نتایج جستجو برای عبارت :

کاشف لاپراسکوپی

وقتی توهم دانایی و توهم خود بزرگ بینی داشته باشید، سبب میشود که خود را یک کاشف بدانید».
روی سخنم با دو نفری هست که کشف یک بانوی فرهیخته را با وقاحت تمام و شومن بازی در یک سخنرانی صوری از آن خود کردند و خود را کاشف بی مانند روزگار نامیدند. خوشبختانه این روزها خرد جمعی درباره این دو به خوبی و درستی داوری کرده است.
یه نکته جالب درباره نامگذاری سیارک ها:
همین‌که مدار سیارکی مشخص می‌گردد، عددی به ترتیبِ زمانِ کشف بدان نسبت داده می‌شود و به دنبال آن نامی می‌آورند که نام را معمولاً کاشف برمی‌گزیند؛ مثلاً ۱ سِرِس. در آغاز نام‌های نه از اسطوره‌های یونان و روم انتخاب می‌شد. بعدها نام‌هایی از نمایش‌نامه‌های شکسپیر و اپراهای واگنر برگزیده شدند. بسیاری از سیارک‌ها را کاشفان به نام‌های ن، دوستان و حتی سگ‌ها و گربه‌های خود نامیدند. همواره نام‌ه
شاید شما کاشف بعدی پنج‌تایی اینشتین باشید!
شانس در خانه‌تان را زده است: شاید شما کاشف بعدی پنج‌تایی اینشتین باشید!وب‌سایت علمی اسپیس‌وارپس پروژه‌ای را آغاز کرده که طی آن علاقه‌مندان می‎توانند به شناسایی پدیده‎های کمیاب عدسی‎های گرانشی در عکس‌هایی که پیش از این هرگز توسط انسان دیده نشده‌اند کمک کننداگر جسمی به مقدار کافی سنگین باشد، می‌تواند به عنوان پدیده‌ای که دانشمندان آن را عدسی گرانشی» می‌نامند نور را خم کند. اما آیا با خو
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
توضیحات فایل:
تاریخ تربیت بدنی میرمحمد کاشف در ۱۱۱ اسلاید قابل ویرایش
دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب تاریخ تربیت بدنی میرمحمد کاشف با فرمت پاورپوینت در ۱۱۱ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
عناوین پاورپوینت و خلاصه کتاب تاریخ تربیت بدنی میرمحمد کاشف :
اهداف درس تاریخ تربیت بدنی
فصل اول: اهمیت و فایده
مرکز تماس کاشف چیست؟
روابط بانک مرکزی به اطلاع می‌رساند هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.
ادامه مطلب
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب تاریخ تربیت بدنی میرمحمد کاشف با فرمت پاورپوینت در 111 اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
عناوین پاورپوینت و خلاصه کتاب تاریخ تربیت بدنی میرمحمد کاشف :
اهداف درس تاریخ تربیت بدنی
فصل اول: اهمیت و فایده مطالعه تاریخ
تاریخ، علم و تعلیم و تربیت
تاریخ و تربیت بدنی
فصل دوم: مو
                                       یا ضاعف الحسنات یا دافع البلیات
بسم الله الرحمن الرحیم
 
1= یا حی یا قیوم یا حیا لا یموت یا حی لا اله الا انت کاشف الهم مجیب دعوة المضطرین اسالک بان
لک الحمد لا اله الا انت المنان بدیع السماوات و الارض ذوالجلال و الاکرام رحما ن الدنیا و الاخرة و
رحیمهما رب ارحمنی رحمة تغنینی بها عن رحمة من سوالک یا ارحم الراحمین
 
2=الله ربی و لا اشرک به شیئا توکلت علی الحی الذی لا یموت
 
3= دو رکعت نماز وبعد 70 بار: یا ابص
جون آلمیدا ویروس‌شناس اسکاتلندی بود که روش پیشرفته‌ای برای آزمایش و کشف ساختار ویروس‌‌ها ابداع کرد؛ روشی که به کشف اولین ویروس کرونا انجامید.
 
جون آلمیدا (June Almeida) با نام کامل جون دایل هارت، ویروس‌شناس اسکاتلندی بود که یکی از پیش‌گامان تصویربرداری از ویروس‌ها در جهان شناخته می‌شود. او در تصویربرداری میکروسکوپی الکترونی بسیار ماهر بود و با همین مهارت‌ها، به شهرتی بین‌المللی دست یافت. او تحصیلات آکادمیک رسمی نداشت؛ اما پس از سال‌
دوش آمد به برم رقص کنان رقص سماگفتمش این که , چه حالیست چه حالید شماصحبت پیر مغان را به که گویم به که گویم , که مگوستراز اهل دل واهل دل و اسرار خداسر بر آورد نگاری ونگاری که به بزمم بنشستگفت سالک بنگر آینه راصوفیه کاشف اسرار شمایید شماسر زدن بر سوی کویش نتوانم ، نتوانم دیگراین طریقیست که بی سر که بی سر برود سوی خدا
◀️ رادار مدرن ایرانی کاشف سوپرهورنت» مشکوک آمریکایی
روز گدشته تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد روز اول فروردین با اشراف قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یک جنگنده F۱۸ آمریکایی ابتدا شناسایی و سپس با هشدار قاطع مبنی بر شلیک موشک به آن، از نزدیکی مرزهای کشورمان دور شده است.
ادامه مطلب
آسمان برای همیشه همینقدر سیاه خواهد بود و صحرای نگاه ما همین اندازه ساکت خواهد ماند. تردیدی نیست پرنده‌ای کاشف نغمه‌ای جدید نخواهد بود و غنچه‌ای سر واشدن نخواهد داشت و پروانه‌ای به ساحت غزل دست در آغوش شمع نخواهد کرد.
       یه بارم یکی از بیمارا شروع کرد گریه کردن و دعوا که تو آبروی منو بردی جلوی همسایه هامون و من نمیخواستم مردم مسایل زندگی ما رو بدونن و شما دکتری و چرا اینطوری هستی و فلان. کاشف به عمل اومد که اومده ازمایش بچه اش رو نشونم داده و خب منم گفتم کم خونی داره و قطعا هم تقصیر من بوده که چند نفری، و باهم اومدن توی اتاق ویزیت بشن‌.
زنگ میزنم حالش رو بپرسم. میگه هم کلاسی بچه ش پا گرفته جلوش، بچه با صورت خورده زمین. میگم نتونی دستتو تکیه گاه کنی و با صورت زمین بخوری خیلی سخته. ناخود‌آگاه اشکام سرازیر میشه. از بچگیام اولین کسی بودی که میشنیدم میگفتن با صورت زمین خوردی. بدون دست .
 
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
کرونا؛ چه گروه خونی بیشتر مستعد کرونا است؟ 
نزدیک به سه میلیون نفر در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. گروه بهداشت و سلامت بی‌بی‌سی به بعضی از پرسش‌های خوانندگان درباره‌‌ٔ این .
 
اولین نشانه ابتلا به کرونا قبل از سرفه و تب چیست؟
به گزارش خبرگزاری برنا؛ این پزشک توضیح داد ، ابتلا به کروناویروس با علائم سرماخوردگی از جمله گرفتگی و آبریزش مع
✅شیخ جعفر کاشف الغطاء هنگامی که به ایران مسافرت نموده بود در جلسه‌ای که یکی از فرماندهان نظامی حضور داشت، ضمن صحبت‌های حکیمانه‌اش گفت: هرگاه مؤمنی چهل شبانه‌روز از خوردن هر غذای حرام، خودداری کند، خداوند متعالی او را از خوردن غذای حرام نگه داشته و مصون می‌دارد".
 آن فرمانده، به دلیل بی‌ایمانی و خباثت درونی خود و به منظور بی‌ارزش کردن و نادرست نمایاندن سخن شیخ، فردای آن روز، به یکی از زیردستان خود دستور داد، گوسفندی را به زور، یعنی از
مورد داریم طرف (همون کاشف و کاتب) رفته زیراب دوست و همکلاسیشو زده تا نتونه اپلای آلمان بگیره. بعدش همون استاده اومده گفته فلانی زیرابتو زده.
خب چرا خودتو مسخره خاص و عام کردی. مگه قراره کسی جای تو رو تنگ کنه؟ همین استاده که رفتی پیشش زیراب دوستتو زدی میدونی درباره تو چی فکر میکنه؟ چرا توهم دانایی و توهم خود بزرگ بینی باهم داری جانم؟
آقای کاشف دوباره توهم زدند که در کشف بزررررگ خود با استادان بنام زبانهای باستانی در جهان م نمودند. حالا جالبه نام 3 استاد را اورده که یکیشون کلاً روحش خبر نداره، دومی کلاً با این کشف و نظریه مخالف است و سومی هم یک ماهه که مریضه و در بیمارستان بستری است و دانشجوش ایمیلهاشو جواب میده.
پ.ن: جای شکرش باقیه که نام والتر هینتس را نیورده که در قبر بلرزه!
مکان : حوض عباس کاشف
مالک دوچرخه : آقای حجی محمد کافی
 
از راست :
1- آقای حسین شرکاء 2- آقای حاج محمدواحدی فر 3- دکترمهدی جهانی 4- آقای حجی محمدکافی 5- دکترمحمدکافی 6- آقای علی اکبرنجاری 7-آقای جعفرنجات 8- آقای محمدحسینیان
ادامه مطلب
برای اولین باردرخاورمیانه روبات دستیارجراح درتمامی جراحی
های مربوط به لاپراسکوپي باتوجه به فناوری های جهانی وباتکیه بردانش محققان داخلی
باتوجه به نیازجامعه صورت گرفت.
حذف کمک جراح درجراحی ،دقت بالای جراحی به
طورکاملاهوشمند،کاهش مصرف قرص های مسکن بعدازعمل جراحی وکاهش هزینه های درمانی
وبیمارستانی ازجمله مزیت های این ربات کمک جراح درجراحی های لاپراسکوپي است
 
  امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ بود و چهارم رمضان المبارک ۱۴۴۱. روز چهارشنبه. مهدی دایی دعوت کرد شب بریم هیئت علی اصغر علیه السلام و بعد نماز معرب و عشاء، افطار اونجا دورهمی.
اولش خیال کردم تخمِ خانم مرغ است و بعدش کاشف به عمل اومد که تخم مرغابی و اردک بود. بعلاوه ی نوشابه و چای تازه دم.
 البته بعدش گفتند که رهبری، با سه شرط سهام عدالت رو آزاد کرده اند که خبر خوبی بود.
 
     سوسن خانم تعریف میکرد که نیمه های دهه ی ۶۰ با کاروانی از خواهران بسیجی میرن دیدار آقای منتظری. توی ایستگاه بازرسی بیت بودن که یهو جیغ و داد و هوار بلند میشه که ای وای جادو جنبل آوردن، سحر کردن، بدبخت شدیم و بگیریدش و فلان و بهمان. یکم که سر و صدا میخوابه کاشف به عمل میاد که یکی از دخترا که بنده ی خدا روستایی هم بوده پنهانی موهاشو کوتاه کرده منتهی از ترس مامانش اون موهای بلند رو قایم کرده با خودش نگه داشته و حالا هم توی کیفش اوردتش تجدید میث
 اما محمد تقی ع فرمود ای گروه شیعه  با سوره اناانزلنابا اهل سنت مخاصمه و مباحثه کنید تا پبروز شوید بخدا که ان سوره پس از پیغمبر حجت خدای تبارک و تعالی است بر مردم و ان سوره سرور دین شماست بزر گترین دلبل مذهب  شماست و نهایت دانش ماست زیرا کاشف از شب قدر است و در ان شب مکنونات علمی برای ما هویدا مبگردد ای  گروه شیعه  با با ایات وحم و الکتاب المبین  اناانزلناه فی لیله  مبارکه انا کنامنذرین مخاسمه گنید زیرا ای ایات مخصوص  والیان امر امامت است بع
آیت‌الله محمد محمدی قائینی در سال 1340 در تهران متولد شد. وی در خانواده‌ای
مذهبی، علمی و دارای سابقه مرجعیت و فقاهت رشد کرد. جد أعلای وی مرحوم آیت‌الله
حاج شیخ محمد علی قائینی ره» است که از مرحوم شیخ جعفر کاشف الغطاء ره» اجازه مشهور
اجتهاد گرفته بود. آن اجازه در میان علما معروف به اجازه کبیرِ کاشف الغطا شد. پدر بزرگ ایشان نیز دارای اجازه اجتهاد از
مرحوم آیت‌الله سید کاظم اصطهباناتی ره»، آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حائری ره»
و آیت‌الله
و قد لقی علم المنطق من کثیر من الفقهاء مهاجمة شدیدة حتى قال قائلهم من تمنطق تزندق و افتى ابن الصلاح المتوفى سنة ٦٤٣ ه‍‌ بحرمة تعلیمه و تعلمه و ان على ولی الامر أن یخرج المنطقی من المدارس و ان یعرضهم على السیف حتى یستتیبوا
مرحوم کاشف الغطاء در کتاب نقد الآراء المنطقیین در تاریخچه منطق مطلبی میارن که جالبه که خلاصه‌ش این میشه که کثیر از فقها، هجمه سنگینی علیه منطق کردند تا جایی که بعضی گفتن که هر کی منطق ورزی کنه، زندیق شده!
بعضی فتوا به حرمت
مورد داریم که طرف خودشو استاد پارسی میانه (پهلوی) میدونه اما توی
یکی از پوستراش عنوان به نام یزدان» را به خط پهلوی اشتباه نوشته، بعداً در توجیه
این اشتباه میگه من به شیوه کهن وفادار نیستم. اوستادِ کاشف! شیوه کهن چی چیه؟ چی
میزنی تو عامو؟

پ.ن: چندی پیش هم که نام خانوادگی خواهر یکی از هخامنشی شناسان نامی
ایران را به اشتباه نوشتی!!
دیفتری، بیماری عفونی حاد ناشی از باکتری کورینباکتریوم دیفتری است که باعث آسیب در دستگاه تنفسی فوقانی می شود و علائم عمومی آن بیشتر به علت گسترش سم باکتریایی در سراسر بدن است. دیفتری در اواخر قرن نوزدهم یک بیماری جدی و مسری در بسیاری از جهان بود، زمانی شیوع آن در اروپا و آمریکای شمالی گسترش یافت و در نهایت با اقدامات ایمنی رشد آن کاهش یافت. هنوز هم عمدتا در مناطق معتدل دنیا در طول ماه های سردتر سال اتفاق می افتد و بیشتر در کودکان زیر ۱۰ سال رخ
 
فکر نکنم خودش بدونه چقد نگرانش میشم! اهل حرف زدنم که نیست. وقتی هم رو در رو بهم نگفته به روش نمیتونم بیارم که.
این بار فک کنم خیلی جدی عاشق شده! مونده تو گل. حرف نمیزنه لااقل بدونم دردش چیه که؟ 
چند دفعه از افراد مختلفی خوشش اومده بود، بلافاصله پریدن! دیگه میگفت تضمینی، هر کی میخواد ازدواج کنه بیاد من ازش خوشم بیاد.
انقدم بی تجربه بود تو چند تا خواستگاریش، دفعه اول حرف میزد، میومد میگفت فک کنم خوب بود. حرفاشونو میپرسیدم، میگفتم خب اینو نپرس
                                           لا اله الا الله سبحان الحلیم الکریم((186))
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جهت رفع سینه پهلو آیه زیر را نوشته همراه داشته باشد هم چنین در آب خواند بنوشد
 
ولو نشاء لطمسنا علی اعینهم فاستبقوا الصراط فانی یبصرون( 66 یس)
 
برای رفع درد پهلو بگوید: اعوذ بقدر ة الله و اعوذ بعزة الله و قدرته علی ما یشاء من شر ماجد
 
و ان یمسسک الله بضر فلا کاشف له الا هو و ان یمسسک بخیر فهو علی کل شی قدیر و هو القاهر
فوق عباده و هو ا
دیفتری، بیماری عفونی حاد ناشی از باکتری کورینباکتریوم دیفتری است که باعث آسیب در دستگاه تنفسی فوقانی می شود و علائم عمومی آن بیشتر به علت گسترش سم باکتریایی در سراسر بدن است. دیفتری در اواخر قرن نوزدهم یک بیماری جدی و مسری در بسیاری از جهان بود، زمانی شیوع آن در اروپا و آمریکای شمالی گسترش یافت و در نهایت با اقدامات ایمنی رشد آن کاهش یافت. هنوز هم عمدتا در مناطق معتدل دنیا در طول ماه های سردتر سال اتفاق می افتد و بیشتر در کودکان زیر 10 سال رخ م
عجیب اما واقعی.
از جمله کسانی که به فضا می روندرا فقط انسان ها تشکیل نمی دهند بلکه حیوانات هم می توانند به فضا بروند.
همیشه انسان لقب کاشف ومسافر کره ماه را داشته است اما حیوانات نیز به عنوان دیگر ساکنین زنده این کره خاکی به فضا فرستاده شده اند.
نمونه های از حیوانات فرستاده شده:
 

ادامه مطلب
جلسه ی سومیه که م میرفتم کلاس سوارکاری. اون میره تمرین میکنه و منم یه گوشه ی دنج  میشینم و نقاشی میکنم.
امروز یکی از کارایی که تازه شروع کرده بودم رو برده بودم. هم نقاشی میکردم هم نگاهی به اطراف و اسبها و بقیه آقایون و خانم هایی که اومده بودن واسه تیراندازی مینداختم.
مربی خواهرم یه آقا بود. شاید نظر اول کسی ببیندش فکر کنه شه س ولی از نظر من مرد جذاب و خوش هیکلیه. ازش خوشم میاد. وقتی نگاش میکنم یاد یکی از دوستان میفتم. البته کاشف بعمل ا
دیفتری، بیماری عفونی حاد ناشی از باکتری کورینباکتریوم دیفتری است که باعث آسیب در دستگاه تنفسی فوقانی می شود و علائم عمومی آن بیشتر به علت گسترش سم باکتریایی در سراسر بدن است. دیفتری در اواخر قرن نوزدهم یک بیماری جدی و مسری در بسیاری از جهان بود، زمانی شیوع آن در اروپا و آمریکای شمالی گسترش یافت و در نهایت با اقدامات ایمنی رشد آن کاهش یافت. هنوز هم عمدتا در مناطق معتدل دنیا در طول ماه های سردتر سال اتفاق می افتد و بیشتر در کودکان زیر 10 سال رخ م
ما که درس مرحوم آقای بجنوردی
(قده) می‌رفتیم مطلبی که ایشان از مرحوم نایینی نقل کردند با این‌که در تقریر آمده
فرق می‌کند. احتمالاً یا مثلاً سماعاً از مرحوم نایینی شنیده‌اند و یا در دوره‌های
اخیر مرحوم نایینی فرموده‌اند، که:
بر اساس تحلیلی که می‌کنیم،
در پیش عقلا اگر انسان علم پیدا کند، چهار جهت برای او پیدا می‌شود:
1. یک صفت خاص که قائم
به نفس است و مثلاً در ظن نیست. ظن چیز دیگری است و تردید چیزی دیگر.
2.  کاشفیّت؛ یعنی این صفت ارتباطی با واق
فائزه(+) رو تصور کنید، توی آشپزخونه، درحالی که سعی می‌کنه صداش رو تغییر بده. من(_) نشستم این‌ور هال، و مامان روبروم نشسته.+سولویگ، زود باش، این دستور مامانته!
_یعنی الان تو مامانمی؟
+نه، فائزه مامانته!
_اگه تو نه فائزه‌ای نه مامانم، پس کی هستی؟
+من مامانتم. 
_یعنی فائزه‌ای؟
+نه‌فائزه نیستم، مامانتم. فائزه مامانت نیست. 
_(به مامان اشاره می‌کنم) پس این کسی که اینجا نشسته کیه؟
+منم!
فقط داشتم می‌خندیدم این‌قدر همه‌چی رو پیچوند به‌هم!
پ. ن. اون رو
ابوبکر محمّد بن زَکَریای رازی (۲۵۱ ه‍. ق ـ ۳۱۳ ه‍. ق)[۴] همه‌چیزدان،[۵] پزشک، فیلسوف و شیمی‌دان ایرانی[۶][۷][۸] است. رازی آثار ماندگاری در زمینهٔ پزشکی و شیمی و فلسفه نوشته‌است و به‌عنوان کاشف الکل، جوهر گوگرد (اسید سولفوریک)[۹] و نفت سفید[۱۰] مشهور است. وی همچنین دربارهٔ کیهان‌شناسی، منطق و ریاضیات نیز آثاری دارد.[۱۱]درمورد آثار رازی در لغت‌نامهٔ دهخدا آمده‌است: ابن‌الندیم در کتاب الفهرست» خود تعداد آثار رازی را یک‌صدوشصت‌وهفت و ابوریحا
مامان من کلا خیلی آدم همسایه داری هستش اصلا عجیب هوای همسایه ها رو داره جوریه که ما یهووو میبینیم بعضی چیزا تو خونه گم شده بعدا کاشف به عمل میاد مامانم داده همسایه همه چی هم قرض میده جار و برقی مخلوط کن اتو و
یه همسایه داریم افغانی هستن جدید اومدن مامانم گفت غریبن رفت باهاشون صحبت کرد و گفت هرچی خواستید تعارف نکنید بیاید از ما بگیرید
اینا یه روز اومدن گوجه گرفتن گفتیم خب طبیعیه
یه روز دیگه اومدن یخ گرفتن گفتیم خب طبیعیه
یه روز دیگه اومدن گف
برخلاف ادعای یکی از کانال های مغرض درباره بازگشت این استاد دانشگاه به کرسی تدریس و رجزخوانی پیاپی معدودی از اطرافیان وی، کاشف به عمل آمد این خبر از اساس کذب بوده است.
گفتنی است خانم دهقان شاد از اساتید سابق دانشگاه آزاد اسلامی تهران، چندی پیش درپی اعتراض جمعی از دانشجویان مبنی بر توهین وی نسبت به ارزش ها و مقدسات دین مبین اسلام، نشر افکار غیرعلمی و فمنیستی با بررسی های دقیق کمیته انتظامی  اعضای هیأت علمی و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از
فردریش آگوست ککوله کاشف شکل سه بعدی و طریق اتصال اتم های بنزن هست. اول فکر میکرد که شکل بنزن خطی هست. شب میخوابه بنزن خطی جلوش ترسیم میشه و شروع میکنه به حرکت کردن و به یه مار تبدیل میشه. این مار دور خودش میچرخه و دم خودش رو گاز میگیره. ککوله از خواب میپره و لحظه ی کشف اتفاق میفته.
دیشب هم اتاقیم حرف هایی زد ک ب شدت منو متعجب کرد!
دختر 31 ساله داره بهم میگه ک با ی پسر 22 ساله اینترنتی آشنا شده و داره میره سر قراار و پسره عاشقش هست!! ینی داریم اصلا؟! پسره ی شهر دیگه س-سال سوم لیسانس. هم اتاقی من دکتری فلسفه داره و داره ارشد مجدد میخونه تو رشته روانشناسی!
انقدر راحت کلمه عاشقم شده رو ب کار می برد ک شاخ هام زده بود بیرون. هر شب ساعت 7 میره پارک لاله. میگفت شب ها اونجا بهتر درس میخونم. ولی دیشب کاشف ب عمل اومد ک اونجا با ی جمع پسرها دو
شما اصلا حواستون بود من تو این چند روز افتادم تو بستر بیماری؟
کمپوت بخوره تو سر شهردار ووهان! شما نباید بگید؟ نه یکم منطقی که فکر میکنم واقعا چیزی لازم نیست که بگید:)
از شنبه بدن درد شدید و لرز و .
سرماخوردگی و سردرد.
بی حالی و خستگی مفرط .
خودم دیگه مطمئن شده بودم کرونا گرفتم
آماده بودم که برم بستری شم و تست کرونا بدم
و اون 48 ساعت لعنتی انتظار برای جواب تست کرونا رو تجربه کنم
اخبار ضد و نقیض هم کم نبود
کلا خدا نکنه تو ایران یه چیز ناشناخ
خواهرزاده همکارجان آمریکا تشریف دارن
یه پسر 5ساله و یه دختر 3ساله دارن
در عصر دلانگیز
یهو پلیس با آژیرو ماشین و دمو دستگاهو این صوبتا میان دم خونه اینا
اینام که  0_____0
یهو این پسر فسقلی میپره جلوی در
درو باز میکنه فریاد دادو بیداد
کمک کمک 
بیاید کمک من بیاید کمممک
اینام که @__________@
پلیس اومده چی شده چی نشده
کاشف به عمل آمد که بعععععععععععععله
شازده پسر ش دعواش شده زنگ زده پلیس
اینام که9______0

اخه برادر اینقدر بی عصاب
بی ظرفیت
حالا خواهرت ز
بسم الله الرحمن الرحیم [1]
اصول عملیه
برای ورود به مباحث اصول عملیه به چند امر کوتاه به عنوان مقدمه ورود به بحث اشاره می‌کنیم.
بیان چند امر
این چند امر عبارت‌اند از:
امر اول: اصول عملیه کاشف ناقص متمَّم تأسیسا
گفته می‌شود محور مباحث علم اصول اموری است که دلیل بر حکم یا وظیفه عملیه‌اند در فقه.
توضیح مطلب: هدف و غایت علم فقه به دست آوردن احکام یا وظائف عملیه‌ای است که متکفل تنظیم حیات انسان است.
به عبارت دیگر بشر در طول زندگی‌اش نیازهای متغیر
پل خشتی در لاهیجان، جلوه ای است از دوران حکومت کیائیان که در غرب لاهیجان، یکی از محله های قدیمی شهر، در انتهای خیابان کاشف غربی، قرار دارد. میرظهیر مرعشی در کتاب خود از این پل نام برده است. در این کتاب آمده که در اوایل قاجار، حاج جعفر کاشانی، پلی آجری با آهک و ساروج را جایگزین پل قدیمی و سنگی نموده. بازسازی این پل در سال 1271 هجری قمری صورت گرفت. ابعاد این پل 50 در 5/4 در 11 متر است و با آجری به رنگ قرمز ساخته شده است.این پل زیبا که به پل خشتی پردسر و خ
- همون آقایی که توی شبکه فیلتر از حق الناس میگفت و دنبال رای های گمشده یه برنامه بود کاشف به عمل اومده که پرسپولیسی هستش، همون آقا در جریان هستش که اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس که ایرانسل باشه، یک رقم نجومی به استقلال بدهکاره، همین آقا اینجا که جاش هست که از حق الناس بگه و حق استقلال و هوادارانش رو از ایرانسل بگیره سکوت کرده، زیبا نیست؟؟؟
- پژمان راهبر رو شاید خیلی ها نشناسن، ولی بدونین که سایت ورزش سه برای ایشون هستش، این آقا در طول فصل گ
یه گروه تلگرامی داشتیم با دوستامون که چند تاشون یجا با هم همکارن!!
امروز صبح پا شدم دیدم مدیر گروه همه رو ریمو کرده و گروه رو تعطیل کرده. 
کاشف به عمل اومد که بعله چند تا از بچه ها تو گروه پشت سر یکی از همکاران مشترکشون که آقا هست حرف زدند و پیامها به اون اقا رسیده و اون اقا هم رفته به همسر دو تا از خانوما گفته به زنتون بگین پشت سر من حرف نزنن!!!!! 
و کار به دعوا و جر و بحث خانوادگی کشیده و اینا هم پر پر میزدن بفهمن اون اقا از کجا فهمیده و جالب اینجا ب
بسم الله الرحمن الرحیم
به اسم » الله ای که رحمن است و رحیم.
با اسم»، الله » تجلی یافت.
با اسم »، الله » مظهریت یافت، تعین یافت. ظهور کرد.
و در ابتدا، با رحمانیت و رحیمیت.
بطور کل، و جامع، هم رحمت رحمانی، هم رحمت رحیمی.
رحمت رحمانی، وجه جمال است و رحمت رحیمی وجه جلال.
رحمت رحمانی، رحمت عام است و رحمت رحیمی، رحمت خاص.
رحمت عام، مشمول تمامی مخلوقات و موجودات عالم می شود و رحمت خاص، فقط مختص خواص است.
نکته اول:
در اکثر آیات کریمه ی قرآن، رحمن
                           یا دلیل یا حی یا قیوم یا جبار یا غفار یا حنان یا منان 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
1= سبحان الله کما ینبغی لله و الحمد الله کما ینبغی لله و لا اله الا الله کما ینبغی لله والله اکبر کما
ینبغی لله و لا حول و لا قوة  الا بالله و صلی الله علی محمد النبی و علی اهل بیته و جمیع المرسلین
و النبیین حتی یرضی الله
2= دفع دشمن: یا قاهر العدو یا والی الولی یا مظهر العجائب یا مرتضی علی
 
3= یا حی یا قیوم یا حی لا یموت یا حی لا اله الا انت ک
✍ پرویز بشرمل، هرات افغانستان
یهودیان سراسر جهان، 14 میلیون نفر هستند شامل: 7 میلیون نفر در آمریکا، 5 میلیون نفر در آسیا، 2 میلیون نفر در اروپا، یکصد هزار نفر در آفریقا
جمع کل مسلمانان در جهان: یک میلیارد و نیم نفر است شامل: یک میلیارد نفر در آسیا و خاور میانه، 400 میلیون نفر درآفریقا، 44 میلیون نفر در اروپا، 6 میلیون نفر در آمریکا. جمعیت مسلمانان بیش از 107 برابر یهودیان است.
برندگان جوایر نوبل:دریکصدو پنجاه سال گذشته، 14 میلیون یهودی، بیش از 180 جا
سناریو قتل همسر نجفی و اعترافاتش  :
 مردی با هوش و کاردان فریب زن جوانی که جای دخترش است را خورده و در کمال مظلومیت تن به ازدواج داده ، بعد مورد خیانت همسر ق آر گرفته که البته حتی نمی‌داند حدسش درست است یا نه  ، یک شبه کاشف به عمل می آید که زن پرستو بوده ، همسر دوم اجازه دیدار با فرزند و زن  اول  را به مرد نمی دهد ، مراحل طلاق توافقی با همسر اول (با وجود پردااخت مهریه )  یکسال است روند دادگاهی را طی میکند ، مرد مطلوم داستان کماکان  ملتمسانه  میخو
سناریو قتل همسر نجفی و اعترافاتش  :
 مردی با هوش و کاردان فریب زن جوانی که جای دخترش است را خورده و در کمال مظلومیت تن به ازدواج داده ، بعد مورد خیانت همسر ق آر گرفته که البته حتی نمی‌داند حدسش درست است یا نه  ، یک شبه کاشف به عمل می آید که زن پرستو بوده ، همسر دوم اجازه دیدار با فرزند و زن  اول  را به مرد نمی دهد ، مراحل طلاق توافقی با همسر اول (با وجود پردااخت مهریه )  یکسال است روند دادگاهی را طی میکند ، مرد مطلوم داستان کماکان  ملتمسانه  میخو
بسم الله الرحمن الرحیم
دستورات دینی بسیار ژرف و پیچیده هستند لذا افراد سطحی نگر وعقل های اندک و کوچک دستورات دین رانمیفهمند وممکن است آن را غیر عاقلانه تلقی کرده وحتی آن را مضر به حال بشریت تشخیص دهند!کما اینکه بعضی ها روزه رامضر میدانستند!
دین مقوله بسیار هوشمندانه ای است لذا آدم های باهوش دین داری میکنند.
یک روزی خواهد رسید که درجامعه بشری هرکسی دینداری کند میگوید عجب آدم باهوشی است و هرکسی بی دین باشد میگویند عجب آدم نادانی است 
این کلام
آیت‌الله گلپایگانی با آغاز جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل، ضمن صدور اعلامیه‌ای از مردم مسلمان فلسطین همایت نمود. او همچنین در جریان آتش سوزی مسجد الاقصی اعلامیه شدیداللحنی صادر و در اعتراض به این عمل در مسجد اعظم قم سخنرانی می‌کند. اما متاسفانه نیروهای ساواک محل چاپخانه اعلامیه‌ها را پیدا و از انتشار و همگیر شدن این جریان جلوگیری می‌کند.
ادامه مطلب
 ریاست محترم …
۱. با عرض سلام احتراماً اینجانب ………… به استحضار می رساند خوانده
دعوی در تاریخ ……… به موجب مبایعه نامه شماره ……… که پیوست تقدیم می گردد
، اقدام به فروش یک واحد آپارتمان/ یکباب منزل مسی/ یک قطعه زمین واقع
در ………… نموده است.
۲. در حالی که اکنون کاشف به عمل آمده که ملک مورد معامله در مالکیت
رسمی شخصی به نام ………. می باشد که این مهم با استعلام وضعیت ثبتی ملک معلوم
می گردد.
۳. با عنایت به این مراتب و چون طبق ماده ۳۶۵ قان
بازی Arise: A Simple Story برای PS4 معرفی شد
شرکت سونی در قسمت جدید برنامه State of Play خود از بازی Arise: A Simple Story برای کنسول PS4 رونمایی کرد. اثری که توسط تیم توسعه‌دهنده جدیدی به نام Piccolo Studios که اولین پروژه آن‌ها به شمار می‌رود ساخته شده و نشر آن نیز توسط شرکت Techland صورت خواهد گرفت.
 
اعلام محتویات انحصاری بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4
از جزئیات محتویات انحصاری بازی Call of Duty: Modern Warfare روی PS4 در انتهای نمایش جدید بخش داستانی این بازی در State of Play رونمایی شد. در انتهای
به گزارش دانش ویکی جوناس سالک در ۲۸ اکتبر ۱۹۱۴ در خانواده‌ای یهودی در شهر نیویورک به دنیا آمد. خانواده وی بسیار فقیر بودند و پدرش در زمینه تولید پوشاک کار می‌کرد. در ۱۲ آوریل ۱۹۵۵ اولین واکسن فلج اطفال توسط سالک تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت. از وی به دلیل اینکه امتیاز کشف فلج اطفال را ثبت نکرد و آن را به رایگان در اختیار جهانیان قرار داد تقدیر شده است.
وقتی از جوناس سالک درباره دلیل ثبت نکردن امتیاز کشف واکسن فلج اطفال سوال شد پاسخ داد: هی
فقاهت عقلانیت کافی در فهم دین است. چنانچه فقیه ترین شخص خود حضرت رسول اکرم است.
بنابراین فقیه کسی است که ابعاد مختلف دستورات دینی را بهتر از دیگران متوجه می شود. 
اجتهاد مصطلح امروزی در بین عموم حوزه چیزی جز دانش ادبیات و کلام و اصول فقه نیست. درحالیکه فهم عمیق دین عقلانیتی رشد یافته با علمی بیش از اینها می خواهد. عقل با دو چیز رشد می کند: علم و عمل. فقیه کسی است که علم و عملش بیش از دیگران است. هر کدام لنگ باشد عقل در فهم دین لنگ خواهد بود!
آنچه د
سلام علیکم⁦♥️
خوب جونم بگه واستون بگه که کارا داره بایه شب ملایمی پیش میرهومن راضیم بااینکه باهمکار جدید چالش دارم و کلا خیلی دنبال اینه کارو ازمن بگیره ولی سعی میکنم باسبک خودش و کلا زرنگی و شوخی قضایا رو حل کنممثلا کاشف به عمل اومد جلو خودم میره بیرون شرکت به تریون میزنگهبعد تریون پیش من بود دیدمبعد بزگشته میگه وای اشتباهی به شما زنگ زدم بعد تریون میگه اهان درباره اون قضیه میگی؟همینو نوستال گفته بود بهمیعنی بنده خدا رنگش پریدقضیه دیگر
❌ آیا زکریای رازی (کاشف الکل) کافر و ملحد بود؟ 
این روزها و به بهانه ضدعفونی کردن اماکن عمومی و حرم‌ها و مساجد با #الکل، شبهه‌ی قدیمی کفر و الحاد زکریای رازی مطرح شده است. 
اما حقیقت چیست؟
✅در قدیمی‌ترین منابع کتابشناسی مانند فهرست ابن ندیم که تنها یک سده بعد از زکریای رازی می‌زیسته کتاب‌هایی به رازی نسبت داده شده که اعتقاد او به وحدانیت خدا، نبوت پیامبران، معاد را تایید می کند وبلکه تشیع او را هم اثبات می‌کند:کتاب الحاصل فی العلم الإل
در خصوص برخی رخدادهای داخلی مانند سرنگونی هواپیمای مسافربری توسط سپاه ، برخی راه و روش مشابه ای دارند!
ترامپ
نتانیاهو
سفیر انگلیس
تعداد اندکی از دانشجویان
تعداد انگشت شماری ازنماینده گان مجلس 
تعداد کمی مشاغل ازاد که حتی سواد هم ندارند!
و
جالب اینجاست که علیرغم داشتن سطح تحصیلات و درک متفاوت ،خواسته ی آنها و حتی جملاتی که بر زبان می آورند دقیقا مشابه است!
کاشف بعمل آمد که اینها در یک کار مشترکند! 
همه ی آنها بیننده ی برنامه های ماهوا
می‌خواهم شروع کنم به نوشتنِ داستانی درباره تو. تو، اولین انحرافِ دلنشینِ من از شق‌ورقی اتوکشیدگی. اولین هم‌نشین شیطنت‌آمیز من در فرار از مهملاتِ مدرسه‌هایی که سکوت و نگاه به‌نفعِ بلندگوهای وحشیِ ناانسانی از آن‌ها رفته بود، اولین پذیرا، اولین تماشاگر، اولین کاشف لحظاتِ ملتهبِ من وقتی جنونی، شوری آنی سرتاسر تنم را به حرکت وامی‌داشت.
تو حتما آمده بودی برای رفتن. همه ما می‌آییم برای رفتن. ماندنی درکار نیست و هیچ‌گاه نبوده. این‌بار کسی
آیت‌الله محمد محمدی قائینی در سال 1340 در تهران متولد شد. وی در خانواده‌ای
مذهبی، علمی و دارای سابقه مرجعیت و فقاهت رشد کرد. جد أعلای وی مرحوم آیت‌الله
حاج شیخ محمد علی قائینی ره» است که از مرحوم شیخ جعفر کاشف الغطاء ره» اجازه مشهور
اجتهاد گرفته بود. آن اجازه در میان علما معروف به اجازه کبیرِ کاشف الغطا شد. پدر بزرگ ایشان نیز دارای اجازه اجتهاد از
مرحوم آیت‌الله سید کاظم اصطهباناتی ره»، آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حائری ره»
و آیت‌الله
                                  لا اله الا الله سبحان  العزیز الوهاب
بسم الله الرحمن الرحیم
1=یا الله یا الله وحدک لا شریک لک انت المنان بدیع السموات و الارض ذوالجلال و الاکرام و ذو الاسماء
العظام و ذو العز الذی لا یرام و الهکم اله واحد لا اله الا هو الرحمن الرحیم و صلی الله علی محمد و آله
الطاهرین
 
2= اللهم انی اسئلک یا الله الله الله الله الله لا اله الا هو رب العرش العظیم بسم الله الااکبر یا حی یا قیوم
الله لا اله هو الحی القیوم . عنت ال
‍ فلمینگ ،یک کشاورز فقیراسکاتلندی بود.یک روز در حالی که به دنبال امرار معاش خانواده اش بود، از باتلاقی در آن نزدیکی صدای درخواست کمک را شنید، وسایلش را بر روی زمین انداخت و به سمت باتلاق دوید. پسری وحشت زده که تا کمر در باتلاق فرو رفته بود، فریاد می زد و تلاش می کرد تا خودش را آزاد کند.فلمینگ او را از مرگی تدریجی و وحشتناک نجات می دهد.
روز بعد، کالسکه ای مجلل به منزل محقر فارمر فلمینگ رسید. مرد اشراف زاده خود را به عنوان پدر پسری معرفی کرد که فا
یکبار اینجا نوشته بودم که مدت ها طول کشید تا من معنی یک مصرع را بفهمم. هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برسد آرزو کنم که شنیدن این آهنگ برایم بی معنی باشد :
"کاش ای تنها امید زندگی میتوانستم فراموشت کنم ."
ولی نتوانستم و نمی توانم .
 
"کاشکی هرگز نمیدیدم تورا ."
 
گفتم قبل رفتن کاری کن که از دستت ناراحت شوم تا شاید جایِ خالیت حس نشود لبخند زد - از همان لبخندهایی که دیدن چالِ لپش قبلم را از جا می کند و نفسم را به شماره می انداخت . روی چالِ لپش تعصب داشتم
جون آلمیدا ویروس‌شناس اسکاتلندی بود که روش پیشرفته‌ای برای آزمایش و کشف ساختار ویروس‌‌ها ابداع کرد؛ روشی که به کشف اولین ویروس کرونا انجامید.
 
جون آلمیدا (June Almeida) با نام کامل جون دایل هارت، ویروس‌شناس اسکاتلندی بود که یکی از پیش‌گامان تصویربرداری از ویروس‌ها در جهان شناخته می‌شود. او در تصویربرداری میکروسکوپی الکترونی بسیار ماهر بود و با همین مهارت‌ها، به شهرتی بین‌المللی دست یافت. او تحصیلات آکادمیک رسمی نداشت؛ اما پس از سال‌
چند روز پیش آقایی که فامیلش با من یکی بود، در اینستاگرام دنبالم کرد. صفحه‌ی اینستاگرام من عمومی‌است و هر کسی می‌تواند دنبالم کند، اما تا کسی را نشناسم دنبالش نمی‌کنم.
چند دقیقه بعد، تقریبا نصف پست‌هایم را لایک کرد. یکی دو روزی خبری ازش نبود، اما بعد از یکی دو روز برگشت و باقی پست‌هایم را هم لایک کرد.( چقدر پیگیرند مردم!)
باز هم چند روزی گذشت و این بار به یکی از استوری‌هایم جواب داد و من را "دخترعمو" خطاب کرد و برایم آرزوی موفقیت کرد.
از طرفی
                      رفع تب:وان یمسسک الله بضر فلا کاشف له الا هو وان یمسسک بخیر فهو علی کل شی قدیر((68 ))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند ملائک با صدای بلند ی که همه اهل عرصات بشنوند بگوید این بنده من از جمله خاصان من است پس وی را به به بندگان صالح ملحق کنید ودر بهشت نعیمش ساکن کنید واورا شراب دحیق که بکافور  مختوم باشد بچشانید . هرکه بخواند مثل این است که با پیامبر در فتح مکه شهید شده ودر قیامت در زمره کسانی باشد که پیامبر با وی
گریه و مرثیه سرایی برای حضرت حمزه سید الشهدا(ع)
در جنگ احد، آنگاه که حمزه شهید شد، صفیه دختر عبد المطّلب در دامنۀ احد به دنبال پیامبر می گشت. وقتی حضرت او را دید، میان انصار و او فاصله انداخت و فرمود: او را به حال خود واگذارید. صفیه کنار جنازۀ حمزه نشست و گریست. هرگاه صدایش به گریه بلند می شد، صدای گریۀ پیامبر صلی الله علیه و آله نیز بلند می شد و اگر او آهسته می گریست پیامبر هم آهسته گریه می کرد. فاطمه، دختر رسول اللّٰه صلی الله علیه و آله نیز می گ
کباب مرغ و قارچ کبابی خوشمزه است که به آسانی تهیه می‌شود. این خوراک یک غذای بسیار مقوی و خوشمزه است که سرشار از پروتئین می باشد. در این مقاله با هم تجربه ی یک آشپزی ایرانی و خوشمزه را خواهیم داشت.
کباب مرغ و قارچ غذایی لذیذ و سالم به ویژه برای کسانی است که منع مصرف گوشت قرمز دارند. برای پخت این کباب به منقل نیازی نیست و می‌توان آن را در فر یا روی گاز هم درست کرد. برای آشنایی باطرز تهیه کباب مرغ و قارچ با مجله دلتا همرا شوید.
مواد لازم :
سینه مرغ:
سلام
موقع رفتن سمت سامرا، یه زن و شوهر با دختر کوچیکشون  تو ون،کنار ما نشستن. مرد اصفهانی بود و تو حرفاش معلوم شد از خادمین یک موکب تو عمود ۹۹۰ هستش. یادمون افتاد که ما تو اون عمود ایستادیم و استراحت کردیم، البته تو یه موکب عراقی. همینطور که نشسته بودیم همسرم دو تا چلوخورشت قرمه سبزی آورد که یکیش رو دادیم خانمای عرب، یکیشم بچه ها خوردن. انقدر هوا گرم بود من نتونستم بخورم! اما بچه ها خیلی دوست داشتن، خصوصا که تو  ظرف یکبار مصرف نبود و کنارشم تر
سلام
موقع رفتن سمت سامرا، یه زن و شوهر با دختر کوچیکشون  تو ون،کنار ما نشستن. مرد اصفهانی بود و تو حرفاش معلوم شد از خادمین یک موکب تو عمود ۹۹۰ هستش. یادمون افتاد که ما تو اون عمود ایستادیم و استراحت کردیم، البته تو یه موکب عراقی. همینطور که نشسته بودیم همسرم دو تا چلوخورشت قرمه سبزی آورد که یکیش رو دادیم خانمای عرب، یکیشم بچه ها خوردن. انقدر هوا گرم بود من نتونستم بخورم! اما بچه ها خیلی دوست داشتن، خصوصا که تو  ظرف یکبار مصرف نبود و کنارشم تر
بسمک یا کاشف الغمّ
****************
پس از چند سال 
سرانجام امروز پزشکان جوابم کردند.
طوبی؟
بیماری تو صعب العلاج در حد لاعلاج است. 
خوشم با درد محبوبم.
می نگرد چه سان درد می کشم و می سوزم و آب می شوم.
می نگرد چه سان ب خود می پیچم از درد و نفس نفس می زنم.
می نگرد نفسهای بریده ام را.
خس خس سینه ام را.
و سوزش قلب سوخته ام را.
طوبی؟
محبوب غمی در دلت بنهاده تا هر آن و هر لحظه ب یادش آری و آه از نهادت سر کشی. صدایش زنی و نامهای مبارکش را بر زبان جاری کنی و نرد عشق بازی
خواب دیدم تو راهبه یه صومعه کوچیک تو یکی از شهرهای لهستانی و من یه نوازنده ساکسیفون که روحش تو زندگی قبلیش یه کولی دوره‌گرد بوده و شهر به شهر با ساز زهوار دررفته‌اش میگرده و هیچ‌وقت این دو نفر تو مسیر زندگیشون به هم برخورد نمی‌کنند. وسط خواب خیلی تلاش کردم که برای پاپ نامه بنویسم که اجازه بده خواهرهای صومعه به دیدن اجرای ما بیان و حتی با بچه‌های گروه حرف زدم که یه کم سبک اجراشون رو عوض کنند و حداقل برای یه شب مشروب رو از برنامه کنار بذارن ت
پاورپوینت تحلیل و بررسی نسبت های مثلثاتی
 
پاورپوینت تحلیل و بررسی نسبت های مثلثاتی دارای 17 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
17

حجم
478 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
پاورپوینت ریاضی

توضیحات کامل
 
 
فهرست مطالب :
مقدمهابوالوفا دانشمند ایرانی، کاشف سینوس و کسینوسمثالرابطه تانژانت و شیب خطروابط بین نسبت های مثلثاتی 
 
بخشی از متن پاورپوینت :
ابوالوفا دانشمند ایرانی، کاشف س
توی یکی از گلدونام خود به خود گوجه دراومده بود. همونجوری نگه داشتم بزرگ شه و کاری به کارش نداشتم. تازگی ها دیدم بله گل داده :) اگه اینا بهم گوجه بدن یکی از آرزوهام برآورده میشه :)
+ شما هم از پنجم فروردین دارین میرین سرکار یا فقط منم که دارم میرم؟! احساس میکنم داره بهم ظلم میشه! 
+ یه جمله ی خفن خوندم تو تلگرام (لعنت ا.) که اگه ماشین داشتم حتما پشتش می نوشتم. اونم این بود که: "نامه ای به فرزندم: تا وقتی ایرانم دنیا نمیای"
+ دیروز رفته بودیم عروسی دو
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز شنبه، اول ماه ذی الحجة سال 1398 ه.ش و اولین یوم از ایام الله و لیال عشر لیالی پایانی اربعین کلیمی، حسب الامر والیان امر و هادیان طریق هدایت، ازین پس کلا مطالب وبلاگ حول و حوش تجلی جدیدی مرقوم خواهند شد.
بنا دارم إن شاء الله ب مدد حق سبحانه و تعالی، تفسیری ب شیوه و سبک جدید از آیات کریمه ی قرآن ارائه دهم ک حس می کنم نتیجه ی یکسری القائات سبوحی است ک در طریق عشق موهبت فرموده اند.
حقیر این تفسیر را ( ک کاشف النور نام نهاده
یکبار اینجا نوشته بودم که مدت ها طول کشید تا من معنی یک مصرع را بفهمم. هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برسد آرزو کنم که شنیدن این آهنگ برایم بی معنی باشد :
"کاش ای تنها امید زندگی میتوانستم فراموشت کنم ."
ولی نتوانستم و نمی توانم . فکر کنم عاقبت آمد به سرم از آن چه می ترسیدم. پسرکِ مغرور و آهنیِ درونم بر حال نزارش زار می زند که نه جرات پیش رفتن دارد و نه توان پا پس کشیدن .
 
"کاشکی هرگز نمیدیدم تورا ."
 
گفتم قبل رفتن کاری کن که از دستت ناراحت شوم تا ش
لطفا درباره پیدایش فرقه بهاییت و عقاید آنها توضیح دهید.پاسخ:بهائیت انشعابی از بابیگری است و بابیت انشعابی از شیخیگری است. در اوائل قرن نوزدهم شیخ احمد احسائی و سید کاظم رشتی، مدعی رابطه مستقیم با امام زمان (عج ) شدند و خود را واسطه میان مردم مسلمان و آن حضرت معرفی کردند از همین جا راه و رسم شیخی پدید آمد و جمعی از افراد ساده لوح و گروهی از فرصت طلب ها به آن گرایش پیدا کردند. شیخ ملاحسین بشرویه , پس از سید کاظم رشتی، رهبری فرقه را به عهده می گیرد
فرض کنید دو نفر در حال غرق شدنن. یکیشون بچه تونه. یکیشونم کاشف درمان سرطان که کلی خدمت کرده و الآن هم داره کلی تحقیقات انجام میده تا بیماران بیشتری را نجات بده.
شما هم یک نفر را بیشتر نمی توانید نجات دهید.
کدام را نجات می دهید؟
صدا کن مرا
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.
در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم.
بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است.
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش‌بینی نمی‌کرد.
و خاصیت عشق این است.
 
کسی نیست،
بیا زندگی را بیم، آن وقت
میان دو دیدار قسمت کنیم.
بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم.
بیا زودتر چیزها را ببینیم.
ببین، عقربک‌های فواره در صفحه ساعت حوض
زما
مفاخر ایران

یکی دیگر از فضایل حضرت علی علیه السلام این است که مفاخر ایران همه خود را خاک پای حضرت می دانند.
مثلا :

مولانا می فرماید:
هم آدم و هم شیث و هم ایوب و هم ادریس.                                 هم یوسف و هم یونس و هم هود علی بود
هم موسی و هم عیسی و خضر و هم الیاس.                                  هم صالح پیغمبر و وداوود علی بود .
آن کاشف قران که خدا در همه قرآن.                                         کردش صفت عصمت و بستود علی بود
این کفر نباش
با شنیدن نام الکل همه ی ما به یاد کاشف آن زکریای رازی می افتیم. از آن موقع تا کنون انواع مختلفی از این ماده کشف شده است که همه ی آن ها به دلیل داشتن گروه های هیدروکسیلی جز خانواده ی الکل ها طبقه بندی گردیده اند. نوع اول، نوع دوم و سوم دسته بندی کلی این خانواده است که می تواند انواع مختلفی از الکل ها را در خود جای دهند. 
دسته ی اول از این خانواده که با نام الکل های نوع اول نیز شناخته می شوند الکل های ساده ای می باشند که گروه هیدروکسیلی موجود در ساخت
یا کاشف الکروب

سلااام :))
بچه ها. من این کتاب و که میدیدم یهو مشهور شد و اینها، همش فکر میکردم ازون کتاب های کلیشه ای روانشناسی و انگیزشیه
از اون ها که دائم میگه رمز موفقیت شما چیست!؟ بلهههه. همین که فکر کنید به هدفتان موفقید
ولییی، اینطور نبود
اولین کتابی که از کتابخونه همگانی طاقچه دانلود کردم و خوندم، همین کتاب بود.
اول تصمیم داشتم فقط شروع کنم و اگه خوشم نیومد ادامه ندم.
اما واقعا عالی بود.
یه نکته ای که وجود داره اینه که نویسنده توی مقدمه 
پادشاهان سلسله‌‌ی اول آموری [قومی از نژاد سامی] ، ۱۵ تن بودند که ششمین آنها حمورابی بود که از ۲۱۲۳ تا ۲۰۸۰ قبل از میلاد به اصلاح امور کشوری پرداخت و وضع قوانین کرد . وی فرمان‌هایی روی لوحه‌های گِلی به فرمانداران خود صادر کرد . برای اینکه الواح به هم نچسبد شن‌ریزه بر آن می‌پاشید و روی آن را با یک پوشه از گِل ، مانند پاکت ، می‌پوشانید و سپس روی آن نام و نشان مخاطب را می‌نوشت . غیر از نامه‌های مزبور ، استوانه‌ای از حمورابی بر روی سنگدرِ شهر شو
زیر یه ویدیویِ یوتیوب، یکی کامنت گذاشته‌بود شیعه‌ها اصلا محمد رو بعنوانِ پیامبر قبول ندارن. فکر می‌کنن علی باید پیامبر می‌شد. من که جواب دادم، چندنفر دیگه ریپلایم کردن که بله. مشخصه که شیعه‌ها این‌طوریَن. ما خودمون دیدیم. کاشف به عمل اومد که به گوش/ چشمشون خورده که ما توی اقامه می‌گیم اشهد ان علی ولی الله. و نه تنها این‌قدر براشون مهم نبوده که برن جلو و بپرسن، بلکه سرچم نکردن یا احتمالی هم قائل نشدن که این‌ور، اون‌ورش ممکنه محمد رسول ال
     ابن اعثم که مولف کتاب الفتوح است و محدث و مورخ دوره غیبت صغری بوده است؛ ابن اعسم شاگرد مرحوم بحرالعلوم بوده و از شعرای قرن دوازدهم و سیزدهم می باشد که سفرنامه مرحوم کاشف الغطاء به حج را به قصیده درآورده است.
   
زمان: یک دقیقه و 59ثانیه | حجم : 1.6 مگابایت
 
سایر پادکست های این مجموعه را در  اینجا  تماشا نمایید.
     پادکست های رجالی» مجموعه ای صوتی است که پیرامون دانشهای گوناگون حوزوی در قطعه های کوتاه چند دقیقه ای ارائه می گردد و می خواهد
وجود تروریسیم در سراسر جهان و حتی میهن اسلامی ما امری غیر قابل انکار بوده و نمی توان از وجود تروریسم جلوگیری به عمل آورد اما با راهکارهای پیشگیرانه می توان از ایجاد آسیب های جانی و مالی جلوگیری به عمل آورد.
یکی از سیستم های بسیار مفید برای این کار که برای اولین بار در سطح جهان طراحی و تولید گردیده است، سیستم تشخیص مواد منفجره بوده که می‌تواند انواع مواد منفجره در هر مقداری را تشخیص داده و آلارم دهد.
این سیستم تشخیص مواد منفجره می تواند مواد
اگه می‌شد تو روی طرف فحش بدیم خوب بود، نه؟ :)
حالا هر فحشی نه، همینایی که تو ذهنم میدم فقط؛ احمقِ بیشعورِ آشغالِ عوضی!
خلاصه الان می‌خوام به یه نفر که هیچ کار بدی نکرده بگم احمق بیشعور آشغال عوضی!
تا دلم خنک شه!
ولی خب می‌نشود!

حالا که پست به این مبتذلی نوشتم، اینم بگم.
من کتابای قدیم القدما رو که می‌خونم، معماری‌شونو تو ذهنم مجسم می‌کنم. بعد یه جاییش برام گنگ می‌مونه، توالت، دستشویی، سرویس بهداشتی، مستراح! آخه چرا هیچ کتابی به این قسمت خو
اینجانب دوباره تو تایم استراحت در جهت اینکه استراحتی به مغزم بدم، اومدم پنل رو باز کردم و قصد کردم که وبلاگ بخونم. معمولا چهارتا وبلاگی که میدونم تقریبا کوتاهن پستاشون رو باز میکنم و میخونمشون سرسری و میرم. امروز، یه چند تا پست از یه وبلاگی خوندم. میدونی چیه؟ از بس وبلاگ درست حسابی نخوندم اینطوری شدم. فلج شدم! واقعا متاسف شدم واسه خودم. من این نبودم لعنتی :/ 
حالا چرا آهنگ نه؟ چون مثلا یه چیزیو پلی میکنم، بعد حواسم پرت میشه و شروع میکنم کد زدن،
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Marauders 2016
امتیاز : 5.5 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, جنایی, هیجان انگیز
کارگردان : Steven C. Miller
ستارگان : Adrian Grenier, Bruce Willis, Christopher Meloni, Dave Bautista
سال : 2016
کشور : آمریکا
سازندگان : Michael Cody,Chris Sivertson
مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
زمانی که چند سارق مسلح و بی رحم به یک بانک دستبرد می زنند، تمام شواهد و مدارک به صاحب بانک و مشتریان رده بالایش ختم میشود. اما وقتی گروهی از ماموران FBI پرونده را با جِدیت بیشتری دنبال میکن
اگه به ژانر عاشقانه- کمدی و فانتزی علاقه دارید که برید لذتشو ببرید و کیف کنید و در کنارش یک داستان جنایی رو هم دنبال کنید :)
و اما داستانش: بونگ سون دختریه با یک قدرت ماورایی! مثلا یکی رو می زنه طرف پنجاه متر اون طرف تر میفته :دی  از این ور مین یانگ که رئیس یک شرکت بزرگ تولید بازیه با دیدنش اونو به عنوان بادیگاردش استخدام می کنه! از طرف دیگه تازگی ها تو محله بونگ سون چند تا دختر ربوده شدن و پلیس با مجرمی باهوش طرفه.
خیلی دوستش داشتم و از دیدنش بسی
میگویند وقتی رضا شاه تصمیم گرفت بانک ملّی را تأسیس کند برای بازاری های تهران و اطراف پیغام فرستاد که از بانک ملّی اوراق قرضه بخرند. هیچکدام از تجّار بازار حاضر به این کار نشد. وقتی خبر به خانم فخرالدّوله، مالک بسیار ثروتمند، خواهر مظفّر الدین شاه و مادرمرحوم دکتر امینی رسید به رضاشاه پیغام فرستاد که مگر من مرده ام که می خواهی از بازاریان پول قرض کنی ؟ من حاضرم در بانک ملّی سرمایه گذاری کنم. و به این ترتیب بانک ملّی با پول خانم فخرالدّوله تأس
چند وقت نبوده‌م؟ ده؟ بیست؟ سی؟ از کی میخوام پست بذارم نشده؟ شنبه؟ دوشنبه؟ جمعه؟ نمیدونم. فقط میدونم به قاعده‌ی همین مقداری که نبودم و ننوشتم، اتفاق بوده که توی زندگیم افتاده. دست بالاهاش؛ تجربه‌های دوران نمکی عقد، همراهِ همسری نمکین. و اولین تجربه حضور توی تولید برنامه تلویزیونی که مثل یه کوه بزرگ و سنگین بود با ساعت کاری 7 صبح تا 12 شب. از کوچیکی این دنیا اینکه روز اولی که رفتم سر پروژه، یه چهره‌ی خیلی آشنا توی اتاق تدوین دیدم که اتفاقا من
درماده 19قانون کارشناسان رسمی دادگستری چنین می خوانیم
اظهار نظر کارشناسی باید مستدل و صریح باشد وکارشناسان رسمی مکلفند نکات و توضیحاتی که برای تبیین نظریه ضروری است و یا توسط شورای عالی کارشناسان مشخص می‌گردد به طور کامل در آن منعکس نمایند. کارشناس رسمی موظف است در حدود صلاحیت خود نظر کارشناسی را به طور کتبی و در مهلت مقرر به مراجع ذیربط تسلیم و نسخه‌ای از آن راتا مدت حداقل پنج سال بعد از تاریخ تسلیم نگهداری نماید.»
هماگونه که ملاحظه می
  

کشاورز فقیر اسکاتلندی بود و فلمینگ نام داشت. یک روز، درحالی که به دنبال امرار معاش خانواده اش بود، از باتلاقی در آن نزدیکی صدای درخواست کمک را شنید، وسایلش را بر روی زمین انداخت و به سمت باتلاق دوید. پسری وحشت زدهکه تا کمر در باتلاق فرو رفته بود، فریاد می زد و تلاش می کرد تا خودش را آزاد کند. فارمر فلمینگ او را از مرگی تدریجی و وحشتناک نجات می دهد.
  روز بعد، کالسکه ای مجلل به منزل محقر فارمر فلمینگ رسید. مرد اشراف زاده خود را به عنوان پدر پس
یهو ریاض پرسید: پس گفتید که چیزی دربارۀ حکومت عدل عمر ابن خطاب نشنیده ید؛ نه؟»
گفتم: نه، یعنی حکومت عادلانۀ معروفی که من شنیده م منسوب به عمر ابن خطاب نیست.»
رشید: پس منسوب به کیه؟»
گفتم: حضرت علی علیه السلام.»
پرسیدم: عمر ابن خطاب چطور از دنیا رفت؟»
ریاض جواب داد: موقع نماز صبح با شمشیر به سرش ضربه زده ان و فرقش رو شکافته ان. این رو که حتماً خبر داشتید؛ نه؟»
واویلا . عجب اوضاعی! غیر از این مورد، دربارۀ چند تا داستان معروف تاریخی دیگه ه
یهو ریاض پرسید: پس گفتید که چیزی دربارۀ حکومت عدل عمر بن خطاب نشنیده ید؛ نه؟»
گفتم: نه، یعنی حکومت عادلانۀ معروفی که من شنیده م منسوب به عمر بن خطاب نیست.»
رشید: پس منسوب به کیه؟»
گفتم: حضرت علی علیه السلام.»
پرسیدم: عمر بن خطاب چطور از دنیا رفت؟»
ریاض جواب داد: موقع نماز صبح با شمشیر به سرش ضربه زده ان و فرقش رو شکافته ان. این رو که حتماً خبر داشتید؛ نه؟»
واویلا . عجب اوضاعی! غیر از این مورد، دربارۀ چند تا داستان معروف تاریخی دیگه هم از
جلسه سی و هفتم (شنبه، 98.09.09)                                    بسمه تعالی
مسألة: ظهور الغبن شرط. ص177
گفته شد در خیار غبن دو مطلب کلی بیان می‌کنند، مطلب اول طرح بحث ضمن چهار نکته بود. مطلب دوم بیان پنج مسأله است. مسأله اول تمام شد و مرحوم شیخ انصاری نتیجه گرفتند در صورتی غبن و به تبع آن خیار غبن مطرح خواهد شد که دو شرط محقق باشد، یکی جهل مغبون به قیمت منصفانه بازار و دیگری فاحش بودن تفاوت بین قیمت معامله و قیمت منصفانه بازار.
مسأله دوم: ظهور غ
ژانر : ماجرایی , علمی تخیلی
مدت زمان : ۱۶۹ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : BluRay 1080p فرمت : Mkv انکودر : Ganool حجم : ۲٫۳گیگابایت محصول : آمریکا , انگلیس , کانادا ستارگان : Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Michael Caine کارگردان : Christopher Nolan لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت های دیگر
خلاصه داستان :
گروهی دانشمند و کاشف ، عازم سفری به فضا می شوند ، که در آن می بایست از طریق ورود به گودالی فضایی ، راهی برای نجات زمین که وضعیت خوبی ندارد بیابند. اما…
ادامه مطلب
تهران- ایرنا- ستاره شناسان چینی
سیاه چاله هیولا و غول پیکری را در کهکشان راه شیری کشف کرده اند که آنقدر
بزرگ است که از نظر تئوری امکان وجود چنین سیاه چاله های بزرگی در این
کهکشان نیست.




به گزارش
پایگاه اینترنتی سی.ان.ان، این سیاه چاله هیولا در واقع یک سیاه چاله ستاره
ای است؛ سیاه چاله های ستاره ای پس از مرگ، فروپاشی و انفجار ستاره ها
تشکیل می شوند. محققان پیش از این بر این باور بودند که حد مجاز جرم سیاه
چاله های ستاره ای
هرچند در مورد چای ایرانی مطالب زیادی نوشته شده ولی در مورد پیدایش و پیشینه‌ی چای ایرانی تعداد منابع مستند و موثق، چندان زیاد نیست. در این مقاله به بررسی پیدایش و گسترش کشت چای ایرانی می‌پردازیم و در مورد انواع چای ایرانی نیز نکته‌هایی را ذکر می کنیم.
ویژگی‌های چای ایرانی (چای سیاه ایرانی)
در شمال ایران به‌طورمعمول چای ایرانی در سه فصل بهار، تابستان و پاییز کشت می‌شود. با ادغام اصلی‌ترین تقسیم‌بندی‌های چای ایرانی (چای شمال)، می‌توان چ
هر سال شب قبل تولدم حس می کنم حتمن فردا یه اتفاق خاصی میفته یا قراره یه روز خیلی متفاوت و خاص باشه ولی فرداش می فهمم که اصلن اونطور نیست، یه روز مزخرف مثل روزای دیگه ست. صبح خواهری تلفن زد و دعوتم کرد به صرف ناهار، چند روز پیش بهش گفته بودم به شدت دلم هوس آبگوشت کرده و حالا برام پخته بود. چقدر خوبه که یه نفر حواسش باشه تو قبلن دلت چی می خواست :) بعد از ناهار با هر چی توی خونه پیدا می شد اتاق رو تزیین کردیم و با هم کیک پختیم. بعد از کلی کثیف کاری ک
پارچه و نوار نسوز  تفلونی :
پارچه تفلونی و نوار تفلونی از پارچه فایبر گلاس که یک طرف آن با مواد پلیمری PTFE پوشیده شده است ساخته می شود ، این پارچه نچسب تفلونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و ضد خوردگی است ، همچنین دارای مقاومت حرارتی از -۷۰ درجه سانتی گراد تا +۳۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . پارچه پشت چسبدار تفلونی نسبت به مواد شیمیایی ، اسید ها ، قلیایی ها و حلال ها مقاوم است ، همچنین این پارچه نسوز و نوار نسوز غیر سمی است و می توان از آ
۱.عنتخاب واحد،خیلی مزخرف،چررررت،و خسته کننده بود،سایت پدرمونو دراورد،تو صف طویل شهریه کمرم خورد شد و درنهایت اونی نشد که میخواستم،امیدم فقط به حذف و اضافه و برداشتن یه سه واحدی و یک واحدی و یا دوتا دو واحدیه،اگه بشه.
 
۲.در جهانی زندگی میکنیم که کلمات بیشتر از گلوله ها آدم کشتن و من برای بار هزار و نهصدم با کلمه ها*ش* نه رنجیدم نه افسوس خوردم نه نالیدم و نه گریه کردم و نه زجر کشیدم،من مُردم.
 
 
۳.چند دقیقه بود از حموم اومدم اینور و سه تایی
از بالا که نگاه می کنم می بینم همیشه زندگی مرا به سمت تفکر هل داده است. حال یک روز بیشتر ، یک روز کمتر.
کل نگری ذاتی ام همراه دقیق بودن ، دید وسیع و فرامکتبی ام ، احتمال خطا دادن در هر مرحله ای که هستم و برایش برهان ندارم ، دائم التفکر بودنم ، دید منظومه ای که به قضایا دارم ، دور نگه داشتن مسائل شخصی از ذهنیاتم و قس الی هذا. صفاتی که هر روز به پرورششان پرداخته ام و امروز به مرحله ای رسیده اند که بتوانم سفرم را آغاز کنم.
سفری با هدف حل معمای زندگی و ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها