نتایج جستجو برای عبارت :

نمونه قولنامه بیع نامه قرارداد های خطی چاپی شهر قم

قولنامه خام ماشین (نمونه قولنامه و قرارداد فروش ماشین) خام و قابل ویرایش
فایل زیر در قالب دو صفحه قولنامه خام ماشین A4 و یا یک صفحه A3 (نمونه قولنامه و قرارداد فروش ماشین) خام و قابل ویرایش در قالب یک فایل WORD  و قابل ویرایش و پرینت میباشد دارای تمامی مفاد و موارد قانونی و تمامی بند ها برای فروش قانونی و سالم و بدون مشکل انواع ماشین سواری و سبک و سنگین. .
دریافت فایل ,قولنامه خام ماشین,برگه خام قولنامه ماشین,برگ خام قولنامه ماشین,فرم خام قولنامه
قرارداد حرفه ای اجاره یک باب نانوایی بین مالک و شاطر با فرمت ورد (WORD) و کاملا قابل ویرایش و تغییر در متن و اسامی بروز شده سال 1398 و لحاظ شدن تمامی موارد از جمله بیمه شاطر نحوه انجام کار ، حق فسخ ، چک یا سفته ضمانت ، دستمزد ، مالیات ، خسارت محل ، اختلافات ، نظافت و بهداشت و . در قرارداد

فرمت قرارداد: WORD
تعداد صفحات: 2 عدد برگه A4 

در
اکثر موارد این قرارداد ها بسیار ساده و دستی نوشته میشود که باعث مشکلات
زیادی در موقع اختلاف و شکایت میشود این قرارد
برخی
قولنامه را مرکب از قول و نامه می دانند یعنی قول مکتوب و بر این مبنا معتقدند به
موجب قولنامه نمی توان اام متعهد را به انجام تعهدش درخواست کرد و از طرف دیگر
مبایعه نامه را با استفاده از تعبیری که واژه بيع (خرید و فروش) در زبان حقوقی
دارد قرارداد خرید و فروش می دانند.قولنامه


 

گاهی
افراد قصد خرید یا فروش مالی را دارند، ولی مقدمات آن فراهم نیست، مثلاً خریدار
پول کافی ندارد و یا فروشنده باید نسبت به مفاصا (تصفیه) حساب هاي شهرداری و دارائی
و
نکات مهم درباره تنظیم قولنامه و مبایعه نامه:
از توان مالی خریدار برای پرداخت قیمت مورد معامله اطمینان حاصل نمایید و با شروطی که در قرارداد می آورید، حق فسخ معامله را در صورت عدم پرداخت وجه در موعد مقرر توسط خریدار با خسارت برای خود قائل شوید.
مورد معامله را قبل از دریافت حداقل دو سوم معامله به خریدار تحویل ندهید و فقط در صورتی سند را به نام وی منتقل کنید که تمام مبلغ معامله را دریافت کرده‎اید.
در صورتی که فروشنده در عیوب ملک آن را با خریدار ش
 
 
 
                      توصیه هايی قبل از خرید ملک قولنامه ای  
  توصیه هايی که قبل از خرید ملک قولنامه ای نباید فراموش کنیم عبارتند از :
 
اول باید از درست بودن مورد معامله آگاهی کامل پیدا کنید بعد برای خرید قول و قرار خود را مکتوب کنید و آنرا امضا کنید .
باید ملک مورد معامله در بانک یا جای دیگری رهن نباشد و از این موضوع اطمینان حاصل کنید .
اگر وکیلی از طرف مالک ، وکالت برای امضا قولنامه داشت ، باید اطمینان پیدا کنید که وکالت نامه وی برای فروش م
 
قرارداد ورزشی چیست؟ و بررسی جامع نحوه نوشتن قرارداد ورزشی 
تعیین ماهیت حقوقی قرارداد ورزشی، با بررسی ارکان این قرارداد و مقایسه آن با عقود مشابه دیگر میسر می شود. قرارداد ورزشی از باشگاه و بازیکن بعنوان طرفین قرارداد و .
 
بررسی تطبیقی حقوق قرارداهاي ورزشی در ایران و اروپا 
فصل دوم: شرایط اساسی قرارداد ورزشی در حقوق ایران و اروپا 38 . در رابطه با انواع قراردادهاي ورزشی در حقوق اروپا، این قراردادها شامل قراردادهاي حمایت مالی و
توصیه هايی که قبل از خرید ملک قولنامه ای نباید فراموش کنیم عبارتند از :

اول باید از درست بودن مورد معامله آگاهی کامل پیدا کنید بعد برای خرید قول و قرار خود را مکتوب کنید و آنرا امضا کنید .
باید ملک مورد معامله در بانک یا جای دیگری رهن نباشد و از این موضوع اطمینان حاصل کنید .
اگر وکیلی از طرف مالک ، وکالت برای امضا قولنامه داشت ، باید اطمینان پیدا کنید که وکالت نامه وی برای فروش ملک دارای اعتبار باشد .
اگر می خواهید ملک مشاعی که به ارث رسیده را خر
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه ، فقط به یاد داشته باشید برای پرهیز از مخاطرات احتمالی هر جایی که قصد انجام معامله را داشتید
از بکار بردن عبارت قولنامه خودداری کنید و در بالای قرارداد عبارت بيع نامه را بنویسید .
در تشریح تفاوت مبایعه نامه و قولنامه باید گفت که هر گاه طرفین معامله در زمان تنظیم قرارداد
قصد خرید و فروش مالی را دارند و مورد معامله معلوم معین گردیده و ثمن تعیین شده و در
خصوص نحوه پرداخت ثمن و تحویل مبيع و
نمونه قرارداد طراحی و خرید آسانسور
دانلود نمونه قرارداد طراحی و خرید آسانسور ، در قالب فایل pdf و در 9 صفحه. موضوع قرارداد عبارتست از طراحی و خرید . دستگاه آسانسور کامل با مشخصات فنی پیوست کاملا وارداتی ساخت شرکت همراه با نصب و راه اندازی در محل کارگاه طبق مشخصات فنی ذکر شده در قرارداد . نمونه قرارداد طراحی و خرید آسانسورکه .
در مقاله ی وکیل پایه یک حقوقی و بررسی نکاتی درباره سند قولنامه می خواهیم تا قوانین و مقرراتی که در زمینه ی عقد قراردادهاي قولنامه ای وجود دارند را بررسی نماییم . نکته ای که شاید ندانید این است که اگر قولنامه ای بین دو نفر بسته شده باشد و در این بین شروطی آورده شده باشد و یکی از طرفین به شروط ضمن عقد در قولنامه توجه نکند و به آن عمل نکند ، فرد دیگر نمی تواند از وی در دادگاه شکایت کرده و حقی مطالبه نماید .

ادامه مطلب
در هنگام خرید خودروی دست دوم نکات بسیار مهمی وجود دارد که به صورت خلاصه به ۱۲ مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:
۱ بررسی کنید که خودرو مشکل سند نداشته باشد و سند به نام فروشنده باشدوتمام اسناد مالکیت خودرو را به کمک فردی متخصص بررسی کنید.
۲ قولنامه خرید به صورت بنگاهی تنظیم شود و در غیر اینصورت، سه نفر شاهد قولنامه را امضاء نمایند.
۳ در قولنامه صراحتا مشخص کنید که عوارض و مالیات‌ها را فروشنده پرداخت خواهد نمود.
۴ پرداخت تمامی جرائم و خلافی
به استناد سایت مشاوره حقوق قراردادهاي دینا ، اجاره آپارتمان یا خانه نیازمند عقد قرارداد میان موجر و مستاجر می باشد . طرفین می توانند با تنظیم اجاره نامه و رعایت نکات قانونی مربوطه در آن قرارداد ، شرایط خود را تعیین و مشخص کنند . البته استفاده از نمونه قرارداد اجاره آپارتمان یا مسکن که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر شده است نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و شروط اختصاصی طرفین به آن ضمیمه شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهد
مبایعه نامه سند عادی است که به  واسطه آن خریدار و فروشنده در خصوص مال مورد معامله با یکدیگر توافق  می‌کنند. مواردی همچون زمان و مکان تحویل مال و متقابلا نحوه‌ پرداخت مبلغ  در آن ذکر می‌شود.
  
مبایعه نامه سند عادی است که به  واسطه آن خریدار و فروشنده در خصوص مال مورد معامله با یکدیگر توافق  می‌کنند. مواردی همچون زمان و مکان تحویل مال و متقابلا نحوه‌ پرداخت مبلغ  در آن ذکر می‌شود. باید در نظر داشت که مبایعه نامه فقط مخصوص املاک نیست.  بلکه
سوالات حقوقی : فروش مال غیر
چگونه از کسی که ملک مرا بدون اطلاع من فروخته است شکایت کنم؟
کاربر: یه خونه چند سال پیش خریدم 70درصد پول را دادم و خونه در اختیار دوستم بود
چون من بچه اون شهر نبودم دوستم که فروشنده هم بود
ملک را بدون اجازه بابت بدهی باقیمانده از ملک فروخته شرایط داخل قولنامه این بوده
که من همه پول ملک را بدهم و فروشنده ملک را تحویل دهد
که نه من پولی دادم ونه فروشنده ملک را تحویل داده حالا من بعد 6 ماه خبر شدم
که ملک را فروخته آیا ملک
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه چیست؟
یکی از رایج ترین سوال هايی که در رابطه با معامله ملک پرسیده می شود تفاوت بین قول نامه و مبایعه نامه است. در جواب این سوال اولین چیزی که باید با آن آگاهی داشته باشید این است که قول نامه اسمی بوده که چند وقتی می باشد به مبایعه نامه تغییر داده شده است. عنوان جدید یک نام حقوقی برشمرده می شود. از این رو قول نام هیچگونه بار حقوقی را با خود به همراه ندارد. این بدان معناست که اگر بین دو طرف قرارداد بحث هايی پیش آید، به گ
شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.
 
اقدامی که در صورت نهايی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده هاي ی در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می ش
اگر روش هاي عقد قرارداد هاي الکترونیکی را مطالعه کرده باشید به طور قطع خواهید دید که روش بسیاری برای عقد قرارداد وجود دارد که در مراجع قضایی کشور ایران و خیلی از کشور هاي دنیا قابل قبول می باشد. اپوجی یکی از بهترین روش ها را از بین روش هاي گوناگون انتخاب کرده و طبق آن با مشتریان خود قرارداد الکترونیکی می بندد.
در ادامه شما میتوانید روش تشریحی عقد قرارداد الکترونیکی با اپوجی را مطالعه کنید.
اپوجی متن قرارداد مطابق توافق طرفین را تنظیم میکند.
حق فسخ اختیاری است که قانون‌گذار به دو طرف قرارداد داده‌است تا در صورت وجود شرایط مشخص بتوانند به قرارداد خود خاتمه دهند. به حق فسخ در اصطلاح حقوقی خیار فسخ یا شرط فسخ هم گفته شده‌است. به عبارت دیگر در حق فسخ یکی از طرفین قرارداد با اراده و آگاهی و به استناد حق حاصل از قانون، تصمیم به انحلال قرارداد می‌گیرد.
اعمال حق فسخ یکی از راههاي انحلال قرارداد است.
پیش نمایش
قرارداد اجاره نامه سایز A3
قرارداد اجاره نامه سایز A3 شبیه ترین قرارداد اجاره نامه به قرارداد اتحادیه املاک ایران اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید. تمامی بند ها مشابه با مفاد قرارداد اتحادیه میباشد. این اجاره نامه برای .
دریافت فایل
 
آموزش حرفه ای و آنلاین  تحریر انواع نامه نامه هاي اداری از جمله دادخواست، شکوائیه، درخواست، لایحه، اظهارنامه، قرارداد و غیره  در کانال خصوصی تلگرامی. مخصوص نویسندگان، وکلاء، دانشجویان ، دانش آموزان،  مردم عادی ، سایر علاقه مندان و مراجعه کنندگان به دادگاه و دادسرا. 
لینک هاي تبلیغی کانال خصوصی
https://t.me/AmozesheNamehNegari
https://t.me/+5XiE44PTaQJmNjRk
تماس: تلگرام و واتس آپ 
۰۹۳۶۰۷۳۵۰۸۱
قرارداد صلح سهم الشرکه شرکت.(با مسئولیت محدود)
ماده1:طرفین قرارداد
این قرارداد در تاریخ فی مابین فرزند . به شماره ملی. و شماره شناسنامه  . به نشانی.که از این پس در این قرارداد مصالح گویند از یک طرف و آقای . فرزند به شماره ملی وشماره شناسنامه.به نشانی
 
                                                               تنفیذ قولنامه               

قولنامه
/ مبایعه نامه چیست و چگونه می توان آنرا تنفیذ نمود؟
قولنامه / مبایعه نامه مدرکی است
که نشان می دهد خریدار ملک را در قبال پرداخت ثمن معامله به فروشنده ، از او  خریداری و تملک نموده است.
تنفیذ قولنامه عبارت است از تبدیل
قولنامه خرید ملک به سند مالکیت ملک توسط 
مشاور املاک
چگونه
می توان قولنامه را تنفیذ نمود؟
 اولین مرحله تنظیم قولنام
یک قرارداد بازرگانی به یک قرارداد اام آور قانونی، بین طرفین اشاره دارد که در آن موظف به انجام یا خودداری از انجام کارهاي خاص هستند. قراردادهاي بازرگانی را می توان به صورت شفاهی یا به صورت رسمی نوشت. انواع مختلفی از قراردادهاي بازرگانی وجود دارند که می توانند بین بخشهاي مختلف جامعه ی تجاری مانند خرده فروشی ، شرکت ها و صنعت یافت شوند. نمونه هايی از توافقنامه هاي تجاری عبارتند از :
صدور مجوز و توافقنامه هاي حق امتیاز
تامین مالی و قراردادهاي
توافق نامه عدم افشای (NDA) چیست؟توافق نامه عدم افشای یک قرارداد قانونی است که رابطه محرمانه را برقرار می کند. طرف یا طرفهايی که توافق نامه را امضا می کنند موافقت می کنند که اطلاعات حساسی که ممکن است بدست آورند در دسترس دیگران قرار نمی گیرد.
توافق نامه هاي عدم افشای مشترک Non-disclousure Agreement برای مشاغل مذاکره با مشاغل دیگر متداول است. یک قرارداد عدم افشا اطلاعات یا حفظ محرمانگی به طرفین اجازه می دهد بدون ترس از اینکه به دست رقبا تمام شود ، اطلاعات ح
 
شایع ترین سندی که بین معاملات مردم معموله مبایعه نامه یا قولنامه است این اسناد بسیار مهم هستند و در صورت اختلاف سطر به سطر و کلمه به کلمه انها در مراجع قضایی می تونه نتیجه دعوا رو به نفع و یا ضرر یک طرف تغییر بده !در خیلی از موارد خصوصا اوضاع و احوالی که قیمتها تغییرات ناگهانی داره  بعد از امضای قرارداد طرفی که تصور می کنه معامله انجام شده به نفعش نیست سعی می کنه به هر وسیله ممکن از بار تعهدات خودش شانه خالی کنه و معامله رو بهم بزنه.
یکی از ش
پزوهش حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران و بررسی مقررات تجارت بین الملل در این رابطه با فرمت ورد در 97 صفحه
فهرست حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران
چکیده 1مقدمه 2الف) بیان مساله 2ب) سوابق مربوط 3د) سوالات اصلی و فرعی 4ح) فرضیه ها 5د) اهداف تحقیق 5ز) جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق 6ل) روش کار 6
حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران
مدت عرفی حق فسخ
ماده فسخ قرارداد
فسخ معامله ملک از طرف فروشنده
آثار فسخ قرارداد
شرایط فس
تمام سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی + تست
 
 
تمام سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی + تست
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آزمون هاي اصلی آیین نامه 98 {نمونه سوالات آیین نامه رانندگی .test-drive.ir › آزمون-هاي-اصلی-آیین-نامه-2 رتبه: ۲٫۹ - ‏۱٬۸۹۷ رأی۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - نمونه سوالات آیین نامه اصلی شامل بخش هاي فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم . هاي آزمایشی آیین نامه راهنمایی و ران
نمونه قرارداد اجاره مغازه نانوایی فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 2حجم فایل: 17 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان 
دانلود نمونه قرارداد اجاره مغازه نانوایی،در قالب word و قابل ویرایش.توضیحات:قرارداد حرفه ای اجاره یک باب نانوایی بین مالک و شاطر با فرمت ورد (word) و کاملاً قابل ویرایش و تغییر در متن و اسامی بروز شده سال 1398 و لحاظ شدن تمامی موارد از جمله بیمه شاطر نحوه انجام کار، حق فسخ، چک یا سفته ضمانت، دستمزد، مالیات، خسارت محل، اختل
دانلود فایل تحقیق کمک پایان نامه ی حسابداری پیمانکاری
خرید و دانلود تحقیق کمک پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته هاي حسابداری و مدیریت مالیدانلود این فایل می تواند کمک ویژه ای به شما در تکمیل یک پایان نامه ی کامل و قابل قبول باشد ما در این فایل سعی کردیم به موضوعاتمتفاوت و بسیاری از نکات شغلی و مهارتی حسابداری پیمانکاری در جامعه بپردازیم به طوری که علاوه بر کمک در نوشتن پایان نامه ای دقیق وعالی جنبه ی آموزش فردی برای یک حسابدار یا مدیر مالی خ
در تملک آپارتمان‌ها دو لفظ مشاعات و مشترکات با دو معنی استفاده میشود که رابطه بین این دو معنی عموم و خصوص مطلق میباشد.در واقع کلیه مشترکات مشاع میباشند، ولی همه مشاعات مشترک نیستند.
ماده ۲ قانون تملک آپارتمان‌ها بیان می‌کند: قسمت‌هاي مشترک مذکور در این قانون عبارت از قسمت‌هايی از ساختمان است که حق استفاده از آن منحصر به یک یا چند آپارتمان یا محل پیشه مخصوص نبوده و به کلیه مالکین به نسبت قسمت اختصاصی آن‌ها تعلق می‌گیرد به طور کلی قسمت‌ه
دانلود فرم قرارداد موسس با مربی پیش دبستانیفرمت فایل :WORD و قابل ویرایشتعداد صفحات : 4 صفحهشرح مختصر فایل
فرم قرار داد مربی و مدرس با موسس پیش دبستانی
این قراردادکاربین. ……………و آقای / خانم…………فرزند……………………دارای کدملی…………………… صادره از…………………….ساکن……………………….و شماره تلفن…………………باوضعیت تاهل………….که ازاین پس مربی نامیده میشد بابش دبستانی غیردولتی  به شرح زیر منعقد می گردد.
این فرم برای سال ۹۸ بروزرسانی شده است .
جزوه فنی آیین نامه pdf رایگانبرای دانلود جزوه کلیک کنیدنمونه سوالات فنی آیین نامه رانندگی تضمین قبولی بدون خواندن کتاب نمونه سوالات فنی دانلود نمونه سوالات فنی آیین نامه رانندگی تضمین قبولی آزمون آیین نامه بدون نیاز خواندن کتاب .نامه تنها دقیقه مطالعه نمره  جزوه سوالات فنی آیین نامه آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی ایرانیان آگوست توسط مدیر تست درایو دستهبندی نشده بسته سوالات فنی آیین نامه جزوه سوالات .آیین نامه دانلود رایگان سوالات فنی
نمونه سوالات اصلی آیین نامه رانندگی (بسته طلایی)
با خواندن  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (بسته طلایی) نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون هاي سال ۹۸ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید. هنرجوی گرامی شما با خرید
نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم با جواب
جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنیدhttp://xn------3yexadbv1g5a5ojkmbtg82wak.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C/

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAMAABsdsKlUNzY3SUNCNzA3MTNDRlk5UFZGV0IyN1FCQi4u

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان پایه سوم جواب کامل سوال سپتامبر سایت سوال آیین نامه همواره سعی داشته است ارائه مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه متقاضیان گواهینامه رانندگی پای
 در صورت مطابقت نداشتن ساختمان احداث شده با شرایط و اوصاف مورد طرفین که در قرارداد پیش فروش قید شده است، در قانون پیش فروش ساختمان با وجود شرایطی به پیش خریدار حق فسخ قرارداد اعطا شده که این مقررات با مقررات قانون مدنی متفاوت است . برای نمونه در قانون مدنی ، اگر مساحت ساختمان فروخته شده کمتر از مقدار مندرج در قرارداد باشد، خریدار حق فسخ قرارداد را دارد و چنانچه مساحت بیشتر از مقدار مندرج در قرارداد باشد، گاهی فروشنده حق فسخ دارد (مواد 355،384و
قرارداد پیمانکاری سندی مکتوب می باشد که به جزئیات توافقات بین پیمانکار و مشتری می پردازد. قرارداد پیمانکاری شامل خدماتی است که پیمانکار ارائه می دهد. در تنظیم قرارداد پیمانکاری مواردی از قبیل مدت زمان انجام پروژه و جریمه هاي مورد نیاز ذکر می شود. قرارداد پیمانکاری مانند سایر قراردادها اام آور و قانونی است.
دانلود بیش از ۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و استعدادهاي تحصیلی با پاسخ نامه تستی
اکثر آزمون هاي استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه هوش و استعدادهاي تحصیلی می باشند . بسته ای که جهت دانلود آماده گردیده حاوی بیش از ۱۳۰۰ نمونه سوال هوش و استعدادهاي تحصیلی همراه با پاسخ نامه تستی می باشد که با نازلترین قیمت ( یک دهم این نمونه سوالات با قیمت دو سه برابری در سایت هاي دیگر فروخته می شود ) جهت دانلود شما کارجویان عزیز آماده گردید است . امید است

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها