نتایج جستجو برای عبارت :

پیززن رفت به گردش

طرز کار پمپ های وکیوم آبی
طرز کار پمپ خلا آب در گردش :
 
طرز کار پمپ خلا آب در گردش  بدین صورت است که پمپ خلا رینگ آبی دارای پروانه ای با جنس های مختلف استیل، برنج و چدن توسط الکترو موتور به گردش در می آید و تیغه های پمپ وکیوم آب در گردش با به دام انداختن هوا از ورودی هوا را دریافت و از خروجی که در اکثر مواقع دارای سوپاپ می باشد خارج می کند. سوپاپ ها بر روی صفحه دو شیار نصب می باشند
طرز کار پمپ وکیوم آبی
عوامل زیادی در نحوه گردش خون در بدن تأثیر می گذارد.
بیماری شریان محیطی (PAD) یک وضعیت گردش خون است که می تواند رگ های خونی را باریک کند، گردش خون را دشوارتر کرده و جریان کلی خون را در بدن کاهش می دهد.
در نتیجه ممکن است با گذشت زمان دچار سوزن سوزن شدن، بی حسی و حتی آسیب به عصب و بافت شوید.
شرایط شایع مانند اختلالات عصبی، بیماری تیروئید، دیابت و کم خونی همگی تأثیر قابل توجهی در گردش خون دارند.
حاملگی نیز در گردش خون تأثیر دارد.
برخی از ن باردار به
           
ماساژ و گردش خون
      ماساژ به دلیل تحریک، گردش خون را فعال می کند. ضایعات درون ماهیچه ها از طریق مویرگ ها سیاهرگ ها فرستاده می شوند. حمل مواد مغذی توسط سرخرگ ها و مویرگ ها انجام می شود. لمس های تسکین دهنده ماساژ، اثری مفید بر روی سیستم قلبی دارد.  
 
 
تحلیل رفتن عضلات و گردش خون ضعیف سگ 
سگهایی که دچار اختلال عدم تحرک در سگ ها هستند و قادر به انجام ورزش به تنهایی نمی‌باشند، می‌بایست برایشان از طیف وسیعی از تمرینات حرکتی، هیدروتراپی و ماساژ درمانی استفاده نمود.
در بسیاری موارد گردش خون ضعیف علت بی حالی سگ و خواب آلودگی سگ می‌باشد.
بازی گردش مالی رابرت کیوساکی 101-202 برای کامپیوتر
            بازی گردش مالی 101 + بازی گردش مالی 202  طراحی شده توسط رابرت کیوساکی نویسنده ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول عرضه شده به زبان انگلیسی این مجموعه شامل بازی های گردش مالی رابرت کیوساکی نویسنده ی کتاب معروف پدر پولدار، پدر بی پول است که دارای فایل نصبی دو بازی گردش مالی 101 و 202 است. چگونه پول برای شما کار می کند؟ چگونه نبوغ مالی خود را سریعا پرورش ده .
دریافت فایل
نفسم پس میرود. دلم میگیرد. به عکست که نگاه میکنم قلبم از جا کنده
میشود. این حالات برای آدم سی و یک ساله سخت و دردناک است. دیروز گردش کوتاهی با
تو داشتم، در جاییکه سال پیش در بندش بودم.
دیروز روز خیلی خیلی خوبی بود. ممنون که همراهی کردی و قلبم را به وجد
اوردی.
دستگاه هایی نظیر ماکرویو و ماکروفر و سولاردم یک موتور کوچک در مرکز اجاق دارند که هنگام کارکردن دستگاه این موتور شروع به گردش می کند اگر این موتور کار نکند :
 
- ممکن است شی خارجی جلوی گردش را گرفته باشد
 
- موتور سوخته باشد ( در 99 درصد مواقع )
 
 
 
 
چه رابطه ای بین مخارج شرکت و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
 
 
 
سوالات فرعی:
 
 
۱- چه رابطه ای بین مخارج سرمایه ای و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
۲- چه رابطه ای بین مخارج عملیاتی و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
۳- چه رابطه ای بین مخارج مالی و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۲۳
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
 
سا
 دانلود پاورپوینت دستگاه گردش خون
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فیزیولوژی قلب و دستگاه گردش خون، انواع بیماری های .http://ec-web-54.sbalfile.ir/ec-web-54.sbalfile.ir › دریافت:-پاورپوینت-دستگاه-گردش-خوندریافت: پاورپوینت دستگاه گردش خوناین فایل درباره ی پاورپوینت دستگاه گردش خون می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به . چرخه ششی چرخه سیستمیک دستگاه گردش خون شامل تمام رگهای بدن به استثنا رگهای . متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید
فایل واژه به واژه گردش مواد در انسان
این جزوه مخصوص حفظ متن کتاب در فصل گردش مواد به روش نوین می باشد. جزوات واژه به واژه را برای هر فصل حداقل دو بار با فاصله ی یک روز از هم مطالعه کنید. بار اول با نگاه کردن به پاسخ و بار دوم بدون نگاه کردن به پاسخ ها.

برای دانلود کلیک کنید
فایل واژه به واژه گردش مواد در انسان
این جزوه مخصوص حفظ متن کتاب در فصل گردش مواد به روش نوین می باشد. جزوات واژه به واژه را برای هر فصل حداقل دو بار با فاصله ی یک روز از هم مطالعه کنید. بار اول با نگاه کردن به پاسخ و بار دوم بدون نگاه کردن به پاسخ ها.

برای دانلود کلیک کنید
پمپ وکیوم در فرآیند جذب وینیل کتون
① کتن و گازهای زاید از جداکننده گاز مایع فرآیند ترک خوردگی وارد قسمت پایین برج جذب اول می شود ، در حالی که آنهیدرید استیک خام از قسمت مخزن گردش آنهیدرید استیک خام برای جذب گاز مایع وارد قسمت بالای برج جذب اول می شود. مایع به مخزن گردش کننده انهیدرید استیک خام برمی گردد و انیدرید استیک خام در فرایند تقطیر پمپ می شود.
② مخلوط غیر قابل جذب در اولین برج جذب از بالا به پایین برج جذب دوم فرار می کند. در همین زمان ،
تهران همیشه مقصد کاری یا امور شخصی و درمانی و
. نیست؛ گاهی برای گردش و تفریح آن را انتخاب می کنند. از دوره ی قاجار به بعد
که تهران رسما پایتخت ایران شد آثار بسیاری در آن ساخته شده است که بازدید از آن
ها خالی از لطف نیست. حتی اگر سفر با اهداف به غیر از گردش و تفریح دارید یکی از
هتل های تهران را رزرو کنید و وقتی هم برای بازدید از این آثار اختصاص دهید. هتل
های تهران به شما کمک می کنند تا طبق برنامه پیش روید و وقت کافی برای گردش داشته
باشید.
بهار پشت زمستان بهار پشت بهاردلم گرفت از این گردش و از این تکرارنفس کشیدن وقتی که استخوان به گلونگاه کردن وقتی که در نگاهت خاراگر به شهر روی طعنه های رهگذراناگر به خانه بمانی غم در و دیوارنمانده است تو را در کنار همراهیکه دوستان تو را میخرند با دینارنه دوستان؛ صفحاتی ز هم پراکندهکه جمع کردنشان در کنار هم دشواربه صبرشان که بخوانی به جنگ مشتاق اندبه جنگشان که بخوانی نشسته اند کنارتو از رعیت خود بیمناکی و همه جارعیت است که تشویش دارد از دربار
قیام- 1- باروسان پای راست عقب،دست راست و چپ با زاویه 90 درجه به سمت جلو- 2- دست چپ روی مچ دست راست قرار گرفته با گردش مچ دست راست و با کمک دست چپ به سمت چپ و پایین می آوریم (دفاع شخصی مچ دست)- 3- بالکوب چپ- 4- مجدداً بالکوب چپ- 5- بالکوب راست- 6-دورزانکوب راست (ضربه زانوی دورانی پای راست از پهلو به جلو)- 7-باروسان پای راست جلو، بالکوب راست- 8- مجدداً بالکوب راست- 9- بالکوب چپ- 10- دورزانکوب چپ- 11-گردش مثبت 180 درجه از سمت راست، باروسان پای چپ عقب، پُک دور راست (ضربه
2598 - اسدالله عَلَم» معتمد محمدرضا پهلوی» می‌نویسد: شاهنشاه از گردش برگشتند. از مهمان تازه وارد ما بسیار راضی و طبیعتاً بسیار هم خسته بودند(1) . فرمودند بعدازظهر گردش می‌رویم»، عرض کردم دیروز هم که سد فرحناز (لتیان) تشریف بردید»، فرمودند آنکه به گردش برگزار شد!»، من لبخندی زدم. فرمودند تو همه را قیاس به خودت و بی‌حالی خودت می‌کنی!»(2)”منبع: 1- خاطرات علم، جلد پنجم، ص365 (9 آذر 1354)2- خاطرات علم، جلد پنجم، ص410 (5 بهمن 54)
دانلود فایل اصلی
و اگر قرار باشد از ۴آذر اینجا نگویم درش را نیامده باید گل بگیرم‍♀️
 
الغرض که ما هیچ نمی‌دانستیم از گردش روزگار.
تو نمیدانی ادمی که سهمت از شناخت او، فقط لبخندهاییست که بعد هر تلاقی نگاه عمیق بر لب می‌نشیند.
گردش روزگار او را عزیزترین زندگیت می‌کند.
مهم این است که کار را بسپاری دست کاردان. خووش در بهترین وقت ممکن، بهترین را می‌گذارد عمیق‌ترین جای قلبت. خودش نگهش می‌دارد. خودش مراقب همه چیز هست.
ما را بجز تو در همه عالم عزیز نیست.
اولین جلسه برنامه ریزی برای گردش علمی فرزندان کارگران شهرستان راور در خانه کارگر برگزار گردید
باهدف برنامه های آموزشی برای اعضاء خانه کارگر شهرستان جلسه ایی با حضور اداره کار-صنعت معدن وتجارت-بسیج کارگری- شهرداری- نماینده بیمه  پیرامون گردش علمی فرزندان کارگران برای سال 98 در دفترخانه کارگر راوربرگزار گردید
شرایط این گردش علمی بزودی درسایت وکانال تلگرام خانه کارگر راور درج می گردد.باتشکر(طحانزاده دفتر نمایندگی خانه کارگر راور)
در ادامه مباحث مربوط به Retail Audit، امروز به تفاوت میان WHD یا همان Weighted Handling Distribution و NHD یا همان Numeric Handling Distribution می پردازم. شکل زیر را در نظر بگیرید:


فرض کنید طبق شکل کالای شما در کل 10 فروشگاه در 4 فروشگاه حضور دارد. در این صورت NHD=40% خواهد بود. همچنین فرض کنید گردش مالی کل فروشگاهها برابر 100 و گردش مالی فروشگاههایی که شما جنس خود را در آنها توزیع کرده اید 60 باشد. در این صورت WHD=60% خواهد بود. بعبارت دیگر WHD وزن فروشگاهها را از نظر گردش مالی به محاسبه NHD و
توصیه های ایمنی در مورد کالسکه کودکان
اگر چه  امروزه خانواده ها فرصت کمتری دارند که کودکشان را در کالسکه بگذارند و به گردش بهاری بروند اما کالسکه و دیگر لوازم حمل و گردش نوزاد جزء جدایی ناپذیر خرید لوازم کودک شده است ؛ هم به دلیل جمع شدن و کم شدن حجم و هم به دلیل راحتی بیشتر پدر و مادرهنگام خرید و گردش. به همین دلیل نکات ضروری هنگام خرید و استفاده از این کالا را  در ادامه برایتان آورده ایم. نکته ای که بیشتر از همه باید به آن توجه داشته باشید ای
تحقیق سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست
دانلود تحقیق رشته گرافیک با موضوع سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست، در قالب فایل word و در حجم 178 صفحه. با پیشرفت در دانش و علوم و فنون با تکمیل روش‌های چاپ، چاپ افست که بر پایه روش چاپ لیتو بود کامل گردید و در سال 1904 میلادی ابداع گردید که .
سلیقه‌ی موسیقی شخصیت را پیش‌بینی می‌کند


سلیقه‌ی موسیقی شخصیت را پیش‌بینی می‌کند







مطالعه‌ای که در آن زوج‌ها با نگاه کردن به لیست آهنگ‌های مورد علاقه‌ی
دیگری، یکدیگر را شناختند، نشان داد که این افراد به پیش بینی‌های قابل
اعتمادی نسبت به ویژگی‌های اخلاقی یکدیگر رسیده‌بودند.
این تحقیق ۵ ویژگی اخل
تشت رسوایی ما چون زسر بام افتاددر خرابات مغان ولوله در جام افتادتیره شد شام شعف گونه ایام شبابرونق عهد شباب از سر ایام افتادجانب پیر خرد رفتم  و دیدم به دمیکمی آنسوتر از این قرعه ام ام افتادکه چه داند که کجا منزل وماوا داردآنکه در جور زمانه زلبش جام افتاددوش مستانه برفتم به بر سالک عشقگفت این مرغ به تزویر در این دام افتادیار رفت وزغم هجر وی از گردش چرخچرخ گردون من از گردش ایام افتاددست بردم که چکامه بنویسم به رفیقدست لرزیدو قلم ازکفم آرا
در این مقاله می‌خواهیم به گونه های ماشین لباسشویی اتومات و مشخصه فنی آن ها بپردازیم .
 
لباسشویی اتومات را میتوان به دو تیم تقسیم کرد
 
1 – لباسشویی خود کار 2 – لباسشویی تمام خود کار ( کم آب کن بی نقص )
تفاوت لباسشویی خودکار و تمام خود کار در کم آب کردن لباسها هست , ماشین لباسشویی اتومات از سیستم حرارتی برای کم آب کردن استعمال می کند در شرایطی‌که لباسشویی تمام اتومات از سیستم حرارتی برقی برای کم آب کردن به کارگیری مینم
یکی از روش های نیک در آغاز سال نو سفر و گردش است که البته بسیار بجا و نیت؛ انسان در سفر ممکن است تجارب زیادی به دست آورد؛ در سفر روش مدیریت را فرا می گیرد؛ در گردش و سفر روش رفتار با دیگران فرا می گیرد؛ در سفر، انسان از خود کسالت را دور و شادابی را به خود هدیه می دهد.
از مدتها قبل دایی ، پرویز بهش پیشنهاد داده بود که همگی به اتفاق خواهرشوهرها یه آخر هفته رو بریم گردش. اتفاقا خواهرشوهر بزرگم هفته پیش اومدن شهرکرد و قصد داشتن با هم بریم بیرون اما وقتی شوهرش شنید این هفته با دایی شوهرم قرار گردش داریم گفت ما نمیاییم. اون یکی شوهرخواهرشوهرم هم که مشکل قلبی داره یه مقدار حالش نامساعد بود و گفت ما نمیایم. و چقدر اعصاب خردیه که یک نفر برنامه بریزه و بقیه قر و اطوار بیان. چون قبلا اکثر گردش و مسافرتها رو شو
چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی)

در نصب یک پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) اگر در فرایند نصب ، لغزش ایجاد
شود و مهر و موم آن با کیفیت خوب نباشد ، ممکن است منجر به مسدود شدن بدنه یا بروز
مشکلات دیگر شود ، بنابراین نکته بسیار مهم این است که دستگاه پمپ وکیوم را به
درستی نصب کنید . ما در این جا چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) را به شما
آموزش می دهیم .

این مسأله که متوجه بشویم آیا نصب خط لوله درست است یا خیر ، کلیه ی
پمپ های وکیوم آبی 2BV را تضمین می ک
تاثییر موسیقی بر ورزش 
امروز بعد از یک مدت طولانی برای یکی از بخش های تاثییر گذار بر کیفیت ورزشتان صحبت خواهیم کرد .
حتما شما هنگام ورزش کردن برای پیدا کردن یک ریتم و انگیزه و هیجان بیشتر از موسیقی گوش میکنید. حال امروز میخواهیم در مورد کیفیت این موسیقی در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در اختیار شما بگذارم .
موسیقی که شما استفاده میکنید مستقیما بر گردش خون شما تاثییر میگذارد به نحوی که تند بودن یا کند بودن ریتم این موسیقی با شدت گردش خون شما متن
وقتی یک دانشمند هندی شطرنج رو اختراع کرد تقدیم به پادشاه هند کرد و پادشاه هند شطرنج رو به ایران فرستاد تا یه جورایی پز دانشمند هاش رو به ایران بدهد.
پادشاه ایران انوشیروان خسرو به داناترین وزیرش بزرگمهر دستور داد تا او نیز بازی بسازد،‌ وزیر ایران که از دانشمندان بزرگ بود بازی زیبای تخته نرد را ساخت
 
فلسفه پیدایش و رموز تخته نرد:
 
30 مهره: نشانگر 30 شبانه روز یک ماه
24 خانه: نشانگر 24 ساعت شبانه روز
4 قسمت زمین: 4 فصل سال
5 دست بازی: 5 وقت یک شبانه رو
رابطه بین مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد شرکت


بین مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد مالی شرکت رابطه یو شکل معی وجود دارد. با توجه به اینکه شرایط مالی ممکن است نقش مهمی در این ارتباط داشته باشد،

مدیریت سرمایه در گردش، عملکرد مالی و محدودیت‌های تأمین مالی

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطۀ مدیریت سرمایه در گردش با عملکرد شرکت ها و تأثیر . از طرفی رابطۀ غیرخطی و U شکل بین چرخۀ تجاری خالص و عملکرد شرکت‌ها وجود دارد. . در گردش را با عملکرد شرکت ها
عرضه‌ی در گردش (Circulating Supply)
دسته‌‌بندی: تکنولوژی بلاک‌چین

 
مشاهده سایر اصطلاحات واژه‌نامه بورسینس
 
 
اصطلاح عرضه‌ی در گردش (به انگلیسی Circulating Supply) به تعداد کوین‌ها یا توکن‌هایی که به‌شکل عمومی در دسترس و در گردش هستند اشاره دارد.
به عبارت دیگر، تعداد واحد ارزهای دیجیتال که به شکل عمومی عرضه شده و در گردش است را Circulating Supply می‌گویند.
برخی منابع فارسی این اصطلاح را با نام سرمایه در گردش” ترجمه کرده‌اند ولی بهتر است برای آن از اصطلاح
چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی)

در نصب یک پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) اگر در فرایند نصب ، لغزش ایجاد
شود و مهر و موم آن با کیفیت خوب نباشد ، ممکن است منجر به مسدود شدن بدنه یا بروز
مشکلات دیگر شود ، بنابراین نکته بسیار مهم این است که دستگاه پمپ وکیوم را به
درستی نصب کنید . ما در این جا چگونگی نصب پمپ وکیوم آب در گردش (آبی) را به شما
آموزش می دهیم .

این مسأله که متوجه بشویم آیا نصب خط لوله درست است یا خیر ، کلیه ی
پمپ های وکیوم آبی 2BV را تضمین می ک
قیام– 1- باروسان پای راست عقب (استقرار کامل پای راست عقب) ، دورسا چپ (دفاع ساعد دست چپ)- 2- بالکوب راست (ضربه مشت مستقیم با دست راست)– 3- زانکوب راست (ضربه زانو با پای راست)– 4- پای راست به طرف جلو ، استقرار باروسان(استقرار کامل)، دورسا راست- 5- بالکوب چپ– 6- زانکوب چپ– 7- گردش 90 درجه بطرف چپ، باروسان پای چپ جلو، فروبان چپ (دفاع پایین با دست چپ)– 8- بالکوب راست– 9- بالکوب چپ– 10- زانکوب چپ- 11- باروسان پای چپ عقب، دورسا راست- 12- بالکوب چپ- 13- بالکوب راست- 14- زا
دانلود جزوه فیزیولوژی قلب و عروق ویرایش جدید
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه ی فیزیولوژی قلب و عروق(ویرایش زمستان 97)دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد که با فرمت پی دی اف در 121 صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
بخشی از متن جزوه فیزیولوژی قلب و عروق:
علت پیدایش گردش خون:
در جانداران پرسلولی نیاز بود که حتما ایجاد شود .
بدن انسان برای حفظ هموستاتری باید انرژ
عروق و رگ های ریوی ریوی وظیفه گردش خون را بر عهده دارند. این بدان معناست که آنها وظیفه حمل خون حاوی اکسیژن را از ریه ها به قلب و حمل خونی که اکسیژن آن دفع شده است را از قلب به ریه ها دارند. گردش خونی که حاوی اکسیژن است با خونی که اکسیژن آن دفع شده است نظر سیستمی متفاوت است. این تفاوت ناشی از این واقعیت است که هر رگ خونی که خون را از ریه به قلب منتقل می کند، رگ است، در حالی که رگی که خون را از قلب به ریه منتقل می کند شریان است. در این مقاله از بخش قلب و
این که آدم دو جفت مادربزرگ و پدربزرگ داشته باشد، برای من که خیلی خوب جواب داده!
پاتال‌ها خیلی از هدیه‌دادن خوششان می‌آید و دارند برنامه‌ی یک گردش خانوادگی هم می‌چینند که قرار است خیلی تماشایی باشد.
دلیا هم می‌خواهد بیاید. (چرا واقعا؟)
من که همیشه می‌توانم ندیده‌اش بگیرم.
پاتال‌ها، آن‌یکی پدربزرگ و مادربزرگ تام هستند که تازه از سفرهای دور دنیایشان برگشته‌اند و یک عالم غافل‌گیری برای تام دارند، مثلا گردش. البته گردش دسته‌جمعی خیلی خو
بسیاری از ما روزهای کاری مان را در فضاهای بسته، زیر نور چراغ های مهتابی و در برابر کامپیوترها سپری می کنیم، بعد از آن به خانه می رویم و زیر نور صفحات تلویزیون حمام می گیریم!
اما تحقیقات بیان می کند لازم است ساعاتی را به گردش در طبیعت هم اختصاص دهیم، چون این کار برای سلامتی ما سودمند و شاید ضروری است. محققان حوزه های روانشناسی و سلامت به دنبال دلایل علمی بیشتری هستند که نشان دهد ما می بایست به طبیعت برویم و از از دنیای آن لذت ببریم.
نیازی نیست ب
به نام تغییر دهنده قلب ها و دیده ها
قلبم را .قلبی که تو صاحبش هستی را.به خودت میسپارم.آن را جایگاه امنی برای خودت قرار بده نگذار غیر از تو به آن نفوذ کند.فقط تو.از توفقط تورا میخواهم
شروع سال من با گردش سال شمسی نیست .
عیدِ من روزی است که بنده ی شایسته تو باشم.
به بهانه گردش سال شمسی این دعای زیبا را برزبان جاری میکنم.
ریتم وآهنگ زیبایش را دوست دارم.
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن ا
با نامه ی تغییر خوابگاهم موافقت شد 
و کلا ساختمون خوابگاه تغییر میکنه و میرم ی خوابگاه بهتره 
خیلی احتمالش کم بود این خوابگاه بهم بدن ولی خوب ی بارم شانس در خونمون زد 
ولی.  
با عشق جدید میم هم خوابگاهی میشم
خدا؟ 
توام؟
من ب اندازه کافی اینو تو دانشکده میبینم اذیت میشم 
حالا دقیق باید بی افتم خوابگاه اون؟
نمیدونم واقعا حکمتت چیه؟ این که میخوای قوی تر شم ؟ بخدا ب اندازه کافی قوی شدم
این ک میخوای دق کنم همش؟
یا شایدم میخوای ی جور دیگ ورق برگرد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها