفش,سایه چشم بنفش,آرايش چشم مجلسی
موقع کشیدن خط چ
  اگر می خواهید در روز عروسی چهره شما تغییر کند و بیش از پیش بدرخشید، انتخاب مدل آرايش عروس عربی می تواند ایده خوبی باشد.
آرايش عربی سبکی از آرايش است که بیشتر به آرايش چشم و لب تاکید دارد. از مشخصه های این نوع آرايش چشم زیبا و جذاب است.

انواع آرايش با رژ قرمز
  یکی از پرطرفدارین رنگ ها برای آرايش لب ها ، رژ قرمز است. رژلب قرمز به لب ها رنگ و فرمی بی نظیر می بخشد و اگر این رنگ زیبا با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد آرايش لب هایتان زیبا و جذاب به نظر می رسد.
در ادامه توجه شما را به انواع مدل های آرايش با رژ قرمز جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
 
انواع آرايش با رژ قرمز
ادامه مطلب
برای داشتن یک آرايش زیبا و جذاب باید با اصول و قواعد آرايشی آشنا بود‎
 
آرايش کردن یکی از جذاب ترین کارهایی است که بسیاری از خانم ها علاقه ی زیادی به انجام آن دارند ولی باید دقت داشت که برای داشتن یک آرايش زیبا و جذاب باید با اصول و قواعد آرايشی آشنا بود. از این رو ما در این بخش از اخبار آرايش و زیبایی نکاتی در مورد طرز صحیح آرايش صورت و اصول اولیه و پیشرفته ی آرايشی برای داشتن یک آرايش زیبا و مورد پسند ارائه کرده ایم.
ادامه مطلب
بهترین مدل برای آرايش چشم ریز








بهترین ترفندها برای آرايش چشم ریز‎
 
چه چشم های درشت و چه چشم های ریز، با
آرايش صحیح می توانند درخشندگی و زیبایی خاصی به چهره بدهند. در آرايش چشم
ریز نحوه آرايش مهم است. اکثر افرادی که چشم های ریزی دارند، با کمی
اشتباه، نه تنها چشم های آن ها درشت جلوه نمی کند، بلکه باعث ریزتر شدن آن
ها می شود.
ادامه مطلب
سبک کلاسیک 
این سبک از آرايش صورت درباره شخصیت شما می گوید که شما معمولا ترجیح میدهید کاملا عادی و ساده به نظر برسید. انتخاب سبک آرايش کلاسیک گویای این است که شما کمی به دوران قدیم علاقه دارید و کاملا مسئولیت پذیر هستید طوری که میتوان روی شما حساب باز کرد.
آرايش لب غلیظ
جزو خانم هایی هستید که در آرايش صورت فقط به آرايش لب علاقه دارید آن هم غلیظ و تند و تیز میتوان گفت شما بسیار مقتدر هستید و مسائل و موضوعات کوچک برایتان اهمیتی ندارد بیشتر روی

چگونه کم آرايش کنیم ولی زیبا به نظر برسیم؟
 
چگونه آرايش ساده کنیم
 
آرايش میتواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا نازیبا کند. اگر همیشه بیش از اندازه آرايش می کنید معمولا بدون آرايش زیبا به نظر نمی رسید. در ادامه شما را با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرايش کمتر آشنا می کنیم.
ادامه مطلب
 چگونه با آرايش چشمان ریز را درشت نشان دهیم

آرايش
چشم ریز با توجه به فرم و اندازه ی چشم بایستی با رنگ سایه و نوع ریمل خاص
انجام شود تا با ایجاد تضادهایی در اطراف چشم با آرايش چشم را درشت کنیم و
آرايش چشمی جذاب داشته باشیم.
چگونه با آرايش چشم ریز را درشت کنیم؟
ادامه مطلب
آرايش دشمن آرايش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرايش جنگی گرفته؛ از لحاظ ی آرايش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرايش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ از لحاظ فضای مجازی آرايش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرايش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرايش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخش‌های مختلف.

آرايش خیره‌کننده برای زمستان
 
به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرايش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید.
 
 
فرشته برفی:
 
اگر می‌خواهید به یک مهمانی بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این آرايش را انتخاب کنید، زیرا این آرايش هم مناسب روزهای سرد زمستان است و هم جلوه‌ای فوق‌العاده به شما می‌دهد. زیرا که الهامی از روزهای برفی زمستان است. این آرايش بسیار ساده است اما برای اطمینان بیشتر و سر
در آرايش قرار است بدون آن که چهره مصنوعی شود، زیباتر به نظر برسیم. در نتیجه باید آرايشی را انتخاب کنید که هم شب و هم روز قابل استفاده باشد و شما را زیباتر نشان دهد؛ در واقع آرايش باید زیبایی های طبیعی شما را بیشتر جلوه دهد و به طور کل باعث زیبایی بیشتر شود، نه مصنوعی بودن. اگر در آرايش حرفه ای نیستید و به تازگی آرايش را شروع کرده اید حتماً این شیوه آرايش به پیشنهاد خانومانه را امتحان کنید. آرايش باید طبیعی باشد و خطوط چهره به نحوی طبیعی پوشاند
جدیدترین مدل آرايش هندی
آرايش هندی از انواع آرايش های مناسب برای مراسم های رسمی است و چنانچه شما تمایل دارید در مهمانی ها آرايش صورت منحصر به فرد و خاصی داشته باشید بهتر است از این سبک میکاپ صورت استفاده کنید.
 در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش هندی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.
 
جدیدترین مدل آرايش هندی
ادامه مطلب
جدیدترین مدل های آرايش هندی
 
 
آرايش هندی از انواع آرايش های مناسب برای مراسم های رسمی است و چنانچه شما تمایل دارید در مهمانی ها آرايش صورت منحصر به فرد و خاصی داشته باشید بهتر است از این سبک میکاپ صورت استفاده کنید.
 در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش هندی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم.
 
جدیدترین مدل آرايش هندی
ادامه مطلب
آیا خانم های باردار می توانند آرايش کنند؟
خیلی از خانم ها وقتی باردار می شوند فکر می کنند که دیگر نمی توانند آرايش کنند اما اینطور نیست و در دوران بارداری هم می توانید آرايش کنید فقط باید حتما به این نکات توجه کنید
برای خواندن ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
مدل های آرايش چشم ساده و لایت
 
چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرايش چشم ساده نسبت به آرايش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرايش چشم ساده و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم، تیرگی دور چشم، پلک افتاده و . را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی د
آرايش اکلیلی چیست و چگونه آنرا انجام دهیم








آرايش اکلیلی جزو آرايش‌هایی است که می‌تواند برای همه خانم‌ها جذاب باشد
 
آرايش اکلیلی جزو آرايش‌هایی است که
می‌تواند برای همه خانم‌ها جذاب باشد، داشتن گونه‌هایی درخشان، با آرايش
چشم و سایه اکلیلی که زیر نور می‌درخشند زیبایی خاصی دارند اما اشتباه و
زیاده روی کردن در آن نیز چندان دور از انتظار نیست. آرايش اکلیلی اگرچه
زیبا است اما اگر درست انجام نشود می‌تواند تاثیر بدی روی چهره داشته
دوست جان از عروسی اقوامش می‌گفت و اینکه داماد آنقدر تغییر کرده بود که نشناخته بودش! می‌گفت دامادهای امروزی را می‌برند آرايشگاه و پدیده نوظهوری آمده به نام آرايش داماد!!!
تو اگه بخواهی از این سوسول بازی ها در بیاوری، همان اول کاری کلاهمان می‌رود توی هم! مردی که آرايش کنه که مرد نیست. همون طوری که هستی، یه عالمه خوشگلی . 

بهترین آرايش لب خانمهای شیک پوش در پاییز
 
  
آرايش لب یکی از مهم ترین قسمت ها در آرايش صورت خانم ها است‎
 
آرايش لب یکی از مهم ترین قسمت ها در آرايش صورت خانم ها است. برای زیباتر شدن باید بدانند که رنگهای مناسب هر فصل چه رنگی است. با ما همراه شوید و رنگ آرايش لب برای پاییز 2016 را بدانید.
ادامه مطلب
آرايش با خط چشم‌های رنگی و اکلیلی








مدل آرايش چشم با خط چشم رنگی
 
خط
چشم های رنگی یکی از ابزار کاربردی در سبک‌های آرايش جدید هستند. خط چشم
های رنگی و اکلیلی با درخششی که دارند، جذابیت آرايش چشمانتان را دوچندان
می‌کنند! در ادامه جدیدترین مدل‌های آرايش چشم با خط چشم‌های رنگی و اکلیلی
را جهت ایده گرفتن در اختیارتان قرار داده‌ایم. با بیتوته همراه باشید.
ادامه مطلب
به یه دختره گفتم چه موهای قشنگی
گفت: کاشتم
گفتم چه دندونای سفیدی 
گفت: کاشتم
گفتم چه ناخونایی 
گفت: کاشتم
لامصب دختر نبود که محصول کشاورزی بود
 
دخترا وقتی میگن اتفاقا آرايش ندارم منظورشون اینه که گریم نکردن و اگر نه کرم و سورمه و رژل لب و روژ گونه و خط چشم براشون آرايش محسوب نمیشه
 
 
عکس های جدید آرايش قبل و بعد داماد : شیک ترین و زیباترین و جدیدترین
مدل مو و آرايش داماد در قالب عکس های قبل و بعد در گالری تصاویر و فیلم
های داماد در آرايشگاه شاهکار جمع آوری و منتشر شده است . گریم موی داماد
برای پرپشت کردن موهای کم پشت و طاس بخشی از این عکس ها می باشد
هنگام سرما خوردگی چگونه آرايش کنیم؟
 
 

آرايش در موقع سرما خوردگی
 
مبتلا شدن به سرما خوردگی و انفولانزا طی ماه های سرد سال چیز عجیب و دور از انتظاری نیست، ولی بیمار و بی حال بنظر رسیدن هم خوش آیند نیست. با انجام چند ترفند ساده که یک شخص بیمار هم به آسانی میتواند انجام دهد میتوانید در روزهای بیماری هم خوش چهره باشید.
از پرایمر استفاده کنید
ادامه مطلب
لوازم آرايش ابزاری برای بیرون کشیدن زیبایی های صورت ما که شامل گونه ها،چشم ها و لب ها هستند, می باشد. اما گاهی اوقات ما خیلی زیاد وکاملا غیر طبیعی از این وسایل استفاده می کنیم و این موضوع سبب می شود که نه تنها زیبایی صورت ما نشان داده نشود بلکه ظاهری زننده نیز داشته باشیم.
یکی از ویژگی های مهم آرايش دخترانه این است که کاملا ملایم و ساده باشد و در آن از روش هایی که معمولا خانم ها برای آرايش غلیظ استفاده می کنند، خبری نباشد. البته این هم به این م

انواع آرايش با رژ قرمز
 
  یکی از پرطرفدارین رنگ ها برای آرايش لب ها ، رژ قرمز است. رژلب قرمز به لب ها رنگ و فرمی بی نظیر می بخشد و اگر این رنگ زیبا با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد آرايش لب هایتان زیبا و جذاب به نظر می رسد.
در ادامه توجه شما را به انواع مدل های آرايش با رژ قرمز جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
 
انواع آرايش با رژ قرمز
ادامه مطلب

آرايش چشم پف‌دار
 
  
چه آرايشی برای چشم پف‌دار مناسب است؟
 
آرايش چشم شامل چند بخش انتخاب و اجرای رنگ سایه چشم، کشیدن خط چشم و زدن ریمل روی مژه ها می شود که برای هر مدل چشم این گزینه ها متفاوت هستند و ما در این قسمت سعی داریم نحوه‌ی آرايش صحیح چشم‌های پف‌دار را به شما آموزش دهیم. همچنین در ادامه جذاب‌ترین مدل‌های آرايش چشم‌ پف‌دار را ببینید.
ادامه مطلب
چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرايش چشم ساده نسبت به آرايش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرايش چشم ساده  و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم،تیرگی دور چشم  پلک افتاده و . را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی داشته باشید میتوانید با ترفن
چرا ن در بیرون از خانه نباید آرايش کنند؟
در ابتدا حکم فقهی آرايش ن را مورد بررسی قرار داده و سپس به علت آن می پردازیم:الف) مسأله شرعی آرايش: آرايش ن در بیرون از خانه به شرط پوشیدن امحرم ایرادی نداردبه پرسش وپاسخ زیر توجه نمایید.آیا زن باید چهره آرايش کرده خود را از نامحرم بپوشاند؟
همه مراجع (به جز آیت اللّه مکارم):
آرى، باید از نامحرم بپوشاند.آیت اللّه نورى، استفتاءات، ج ۱، س ۴۹۰؛ آیت اللّه فاضل، جامع المسائل، ج ۲، س ۱۳۲۸؛ آیت اللّ
میکاپ و آرايش سبک غلیظ عروس در سبک خطی و غلیظ می توان اثر رنگ رژ گونه را به صراحت مشاهده کرد. رژ لب های تند و سایه های غلیظ از علامت های این سبک به شمار می روند. در آرايش غلیظ عروس ایرانی شما مختار به استفاده از رنگ های مختلف و سایه های رنگی و رژهای پر رنگ و رژ گونه های براق هستید. کدام سبک آرايش را برای عروسی انتخاب کنیم؟ انتخاب سبک میکاپ و ارایش علاوه بر طبع عروس خانم به چهره عروس و نظر آقا داماد و فرهنگ اشخاص و سبک عروسی بستگی دارد. 
1- سعی کنید زیاد آرايش نکنید.
2- از مواد آرايشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
3- سعی کنید از لوازم آرايشی مرغوب استفاده کنید.
آرايش ملایم صورت برای دختران نوجوان
4- به اندازه کافی آب بنوشید.
5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرايش خود را پاک کنید.
6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

جذاب‌ترین مدل‌های آرايش برنزه
 
  
با آرايش برنزه جذابیت را به چهره‌تان ببخشید
 
آرايش برنزه، یکی از جذاب‌ترین سبک های آرايش پرطرفدار بین خانم هاست. بخش اصلی آرايش برنزه، تکنیک هایلایت و کانتور است که درخشندگی و جذابیت میکاپ شما را دوچندان می‌کند. این سبک از آرايش، صورت را خوش فرم‌تر نشان داده و بسیاری از عیوب آن را می‌پوشاند. اگر تکنیک‌های آرايش برنزه را به درستی انجام دهید می‌توانید چهرتان را با این ترفندها زیباتر کنید: اصلاح فرم
حضرت آیت‌الله ‌ای: آرايش دشمن آرايش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، ی و فضای مجازی آرايش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرايش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ در مقابل این دشمنی که آرايش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرايش مناسب بگیرد.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۱نوجوان ‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح آرايش جنگی دشمن» را منتشر میکند.
              
            
            
مدل های آرايش صورت ۹۸ با جدیدترین متدها
آرايش برای خانم ها از اهمیت زیادی برخودار است و اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرايش صورت ۹۸ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.
در اینجا قصد داریم نحوه آرايش به سبک مدونا (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرايش به سبک مدونا با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
 
برای مشاهده تصویری روی  آرايش به سبک مدونا کلیک کنید
مدل لاک و آرايش ناخن مرجانی | رنگ سال 2019 
در اینبخش مدلهای زیبایی از لاک و آرايش ناخن مرجانی، رنگ سال 98 و 2019 را جمع آوری کرده ایم. امسال رنگ مرجانی ترند اسـت و هرروز انواع مدلهای آرايش ناخن مرجانی معرفی می شوند. سلبریتی ها استوری لاک مرجانی شان رابه اشتراک می گذارند و کابران دیگر هم چـه در شبکه های اجتماعی و چـه در بلاگ های شخصی شان از ایده ها و مدلهای لاک 2019 شان تصاویری رابه اشتراک می گذارند.
ادامه مطلب
سیاری از خانمها هرروز آرايش میکنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام میدهند . بالطبع پاک کردن آرايش برای خانمهایی که هرروز آرايش میکنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببینید مخصوص وقتی ریمل را از چشم پاک میکنیم  سخت تراست. امروز درباره نحوه پاک کردن آرايش چشم مباحث بسیار آموزنده و مفیدی را بیان میکنیم.
1- از شامپو بچه استفاده کنید. بهترین راه بدون سوزش چشم و ریزش اشک برای پاک کردن آرايش چشم، از جمله، ریمل مژه و ابرو (حتی ضد آ
یک آرايش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهای آسیایی ها و آفریقایی ها دارای پوستی با رنگ پایه زرد هستند.
 
دانستن این واقعیت یکی از مهمترین نکات آرايش کردن است. وقتی خانمی با این رنگ پوست از کرم پودر صورتی پررنگ یا نارنجی استفاده می کندآرايش خیلی مصنوعی به نظر می رسد و این خانم برای داشتن یک آرايش طبیعی و یکدست باید از کرم پودرهایی با پایه زرد استفاده نمایند.
 
 
کرم پودر که پایه و اصل آرايش می باشد باید
یک آرايش چشم جذاب و اصولی می‌تواند چهره شما را به طور محسوسی جذاب‌تر نشان دهد. علاوه بر این، با استفاده مناسب از ابزارهایی مانند خط چشم و ریمل، نه تنها چشمان شما درشت و زیباتر به نظر می‌رسند، بلکه میکاپ کلی صورت شما نیز تا حد زیادی بهتر جلوه خواهد نمود.
اما از سوی دیگر، اگر در آرايش چشم خود اشتباهاتی را مرتکب شوید احتمالا نه تنها نتایج خوشایندی نصیب‌تان نمی‌شود بلکه حتی ممکن است پیرتر به نظر برسید. در این مقاله قصد داریم شش مورد از اشتباها
 آموزش مرحله ای آرايش صورت
دنیای آرايش دنیای وسیعی از نکات و ترفندهاست که شاید در آن گم شوید. بدونیم با این تصاویر اینفوگرافیک به شما کمک می
کند تا بتوانید در میان این ترفندهای آرايشی بی نقص و کامل داشته باشید.
همیشه سعی کنید به گونه ­ای آرايش کنید که علاوه بر زیبا کردن چهره تان را طبیعی نشان دهد. آموزش آرايش صورت از
صفر تا صد را در ادامه مشاهده کنید.
اگر آرايش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرايش مصنوعی به نظر می رسد. باید با شکل صورت و نمای
رعایت این نکات آرايشی باعث جوانتر دیده‌شدن شما می‌شود.
از زمان‌های خیلی دور، زن‌ها از آرايش کردن برای زیباتر شدن استفاده می‌کردند، به همین دلیل نام آرايش برای همه ما، تداعی‌کننده زیبایی است ولی برخلاف تصور، اگر آرايش اصولی و صحیح انجام نشود، باعث پیرتر نشان دادن چهره می‌شود.
ادامه مطلب
در اینجا قصد داریم نحوه آرايش جذاب 2018 (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرايش جذاب 2018 با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
برای مشاهده تصویری روی آرايش جذاب 2018 کلیک کنید
دلایل آرايش زیاد ن چیست؟ آرايش زیاد ن می‌تواند نشانه‌های مشخصی برای مشکلات، کمبودهای عاطفی و خلاءهای هویتی در آن‌ها باشد. ممکن است فردی که آرايش غلیظ می‌کند، از نگاه و قضاوتی که دیگران در مورد او می‌کنند بی‌خبر باشد و نتواند دلیل رفتار خود را توضیح دهد. منظور از آرايش غلیظ میزانی است که دیگر چهرۀ واقعی خود فرد غیر قابل تشخیص است. در گذشته آرايش زیاد تنها در قشر خاصی از ن دیده می‌شد، اما امروزه با تغییراتی که در عرف و جامعه ایجا
کتاب آموزش آرايشگری نه 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب آموزش آرايشگری نه فنی حرفه ای
دانلود کتاب آرايش و پیرایش نه pdfدانلود رایگان کتاب آرايش و پیرایش نه pdfدانلود کتاب اموزش ارایشگری فنی حرفه ایدانلود رایگان کتاب آرايش و پیرایش نه فاطمه باستانیدانلود کتاب آموزش گریم صورتدانلود رایگان کتاب آموزش خودآرایی
کتاب آموزش آرايشگری مردانهدانلود کتاب آرايش و پیرایش فاطمه باستانی pdfدانلود رایگان
آیا می خواهید وقت کمتری را صرف آرايش
صورت کنید؟ معمولا پاسخ اکثر خانم ها به این سوال مثبت است. بسیاری از خانم
ها از این که مدت زمان طولانی را جلوی آینه صرف آرايش کنند خسته می شوند.
در این مطلب خانومانه
به نکاتی اشاره می کنیم تا به کمک آن ها متوجه شویم که چگونه می توان تنها
با چند حرکت قلم و کمی مهارت، در مدت زمان کوتاهی چهره را آرايش نمود.
نکاتی که در ادامه بیان می شود برای آرايش حرفه ای و گریم نیست، بلکه نکاتی
کلی برای آرايش زیبا را توضیح می
در اینجا قصد داریم نحوه آرايش قهوه ای طلایی (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرايش قهوه ای طلایی با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.
برای مشاهده تصویری مطلب روی  مراحل آرايش چشم طلایی و قهوه ای کلیک کنید
آموزش آرايش کردن صورت
آموزش آرايش صورت در خانه و مراحل آن را برای شما در این مقاله آورده ایم تا شما به راحتی برای
مهمانی های خودتان بدون رفتن به آرايشگاه خودتون را به صورت حرفه ای آرايش کنید، که هم در
وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید.
آرايش صورت یکی از کارهایی است که خانم ها علاقه ی زیادی به انجام آن دارند. به همین خاطر سعی
می کنند که در حد مبتدی و خود آرایی این کار را بیاموزند. در این مقاله سعی می کنیم که نحوه آرايش
کردن صورت را برای شما ب
آرايش ملایم مانند کره ای ها
آرايش کره ای ها ملایم و خاص است طوری که شاید شما هم دوست داشته باشید یکبار به سبک کره ای آرايش کنید، اکثر کره ای ها پوست سفیدی دارند و هیچوقت سعی نمیکنند با آرايش پوست شان را تیره و برنزه کنند آن ها چشم های بادامی و پف دارشان را طوری آرايش میکنند که فوق العاده زیبا میشوند.
کره ای ها به آرايش غلیظ اعتقادی ندارند و ترجیح میدهند با آرايش ملایم زیبایی خود را تکمیل کنند، آرايش به سبک کره ای این روزها بسیار پرطرفدار است و

چگونه متناسب با شکل بینی آرايش کنیم
  آرايش کردن و آرايشگری یک هنر به حساب می آید بنابراین اگراطلاعات کافی در زمینه ی هنر آرايشگری نداشته باشید ممکن است چهره ی خود را بجای زیبا کردن زشت تر کنید مثلا اگر با توجه به شکل بینی خود از سایه های تیره تردر اطراف بینی استفاده کنید مطمئن باشید بینی شما کوچکتر به نظر خواهد رسید.

اگر بینی شما پهن می باشد : در این حالت شما باید دو طرف بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید واین سا
انجام میکروپیگمنتیشن در کرمان :  انجام آرايش دائم در کرمان بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، در کمترین زمان ممکن.
 
برخلاف تاتو ، که درواقع عمل نقاشی کشیدن بر روی بدن می باشد ،میکروپیگمنتیشن به منظور برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن چهره به کار گرفته میشود.
و در واقع منجر به زیبایی بیشتر چهره و صورت در طولانی مدت می گردد.
زیبایی ماندگار از مهمترین نکات آرايش دائم محسوب میشود.
تتو بهتر است یا پیگمنتیشن ؟
پیگمنتیشن نسبت به تاتویی که
چشم های اکثر ما ایرانی ها رنگ تیره و
مشکی دارد. اما برای آرايش چشم ها گاهی دچار تردید می شویم و نمی دانیم که
چه رنگ سایه یا ریملی برای چشم هایمان مناسب است؛ به همین دلیل تصمیم داریم
تا در این مطلب خانومانه به ترفندهایی برای آرايش چشم های مشکی اشاره
کنیم.
 

ادامه مطلب
انجام میکروپیگمنتیشن در کرمان :  انجام آرايش دائم در کرمان بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، در کمترین زمان ممکن.
 
برخلاف تاتو ، که درواقع عمل نقاشی کشیدن بر روی بدن می باشد ،میکروپیگمنتیشن به منظور برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن چهره به کار گرفته میشود.
و در واقع منجر به زیبایی بیشتر چهره و صورت در طولانی مدت می گردد.
زیبایی ماندگار از مهمترین نکات آرايش دائم محسوب میشود.
تتو بهتر است یا پیگمنتیشن ؟
پیگمنتیشن نسبت به تاتویی که
کسایی که زیاد آرايش نمیکنن ، با یه کرم و رژ چنان تغییر میکنن که اصلا همون لولو به هلوی خودمون میشه
دقیقا مصداق بارز منه این جریان
در حالت عادی آرايش نمیکنم ، امشب عروسی ایم باز ، مامانم با یذره نقاشی یچیزی درست کرد ازم اصن
در کل آرايش چیز خوبیع ، ولی به مقدار کمش
آرايش صورت در هوای گرم چطور باشد؟
 
آرايش صورت در هوای گرم
 
آب و هوای گرم سبب میشود قیافه و آرايشِ روی صورت اندکی به هم ریخته و کثیف به نظر برسد. موها یا صاف میشوند و وضعیت خودشان را از دست می‌دهند یا مجعد و وز میشوند . آرايشتان به هم می ریزد و هیچ وقت ثابت و تمیز روی صورتتان نمی ماند. گرما سبب میشود که آرايشتان کثیف بشود یا روی صورتتان بماسد. سایه چشم از گرما خط می افتد و خط چشم زیر چشمتان می ریزد و سیاه میشود . گرمای هوا گاهی سبب ذوب شدن و خراب ش
یکی از مهم ترین قسمت های چهره شما چشمانتان است، آنقدری آرايش چشم مهم است که در نهایت می تواند کل ظاهر شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. انواع مختلفی از آرايش چشم عروس وجود دارد که در دسته بندی های متفاوتی همچون خلیجی، ایرانی، اروپایی و …. قرار خواهند گرفت و هر کدام بسته به نوع صورت و چشمان شما قابل انتخاب خواهند بود. امروز مطلبی جامع با ۴۸ مدل از جدیدترین انواع آرايش چشم عروس همراه با شما هستیم؛ تا ادامه این مطلب کاربردی با ما باشید.
 
ارایش چشم ع
آرايش و زینت هم برای خود حد و مرزی دارد. زینتی دارای ارزش است که تجمل پرستی و شهرت تبدیل نشود و حریم عفاف رعایت شود، ریا و خودنمایی نباشد، در برابر چشمان شیطانی نامحرمان نباشد، فرهنگ غربی را وارد فرهنگ اسلامی نکند، بلکه همه نظافت ها، زینت ها و شاداب بودن، مظهر زیبایی خواهد بود.
آرايش کردن زن اگر زینت محسوب شود باید از نامحرم پوشیده شود. از نظر اسلام زن فقط میتواند برای شوهر و محارمش زینت کرده و خود را آرايش دهد. اما در هنگام بیرون رفتن از منزل
متن ترانه حسین توکلی به نام عشق خوش آرايش

ماه ترین ماه جهانمنفس باش به جانمدر تب و تاب و هیجانمگرفته زبانمعاشق و دیوانه ی آنم که با تو بمانم .جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب منتویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرايش تاب و تب منجان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب منتویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرايش تاب و تب منگشتم نبود مثل تو نگرد اصلا نیست تو از آسمان افتادی مث تو دلبر نیستگوهر تویی و الماسم کنارت
اگر تمایل دارید براى محل کار آرايش داشته باشید وما باید اصول یک آرايش مناسب محل کار را رعایت کنید و آرايش هاى چشم اسموکى و رژ لب هاى قرمز مک را فراموش کنید و آن ها را براى مهمانى هاى شبانه نگه دارید، در محل کار به توانایى هاى شما نیاز است نه یک صورت نقاشى شده، یک آرايش مناسب ضمن این که مى تواند عیوب کوچک چهره ى شما را بپوشاند، مى تواند به اعتماد به نفس و حرفه اى به نظر رسیدن تان نیز کمک کند.
اگر لکه ها و چروک زیر چشم شما، شما را آزار مى دهد وم
 در این مطلب 5 لوازم آرايش ضروری را به شما معرفی میکنیم که هر خانمی باید در کیف لوازم آرايشی اش داشته اشد.
لوازم آرايش ضروری خانم ها
خرید لوازم آرايشی یکی از آن کارهایی است که اگر درست و با دقت انجام نشود نه تنها وسیله با ارزشی به کیف لوازم آرايشی شما اضافه نمی کند بلکه ممکن است کیف پولتان را خالی کند.
در میان لوازم آرايشی 5 قلم هستند که ضرورتا باید در کیف آرايشی خودتان داشته باشید. پس خیلی خودتان را در انتخاب انواع و اقسام لوازم آرايشی خسته نک
اگر از یک مرد در خصوص مدل‌های آرايشی جذاب بپرسید احتمالا با پاسخ‌هایی کاملا متفاوت از چیزی که انتظارش را داشتید، مواجه خواهید شد. آقایان معمولا در زمینه آرايش و زیبایی نقطه نظرات خاص خودشان را دارند. زمانی که قصد دارید با آرايش درست نزد شوهرتان محبوب و جذاب باشید، سوالات متعددی در ذهنتان نقش می‌بندد. آیا رژ لب قرمزی که انتخاب کرده‌اید جذابیت مناسبی دارد و یا زیاده‌روی محسوب می‌شود؟ آیا مژه‌های مصنوعی شما یک مزیت است و یا تاثیر منفی دار
آرايش با لباس مشکی
 
  
آرايش با لباس مشکی
 
لباس مجلسی مشکی از انواع لباس‌های مورد علاقه برای خانم‌ها در هر رده سنی است که بهتر است برای زیبایی بیش تر ظاهر خود در مجلس ها از مدل های آرايش با لباس مشکی استفاده کنید تا ظاهرتان با کلاس و جذاب تر به نظر برسد.
لباس مجلسی مشکی از انواع لباس‌های مورد علاقه برای خانم‌ها در هر رده سنی است که بهتر است برای زیبایی بیش تر ظاهر خود در مجلس ها از مدل های آرايش با لباس مشکی استفاده کنید تا ظاهرتان با کلاس
1- به جای آرايش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرايش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرايش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
 
بیشتر خانم‌ها در طول روز از محصولات آرايشی استفاده می‌کنند و این مواد شیمیایی ساعت‌ها بر روی پوست و چشم‌هایشان می‌ماند. پاک کردن آرايش یک مسئله مهم و حیاتی برای حفظ سلامتی پوست است و درصورتی‌که به درستی انجام نشود به شادابی و جوانی پوست لطمه می زند. در این راستا به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات باکیفیتی برای پاک کردن آرايش پوست و چشمتان استفاده کنید تا پوست سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. بهتر است در پایان روز و قبل از خواب، صورت خ

آرايش صورت در هوای گرم چگونه باشد؟
 
  
آرايش صورت در هوای گرم
 
آب و هوای گرم سبب میشود قیافه و آرايشِ روی صورت اندکی به هم ریخته و کثیف به نظر برسد. موها یا صاف میشوند و وضعیت خودشان را از دست می‌دهند یا مجعد و وز میشوند . آرايشتان به هم می ریزد و هیچ وقت ثابت و تمیز روی صورتتان نمی ماند. گرما سبب میشود که آرايشتان کثیف بشود یا روی صورتتان بماسد. سایه چشم از گرما خط می افتد و خط چشم زیر چشمتان می ریزد و سیاه میشود . گرمای هوا گاهی سبب ذوب شدن و
دنیای دخترها بدون حضور لوازم آرايشی و اکسسوری‌های فانتزی تقریبا بی‌معنی می‌شود. آرايش کردن نه برای خودنمایی، بلکه برای نمایش هر چه بهتر و بی‌نقص‌تر جذابیت‌های ظاهری هر دختری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد یک آرايش ملایم دخترانه جذاب اما سریع و بی‌دردسر را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند! این موضوع خصوصا وقتی برای رفتن به محل کار، قرار عاشقانه یا یک دورهمی خانوادگی عجله داشته باشید بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.
ادامه مطلب
نمونه سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرايش نه با پاسخنامه در فنی حرفه ای
لینک دانلود:
yon.ir/dmTR3
yon.ir/dmTR3
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبنمونه سوالات فنی حرفه ای رشته کاربر مواد شیمیایی آرايش .دانلود نمونه سوالات امتحانی آزمون نهایی و ادواری سالهای قبل سازمان فنی و حرفه ای در . نمونه سوالات فنی حرفه ای رشته کاربر مواد شیمیایی آرايش نه . نوع سوالات : چهارگزینه ای, پاسخنامه : ندارد . این سوالات با فرمت PDF بوده و قابلیت پرینت
دانلود رایگان سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرايش نه با پاسخنامه در فنی حرفه ای
لینگ دانلود:
yon.ir/dmTR3
yon.ir/dmTR3
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبنمونه سوالات فنی حرفه ای رشته کاربر مواد شیمیایی آرايش .دانلود نمونه سوالات امتحانی آزمون نهایی و ادواری سالهای قبل سازمان فنی و حرفه ای در . نمونه سوالات فنی حرفه ای رشته کاربر مواد شیمیایی آرايش نه . نوع سوالات : چهارگزینه ای, پاسخنامه : ندارد . این سوالات با فرمت PDF بوده و قابلی
 

 
برجسته کردن گونه با رژگونه
آموزش برجسته کردن گونه با آرايش + عکس:داشتن گونه های برجسته تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی دارد و همه خانم ها دوست دارند هرطور که شده گونه هایشان را برجسته کنند. یکی از ساده ترین روش های برجسته کردن گونه ها استفاده از ترفندهای آرايشی است که در این بخش از آموزش برجسته کردن گونه با آرايش را به شما میگوییم.
ادامه مطلب
شکل و حالت های چشم ها متفاوت است برخی چشم ها کشیده و برخی دیگر گرد
هستند , بعضی چش ها به سمت بالا رفته و بعضی دیگر حالتی افتاده و متمایل به
پایین دارن که برای هریک سبک و روش آرايشی خواص وجود دارد که در این بخش
مشاهده خواهید کرد.
 درکنار
رعایت حالت چشم برای آرايش پشت چشم باید آن را طبق تصویر به 3 بخش تقسیم
کنید که قسمت پایینی را تیره , قسمت میانی را رنگی با تیرگی متوسط و قسمت
بالایی را با رنگی روشن آرايش می کنیم.
 
تقیسم بندی آرايش چشم
 
حالت
و ف
آرايش پوست سبزه و گندمی نکاتی دارد که موقع خرید لوازم آرايشی و استفاده از آنها، باید در نظر داشته باشید. با این نکات، زیبایی طبیعی چهره را بهتر از همیشه به نمایش می‌گذارید بدون اینکه آن را زیر خروارها آرايش پنهان کنید.
لطفا برای مطالعه مقاله روی ادامه مطلب کنار پست کلیک کنید
ادامه مطلب
دانلود حل سوالات کاربر مواد شمیای در آرايش نه در فی حرفه ای
لینک دانلود:
yon.ir/0uaoU
yon.ir/0uaoU
نمایش نتایج برای دانلود حل سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرايش نه در فی حرفه اییا همان جستجوی دانلود حل سوالات کاربر مواد شمیای در آرايش نه در فی حرفه ایاگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبنمونه سوالات فنی حرفه ای رشته کاربر مواد شیمیایی آرايش .دانلود نمونه سوالات امتحانی آزمون نهایی و ادواری سالهای قبل سازمان فنی و حرفه ای در رشته
این روزها خیلی از خانم ها در مراسم های عروسی، به گونه ای آرايش می کنند که نشان از حرفه ای بودن آنهاست. اما بسیاری از خانم ها هم هستند که اصول اولیه آرايش مناسب برای رفتن به جشن عروسی را نمی دانند و نمی توانند خودشان، یک آرايش ساده و شیک را روی صورتشان بنشانند.اول از همه باید به آرايش پوستتان برسید. قبل از هر کاری، پرایمر صورت بزنید و اگر پرایمر در دسترس نداشتید، کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید. خوب که کرم زیرساز جذب پوستتان شد، با یک اسفنج نیمه
در روز عروسی شما در کل روز در مرکز توجه همه قرار دارید و هر کدام از میهمان هایتان در مورد شما نظری می دهند پس شما باید از همه لحاظ عالی باشید به خصوص آرايش.
آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن هایش داشته باشد. اما چنین آرزویی بدون داشتن یک آرايش مناسب و لباس مناسب امکان پذیر نیست. لازم نیست آرايش گران قیمت و لباس فوق العاده خاصی داشته باشید.برای بیش ترین زیبایی، بهترین ترفند این است که شبیه خودتان دیده شوید.
 
شاید با خواندن این تیتر برای خیلی ها این سوال پیش بیاد که آیا مجلس عزا هم نیاز به آرايش داره و آیا در مجالسی این چنین جایز است که با آرايش وارد شد؟ جواب این سوال قطعا خیر است اما از آنجایی که متاسفانه چند صباحی است در جامعه ی ما به نام تمیزی و مرتب بودن و کلماتی از این قبیل، مجوزی برای آرايش آن هم از نوعی که واقعا در خور آن مکان و جای خاص نیست یافت شده ، بر آن شد یم که در این باره و در مورد چگونگی و نحوه ی این نوع آرايشها مطلبی ارائه دهیم تا راه
مدل آرايش مجلسی جدید و زیبا برای انواع صورت های گرد و کشیده
 
در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرايش مجلسی نه و دخترانه با جدیدترین متدهای آرايش روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
همه خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی ظاهر و چهره ای آراسته داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است از انواع مدل آرايش مجلسی که متناسب با فرم صورتتان است ایده
شکل و حالت های چشم ها متفاوت است برخی چشم ها کشیده و برخی دیگر گرد
هستند , بعضی چش ها به سمت بالا رفته و بعضی دیگر حالتی افتاده و متمایل به
پایین دارن که برای هریک سبک و روش آرايشی خواص وجود دارد که در این بخش
مشاهده خواهید کرد.

 درکنار
رعایت حالت چشم برای آرايش پشت چشم باید آن را طبق تصویر به 3 بخش تقسیم
کنید که قسمت پایینی را تیره , قسمت میانی را رنگی با تیرگی متوسط و قسمت
بالایی را با رنگی روشن آرايش می کنیم.
 


تقیسم بندی آرايش چشم

 
حالت
و
آرايش صورت مخصوص کسانی که بینی بلندی دارنداگر بینی بزرگی دارید و می خواهید کوچک به نظر برسد می توانید با کمک گریم و آرايش این کار را انجام دهید، پرشین وی در ادامه به آموزش آرايش صورت برای بینی های بزرگ پرداخته است.داشتن بینی بزرگ یک معضل برای خانم ها به شمار می رود و اغلب خانم ها تمایل دارند با عمل زیبایی بینی خود را کوچک کنند ولی این کار هزینه بر و دشوار است در حالی که می توان با استفاده از گریم بینی بزرگ، بینی را به صورت موقتی کوچک کرد. در همی
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرايش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرايش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرايشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرايش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرايشی برای افرادی
ارایش شب
جهت حضور در مراسم و یا جشن‌هایی مجلل انجام شده و باید به بهترین نحو به زیباسازی چهره توسط رنگ‌هایی جذاب و چشمگیر که از درخششی خاص برخوردارند پرداخت. رنگ‌ها در این آرايش به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که بیشترین میزان تمرکز و توجه را در تمامی اجزاء چهره حفظ نموده و به خوبی هویدا باشند. در این مقاله به بررسی چگونگی آرايش شب پرداخته و اصول حرفه‌ای آن را با هم مرور می‌نمائیم.
آرايش شب را چگونه انجام دهیم؟
آرايش شب بر مبنای تاریکی شب و نور
چگونه آرايش چشم و لب را ست کنیم؟
اصولا آرايش تمام اجزای صورت باید با هم هماهنگی داشته باشند تا آرايش تان طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد، ست کردن آرايش چشم و لب یکی از روش هایی است که در زیباتر شدن چهره کمک بسیاری میکند. مدل های ست آرايش چشم و رژلب که در دنیای مد نمناک
مشاهده میکنید برای پوست های گندمی، چشمان ریز و لب های نازک مناسب اند که
میتوانید از آن ها ایده بگیرید و برای مجالس عقد و عروسی از این ایده ها
استفاده کنید.

آرايش مجلسی چشم و لب 
بر
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرايش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرايش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرايشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرايش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرايشی برای افرادی
احکام پوشش و آرايش مطابق فتوای رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام فلاح‌زاده، عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی ‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی ای پاسخ داده است.
ادامه مطلب
با توجه به تغییرات مداوم ترندهای آرايشی و بسیاری از مدل‌های لباس عروس، ما بهترین مدل و لوازم آرايش عروس را برای روز عروسی شما برای هر نوع ظاهری گردآوری کرده‌ایم. پوست شما نقش مهمی در بی نقص به نظر رسیدن آرايش عروسی شما دارد. بنابراین مطمئن شوید که قبل از آماده شدن برای آرايش روز عروسی یک روال مراقبت از پوست را در آستانه روز عروسی خود انجام داده اید.
 
لیست خرید لوازم آرايش عروس
یک آرايش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهای آسیایی ها و آفریقایی ها دارای پوستی با رنگ پایه زرد هستند. دانستن این واقعیت یکی از مهمترین نکات آرايش کردن است. وقتی خانمی با این رنگ پوست از کرم پودر صورتی پررنگ یا نارنجی استفاده می کندآرايش خیلی مصنوعی به نظر می رسد و این خانم برای داشتن یک آرايش طبیعی و یکدست باید از کرم پودرهایی با پایه زرد استفاده نمایند.
۲- برای اینکه پوست شما خیلی برق نزند پس از ا
این ویدیو مراحل کامل آرايش صورت دخترانه را به شما از صفر تا صد آموزش می دهد. اگر شما به دنبال آموزش آرايش صورت هستید با 118فایل همراه باشید و همچنین با تماشای این ویدیوهای آموزشی خودارایی از 118فایل با راحتترین روش برای زیبایی آشنا شوید.
برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
 
#آرايش_صورت
#آرايش_ابرو
#آموزش_خودارایی
آرايش چشم زمستانی چگونه است؟
در هر فصل سبک آرايش چشم و رنگ آرايش چشم تغییر میکند، با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان در این بخش از دنیای مد نمناک تکنیک های آرايش چشم زمستانی را به شما میگوییم تا بتوانید آرايش چشم تان را با فصل زمستان هماهنگ کنید و زیباتر شوید.
در آرايش چشم زمستانی
باید برای سایه چشم از رنگ های بسیار سرد و اکلیلی استفاده کنید مثلا سایه
چشم هایی به رنگ آبی و سفید صدفی بهترین سایه چشم های مخصوص این فصل
هستند. سایه نقره ای اکلیلی ،
برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: نوع آرايش می‌تواند تاثیر زیادی در چاق یا لاغر نشان دادن صورت داشته باشد؛ بنابراین آرايش صورت افراد چاق باید با آرايش خانم‌هایی که صورت لاغری دارند، تفاوت داشته باشد. اما افراد آرايش صورت لاغر و کشیده چگونه است؟ برای آرايش صورت لاغر چه ترفند‌ها و نکاتی را باید بدانیم؟ چگونه از باریک‌تر شدن بیشتر صورت با آرايش جلوگیری کنیم؟ اگر می‌خواهید جواب این سوالات را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
ادامه م
آرايش می تواند چهره خانم ها را زیباتر و جذاب تر از همیشه کند, در ادامه این مطلب آموزش تصویری آرايش صورت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی مهارت لازم را در زمینه میکاپ لایت و ملایم بدست آورید.
با آرايش های های لایت و ساده چهره طبیعی و زیبای شما حفظ می شود و علاوه بر این آرايش های ملایم سن خانم ها را کمتر از حد معمول نشان می دهند. اگر شما مهارتی در زمینه میکاپ صورت ندارید می توانید با مشاهده آموزش تصویری آرا
بهترین سالن های آرايش و زیبایی در شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سالن های آرايش و زیبایی در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین سالن های آرايش و زیبایی شیراز را مشاهده کنید.
 
در مورد آرايشگری بیشتر بدانید.
سلام
وقت تون بخیر، چرا الان همه انقدر میل به آرايش زیاد و گریم و جراحی و این ها دارن؟
من بلد نیستم آرايش کنم . برخلاف خیلی ها که میگن اگه آرايش نکنن حس خوبی ندارن و همیشه آرايش میکنن ٬ من با آرايش حس خوبی نداشتم تا زمانی که دیدم واقعا احترام رو در ظاهر آدم میبینن! و بر اساس ظاهرت قضاوت میشی!
مشکل اصلی من اینه که اصلا اعتماد بنفس ندارم .، دختر خوشگل تر از خودم میبینم ٬ خرد میشم! دخترهایی هم میبینم که با ظاهر معمولی و هزار تا رنگ و لعاب خیلی خوشگل
مدل های زیبای میکاپ عروس ۲۰۲۰
برای انتخاب میکاپ عروس  بهتر است به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید سپس از بین مدل های متنوع ، آرايشی را انتخاب نمایید که با فرم صورت شما مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد و علاوه بر این عیب های موجود در صورتتان را به خوبی پوشش دهد.
آرايش های صورت عروس  در سال ۲۰۲۰ نیز مانند سال های قبل به صورت ملایم و لایت هستند و این مدل میکاپ ها بر خلاف آرايش های غلیظ باعث می شوند تا چهره عروس ها طبیعی و زیباتر به
بدون شک آرايش مناسب و بی‌نقص چشم در زیبایی چهره شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. برای داشتن یک آرايش اصولی نکات مهمی از مرغوبیت لوازم آرايشی تا تکنیک‌های آرايش کردن حائز اهمیت هستند.
بسیاری از خانم‌ها متاسفانه از این موضوع اطلاع ندارند که استفاده از لوازم آرايشی نامرغوب و یا تکنیک‌های اشتباه نه تنها ظاهر آنها را بهبود نمی‌دهد بلکه آسیب‌هایی را به سلامت چشم و پوست اطراف چشم نیز وارد می‌کند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از اشتباهات آرای
مدل‌های مختلف آرايش
امروزه، صنعت مد و زیبایی طرفداران بی شماری دارد.صنعت نمایش، تئاتر، سینما، مهمانی‌های مختلف، عروسی‌ها، جشن‌های خاص و…. محلی برای هنرنمایی میکاپ آرتیست‌ها به شمار می‌آیند.آرايش‌های روز و شب، آرايش‌های نامزدی، عقد و عروسی، آرايش‌‌های صنعتی، آرايش‌های هنری هر کدام سبک و شیوه ی اجرای خاص خود را دارند.
تعریف سبک یا استایل آرايش عروس در میکاپ
سبک یا استایل میکاپ به معنای شیوه انجام آرايش صورت است که به تقسیم وزن و هار
در این مقاله قصد داریم جذاب ترین مدل های میکاپ و آرايش صورت ویژه سال 2020 را به شما معرفی کنیم . برای دیدن تمامی این مدل ها با ما همراه باشید.
 
برای دیدن تمامی موارد روی مدل های میکاپ و آرايش 2020 کلیک کنید
 
انواع مدل ارایش عروس جدید
 
در یک شب عروسی چه چیزهای برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند؟ سالن، آرايشگاه، ماشین، دسته گل و … یکی
از مواردی که در شب عروسی بسیار حائز اهمیت است مدل آرايش عروس خانم خواهد بود که باید اهمیت ویژه ای به آن
شود، چراکه یک عروس خانم است و یک آرايش و لباس وی! امروز ۶۰ مدل از انواع آرايش عروس عربی، ایرانی و
اروپایی برای شما آماده کرده ایم؛ همراه با ما باشید.
مدل ارایش عروس ایرانی، عربی و اروپایی
در هر فرهنگی نوع
در هرسبک از میکاپ صورت ،رنگ های آرايشی با تناسب خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. سبک کلاسیک در میکاپ قاعده کلی در سبک کلاسیک به این صورت است که اگر آرايش چشم ها تند و غلیظ باشد،آرايش لب ها باید از رنگ ملایم و لایت برخوردار باشد.برعکس این اصل نیز کاربرد دارد.بدین معنی که …
ظاهر افراد تا حد
زیادی نشان دهنده شخصیتشان می باشد و در ارتباطات اجتماعی موثر است.  از
دلایل اصلی اهمیت داشتن آرايش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و
پوست و زیباتر شدن می باشد.
آرايشگری
فن و هنری است که به زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد (پوست، مو و …) می
پردازد. آرايش به معنی اضافه کردن و پیرایش به معنای کم کردن است. در کشور
ما آرايش بیش تر برای خانم ها و پیرایش برای آقایان استفاده می شود.
خدمات آرايشگر نه شامل کوتاه کردن، مدل دادن،
استفاده از فیلر برای بینی
زیبایی بینی بدون جراحی با استفاده از فیلرهازیبایی بینی بزرگ با آرايش
اگر دارای بینی بزرگی هستید روی تیغه بینی کمی کرم پودر روشن تر از رنگ پوست خود بمالید و با کرم پودری تیره تر اطراف بینی را بپوشانید . برای اینکه این آرايش حالت مصنوعی پیدا نکند ، کرم پودرها را درهم محول کنید . برای برق نزدن بینی از پودر استفاده کنید.
ادامه مطلب
سلام دوستان خواهش میکنم پستم رو تا آخر بخونین لطفا ممنونم
دوستان وقتی تو گوگل کلید واژه (آرايش مخفی) رو نوشتم نیاورد. به همین دلیل به پست گذاشتم. دوستان کسی هست که نحوه ی انجام آرايش مخفی به صورت روزانه رو بلد باشه؟ (از این آرايش ها که اصولی هستن و خیلی جلوه ی طبیعی دارن و ماهرانه و حرفه ای هستند ولی خیلی نا محسوس و پنهان هستن و خیلی چهره رو قشنگ میکنن و وقتی به صورت طرف نگاه می کنی فکر میکنی هیچ آرايشی نکرده در صورتی که حرفه ای و مخفی آرايش کرده
آرايش چشم های رنگی مثل آبی و سبز دشوار تر از آرايش چشم های مشکی است آن هم برای اینکه رنگ آرايش چشم باید متناسب با رنگ چشم باشد، چشم های آبی زیبا هستند و اگر درست آرايش شوند فوق العاده میشوند. سایه چشم تاثیر زیادی در زیبایی آرايش چشم دارد و انتخاب رنگ سایه چشم از اهمیت ویژه ای برخوردار است پس باید در انتخاب سایه چشم حسابی دقت کنید.
بهترین رنگ های سایه چشم برای چشم های آبی سایه چشم های قهوه ای، مسی، برنز، مرجانی، هلویی، صورتی و نارنجی هستند که چش
سلام به همه ی دوستان
من دختری ۱۸ساله هستم؛ امروزم که کنکور داشتم؛ خدا را شکر کنکورم رو خوب دادم و خوش حال هستم. ( ان شاء الله که همه ی کنکوری ها خوب داده باشن ) .
من حجابم کامله و چادر سر میکنم؛ و بدون آرايش هستم. نمی خوام از خودم تعریف کنم؛ فقط می خوام در این باره مثل یک خواهر یا برادر راهنماییم کنید لطفا .
من همیشه برای رضای خدا آرايش نمی کنم و چادر سر میکنم و نمی ذارم یه تار موهام پیدا بشه. ولی امروز که رفتیم کنکور دادیم ( حوزه ی کنکور ما دانشگاه
 نکات آرايش بر اساس رنگ پوست و انتخاب آرايش مناسب با آن:
رنگ پوست نیز معیار مهمی است که در آرايش عروس تأثیر می گذارد. رنگ هایی که شما باید انتخاب کنید با رنگ پوست قهوه ای ، سفید و گندمگون متفاوت است.
 آرايش پوست سفید
اگر پوست شما سفید است و چشمان شما قهوه ای است ، سایه های قهوه ای مناسب ترین رنگ ها برای شما خواهد بود. حتی می توانید از تمام سایه های رنگ خاکی در چشمان خود استفاده کنید.به عنوان مثال ، اگر چشمان شما قهوه ای روشن است ، استفاده از خط چش
مدل آرايش دخترانه و ملایم
لوازم آرايش ابزاری برای بیرون کشیدن زیبایی های صورت ما که شامل گونه ها،چشم ها و لب ها هستند, می باشد. اما گاهی اوقات ما خیلی زیاد وکاملا غیر طبیعی از این وسایل استفاده می کنیم و این موضوع سبب می شود که نه تنها زیبایی صورت ما نشان داده نشود بلکه ظاهری زننده نیز داشته باشیم.
یکی از ویژگی های مهم آرايش دخترانه این است که کاملا ملایم و ساده باشد و در آن از روش هایی که معمولا خانم ها برای آرايش غلیظ استفاده می کنند، خبری نب
معنی میکاپ (make up) در فرهنگ لغت آرايش صورت با مواد آرايشی می باشد .
میک‌آپ همان آرايش عادی صورت است که میکاپ آراتیست مسئول رفع معایب احتمالی صورت،گردن و افزایش زیبایی می باشد.
فرق گریم با میکاپگریم امروزه به معنی استفاده از تکنیک سایه و روشن و ابزار زیبایی برای اصلاح چهره فرد است. در گریم شخصیت پردازی و حتی زیبا سازی به کمک عواملی که خود را نشان ندهد انجام می شود. اما آرايش تغییر صورت با استفاده از رنگ و لعاب است. آرايش روی فرم ها تاکید نمی کند
لباس که از ضروریات زندگی است و اسلام به این امر مهم اهمیت زیادی داده است و برای رنگ، نوع جنس و حتی شکل آن توصیه های زیبایی دارد. در خصوص آرايش ناخن و مو، روغن مالیدن، استعمال عطر و خضاب کردن برای ن و مردان مسلمان نکات قابل تاملی را بیان نموده است. اما نتیجه ای که از همه ی این فرامین در مورد پوشش ظاهری و مدل آرايش به دست می آید این است که: پوشش یکی از شئون انسانی است و این شأن انسان به خصوصیات متفاوت فردی، اجتماعی وی مربوط می شود و می توان گفت ک
4
دسته لوازم آرايش در کیف آرايشی بیشتر خانم ها وجود دارد که همین الان
باید آن ها را دور بریزید, با این لوازم آرايش های دور ریختنی در ادامه
آشنا شوید.
لوازم آرايش های دور ریختنی را بشناسید
امروزه
خانم ها هزینه زیادی برای خرید لوازم آرايش میکنند تا به وسیله آن ها
زیبایی خود را افزایش دهند, برخی از خانم ها به استفاده از لوازم آرايش
عادت کرده اند و نمیتوانند با چهره ای بدون آرايش بیرون بروند. استفاده از لوازم آرايش نیازمند رعایت نکاتی است که شا
از یک جوان پرسیدند :از چه نوع آرايشی استفاده میکنی؟گفت اینارو بکار می برم :برای لبانم . راستگویی برای صدایم ذکر خدابرای چشمانم .چشم پوشی از محرماتبرای دستانم کمک به مستمندانبرای پاهایم ایستادن برای نمازبرای قامتم . سجده برای خدابرای قلبم محبت خدابرای عقلم فهم قرآنبرای خودمم ایمان به خدا
+برندش مال خدا» بوده.اصل مطلب دختر جوان» بود ولی این آرايش برای مرد ها هم کارایی داره.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها