نتایج جستجو برای عبارت :

مود بازی توپ راش

ده بازي برای کودکان خجالتی
 این بازي‌ها را می‌توانید با توجه به سن و توانمندی‌های کودکان در فرصت‌هایی که تمایل به بازي کردن دارند، انجام دهید.
۱ - مسابقه گویندگی
۲ - بازي مصاحبه تلویزیونی»
۳ - بازي نقل خاطره، داستان، شعر، معما و لطیفه»
۴ - بازي چه کسی می‌تواند دیگران را بخنداند»
۵ - بازي کامل کردن یک داستان»
۶ - بازي کامل کردن یک شعر»
۷ - بازي تکمیل جملات»
۸ - بازي پاسخ به پرسش‌ها»
۹ - بازي داستان سازی با تصاویر»
۱۰ - بازي معلم بودن»
@
هنوز هم کسانی هستند که به بازي های نوستالژی علاقه داشته باشند .
این هم یک بازي نوستالژی هست بازي همسایه های جهنمی این بازي در چند سری منتشر شده که ما نقد و بررسی سری 1 رو گذاشتیم این بازي در نسخه کامپیوتر هست و هم در نسخه اندروید در این بازي شما باید به صورت پنهانی همسایه خود را اذیت کنید مثال  روی صندلیش چسب بچسبونید یا صابون بگذارید کف زمین این بازي در تکنیک دو بعدی ساخته شده که مراحل بالا و همچنین بازي خوب و حسی که باعث می شود شما دنبال کنید
جواب مرحله 1 بازي صیقل کلاسیک
جواب بازي صیقل
جواب مراحل بازي صیقل
۱ ==> ایران
جواب مرحله 2 بازي صیقل کلاسیک
۲ ==> تلگرام
جواب مرحله 3 بازي صیقل کلاسیک
۳ ==> شبکه سه
جواب مرحله 4 بازي صقیل کلاسیک
۴ ==> لایک
جواب مرحله 5 بازي صقیل کلاسیک
۵ ==> علی صادقی
جواب مرحله 6 بازي صقیل کلاسیک
۶ ==> کلاه قرمزی
جواب مرحله 7 بازي صقیل کلاسیک
۷ ==> گوگل
جواب مرحله 8 بازي صقیل کلاسیک
۸ ==> سیبیل
جواب مرحله 9 بازي صقیل کلاسیک
۹ ==> اینستاگرام
جواب مرحله 10 بازي صقیل
این بازي که در پلتفرم اندروید هست سی پی یو هشت هسته ای لازم داره و رم دوگیگ گوشی که داشته باشید تا بازي بدون باگ و کرش اجرا بشه این بازي واقعا عالی و گرافیکی  هست چون این بازي ماشین های ایرانی زیادی داره نیاز به سیستم گرافیکی بالایی داره بازي همانند بازي sport car drift هست و مسابقات داره این بازي هم ایرانیه و نمره بالایی رو کسب کرده حتما دانلودش کنید.
جواب بازي آمیرزا
جواب بازي آمیرزا رو در تمامی مراحل برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، در ضمن این پست مدام در حال آپدیت شدن است و با هر آپدیت بازي آمیرزا و سوالات جدید ، جواب های جدید نیز در این صفحه قرار میگیرد.
دانلود بازي آمیرزا
 
جواب مرحله 1 بازي آمیرزا
۱- کلمات این مرحله : سگ/ سنگ
جواب مرحله 2 بازي آمیرزا
۲- کلمات این مرحله : زن/ گز/ زنگ
جواب مرحله 3 بازي آمیرزا
۳- کلمات این مرحله : آش/ آتش
جواب مرحله 4 بازي آمیرزا
۴- کلمات این مرحله : کاخ/ خاک
جواب
شرکت سونی برترین بازي‌های خود در ماه فوریه ۲۰۲۰ را اعلام کرد. در ادامه این لیست را به ترتیب از اول تا بیستمین جایگاه، ملاحظه می‌کنید.
بازي Tom Clancy’s The Division 2 جایگاه برترین بازي را کسب کرد.
بازي Grand Theft Auto V در جایگاه دوم قرار گرفت.
بازي NBA 2K20 جایگاه سوم را کسب کرد.
بازي Call of Duty: Modern Warfare در جایگاه چهارم.
بازي Dreams در جایگاه پنجم.
بازي TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE در جایگاه ششم.
بازي Minecraft در جایگاه هفتم.
بازي ARK: Survival Evolved در جایگاه هشتم.
بازي Assassin’s Creed Odyssey در جای
معرفی بازي بازي rainbow six :
 بازي rainbow six  در سال 2012 از کمپانی ubisoft منتشر شد و در سال 2015 در ایران توانست بازيکن های زیادی رو به سمت خودش جذب کند
این بازي در 3 حالت مختلف انجام میشود bomb,secure,hostage  انجام میشود
در این بازي هر اپراتور قابلیت های منحصر به فردی دارد این بازي در حال  حاضر داری 52 اپراتور است
اخبار روز دنیای گیم
نوع بازي:
سبک این بازي یک سبک متفاوت در بین بازي ها است و برای پلتفرم های ps4,xbox,pc  نیز ارائه شده
سبک این بازي استراتژیکی و اکشن است
اخ
سال ۲۰۱۹ پر از بازي مستقل بود؛ بازي‌هایی که هر کدام بحث‌ها و صحبت‌های زیادی راه انداختند. با این حال، بدون شک تلخ‌ترین بحث‌ها حول یک بازي صورت گرفت؛ یک بازي ترسناک که در پی فشار‌های چینی‌ها، نابود شد. بازي Devotion اوایل ۲۰۱۹ عرضه و در یک هفته، از روی استیم حذف شد. طبق گفته‌ی سازندگان این بازي، بازي Devotion قرار نیست به استیم بازگردد.
ادامه مطلب
سلام بر شما
سلام بر گیمری که تا صبح پابچی بازي میکنه
سلام بر گیمری که همیشه  تو بازي تفنگ دستشه 
سلام بر گیمری که همیشه تو بازي شمشیر دستشه
سلام بر گیمری که همیشه آنلاینه
امروز می خواهیم نقد و بررسی بازي igi 3 dmz رو بذاریم همه بازي تفنگی دوست دارند .این بازي برای کسی هست که سیستم کامپیوتر ش قدیمه و رمش کمه این بازي ترکیبی بی نقص از تمام سری های igi 1,2 هست بازي igi 1 که تنوع مراحل کم داشت و تعداد سلاح ها کم بود  قابلیت های کمی داشت و گرافیک خوبی داشت ولی
پاسخ های بازي دانا بصورت کامل
آموزش گنجیابی
جواب کامل همه مراحل بازي دانا را در این پست برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم.
جواب بازي دانا مرحله ۵۰۰
جواب بازي دانا مرحله 107
جواب بازي دانا مرحله 108
جواب بازي دانا فصل ۴
جواب بازي دانا فصل 3
دانلود بازي دانا
جواب بازي دانا مرحله 115
جواب بازي دانا مرحله ۱۱۱
جواب بازي دانا فصل دو
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین پروژه از: گروه دزگیم
نام بازي: هویج لند
نوع دسته بندی : خانوادگی
وضعیت:آنلاین 
توضیحات بازي
در این بازي شما با خرگوش های مختلفی آشنا می شوید که همه ی اینها ، شخصیت بازي هستند.این بازي فکری و معمایی می باشد و به صورت آنلاین وچند نفره است. این بازي تا اواخر تیر ماه توسط گروه بازي سازی دزگیم ساخته می شود. در این بازي هر هفته می توانید در تورنمنت شرکت کنید و مقام و سکه کسب کنید.
                                                 
توضیحات بازيبازي جدید مردعنکبوتی در شهر ,یکی دیگه از بازي های جالب و سرگرم کننده ی سری بازي های مرد عنکبوتیه که توی این بازي شما نقش مرد عنکبوتی رو ایفا میکنید و باید دشمنان تون رو با استفاده از تار های عنکبوتی محاصره و اون هارو از بین ببرید ,این بازي پسرانه و جدید رو از دست ندید
ادامه مطلب
10 ترفند بازي GTA V – جی تی ای 5
 
در این مطلب قصد داریم که 10 ترفند آموزشی بازي جی تی ای 5 – GTA V را به برای شما قرار دهیم که اگر این 10 ترفند را در بازي GTA 5 رعایت کنید مطمئنا شانس بیشتری برای موفق بودن در بازي خواهید داشت.
بازي جی تی ای 5 یا GTA V به عنوان یکی از بهترین بازي های سال 2013 معرفی شد با وجود اینکه 5 سال از زمان انتشار این بازي گذشته است اما همچنان در بعضی از مواقع بازي GTA V در صدر جدول فروش ماهانه قرار می گیرد.
بازي جی تی ای 5 همچنان در صدر جدول پرفرو
خوب حتما اسم بازي asphalt nitro و بازي معروف need for speed به گوشتون خورده پس یک قیاس   است آیا بازي need for speed بهتر است یا بازي asphalt nitro خوب در قیاس باید به نقاط قوت بیشتر از نقاط ضعف نگاه کنیم بازي اسفالت نیترو هیجان زیادی داره و نقطه ضعفش انلاین بودنشه بازي need for speed نقطه قوتش تنوع ماشین ها هستش و این که هر سری در باره یک موضوع است و نقطه ضعفش هیجان کمش هست و یک نکته مهم توی بازي asphalt nitro شهرت شرکتش هست  پس از قیاس نتیجه می گیریم که بازي منتخب بازيههههههههههه
توضیحات بازي: توی بازي انلاین کتک خور . خشم و عصبانیت خودتون رو خالی کنید و به ارامش برسید , این بازي سرگرم کننده این امکان رو در اختیار کاربران قرار داده تا بتونند به مرد کنک خوری که در بازي هست با تمام قدرت ضربه بزنند و علاوه بر امتیاز بازي نیز , به اعصاب و ارامش درونی خود کمک کنند. این بازي مهیج رو از دست ندید و مرد کنک خور رو کتک بزنید
ادامه مطلب
بازي ویچر ۳ رکورد شکست
بازي ویچر ۳ توانست رکورد تعداد بازيکنان همزمان در استیم را بشکند. با توجه به آمار ۹۵ هزار بازيکن همزمان، کاربران بیشتری در مقایسه با زمان عرضه بازي در سال ۲۰۱۵، در حال تجربه این بازي هستند که تاحالا چنین چیزی کمتر در بازي‌های تک نفره دیده شده است.
انتشار سریال ویچر یکی از دلایل اصلی افزایش بازيکنان این بازي است.
 
ابعاد : ۲۳ * ۳۴ سانتی مترمحدوده سنی:۳سال به بالادر این جعبه ۲ بازي وجود دارد که شرح بازي ها به صورت زیر است: ۱-بازي سگ های قهرمان: در این بازي یک صفحه بازي با تم سگ های نگهبان، مهره، تاس و برگ های بازي وجود دارد که طبق نقشه بازي بازيکن ها بازي می کنند. ۲- بازي فردیناند:در این بازي یک صفحه بازي با تم فردیناند، مهره، تاس و برگ های بازي وجود دارد که طبق نقشه بازي بازيکن ها بازي می کنند.
 
برای خرید محصولات فکر آوران می توانید به وب سایت پخش اسباب باز
خب بریم سراغ بهترین بازي ps4 
بازي god of war یا خدای جنگ یکی از بازي های محبوبیه که جزو بازي های سونیه . این بازي یا بهتره بگم قسمت ۴ این بازي با قسمت های قبلی خیلی متفاوته ، این دفعه دنیا آزاد بود ، خشونت بازي نسبت به نسخه قبل کمتر بود که برای خیلی ها نکته مثبتی است . این بازي به صورت سوم شخص و اکشن ماجراجوییه . 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین پروژه از: گروه دزگیم
نام بازي: هویج لند
نوع دسته بندی : خانوادگی
وضعیت:آنلاین 
توضیحات بازي
در این بازي شما با خرگوش های مختلفی آشنا می شوید که همه ی اینها ، شخصیت های بازي هستند.این بازي فکری و معمایی می باشد و به صورت آنلاین وچند نفره است. این بازي تا اواخر تیر ماه توسط گروه بازي سازی دزگیم ساخته می شود. برای کسب مقام و سکه می توانید هر هفته در تورنمنت شرکت کنید.
                                                             
سلام بعد مدت چند ماه برگشتیم به عرصه بازي ها 
ازتون میخام هر تجربی ای از هر بازي ک دارین تو این پست به اشتراک بزارین 
اگه هرسوالی در مورد هر بازي دارید بپرسید حتمی جواب داده میشه 
درمورد هر بازيم ک میخایید  مطلب گذاشته بگید 
   ❤️
اگر شما می­‌خواهید یک طراح بازي باشید باید بدانید که یک طراح بازي دقیقاً چه می‌­کند.
طراح یک بازي تلاش می‌کند یک بازي را راه اندازی کند.
یک طراح بازي متخصص حرفه‌ای در درک و ارائه‌ی­ بازي‌هاست.
طراح بازي فقط یک ایده‌دهنده‌‌ی صرف نیست، در حقیقت ایده‌ها واقعاً کم‌ارزشند و هر کسی در یک تیم بازي‌سازی ممکن است آن را داده باشد. اولین وظیفه­‌ی طراح بازي تبدیل ایده‌ی خام اولیه به یک سند قابل فهم است.
پابجی یک بازي اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
بازي با گربه های عصبی
گربه ها چه بی اعتماد به نفس، چه با اعتماد با نفس ،چه ترسو یا عصبی ، عاشق بازي می باشند. بازي کردن با یک اسباب بازي نظیر پرنده یا طناب می تواند به رشد و بلوغ غریز شکار گربه و افزایش اعتماد به نفس گربه کمک کند.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری گربه ها
با این حال ، سعی کنید به گربه خود فشار زیادی برای جلوگیری از ترس و عصبانیت نیاورید و بسیار آهسته مراحل را طی کنید. در صورتی که گربه شما نمی خواهد با اسباب بازي ها بازي کند، شما باید
ازی RDD 2 ظرفیت عادی : 175000T
بازي HITMAN2 GOLD EDI ظرفیت عادی:135000T
بازي MAFIA3 ظرفیت هوم:75000T
بازي ORWAHTE ظرفیت عادی:85000T

دیسک:
بازي GTAV کارکرده:100000T
بازي ASSASIN UNITY کارکرده:50000T
بازي pes2016 کار کرده:35000T

برای خرید به ایدی تلگرام ما بیایید:
https://t.me/Mamal_yzd 
 
 سلام با درنگی طولانی دوباره برگشتیم . اکثرا ما دنبال بازي های خارجی هستیم چون معتقدیم بازي های ایرانی خوب نیستند و زیبایی و جذابیت ندارند در صورتی که غلطه این حرف غلطه بازي های ایرانی بهترین بازي ها هستند ولی  یکسری افراد خلاقیت کافی رو نداشتند ولی در عوض این دفعه آقای مهدی پیغامی نسب بازي ساخت که در عمرم نظیر و همتاشو ندیدم این بازي حتی صادر شد! افتخار من این هست که در وبلاگ خودم  این بازي رو معرفی می کنم  این بازي در دو سری ساخته شد این باز
چگونه بازي های دیتا دار نصب کنیم؟
 
 

اموزش نصب بازي دیتا دار
 
اموزش نصب بازي دیتا دار :
امروز قصد داریم مشکل نصب بازي های دیتا دار مثل پیدا کردن سیستم مورد نیاز برای اجرای بازي و یا محل کپی کردن دیتا را به شما آموزش دهیم.
ادامه مطلب
روزگاری استرس زندگی و بالا و پایین ها و اما و اگر ها رو داشتم
اما الان دیگه بازي دنیا برام رنگ نداره
پس منم بازي می کنم دقیقا مثل دنیا. شرایط هر جوری میخواد باشه من آمادم برای آتیش بازي
الان دارم استارت آتیش بازي ۱۴۰۰ رو میزنم که یه حالی به خودم و یه حالی به خانوادم بدم ان شا الله.
شما هم بیاید آتیش بازي
نمایشگاه اسباب بازي و نشون میداد همه بازي فکری برای گروه های سنی مختلف
واقعا اینهمه بازي فکری به چه درد بچه ها میخوره؟؟؟
بچه نیاز به بدو بدو بپربپر دارن نه اینکه مثل مرغ بشینن نوک بزنن به زمین!
پدر و مادرای بی حال و حوصله ی الان خیلی که میخوان نشون بدن به بچه اهمیت میدن براش بازي فکری میگیرن که بشینه بازي کنه فکرش باز بشه
شما بچه رو هر روز ببر تو پارک باهاش بازي کن چهارتا آدم دیگه ببینه دنبال گربه و کلاغ بدویه من قول میدم فکرش خیلی بیشتر و بهتر
پابجی یک بازي اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
شهر مشهد کلان شهری است که علاوه بر شهروندان خودش باید موقعیت های تفریحی فراوان برای بزرگسالان و کودکان داشته باشد. خوشبختانه شهر بازي کودکان در مشهد بسیار زیاد است و تور مشهد از این نظر هیچ چیز کم ندارد. بسیاری از شهر بازي های موضوعی یا وسایل بازي کودکان برای اولین بار در شهر مشهد راه اندازی شده است و تنوع بازي های نیز در این شهر مثال زدنی است. انواع بازي های فکری، بازي های حرکتی، بازي با آب، بازي های آموزشی و مذهبی در شهر بازي های مختلف این
بازي انفجار یک بازي شرطی است که بر اساس شانس و ضریب های ریاضی انچام می شود. انجام این بازي بسیار ساده است و بصورت آنلاین انجام می شود چرا که در حالت آفلاین دسترسی به پول های مجازی این بازي نخواهید داشت و بازي معنی پیدا نمی کند. به همین دلیل با توجه به اینکه در این بازي شرط بندی انجام می شود نیاز است که به اینترنت وصل باشید.
ادامه مطلب
انفجار یک بازي شرطی و مبتنی بر شانس و ضرایب ریاضی است. نحوه انجام این بازي ساده است و باید آن را آنلاین بازي کنید زیرا در حالت آفلاین دسترسی به پول مجازی ندارید. به همین دلیل است که باید روی بازي شرطبندی کنید و یکی از یکی از کازینوهای انفجار باشید که در این بازي به شرط بندی شرط می بندید.
ادامه مطلب
هک بازي تلگرام lumberjack, ربات هک بازي تلگرام, هک بازي تلگرام corsairs,
کانال هک بازي تلگرام, ربات هک بازي های تلگرام, نرم افزار هک بازي تلگرام,
تقلب در بازي تلگرام, ربات تقلب در بازي تلگرام

برای تقلب در بازي‌های تلگرام در قدم اول،
شما نیازمند به دست آوردن آدرس دقیقی هستید که پس از انتخاب دکمه‌ی Play
در بازي به شما اختصاص داده می‌شود. برای این کار بازي را باید در محیط
مرورگر وب دستگاه اجرا نمایید. به دست آوردن این آدرس در سیستم‌‌عامل‌های
اندروید،
سلام
دوز یه بازي دو نفر با 3،9،12مهره بازي میشهدوز از اسمش مشخص ردیف شدن سه تایی.
خوب خواهر زاده ام  میگه خاله بیا بازي کنم.میگم  بازي در کل یاد خداوند از دل میبره درست نیست
خوب چیکار کنه خوبه ،صفحه دوز کشیده وسطش نوشته یا خدا ،یا الله
شما بخوانید حدیث مفصل.
بازي Ring of Elysium یکی از بازي های دارای سبکی آشنا میباشد که میتوان گفت نسخه ای از بازي های Pubg و ROS میباشد که با سبک گرافیکی متفاوت تر شده اند . در این سری از این بازي ها ، به مانند نسخه های پیشین این بازي باید تنها به فکر بقای خود باشید و در این راه میتوانید بصورت گروهی نیز کار کنید .بازي Ring of Elysium بدلیل گرافیک بالا و نمایش بهتر و شوتینگ بهتر نسبت به بازي های هم رده خود یعنی pubg ، آشناییت و طرفداران بسیاری پیدا کرده است .
ادامه مطلب
جگرگوشه تازه بیدار شده، ازش می‌پرسم می‌خواهی بریم اتاقت با هم بازي کنیم؟ میگه نه الان ساعت ددر است (در مقابل ساعت بازي مامان و لیلی)! میگم: بریم پشت خونه توپ بازي؟ شن بازي هم میشه کرد، هاپو‌ها هم میان بدو بدو. میگه: شن بازي؟ آره، بریم دریا! 
حالا بیا و درستش کن :دی 
 
توضیحات بازيبازي انلاین اختلافات شویی , یه بازي بسیار جذاب و سرگرم کننده است که با سبک جدیدی طراحی شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . این بازي مهیج اختلاف و لجبازي های دو زوج لجباز را در قالب بازي به نمایش گذاشته و با ماجراجویی های زیبا و هیجان انگیز ی که دارد میتواند ساعت ها شمارا سرگرم کند این بازي جنبه فان و طنز هم دارد که خود نیز از شاخص های برتر این باز به شمار میرود. این بازي را از دست ندهید
ادامه مطلب
توضیحات بازيبازي انلاین ربات خشن, یه بازي جدید و سرگرم کننده در سبک بازي های تیراندازیه که توی این بازي باید ربات خشن رو هدایت کنید تا بتونه همه دشمن هاش رو از بین ببره , برای این کار سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار داده شده است تا شما با استفاده از انها براحتی از شر دشمنان خود خلاص شوید و به پیروزی برسید
ادامه مطلب
ابعاد : ۲۳ * ۳۴ سانتی متر
محدوده سنی 3سال به بالا
سبک بازي: بازي کارتی , بازي فکری , بازي آموزشی
رده سنی: کودک , نوجوان , بزرگسال
تعداد بازيکن: 4 نفر
مدت زمان بازي: کمتر از یک ساعت
سایر توضیحات: در این جعبه 2 بازي وجود دارد که شرح بازي ها به صورت زیر است: 1-بازي هتل ترانسیلوانیا 3: در این بازي یک صفحه بازي با تم هتل ترانسلوانیا 3، مهره، تاس و برگ های بازي وجود دارد که طبق نقشه بازي بازيکن ها بازي می کنند. 2- شگفت انگیزان:در این بازي یک صفحه بازي با تم شگفت ا
میدونستی میتونی با بازي کردن پول در بیاری؟
بازي کن و پول دربیار با بازي آنلاین برجک
بازي فارسی و با قابلیت کسب درآمد و برداشت ریالی
بازي های کریپتویی بازي هایی هستند که میشه با اونا کسب درآمد کرد ، کاملا امن هستند و در سراسر دنیا طرفدار های زیادی داره 
سود خوبی هم میده و میشه درآمد های چند صد میلیونی از ترید و از بازي کردن کسب کرد .
ولی مشکل های قانونی و عدم اعتماد کردن به صاحبان پروژه ( ممکنه یک شبه جمع بشه کل پروژه ) و پرداخت های ریال و تحریم
توضیحات بازي: توی بازي انلاین اخرین مبارز , شما باید اخرین مبارزی که از نبرد با اژدها جون سالم به در برده رو نجات بدید تا با اسب سفیدش ازموانع مختلف بگذره و چالش های زندگی پر هیجانش رو پشت سر بگذاره . این بازي بسیار جذاب محیط گرافیکی خیلی خوبی داره که سبب شده این بازي از سایر بازي های نوع خودش متمایز بشه و طرفداران زیادی رو پیدا کنه , اگه دنبال بازي سرگرم کننده و در عین حال جذاب و منحصر به فرد هستید , این بازي رو از دست ندید
ادامه مطلب
امروز در بازي سخت مقابل تیم آماده ولی عصر باوجود محروم بودن هادی اکبری وخستگی بازيکنان تیم شکست سختی خوردیم 
در این بازي تیم امید هشت بر پنج بازي را واگذار کرد.
در این بازي مرصاد علیپور گنی کرد وگل های خود را بالا برد تا به آقای گلی نزدیک شود 
دانلود بازي پول بی نهایت آمیرزا, دانلود نسخه هک شده بازي آمیرزا, دانلود
بازي پول بی نهایت آمیرزا, دانلود هک بازي آمیرزا, دانلود بازي پول بی
نهایت آمیرزا, دانلود هک سکه های آمیرزا
 آمیرزا یک بازي عالی ایرانی و سرگرم کننده مشابه بازي باقلوا برای گوشی های اندروید می باشد که بازي جدیدی و فکری از سوی سازندگان بازي محبوب باقلوا (نردبان اندیشه فردا) است که در این مطلب قصد قرار دادن این بازي را برای دانلود داریم. با این بازي زیبا شما وارد دنیایی پر ا
در این پست ما به ترتیب از اول تا بیستمین جایگاه بازي های PS4 در ماه فوریه را برای شما قرار دادیم.
بازي Tom Clancy’s The Division 2 جایگاه برترین بازي را کسب کرد.
بازي Grand Theft Auto V در جایگاه دوم قرار گرفت.
بازي NBA 2K20 جایگاه سوم را کسب کرد.
بازي Call of Duty: Modern Warfare در جایگاه چهارم.
بازي Dreams در جایگاه پنجم.
بازي TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE در جایگاه ششم.
بازي Minecraft در جایگاه هفتم.
بازي ARK: Survival Evolved در جایگاه هشتم.
بازي Assassin’s Creed Odyssey در جایگاه نهم.
بازي The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition د
جدیدترین بازي‌ها: نگاهی به جهان هیجان انگیز بازي‌های جدید
در دنیای بازي‌های رایانه‌ای، همیشه به دنبال تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. سال ۲۰۲۳ نیز یک سال برای بازي‌سازان و علاقه‌مندان به بازي‌ها بسیار هیجان‌انگیز بوده است. در این مقاله، به معرفی و بررسی برخی از جدیدترین بازي‌های انتشار یافته در سال جاری می‌پردازیم. با ما همراه شوید و به دنیای هیجان انگیز بازي‌های جدید سفر کنید.
ادامه مطلب
پابجی یک بازي اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
توضیحات بازيبازي انلاین زیر شلواری ,ِ یه بازي بسیار جذاب با داستان و سبک متفاوتیه که میتونه سرگرم کننده و البته فان با طنز امیز هم باشه . داستان این بازي اینه که شلوار ند همون مرد بدشانس بازي رو برده و اون مجبوره راه خونه رو با زیر شلواری برگرده البته اینکارو باید به دور از چشم مردم انجام بده و بدون اینکه کسی اونو ببینه به خونه برسه . این بازي رکوردی پر هیجان رو از دست ندید
ادامه مطلب
سلام کاربران این بازي را  در عرض 1 ساعت ساختم لطفا نظرتان راجع به بازي بگید:)
نکنه:این بازي برای کامپیوتر ساخته شده:)و در دامنه وبلاگ خودمان بازي خواهید کرد مثل سایت فلش خور:)
برای بازي کردن به وبلاگ زیر بروید:
http://maxversion.rozblog.com/
این بازي برای کامپیوتر است
اندروید مورد نیاز:xp/7.1/8
تقریبا همه ی شما با بازي کراش بندیکوت اشنا هستید . این بازي که یکی از جذاب بازي هادر پلی یک شناخته شده است مجموعه ان برای کامپیو تر امده است 
برید دانلود کنید و حالش را ببرید
دانلود فایل ها
مقادیر موجود در بازي باید به درستی تنظیم شود تا بازي بالانس باشد. تمام مقادیر اغلب در یک سند اکسل جمع‌آوری می‌شود. به طوری که طراح‌بازي می‌تواند آنها را تغییر دهد و شبیه‌سازی را انجام دهد. اما در نهایت این مقادیر در زمان بازي و در زمان اجرا تنظیم میشود.
پس کار یک طراح‌بازي شامل: پیاده سازی ایده روی کاغذ و ساخت نمونه‌ی اولیه، مستندسازی، انتخاب حالت کلی بازي، مشخص کردن قوانین و چالش‌های بازي، تصمیم گیری در مورد سطوح بازي و رفتار شخصیت، ای
 این بازي ایرانی در سبک سواری برای پلتفرم اندروید عرضه شده این بازي شامل شش بخش از شکارچی ،پارکینگ، لیگ آزاد، مسابقات آزاد ،مسافرکشی، فرار از قانون،این ها بخش های مسابقات هستند . بازي با دارا بپدن اکثرا ماشین های ایرانی و تعدادی ماشین خارجی محبوبیت زیادی داره بازي در اندروید ۴ به بالا قابل نصب هست بازي با موتور یونیتی ساخته شده و به همین علت گرافیک بالایی داره شما می تونید کل بخش های ماشین رو تغییر بدید از جمله نور چراغ صدای استارت و اگزوز
 ••]♤GAME LINE ••]♤
گیم لاین نام یک کمپانی پیشرفته در صنعت بازي و
بازي است.
این کمپانی به طور متداول می کوشد تا فضایی خوب
و زیبا برای شما فراهم آورد.
 می توانید در گیم لاین پیدا کنید :
 آموزش کامل برجسته ترین و پر بازدید ترین بازي ها 
آموزش کامل بازي های در خواستی کاربران 
معرفی جدیدترین بازي ها به صورت هفتگی + دانلود 
معرفی برترین بازي ها به صورت هفتگی + دانلود 
تاریخ انتشار و تریلر بازي ها 
 لینک های دانلود اکثر بازي 
 با تشکر از انتخاب ش
سلام.
بازي سازان عزیز توجه کنند اگر با موتور گیم میکر استودیو بازي می سازند حتما بازي را به صورت YYC خروجی بگیرند، در غیر این صورت بازي در حالت ماشین مجازی خروجی گرفته میشه و این طوری بازي شما در بعضی از کامپیوتر ها اجرا نمی شود و در بعضی از جا ها ویروس شناخته می شود.
دیگه من گفتم، می خوای عمل بکن می خوای نکن.
اگر نمی تونی به صورت YYC خروجی بگیری از نسخه 1.4.1757 استفاده بکن، من با همین نسخه کار می کنم.
(من خودم تمام بازي هایی که تا به حال اینجا گذاشتم رو
برای انجام بازيهای رایانه ای نیازی به ماوس بازي ندارید. فقط برای هر ماوس با دو دکمه و چرخ هر چیزی را که می خواهید بازي کنید. اما این هیچ دلیلی نیست که بتوانید تنوع فوق العاده طراحی ماوس بازي را در بازار خود انکار کنید. ماوس بازي شما را حرفه ای نمی کند ، اما می تواند یک مزیت رقابتی جزئی به شما بدهد و بعضی از بازي ها را بسیار راحت تر و راحت تر انجام دهد.
ادامه مطلب
ساخت بازي جهان باز تاریخی با محیط اسلامی در استودیو ماج آرتز کلید خورد.این بازي در زمان سلطان ملکشاه سلحوقی اتفاق می افتد و با محوریت جنگ های صلیبی است اما داستان اصلی حول یک شی اسرارآمیز می چرخد.ژانر این بازي اکشن - ادونچر سوم شخص خواهد بود که هم اکنون نوشتن سند طراحی بازي آن شروع شده است.
نسخه خریداری شده ۱۰ دلاری!!! بله!!!
امتیاز در گوگل پلی ۵ از ۵ !!! بله !!!!
یک بازي براتون آماده کردم که میتوانید بازي اختراع کنیید
شما در این بازي یک کارمند هستید که میتوانید بازي اختراع کنید و کسب. در آمد کسب کنید و با اون کسب در آمد جایی که اختراع میکنید را شیک و تمیز کنید
اندروید مورد نیاز : ۴.۴.۳
حجم : ۵۰ مگبایت
امیدوارم لذت ببرید!!!!
فایل نصبی ( کلیک کنید)
جواب بازي سلطان قلبها
جواب بازي سلطان قلبها را در تمامی مراحل را می توانید از بخش های زیر دریافت کنید ، کاملا بروز است و چنانچه تغییری در پاسخ ها پیش آید در همین صفحه بروزرسانی می شود.
جواب مراحل بازي سلطان قلبها
جواب مرحله 1 فصل 1 بازي سلطان قلبها
دود / ذات / پاک / باد / برف
جواب مرحله 2 فصل 1 بازي سلطان قلبها
پول / چاق / پدر / تاج / دست
جواب مرحله 3 فصل 1 بازي سلطان قلبها
پشه / جلد / عسل / پله / خون
جواب مرحله 4 فصل 1 بازي سلطان قلبها
تاب / ترس / پست / راز / تی
بازي های ویدئویی با جذابیت های بصری ما را به دنیای دیگری می برند. دنیایی که بسته به سلیقه دیگر نمی خواهیم از آن خارج شویم. می خواهیم تا ابد قهرمان آن دنیا بمانیم. هر چقدر آزادی تصمیم گیری بازي کننده در دنیای بازي ویدئویی بیشتر باشد، خارج شدن از آن دنیا برایش سخت تر می شود. یکی از موفق ترین شرکت های سازنده  بازي های ویدئویی که دنیاهای بی نظیری روی موبایل ساخته Supercell است.
این شرکت فنلاندی در سال 2010 تاسیس شد که اولین بازي خود را در سال 2011 منتشر شد ک
تست بازي چند نوع دارد؟
همانطور که درپست قبل نیز گفته شد ، تست بازي یکی از مهترین بخش در روند توسعه یک بازي است ، و این مولفه نهایی است که تحلیل میکند بازي شما برای راه اندازی و انتشار آن آماده است یا خیر؟
در انجام تست به فرایند و زمانی که صرف تولید یک بازي شده است چشم پوشی میشود و در آن به دنبال ناسازگاری ها ، خطاها و انسجام و کامل بودن آن هستند.
بنابراین میخواهیم در مورد انواع تست بازي بیشتر بدانیم.
برای مطالعه بیشتر این بخش به سایت ما مراج
توضیحات بازي: توی بازي جدید حرفه ای , همونطور که از اسمش مشخصه شما باید به این حرفه ای کمک کنید تنا بتونه درهای بسته رو باز کنه و از ساختمان ا و مکان های مختلف ی کنه , سعی کنید طق راهمایی های بازي پیش برید تا موفق بشد , این بازي سرگرم کننده و جالب رو از دست ندید
ادامه مطلب
در توسعه­‌ی بازي ابتدا باید یک نمونه­‌ی اولیه ساخته شود. در این روش طراح بازي تلاش می­‌کند خروجی و مکانیک­‌های پایه­‌ای بازي و مسیر کلی بازي را نشان دهد.
نمونه­‌های اولیه اغلب غیر دیجیتال هستند.
برنامه­‌نویسی بخشی از کار طراح­ بازي­ است. طراح­ بازي با استفاده از یک زبان برنامه‌­نویسی رفتارهای شخصیت، سطوح بازي و به طور کلی گیم‌­پلی بازي را راه‌اندازه می‌کند.
با سلام خدمت همراهان گرامی و عزیز.
در این مطلب قصد دارم برخی دیگر از ویژگی های بازي در حال ساخت در اختیار شما قرار دهم:
•این بازي به صورت ایزومتریک ( 2.5D ) منتشر خواهد شد.
بازي کاملا انلاین است و شیوه بازي به صورت PvP خواهد بود. (Player versus Player)
بازي دارای بخشی برای چت کردن خواهد بود.
مود اصلی و
ادامه مطلب
بازي، یکی از ضروری‌ترین نیازهای دوران کودکی و لازمه رشد ذهنی و جسمی آن ها است، اما به شرط اینکه متناسب با سن کودک انتخاب شود. یکی از بهترین جایگزین‌های بازي‌های کامپیوتری برای بچه‌ها بازي‌های فکری فیزیکی هستند. سال هاست بازي فکری از بهترین ابزارها برای پرورش رشد و خلاقیت کودکان است.
ادامه مطلب
ابتدا بازي جی تی ای سن اندرس نسخه اندروید رو دانلود کنید که حجمش 2 گیگ و نیم هست رو دانلود کنید برنامه gta sa cheerter هم دانلود کنید برید تو بازي بازي رو سیو کنید   و برید در برنامه گزینه سیو رو بزنید و تغیییراتی  که می خواهید اعمال کنیدد  و گزینه سیو رو بزنید  و برید داخل بازي و اونجایی که بازي رو سیو کرده بودید برید و بازي رو لود کنید. 
تجربه مجدد بازي هایی که یک دهه پیش و یا شاید هم بیشتر آن‌ها را بازي
کرده ایم، شاید دیگر جذابیت گذشته را نداشته باشد، ولی یاد کردن از آن
بازي‌ها همواره لذت بخش است. در عصری که بتال رویال ها به نوعی، فرمانروایی
می کنند، همچنان افرادی را می توان پیدا کرد که کار خود را با کنسول‌های
PS1 و PS2 و یا PC قدیمی خود شروع کرده و هنوز هم بازي های داستانی را
ترجیح می دهند.
ادامه مطلب
Sky: Children of the Light 
 
لینک دانلود 
 
بازي آیفون Sky: Children of the Light یک اثر ماجراجویی است که در آن شاهد حضور عناصری از بازي‌های چند نفره هستیم. بازي Sky دارای یک خط داستانی جذاب است که تکمیل آن به صورت تک نفره حدود ۳ ساعت زمان خواهد برد و تا آخرین لحظه بازي، بازيکنان از لحاظ احساسی نیز درگیر بازي خواهند بود.
 
 
 
 
@Iphone02016
نمیدونم چراده سالم بود
توپمو برداشتم رفتم کوچه بچه ها دور هم جمع شدیم و شروع کردیم به بازي کردن
خیلی خوشحال بودم که بالاخره منو بازي دادن
تا این که توپ افتاد خونه همسایمون بی توپ شدیم
یکی از بچه ها رفت توپ خودشو آورد بازي شروع شد  اما این دفعه من دیگه بینشون نبودم
منو بازي ندادن .
تازه فهمیدم بخاطر توپم بود که منو بازي دادن
خخ
نمیدونم چرا
واین داستان ادمه دارد.
بازي


بازي
آنلاین


دانلود
بازي


دانلود
بازي کامپیوتر


دانلود
بازي رایگان


دانلود
بازي اندروید


دانلود
بازي pc


دانلود
بازي های اندروید


بازي
اندروید


بازي
کامپیوتر


دانلود
بازي برای کامپیوتر


دانلود
بازي برای آیفون


دانلود
بازي برای گوشی آیفون


دانلود
بازي ps4


دانلود
بازي xbox



دانلود
بازي تخته نرد برای موبایل


بازي
تخته نرد


دانلود
بازي fortnite


دانلود
بازي زولا


دانلود
بازي g
 
 
 
‍مجمع خیرین فرهنگ فاطمی (شورای تعالی خانواده) با همکاری مرکز سیمرغ طلایی برگزار می نماید : 
*بازي، بازي، هوش بازي*
کارگاه بازي بازي، هوش بازي (ویژه مادر و کودک)  اگه هر مادری بدونه که فرزندش از چه طریقی خوب یاد میگیره،  میتونه آموزش رو براش تبدیل به تفریح کنه. شناخت هوش های ده گانه و روش های پرورش آنها یه راهکار خیلی جذاب و هوشمند برای آموزش در قالب تفریح هست.
این دوره در راستا و با هدف
تقویت هوش های ده گانه کودکان  تشکیل می شود و انتهای ک
توضیحات بازي: توی بازي جدید جنگ باستانی , شما باید پیاده نظام خودتون رو بفرستید تا ارتش مقابل رو شکست بده و وارد حریم و فرمانروایی اونا بشید و ساختمان ها و تجهیزات نظامی اونا رو از بین ببرید این بازي به حدی سرگرم کننده است که ساعت ها میتونه شما رو به خودش جلب کنه. این بازي رو از دست ندید
ادامه مطلب
سلام درحال ساختی بازي هستیم که جنگی هست و به صورت آنلاین بین دو نفر اجرا میشود و حالت آفلاین هم دارد در حالت آفلاین در سبک دویا چند بازي مراحل مختلف میسازیم البته ممکن است نظرمان راجب  به ساختن چند مراحل با سبک مختلف عوض شود گرافیک بازي را مثل همه ی گرافیست ها با مداد و کمی استعداد طراحی کردم شخصیت اصلی بازي یک گربه است که تفنگ در دست دارم مانند mini militia ولی همانطور که گفتیم دارای مراحل مختلف است و زمان زیادی برای طراحی این بازي صرف کردم و امید
بازي 3D Tennis که برای اندروید و آی او اس منتشر شده تجربه لذت بخشی از تنیس و در اختیارتون میذاره . بازي کاملا سه بعدی و گرافیک خوبی داره . گیم پلی بازي برعکس انتظار که فکر میکردیم سخت باشه، اتفاقا خیلی هم خوب و روونه و خیلی زود دستتون میاد که چطور باید برابر حریف بازي کنید . اگه به بازي های ورزشی علاقه دارید حتما امتحانش کنید .
ادامه مطلب
اسباب بازي در شیراز یکی از پرفروش ترین مشاغل در شیراز است. اسباب بازي در شیراز همانند دیگر شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا زمان زیادی را فرزندانمان را به خود مشغول می کند. بنابراین اسباب بازي در شیراز باید از فروشگاه خوب و قابل اعتمادی خریداری شود. ما در این مقاله چند نمونه از اسباب بازي فروشی های شیراز را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید در این لیست به تمامی فروشگاه های اسباب بازي در شیراز دسترسی داشته باشید. وسایل متعددی به عن
تخته نرد شماره 1 رایگان را برای Android بازي کنید!تخته نرد یک بازي استراتژیک کلاسیک است که با تاس بازي می شود. این نسخه سرگرم کننده و رایگان همه چیز شما را برای شروع بازي در تلفن یا رایانه لوحی خود امروز دارد. با یک آموزش مفید که به شما یاد می دهد چگونه بازي کنید ، شروع کنید. در حالت رایانه ای مقابل کامپیوتر بازي کنید یا در مقابل دوستان خود بازي کنید. حتی می توانید تابلو و قطعاتی که با آنها بازي می کنید را سفارشی کنید و آمار خود را پیگیری کنید.
ادامه
بازي های چند نفره ی آنلاینبرای تیم تان افتخار آفرینی کنید، همراه با اسکواد خود به سمت نبرد بتازید و یا همراه با متحدان قابل اعتمادتان به ماجراجویی های نفس گیر بپردازید.
بخش آنلاین چند نفره ی پلاس دری به دنیاهای جدید در بازي های مورد علاقه به روی تان باز می کند و به شما اجازه می دهد همراه با دوستان تان به انجام بازي های آنلاین بپردازید و همچنین در جام های بزرگ آنلاین شرکت کنید. پلاس دعوت نامه ی شما به جامعه ی جهانی گیمرهای آنلاین است.
ویژگیpsn plu
کبدی در اصل یک بازي ایرانی است و به اسامی مختلف نامیده می شود، این بازي در گیلان شیرین دودو و در خراسان، گلستان و مازندران زو و در سیستان و بلوچستان کبدی نامیده می شود. کبدی یک بازي کم خرج و یک بازي بیرون سالنی و سالنی پرتحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی است. برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازي به مهارت، انعطاف پذیری چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرأت نیاز است.
ادامه مطلب
کبدی در اصل یک بازي ایرانی است و به اسامی مختلف نامیده می شود، این بازي در گیلان شیرین دودو و در خراسان، گلستان و مازندران زو و در سیستان و بلوچستان کبدی نامیده می شود. کبدی یک بازي کم خرج و یک بازي بیرون سالنی و سالنی پرتحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی است. برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازي به مهارت، انعطاف پذیری چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرأت نیاز است.
ادامه مطلب
یک بازي اکشن و پرطرفدار ، بازي کال اف دیوتی موبایل ندای وظیفه” یک برای فوق العاده جذاب و هیجانی . اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید ، این بازي موبایل را حتما تجربه کنید.بازي call of duty موبایل بسیار خاص و حرفه ای است؛ به طوری که شما را غافل گیر می کند. بسیاری از افراد با آمدن بازي کال اف duty و تجربه محیط جذاب و چالشی این بازي، دیگر به بازي های دیگر فکر نمی کنند؛ بازي هایی مثل پاپ جی و فری فایر از دسته بازي هایی هستند که در این رسته قرار دارند ، کا
کلش آف کلنز بدون نیاز به اینترنت
به صورت کاملا رایگان
اگر شما هم از بازيکنان بازي معروف کمپانی سوپرسل یعنی کلش آف کلنز باشید میدانید که این بازي استراتژیک یک بازي آنلاین است و برای اجرا و بازي شما باید به صورت دائمی به اینترنت متصل باشید.شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا میتوان بازي کلش آف کلنز را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازي کرد یا خیر.سایت رویدمستر این بار نسخه آفلاین بازي کلش آف کلنز را برای شما آماده کرده است یعنی م
کلش آف کلنز بدون نیاز به اینترنت
به صورت کاملا رایگان
اگر شما هم از بازيکنان بازي معروف کمپانی سوپرسل یعنی کلش آف کلنز باشید میدانید که این بازي استراتژیک یک بازي آنلاین است و برای اجرا و بازي شما باید به صورت دائمی به اینترنت متصل باشید.شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا میتوان بازي کلش آف کلنز را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازي کرد یا خیر.سایت رویدمستر این بار نسخه آفلاین بازي کلش آف کلنز را برای شما آماده کرده است یعنی م
پابجی موبایل و پابجی لایت دو بازي اندروید می باشند که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
همسران شاه یک بازي اعتیاد آور میباشد
این بازي بیش از 11 هزار بار بارگیری شده است
شما در این بازي نقش همسران شاه را دارید که باید به سوالات شاه پاسخ صحیح دهید
حدوداً 40 بار از سایت ما بازدید و 21 از این بازدید کنندگان این بازي را از همین سایت دانلود کرده اند
شما هم یکی از اولین کسانی باشید که این بازي را دانلود میکنید
راستی!!!
اگه توی هر مرحله ای گیر کردی میتونی از قسمت ارسال نظر سوالتو بپرسی تا سریعاً راهنمایی بشید
حجم فایل: 67 مگابایت
نام بازي: همس
پابجی یک بازي اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید در این بازي شما می توانید برای راحتی کار مسیر های بازي را با خودرو طی کنید اما گاهی ممکن است مسیرتان طولانی باشد و خودروی شما متوقف شود و دیگر از جای خود حرکت نکند
ادامه مطلب
بازنده‌ها دوست دارند بازي که باختند را دوباره شروع کنند
برخلاف برنده‌ها که دلیلیبرای شروع بازي که بردند نمی‌بینند.
ما گاهیبازيچه دست آدم‌هایی می‌شویمکه نه بردن برایشان مهم استنه باختن!
آن‌ها فقط دوست دارند بازي کنند.!
BombSquad PC
نسخه کامپیوتری بازي BombSquad بدون نیاز به استفاده از شبیه ساز اندروید و بدون مشکل برای شناساندن دسته‌ها به بازي این بازي هم قبلا معرفی شده بود. نسخه کامپیوتری با نسخه اندروید بازي هیچ تفاوتی نداره و شرکت سازنده بازي خودش رسما منتشر کرده. بازي BombSquad یک بازي مجانیه.
ادامه مطلب
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازي این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازي پرتماشاگرترین بازي این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازي‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
توضیحات بازي: توی بازي انلاین سراب ترسناک , شما باید به دنبال راه فراری برای نجات از تاریکی ها در اتاق و زیر زمین متروکه موجود در بازي باشید این کار با با کمک فلش میتونید انجام بدید و زمانی که سبز شد یعنی به راه خروج نزدیک میشوید این بازي رو به افراد بالای 18 سال توصیه میکنیم
ادامه مطلب
مود شده
Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک
شرکت بازي سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها
بعد از یک روز پس از عرضه ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت
کوتاه منتقدان بسیاری این بازي را نامزد بهترین بازي عرضه شده طی ماه های
اخیر اعلام کردند.
این بازي با مقداری الگو گیری از سری بازي های God of War ، داستانی هم
راستا با این سری بازي ها تدارک دیده است. نام و سبک بازي و گیم پلی آن نیز
تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این با
اگر شما هم دنبال بازي بسیار زیبا و بدون دیتا میگردید پیشنهاد میکنم بازي بسکتبال اینترنتی را دانلود کنید

نکته : بازي برای اندروید بالای ۴.۴ میاید
نکته : بازي کاملا اینترنتی ایست
نکته :این بازي اخرین نشخه است و هنوز اپدیتش نیامده اگر نوشت اپدیت بدانید هنوز نیامده وهروقت امد میگذاریم
حجم بازي: ۸۰مگبایت
دانلود فایل نصبی
۱. نگا کردن پیاده روی اون خانوم و اقاهه که با گرمکن خرامان میرفتن سمت جنگل
۲. COC + بازي brain:code ـو ریختم [معماهاش یجوریه که باید تو گوگل سرچ کنین در نتیجه حین حل معما یچیزاییم یاد میگیرید] + بازي a street cat 's tale [بازي بدی نی و چنتا پایان متفاوت داره ولی خو ی سری روتین ـو باس هی تکرار کنی اینه ک ممکنه زود حوصله سربر بشه] + بازي get aCC_e55 [گرافیکش و اون حالت cute بودنشو دوس دارم ولی ب لحاظ کنترل خیلی راحت نبود برام معماهاشم انق دم دستی حل نمیشه] + بازي rime [ازین فر
جواب بازي میرزا, جواب های آمیرزا, جواب سوالات آمیرزا, جواب کامل بازي
آمیرزا, جواب مراحل بازي آمیرزا, جواب مراحل آمیرزا, جواب تمام مراحل
آمیرزا, جواب بازي اقا میرزا جواب مرحله ۱ بازي آمیرزا : سگ، سنگ
جواب مرحله ۲ بازي آمیرزا : زن، گز، زنگ
جواب مرحله ۳ بازي آمیرزا : آش، آتش
جواب مرحله ۴ بازي آمیرزا : کاخ، خاک
جواب مرحله ۵ بازي آمیرزا : هوا، آهو
جواب مرحله ۶ بازي آمیرزا : پتو، توپ
 ( برای دانلود به ادامه مطلب بروید )
ادامه مطلب
- ما تو مدرسه قبلا کیمیا بازي میکردیم بعدشم مختار بازي. فقط بانوی عمارت مونده بود که اونم این دفعه بازي کردیم.
+ چه جوری اینا رو بازي میکنین؟ نمایشش رو اجرا میکنین؟
- هر کی یه شخصیت رو انتخاب میکنه بعد میریم باهم دعوا میکنیم
+ نقش خانما رو هم دارید؟
- نه، فقط یه بار یه نفر رو زدیم مجبورش کردیم جواهر بشه
+ چیکار کرد؟ اومد شربت خورد؟
- نه دعوا کرد :دی
+ عجب بازيایی دارید!
- کشور بازي هم میکنیم
+ چه جوریه؟
- من مغولستان بودم یه نفر چین بود یکی کره یکی ایرا
کلاب بازي و استخر در شیراز
امروزه اختصاص دادن زمانی به تفریح و سرگرمی در بین تمام افراد اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در این میان بازي های شاد و مهیج مخصوصا در بین جوانان، نوجوانان و کودکان بسیار پرطرفدار است.
کلاب بازي محیطی برای بازي و تفریح برای همه گروه های سنی فراهم می کند و حتی می توان به صورت خانوادگی نیز از کلاب های بازي استفاده نمود که به همین دلیل بسیار فراگیر شده است. در کلاب بازي می توانید در محیطی خانوادگی روزی سرشار از شادی و خنده
در کال آف دیوتی موبایل می توانید در تیم های یک تا چهار نفره بازي کنید و رقیبان و دشمنان خود را از سر راه بردارید ، آن ها را از دور بازي خارج کنید و سعی کنید با از پای در آوردن تمام بازيکنان در بازي خود را به صدر برسانید و تیم اول یا نفر اول در بازي شوید .
ادامه مطلب
توضیحات بازيبازي انلاین پرتاب لاکپشت یک بازي رکوردی است , که توی این بازي شما باید با تنظیم قدرت و زاویه پرتاب , لاکپشت را تا جایی که میتونید دورتر و دورتر پرتاب نمائید . در مسیر پرتاب موانعی وجود دارد که سرعت لاکپشت را کند خواهد نمود. این بازي رو میتونید با دوستان خودتون انجام بدیدو با اونا به رقابت بپردازید من رکورد 1398 رو زدم شما چی؟
ادامه مطلب
 
 
✅ آمورش خانگی "صفر تا صد بازي با کودک و نوجوان" همراه با مدرک پایان دوره
(ویژه پدر و مادرها و مربیان)
"بازي"، بهترین عیدی به بچه هاست
اگر حوصله بازي با فرزند خود را نداریداگر از بازي های رایانه ای و موبایلی فرزندتان نگران هستیداگر به دنبال رشد فکری جسمی و روحی فرزند خود هستیداگر نمی‌دانید چه بازي متناسب با سن فرزند شما برایش جذاب است 
در این دوره شرکت کنید.
با پرداخت ۸۰ هزار تومن برای همیشه  از بازي با فرزند خود لذت ببرید
دوره آفلاین است
PUBG Mobile PC پابجی یک بازي اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند که در این پست بازي بدون دیتا موبایل برای کامپیوتر را دانلود کنید.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم . #آموزش_مجازی در #پیش_دبستانی_مشکات . زندگی بازي نیست اما بازي زندگی کودکه و البته که بازي با همسال و در جای شلوغ و پر هیاهو به بچه‌ها بیشتر می‌چسبه ولی خب فعلا شرایط #درخانه_بمانیم بر همه جا حاکمه پس بازي‌هایی رو به بچه‌ها یاد میدیم که با همین شرایط بتونن تو خونه انجامش بدن و لذت ببرن
بسم الله الرحمن الرحیم
درست وسط یک بازي است
بازي ای که از قبل چیده شده است
و بازيگران
و بازيگردانان حی و زنده دارد
و خیال می کنند که نمی داند که او را به بازي گرفته اند
ولی؛
ولی تنها یک "آه" کافی است
که دودمان شان را بر باد دهد، فقط یک "آه" کافی است.
یاحق
بازي سیطره کتان یکی از محبوب ترین بازي های دنیاست.
در این بازي یک گروه از مهاجران در صدد سیطره بر جزیره حاصلخیر کتان هستند و با تولید و تجارت هوشمندانه به سوی سیطره بر جزیره گام بر می دارند.
در این بازي محصولاتی چون گندم، چوب، سنگ، آجر و گوسفند و نیز خانه و جاده و شهر وجود دارد.
در این بازي
جزیره
خانه
شهر
جاده
محصول
کارت امتیاز ویژه و هزینه ساخت و شانس 
یک  
راهنمای بازي 
و همین طور تاس و مهره وجود دارد.


این بازي 2-4 نفره بوده و مخصوص بزرگسالا
اگر به شما بگوییم که می‌توانید از طریق تجربه بازي‌های ویدیویی کسب درآمد کنید، حاضر به این کار هستید؟ تردیدی نیست که کسب درآمد از بازي شدنی خواهد بود -هزاران نفر در سراسر جهان این کار را می‌کنند- اما گزینه‌های پیش رویتان بسیار محدود خواهد بود و شاید دیگر آنقدرها از بازي کردن لذت نبرید. هنوز هم علاقه‌مندید؟ پس به مطالعه این مطلب ادامه دهید.
قبل از اینکه کار را شروع کنیم، بگذارید درباره تفاوت میان درآمدزایی مستقیم و غیرمستقیم از بازي‌های و
 
انواع بازي برای فرزندان "خجالتی"
☘️ این بازي‌ها را می‌توانید با توجه به سن و توانمندی‌های کودکان در فرصت‌هایی که تمایل به بازي کردن دارند، انجام دهید.بازي‌هایی برای کاهش هراس اجتماعی و رفع خجالت و کمرویی کودکان:
۱ - مسابقه گویندگی ۲ - بازي مصاحبه تلویزیونی» ۳ - بازي نقل خاطره، داستان، شعر، معما و لطیفه» ۴ - بازي چه کسی می‌تواند دیگران را بخنداند» ۵ - بازي کامل کردن یک داستان» ۶ - بازي کامل کردن یک شعر» ۷ - بازي تکمیل جملات» ۸ - بازي
بعد از عرضه ی بازي Split/Second در سال ۲۰۱۰ نوبت به عرضه ی بازي دیگری در همین سبک یعنی سبک Racing یا اتومبیلرانی شد، این بازي که Blur نام دارد محصول کمپانی اکتیویژن است که توسط استودیوی Bizzare Creations طراحی و ساخته شده است. مانند همه ی بازي های سبک اتومبیلرانی، مقصود بازيکنان در این بازي عبور هر چه سریع تر از خط پایان می باشد اما بازي Blur قدرت را هم چاشنی کرده است تا رقابت به استفاده از سرعت محدود نباشد. بازيکنان در پیست های بسته ی حلقوی مانند به رقابت خواهند پ
توضیح : بازي با زبان پایتون ساخته شده و بازي به این صورت است که دو بازي کن باید بر روی دو دکمه کلیک کنند و با هر بار

کلیک کردن لاین بالا می رود . هر بازيکن که زود تر بتواند لاین خود را به انتها برساند برنده بازي اعلام میشود .

ادامه مطلب
دانلود آموزش بازي فراوانی برای جذب سریع پولبازي فراوانی و ثروت یک بازي و تمرین قانون جذب برای جذب ثروت و پول است باید بصورت روزانه و پیوسته انجام شود برای یادگیری کامل بازي فراوانی استر هیکس همراه با مثال و نکات کلیدی برای نتیجه گیری از بازي می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها