نتایج جستجو برای عبارت :

میخوام طلاق بگیرم جدابشم

من در شهرستان ساکن هستم همسرم دست بزن نداره ولی ولی همه جوره از نظر روحی آزار میده. بددهن و فحاش و شکاکه. و از تحقیر چیزی کم نمیزاره. قبل از ازدواجمون هم چندین پرونده کیفری و حقوقی داره و یه بار هم شلاق خورده. خونواده خودش هم میدونن حالا من ميخوام به خاطر همین رفتارش ازش جدابشم هیچ چیز نميخوام مهریه , نفقه فقط ميخوام دخترم با من باشه اگه من درخواست طلاق توافقی بدم و همسرم رد کنه و بگه طلاق نمیده چی میشه؟
ایا امکانش هست که سورفتارش رو بتونم ثابت
میخواهم طلاق بگيرم و جدا بشم
سلام
لطفا افرادی که تجربه ی طلاق داشتند ، اینجا بنویسند تا از نظرات دوستان استفاده کنیم.
اصلا طلاق گرفتن خوبه یا بده ؟
چجوری باید طلاق بگیریم ؟
مراحل جدا شدن از شوهر چیه و چجوریه ؟
اینکه میگن طلاق ، منفورترین حلال خداست درسته یا نه؟؟(یعنی نباید طلاق بگیریم ؟!؟ )
چرا خانواده ها میگن تحمل کن و طلاق نگیر ؟!؟
کلا نظرتون راجع به طلاق چیه ؟
همه کامنت بزارن لطفا
وکیل طلاق
طلاق
برای افرادی که در ابتدای امر به نظر خودشان زندگی مشترک دیگر از بین رفته سوالاتی متعدد در ذهنشان وجود دارد که نمونه هایی از آنها را در اینجا عنوان میکنیم. قانون طلاق توافقی کجاست؟  ثبت طلاق در کجا انجام میشود؟   ضوابط طلاق چه مواردی هستند؟ گرفتن طلاق چقدر طول می کشد؟ مدارک لازم برای طلاق چیست؟ طلاق سریع چگونه انجام می گیرد؟ سوالات طلاق را از کی بپرسم؟ آیا طلاق در دوران عقد امکان دارد؟ نمونه دادخواست طلاق وکالت در طلاق چطور اس
7سال با یک مرد معتاد زندگی کردم تمام وسایل زندگیم رو فروخت در این بین دوست همسرم گفت از ش جدا بشم وایشون هم از همسرش جدا میشه وبا هم زندگی کنیم قبول نکردم با همسرش از من اخازی کردند ومنم برای حفظ آبروم در محل کارم 6میلیون پول دادم این موضوع را خانواده ی همسرم فهمیدند ومجبور شدم با بخشش مهریه طلاق بگيرم بعد از مدتی همسرم که ترک کرده بودخواست که برگردم منم برگشتم یک سال خرج زندگیش رو دادم ولی بازم به مواد برگشته ميخوام طلاق بگيرم وقتی فهمیدتهدی
در خصوص حق طلاق، وکالت زن در طلاق از شوهر است. سئوال این است که اگر زنی از شوهر وکالت برای طلاق داشته باشد اولا برای طلاق نیازی به حضور شوهر است؟ ثانیا آیا گرفتن وکیل برای گرفتن طلاق یا وکالت طلاق (حق طلاق) اجباری است؟ ثالثا آیا در طلاق با وکالت در طلاق، مهریه به زن تعلق می گیرد؟
آنچه اهمیت دارد که بدانیم اینکه بدانیم فقط وکیل دادگستری است که می تواند به وکالت از دیگری در دادگاه ها وکالت کند. از طرفی اخذ رای گواهی عدم  امکان سازش (رای طلاق تو
20 سال پیش در محضر طلاق گرفتیم تو شناسنامه ودر دفتر ثبت شد امضا هم کردیم بعد یک ماه شوهرم پشیمان شد با تهدید و زور سردفتر را راضی کرد که در دفتر قید کند طلاق باطل است به دلیل نخواندن صیغه طلاق عقد به قوت خود باقی است ولی در شناسنامه طلاق قید شده حالا در دفتر بالای امضاء من این جمله رو قید کردند الان من طلاق نامه ميخوام سردفتر فوت کرده محضر جایگزین میگه از اول برای طلاق باید اقدام کنید شما همسر ایشون هستید آیا راهی هست؟

به دفتر بازرسی ثبت در خصو
ميخوام طلاق توافقی بگيرم در عرض دو ماه این امکان پذیر هست ؟ شنیدم که گواهی عدم سازش فقط 45 روز طول میکشه تا ارسال بشه تو دوماه میتونم این کار رو انجام بدم ؟
 و اینکه نوبت دهی در دادگاه برای طلاق توافقی چگونه است؟

با سلام برای اقدام به هرنوع طلاق مقدمتا نیاز به ثبت نام در سامانه نوبت دهی طلاق می باشد وپس از تعیین نوبت مرکز مشاوره تعیین ومراحل را ادامه خواهید دادوحد اقل زمان در این فرایند 45 روز تعیین شده است وپس از اظهار نظر مرکز مشاوره می توانی
همسرم بعد از اینکه نامه عدم سازش را تحویل دادیم برای ثبت طلاق حاضر نمیشه می خواستم بدونم من به عنوان یه مرد که زوجه من مراجعه نمی کند می توانم خودم به دفتر طلاق مراجعه کنم و طلاق ثبت کنم ؟ یا حتما همسر من باید در دفتر طلاق بیاید؟ با تشکر
چون حجر سفیه محدود به امور مالی است و طلاق را نمی توان از این امور محسوب داشت طلاق سفیه بی اشکال است و او می تواند با رعایت مقررات و تشریفات قانونی زنش را طلاق دهد.
◀️ ق.م در بیان شرایط طلاق دهنده رشد را ذکر نکرده و فقط گفته است که طلاق دهنده باید بالغ عاقل قاصد و مختار باشد ماده ۱۱۳۶ ق.م در فقه امامیه هم که منبع ق.م است رشد از شروط طلاق دهنده به شمار نیامده و طلاق سفیه معتبر شناخته شده است.
شوهرم معتاد است وداشتم جدا میشدم که تو جلسه های مشاوره که بودیم تو محل کارم مزاحمت ایجاد میکرد از ترس آبرو سازش کردم وبرگشتم ولی نمیشه ميخوام طلاق بگيرم  می توانم روی پرونده قبل اقدام کنم؟ چگونه خواهش میکنم کمکم کنین؟

خیر .اگر وکالت در طلاق از همسرتان دارید می توانید دوباره اقدام نمایید ووکیل بگیرید

منبع: سایت وکالت دادراه
طلاق خلع تا به حال گوشتان خورده است ؟ ایا تا به حال شنیده اید که زنی از همسر خود طلاق خلعی گرفته باشد. در این مطلب تصمیم داریم به معنای حقوقی این عبارت بپردازیم و بگوییم که این نوع طلاق چه تفاوت با طلاق رجعی دارد.
اصطلاحا به طلاقی گفته می شود که زن به واسطه ی کراهتی که نسبت به همسر خود دارد ، حاضر است در قبال پرداخت هزینه و مالی ، که عموما مهریه می باشد، طلاق خود را بگیرد
ادامه مطلب
موسسه حقوقی کیانداد با مشاوره  به زوج های در حال طلاق با سرشناس ترین وکلای تهران میتواند طلاق شمارا در کمترین زمان و بدون دردسر از طرف مقابل بگیرد . وکیل طلاق می تواند بدون حضور شما در دادگاه و یا بدون حضور طرف مقابل بصورت غیابی طلاق شما را از طریق قانونی بگیرد . 
وکیل طلاق مرحله اخر زندگی نیست شما میتوانید از وکیل طلاق قبل  و بعد از ازدواج نیز مشاوره بگیرید 
حق طلاق زن
 
بر اساس قانون و عرف طلاق حق زوج مرد استت و هر زمان بخواهد می تواند زن زوجه را طلاق دهد. البته این قانون بدین معنا نیست که زوجه زن نتواند خود را مطلقه سازد. در واقع قانون به این شکل است که مرد برای درخواست طلاق نیازمند به ارائه ادله نیست اما زوجه یا زن اگر بخواهد درخواست طلاق بدهد می باید دلایل قانونی کافی و محکمه پسند به دادگاه ارائه دهد.
حال این کار یک وکیل مجرب است که بتواند ادله کافی برای قانع کردن قاضی و دادگاه جمع کند که ازجمله
وکیل طلاق







وکیل طلاق
وقتی رابطه زوج و زوجه به تیرگی کشیده می شود معمولا به دنبال وکیل طلاق
هستند تا بتوانند هرچه سریع تر رابطه زوجیت را قطه نمایند و نتیجه به طلاق
منجر شود. اگر برای ادامه کار خویش در خصوص طلاق به وکیل طلاق نیاز دارید و
البته نیازمند مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری یک وکیل مجرب
هستید کافیست با مجموعه حقوقی وکلای هما تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما
را به وکیل مجرب زن یا مرد معرفی نماید تا بتوانید از مشاوره
طلاق روانی یک اصطلاح روانشناسی است که این روزهای در مشاوره های زوحین مورد استفاده قرار میگیرد. ما در این پاورپوینت به موضوع مهم طلاق روانی پرداخته ایم. تعریف کلی طلاق روانی چیست و چه تعارض هایی را ایجاد میکند؟ کسلر هفت مرحله مهم را برای طلاق روانی در نظر گرفته است.
تمام تعاریف مربوط به طلاق روانی را میتوانید از این پاورپوینت که در 20 اسلاید تهیه کرده ایم مطالعه نمایید.
 
دانلود فایل
دو ماه پیش طلاق گرفتم ومهرم را بخشیدم ولی الان پشیمان شدم وکیل گرفتم واسه شکایت مابذل و رجوع به مهریه میخواستم بپرسم آیا تو این دعوا اگه مهریه مو نداد حق گرفتن حکم جلب و بازداشت کردنش میتونم بگيرم یا نه؟ البته وکیلم میگه میگیرم ولی ميخوام کامل مطمئن شم ممنون میشم راهنماییم کنین
شرایط طلاق برای زن
 
موارد طلاق به درخواست زن
طبق ماده 1133 قانون مدنی مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون، با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را نماید. طبق این ماده مرد می تواند هر زمان که بخواهد با پرداخت کلیه حقوق مادی زن او را طلاق بدهد. ضمن آنکه آنچه در تعریف طلاق بیان شده عبارت است از: انحلال نکاح دائم با شرایط و تشریفات خاص از جانب زوج یا نماینده او. بنابراین طلاق یک عمل حقوقی یک جانبه از جانب شوهر است و ناشی از اراده زوجین نمی
داریم طلاق توافقی میگیریم مشاوره هم تموم شده نامه عدم سازش هم گرفتیم ولی همسرم برای طلاق حاضر نمیشه  بعضی جاها خوندم چون توافقی باید حتما زن هم به دفتر طلاق بیاد و مرد تنهایی نمیتونه طلاق بده بعضی جاها نوشته سر دفتر ابلاغ میکنه و اگر زن نیامد طلاق ثبت میشه و بعضی جاها نوشته دادگاه ابلاغ میکنه و اگر نیامد به سر دفتر میگه برا طلاق لطفا راهنماییم کنید زیاد وقت ندارم مهلت نامه گواهی هم داره تمام میشود ولی زنم لج کرده نمیاد.
طلاق و اثر طلاق بر کودکان
دانلود تحقیق طلاق و اثر طلاق بر کودکان، در قالب فایل word و در حجم 47 صفحه. چکیده:این تحقیق در ابتدا در مورد ساختار خانواده و یک تعریف جامع از خانواده و خانواده از دیدگاه قرآن بحث می کند و سپس به موضوع طلاق می پردازد که طلاق چیست و طلاق در اسلام و فلسفه طلاق در اسلام.
برخلاف چند سال قبل که اکثر مراجعین دفترخانه برای تنظیم وکالت طلاق جوان ها بودند این روزها غالب افراد میانسال هستند.به نظرم بلاخره جوانان با درایت , خودشان مشکل طلاق را حل کردند یعنی فهمیدند مشکل طلاق ازدواجه و برای حل کردن مشکل باید ازدواج نکنند.
حکم جلب شوهرم را گرفتم وبه زندان رفت در زندان به توافق رسیدیم که مبلغی از مهریه را بگيرم و طلاق توافقی انجام شود ولی بعد از آن شوهرم حاضر به طلاق نشده و محکومیت عدم تمکین برای من صادر شده است می خواستم بدانم آیا می توانم نسبت به بقیه مهریه اقدام کنم؟

باسلام طرح دادخواست مطالبه مهریه اگر بخشیده نشده باشد بی قید و شرط است

منبع: سایت وکالت دادراه
یکبار برای طلاق توافقی اقدام کردم مهریه ام را بخشیدم و حق طلاق را به وکیل داده بودم ولی در جلسه ی دوم مشاوره برای حفظ آبرو در محل کارم برگشتم همسرم معتاد است میخواهم دوباره برای طلاق اقدام کنم می توانم روی پرونده قبل اقدام کنم؟ چگونه خواهش میکنم کمکم کنین؟
#طلاق                      طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود.  شیوهٔ انجام طلاق در قوانین کشورهای مختلف بسیار متفاوت است اما در اغلب کشورها نیاز به تأیید یک دادگاه یا مرجع رسمی, وجود دارد.         
ادامه مطلب
طلاق دارای دو بخش می باشد بخش اول بخش ثبتی و قانونی آن می باشد که در شناسنامه درج میشود و بخش دوم صیغه طلاق است که خوانده می شود.
گاهی به دلایل مختلف (اتفاق می افتد که طلاق خوانده شود اما ثبت نشود)
صیغه شرعی طلاق خوانده میشود اما طلاق‌ ثبت رسمی و درج در شناسنامه نمیشود (به‌هر‌دلیلی) و خیلی عرف و رایج نیست به دلیل آثار حقوقی آن 
در هر صورت زمانی که طلاق مطابق شرع اسلام خوانده شود اما طلاق ثبت رسمی در شناسنامه نشود به آن طلاق شرعی  می گویند.
من ميخوام از همسرم توافقی جدا بشوم از توافقاتی که گذاشتیم زیاد راضی نیستم  ممکن خود قاضی شرایط بهتری بزاره.
ميخوام حضانت دخترم را به طور کامل بگيرم چکار کنم؟
 و سوال اخر جهیزیه ام. با گذشت 6سال کم کم خودم جمع کردم اما شوهرم میگه خودم پولش دادم. پس نمیتونم جهیزیه خونه ام بگيرم. باتشکر.
از همسرم سند اقرارنامه غیرمالی و وکالت جهت طلاق دارم و اقامت ما در مشهد است و اگر بخواهم اقدام به طلاق کنم جلسات مشاوره میگذارند آیا می توانم از شهر دیگری با این شرایط بدون زوجه اقدام کنم یا حتی در مشهد چطور می توان بدون مشاوره طلاق بگيرم؟

سلام اگر زوجه هستید امکانش وجود دارد

منبع: سایت وکالت دادراه
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : ثار ناخوشایند طلاق برای فرزندان خانواده و ن جدا شده از همسرانشان بیشتر از آثار طلاق بر مردان مورد توجه جامعه قرار می‌گیرد. با آن که موضوع طلاق از نظر حقوقی بعد از روز جدایی پایان می‌پذیرد، اما آثار روانی و اجتماعی آن تا مدت‌ها به همراه اعضای خانواده خواهد بود. بیشتر مردم تصور می‌کنند مردان پس از طلاق نسبت به ن آسیب کمتری می‌بینند و حتی در تجربه احساس غم ناشی از جدایی با آن‌ها همدلی
به خاطر سوء رفتار شوهرم ميخوام ازش جدا بشم هیچ چیز نميخوام نه مهریه نه نفقه فقط ميخوام بچه م با من زندگی کنه  اگه من درخواست طلاق توافقی بدم و همسرم رد کنه و بگه طلاق نمیده چی میشه؟ ایا امکانش هست که سورفتارش رو بتونم ثابت کنم؟ چون دست بزن نداره ولی همه جوره از نظر روحی آزار میده. بددهن و فحاش و شکاکه. و از تحقیر چیزی کم نمیزاره. قبل از ازدواجمون هم چندین پرونده کیفری و حقوقی داره و یه بار هم شلاق خورده. خونواده خودش هم میدونن ولی نمیدونم شهادت
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
اکثر زوجین در طول زندگی مشترکشان حداقل یک بار به طلاق فکر کرده اند. برای زوج های زیادی طلاق یک تهدید دائمی است و برای برخی تنها امید است. جدا از اینکه شما از فکر کردن به طلاق خودداری می کنید و یا هر روز در حال فکر کردن به آن هستید، چند مورد از مشکلات پس از طلاق را برایتان لیست کرده ایم.
البته اگر شریک یکی از موارد زیر باشد، طلاق موجه می باشد:

مشکلات شویی
مشکلات اخلاقی
اعتیاد
به عبارت دیگر، اگر به شما خیانت شود، کتک بزند، اعتیاد به مواد مخدر د
طلاق و پایان زندگی مشترک از جمله مسائلی است که خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و درگیرش هستند. اما با طلاق گرفتن فصل جدیدی از زندگی با شرایط جدید آغاز می شود که باید خود را با آن وفق دهید تا دچار افسردگی و مشکلات روحی پس از طلاق نشوید. و بتوانید دوباره به زندگی برگردید. در ادامه راههایی را بیانش می کنیم که به شما کمک خواهند کرد.
ادامه مطلب
آسیب های طلاق چیست؟ طلاق مسئله‌ای است که امروزه بسیاری از خانواده‌ها را بنا به دلایل مختلفی درگیر خود کرده‌ است، این مسئله پیامدهای زیادی برای هر یک از افراد خانواده دارد و باعث آسیب دیدن زوجین و فرزندان می‌شود. اما گاهی شرایط قبل از ازدواج به قدری مشکل ساز می‌شود که جدایی و طلاق راه حل بهتری محسوب می‌شود؛ به هر حال پیامدهای آن انکار ناپذیر است. با آگاهی از آسیب‌های طلاق می‌توان جهت کاهش آن‌ها، از روش‌های مؤثرتری بهره‌مند شد. مشاوره
شاید شما از مشاوره طلاق چیزی نشنیده باشید. با این حال، بسیاری از زوج‌هایی که می‌خواهند طلاق بگیرند در حال تصمیم‌گیری برای بهره بردن از مشاوره هستند. این یک منبع عالی برای کمک به افرادی است که آگاهی کافی از فرایند طلاق، آسیب‌ها و راهکارهای موثری که می‌تواند به آن‌ها کمک کند ندارند. به هر حال طلاق برای افراد  فشارهای روانی و مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد و انتخاب مشاور بهترین تصمیم در این برهه زمانی است. همچنین روانشناس برای افرادی که ط
مشاوره طلاق می تواند احساسات و هیجان های ناگهانی شما در زمان جدایی را کنترل کند تا بتوانید تصمیم درستی در زمان جدایی بگیرید. زمانی که شما تصمیم به طلاق گرفته اید ممکن است احساسات شما در تصمیم هایتان تاثیر بگذارند و برای رسیدن به روند دردناک طلاق، به حمایت نیاز داشته باشید. شاید از مشاوره طلاق چیزی نشنیده باشید. با این حال، بسیاری از زوج هایی که قرار است طلاق بگیرند استفاده از این منبع را برای کمک به آن ها در گذر از طلاق انتخاب می کنند. این یک
داریم طلاق توافقی میگیریم مشاوره هم تموم شده نامه عدم سازش هم گرفتیم ولی همسرم برای طلاق حاضر نمیشه  بعضی جاها خوندم چون توافقی باید حتما زن هم به دفتر طلاق بیاد و مرد تنهایی نمیتونه طلاق بده بعضی جاها نوشته سر دفتر ابلاغ میکنه و اگر زن نیامد طلاق ثبت میشه و بعضی جاها نوشته دادگاه ابلاغ میکنه و اگر نیامد به سر دفتر میگه برا طلاق لطفا راهنماییم کنید زیاد وقت ندارم مهلت نامه گواهی هم داره تمام میشود ولی زنم لج کرده نمیاد.



در طلاق توافقی نیاز
ترجمه سند طلاق :
سند طلاق برای امور مربوط به جدایی زوجین از یکدیگر به دلیل وجود برخی مشکلات که در این جا از حوصله صبر خارج است صادر میگردد , این سند همانند سند ازدواج است که در یک جلد تهیه میگردد , سند طلاق  به معنی اجازه گرفتن از پدر برای اخذ پاسپورت نیز می باشد , زیرا برای دریافت پاسپورت دیگر نیاز به اجازه پدر نخواهد بود .
امروزه خدمات رسانی برای صدور ترجمه سند طلاق نیز الکترونیکی شده است و دیگر برای تنظیم و اخد دفترجه سند طلاق نیاز به حضور فیز
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها