نتایج جستجو برای عبارت :

مشاهده پرونده های فعال حسن عراقی در دیوان عدالتgo

اگر پرونده ای را تازه ایجاد کرده باشیم در هنگام ذخیره(save)آن برای نام آن پرونده از شما یک اسم می خواهد تا آن پرونده را با آن اسم ذخیره کند.
اما اگر پرونده ای را که قبلا ذخیره کردیم را باز میکنم بعد از اتمام کار اتفاق خاصی برای ذخیره آن نمی افتد و روی پرونده قبلی ذخیره میشود.
حال اگر پرونده ای را که قبلا ذخیره کردیم را باز کنیم و تغییراتی را روی آن اعمال کنیم میتوانیم پرونده را با تغییرات آن در پرونده جدید ثبت کنیم save as نسخه جدید را که با قبلی متفا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تعداد کل پرونده هاي فعال مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال 96، دو میلیون و 714 هزار و 572 پرونده است. یک میلیون و 773 هزار و 94پرونده (65 درصد) مربوط به بازنشستگان، 138 هزار و 259 پرونده (5 درصد) مربوط به ازکارافتادگان و 803 هزار و 219 پرونده (30 درصد) مربوط به فوت شدگان است.

متن کامل خبر: 46 درصد بازنشستگان در سال 96 پیش از موعد بودند
به استناد سایت آیین دادرسی دینا این روزها اطلاع از روند کار پرونده و پیگیری آن با استفاده از سامانه ثنا و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دادسرا و دادگاه ها میسر شده است . برای پیگیری پرونده با شماره پرونده باید بعد از آنکه وارد صفحه اصلی شدید در قسمت سرتیتر اطلاع رسانی ، گزینه سوم یعنی گزینه اطلاع رسانی با رمز پرونده را انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.hey
بازداشت تعدادی در ارتباط با پرونده "کیک هاي آلوده"
وزیر بهداشت:
براساس آخرین بررسی هايی که بر روی پرونده کیک‌هاي آلوده انجام شد، متاسفانه متوجه شدیم که این اقدام یک دستکاری خرابکاران بوده است.
هیچ مورد تخلفی در هیچ کارخانه ای در این زمینه اتفاق نیفتاد بلکه این کیک‌ها به صورت دستی در آن قرص جاسازی و دستکاری شده بودند.
تعدادی هم در ارتباط با این پرونده دستگیر و بازداشت شده اند و این شبکه خرابکاری دارد به تدریج گرفتار می‌شود./ ایسنا
چهارشنبه
ماده 79- در صورتی که رئیس قوه قضائیه یا رئیس ديوان رأی قطعی شعب ديوان را خلاف بیّن شرع یا قانون تشخیص دهند، رئیس ديوان فقط برای یک­بار با ذکر دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی و صدور رأی به شعبه هم­عرض ارجاع می‌نماید. رأی صادر شده قطعی است.
تبصره: چنانچه رأی قطعی موضوع این ماده از شعبه بدوی صادر شده باشد، در این صورت پرونده برای صدور رأی به شعبه تجدیدنظر ارجاع می‌گردد.
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
صدور حکم دادگاه: ۱۰ سال حبس تعزیری و رد مال (با کسر سود) و جزای نقدی برای امیر شریفی و  برائت سایر متهمین
۹ شهریور ۱۳۹۶
پس از صدور حکم, دادستان به رای صادره اعتراض نمود, متعاقبا پرونده به ديوان عالی, ارجاع و نهايتا به دادگاه برگشت داده شد. دادگاه نیز در حال رفع ایرادات است. 
۲ آبان ۱۳۹۶
دادستان تهران ضمن تشکر از سرپرست دادسرای ۳۱ به لحاظ اعتراض به حکم صادره گفت: دادگاه, برخی متهمان را تبرئه کرده بود که با اعتراض سرپرست دادسرا و نقض
دادنامهتاریخ رسیدگی : 26/10/88شماره دادنامه 2042مرجع رسیدگی : شعبه 31 ديوان عدالت اداری شاکی : خانم ج با وکالت آقای .طرفیت شکایت : شهرداری تهرانموضوع شکایت و خواسته: ابطال اقدامات شهرداری در تملک پلاک ثبتی فرعی از . اصلی  بخش . تهران و رای بر اساس استحقاق در مطالبه بهاي ملکگردشکار: شاکی دادخواست بطرفیت خوانده و بخواسته فوق الذکر به ديوان عدالت اداری تقدیم که پس از ثبت بکلاسه عمومی شماره در ديوان و ارجاع آن به این شعبه اند شعبه . به تصدی ا
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
کلاسه پرونده:9701541

شاکی:آقای امید محمدی

موضوع:ابطال عوارض تمدید پروانه ساختمانی ساختمانهاي نیمه تمام

تاریخ رأی: سه شنبه 27 اسفند 1398

شماره دادنامه: 3334

بسم الله الرحمن الرحیم
شماره دادنامه : 3334
تاریخ دادنامه: 29؍11؍1398
شماره پرونده: 9701541
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی ديوان عدالت اداری
شاکی: آقای امید محمدی
موضوع شکایت و خواسته: ابطال عوارض تمدید پروانه ساختمانی ردیف شماره 30 دفترچه سال 1397 شورای اسلامی شهر اسلامشهر
 گردش کار: شاکی به موجب دادخواستی اب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه پرونده ایران در FATF قابل قیاس با پرونده هیچ کشور دیگری نیست، گفت: نقد منتقدان FATF به اصل تعامل نیست، بلکه به محتوای اکشن‌پلن و سرعت اجرا انتقاد دارند.

متن کامل خبر: پرونده ایران در FATF قابل قیاس با پرونده هیچ کشور دیگری نیست
بسم الله الرحمن الرحیم
شماره دادنامه : 3340
تاریخ دادنامه: 6؍12؍1398 
شماره پرونده: 9802861
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی ديوان عدالت اداری
اعلام کننده تعارض: اداره کل حقوقی بانک کشاورزی
موضوع : اعلام تعارض در آراء صادر شده از شعب ديوان عدالت اداری 
 گردش کار: بر اساس مصوبه مورخ 10؍11؍1395 شورای توسعه مدیریت، دستورالعمل هاي نحوه تطبیق حقوق مزایا کارکنان بانکها و بیمه هاي دولتی با قانون مدیریت خدمات کشوری» به تصویب رسیده است و تاریخ اجرای این دستورالعمل ها
جلسه امروز در محل ديوان عدالت اداری موضوع : بررسی رای هیئت عمومی ديوان عدالت اداری مبنی بر عدم محاسبه سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران بعنوان داوطلبانه اعضای جلسه جناب آقای دکتر نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس جناب آقای فضل زرندی معاونت ديوان عدالت ناخدا رحیم پور از ستاد کل نیروهاي مسلح جناب اقای ایزدی معاون بنیاد شهید جناب دکتر مهدوی راد مشاور حاج آقا نوروزی
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98
در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.
دریافت کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شماره پرونده
برای مشاهده نتایج کنکو
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی ديوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
در ادامه مقاله قبل در مورد رأی وحدت رویه شماره 741 به بیان رأی دادگاه بدوی (نخستین) و تجدیدنظر و همچنین رأی ديوان عالی کشور در مورد پرونده اول می‌پردازیم:
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی ديوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
موضوع: در مواردی که دادگاه عمومی حقوقی به علت عدم تشکیل دادگاه‌هاي خانواده به امور و دعاوی خانوادگی رسیدگی می‌کنند حضور قاضی مشاور زن در دادگاه ضرورت ندارد.
رأی دادگاه د
پیگیری پرونده قضایی با کد ملی
همانطور که اشاره شد پس از دریافت رمز شخصی سامانه ثنا اکنون نوبت به ورود به سامانه اطلاع رسانی اشخاص برای پیگیری پرونده ها می باشد.
ابتدا به سایت خدمات الکترونیک قضایی(عدل ایران) مراجعه کرده و در قسمت سمت راست اولین گزینه اطلاع رسانی برای اشخاص” را انتخاب می کنیم :
 
پس از انتخاب وارد مرحله بعدی می شویم که باید کدملی خود و رمز شخصی که موقع ثبت نام سامانه ثنا دریافت کردید را وارد کنید :
 در این مرحله یک ” رمز موقت
بسمه تعالیپرونده شماره۷اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده:صفر✔️میزان کم بودجه ماهیانه خانواده:1000000 میلیون تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (وام گرفته،قرض برای تهیه ما یحتاج زندگی،فرض۸۲۰۰۰۰۰تومان)✔️مشکلات اساسی خانواده:
پدر خانواده به علت بیماری پوستی شدید توان هیچ گونه کاری را ندارد و اخیرا نیز تصادف کرده که دست او شکسته و جراحی داشته است .
هیچ راهی برای درآمد ندارند و چند دختر دارند که ن
هايبرنت (Hibernate) یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌هاي خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هايی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد.
هايبرنت (Hibernate) چیست؟هايبرنت (Hibernation)، خواب زمستانی یا Suspend to disk (تعلیق بر روی دیسک) یکی از انواع حالت‌هاي خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هايبرنت، تمامی پرونده‌ها و برنامه‌هاي باز شده‌ای که قبل از خاموش کرد
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ديوان عدالت اداری  در مصوبه ای جدید ازابطال سهمیه ایثارگران در کنکور خبر داد .
سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌ آموزی با انتقاد از ابطال مصوبه ایثارگری توسط ديوان عدالت اداری گفت :‌ متاسفانه ديوان این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌ شود ، بدون م با نیروهاي مسلح و ستاد کل به صورت یکطرفه ابطال کرده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4131/اب
 
مدت سابقه کار لازم و شرایط جذب برای قضاوت در ديوان عدالت اداری
به استناد  ماده 4  قانون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری مصوب ۱۴۰۲/۲/۱۰ که اشعار می دارد :
 
ماده ۴- ماده (۴) قانون و تبصره‌هاي آن به شرح زیر اصلاح می‌شود:
ماده ۴- قضات ديوان با حکم رئیس قوه قضائیه منصوب می‌شوند و باید دارای هفت سال سابقه کار قضائی باشند. رئیس ديوان عدالت اداری می‌تواند قضات واجد شرایط را به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مراح
2)Explain the differences between save and save As
اگر پوشه تازه ایجاد شده و هنوز ذخیره نشده باشد، رایانه در هنگام ذخیره (Save) از شما یک اسم برای پرونده درخواست خواهد کرد تا آن را با آن نام ذخیره کند.
اگر پوشه قبلاً ایجاد شده و ذخیره هم شده باشد و اکنون مجدداً باز شده است، در هنگام ذخیره اتفاق خاصی روی نمی دهد و تغییرات بر روی پرونده قبلی ذخیره خواهد
 
اگر پوشه قبلاً ایجاد شده و ذخیره هم شده باشد و اکنون مجدداً باز شده است،می توان تغییرات را در یک پرونده جدید ذخیره
اقامه دعوی در ديوان بین المللی دادگستری متعاقب اینکه ديوان بین الملل دادگستری در سال 2012 مبادرت به صدور رایی نمود که به موجب آن، اقدام دادگاه هاي ایتالیا در رسیدگی و صدور حکم علیه دولت آلمان، تنفیذ و با صدور اجراییه برای احکام صادره از محاکم یونان در تعدادی از پرونده هاي مربوط به…
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون هاي حقوقی دینا داوطلبان منصب قضا می‌توانند از طریق ارسال درخواست مورد نظر به ادمین کانال این معاونت در پیام رسان سروش به آدرس sapp.ir/qazahrm و یا به آدرس ایمیل Gozineshghozat@gmail.com با گزینش قضات در ارتباط باشند و از وضعیت پرونده گزینشی خود مطلع شوند . برای مشاهده جزئیات نحوه کسب اطلاع از پرونده گزینشی داوطلبان تصدی منصب قضا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/94/نحوه-کسب-اطلاع-از-پرونده-گزینشی-داوطلبان-تصدی-منصب-
بر اساس قانون تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری، حکم دستور موقت در موارد ذیل صادر می‌شود:ماده ۳۴ - درصورتی که شاکی ضمن طرح شکایت خود یا پس از آن مدعی شود که اجرای اقدامات یا تصمیمات یا آراء قطعی یا خودداری از انجام وظیفه توسط اشخاص و مراجع مذکور در ماده (۱۰) این قانون، سبب ورود خسارتی می‌گردد که جبران آن غیرممکن یا متعسر است، می‌تواند تقاضای صدور دستور موقت نماید. پس از طرح شکایت اصلی، درخواست صدور دستور موقت باید تا قبل از ختم رسیدگی
دفاع وکیل مواد مخدر از متهم
پروندههاي مواد مخدر به پروندههاي مهم و کلان و پروندههاي خرد تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن دارای حساسیت بسیار زیاد است.به جهت انگیزه‌هاي مالی، معمولاً اکثر وکلا چنین پروندههايی را قبول می‌کنند.
اما تعداد وکلای متخصص در این حوزه در کل کشور، کمتر از صد نفر است! فلذا اکیداً توصیه می‌شودکه در مورد پروندههاي حساس این چنینی پیگیری امور را به وکیل مواد مخدر متخصص و با تجربه بسپاریدتیم تخصصی وکلای مواد مخدر موس
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، در این خبر ، حمیدرضا گودرزی ، وکیل نجفی ، افزود: حکم دادگاه فقط اعلام شده است و ما به این حکم اعتراض می کنیم که این مخالف حکم ديوان عالی است.”به گزارش ایرنا ، محمدعلی نجفی ، سابق تهران ، همسر دوم خود ، میترا اوستاد را با شلیک دو گلوله به خانه خود در منطقه سعادت آباد تهران در تاریخ 27 شهریور سال گذشته به قتل رساند. شما موافقت می کنید که دلیل این درگیری خانواده است.سه پرونده دادگاه در بند 1 دادگاه
بسمه تعالیپرونده شماره5اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۲نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: ۷۰۰۰۰۰تومان✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه خانواده: ۵۰۰۰۰۰تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (قرض دستی ،کرایه عقب افتاده خانه ،پول اخطار برق ،معوقات وام مرکز خدمات۳۱۵۰۰۰۰تومان)‌✔️مشکلات اساسی خانواده: ایشان فرزند ارشد وپدرشان مبتلا به سرطان بوده وبایدحداقل تااردیبهشت ۱۳۹۸وضعیت پدرشان راتحت مراقبت داشته باشند.


شما می توانید جهت کم
بسمه تعالیپرونده شماره ۹اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل:۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: ۱۰۰۰۰۰۰✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده: ۳۰۰۰۰۰✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده:➖➖➖✔️مشکلات اساسی خانواده: این خانواده اگر در حالت طبیعی بودند با توجه به حقوق همسر خانواده توان زندگی و پرداخته اجاره بهاي منزل را داشتند اما به علت بیماری آسم دو نمونه فرزندشان و هزینه هاي جاری آن که حدودا ماهانه 300 الی 500 هزار تومان است در مضیقه هستند
 نمیدانم چرا تا دست به پرونده روح الله رم میخورد جیغ بنفش یک عده بلند میشود آیا وقتش نشده پرونده روح الله زم علنی و شفاف برای مردم توضیح داده شود؟ آیا اعترافات روح الله زم باعث انتحار سرشبکه نفوذ خواهد شد سازمان اطلاعات سپاه حواسش به محور بهايی
 
ادامه مطلب
مشاهده شکایت هاي ثبت شده
در صورتی که قصد مشاهده پرونده هاي
مربوط به خود را دارید، از قسمت سمت راست صفحه بر روی گزینه شکایات» کلیک نمایید.

اکنون لیست شکایات خود را که در اداره
بازرسی و رسیدگی به شکایات (اداره ماده 79 ديوان عدالت اداری) ثبت شده است به
همراه اطلاعات مختصری از هر یک از پرونده ها به طور مجزا مشاهده خواهید کرد.
این اطلاعات شامل: کلاسه پرونده، شماره
دادنامه، موضوع خواسته، وضعیت پرونده، شاکی، درخواست دهنده، طرف شکایت و . می‌باشد.
قالب MP3 چیست؟ MP3 فرمی است که اندازه پرونده هاي موسیقی را تقریباً به دهم یک فایل CD معمولی کاهش می دهد ؛ این کار در درجه اول با قطع فرکانس هايی انجام می شود که گوش انسان قادر به شنیدن آن نیست. کیفیت صدا هنگام انجام چنین فشرده سازی متاثر از اندازه پرونده است …The post پخش کننده هاي MP3 – گذشته ، حال و آینده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2LfdR3m
مشاهده مطلب در کانال
جماران نوشت: حاج قاسم، آقای شهیدی، رئیس بنیاد شهید را دیده و به او گفته بود پرونده شهادت من کجاست؟
 این مال یکی دو ماه قبل است. آقای شهیدی گفته بود پرونده تو آخر آخر شهداست. حاج قاسم جواب داده بود پرونده من را بیاور روی روی پرونده شهدا. این خیلی مهم است که برای طرف این طور یقین حاصل شود و حاج قاسم و ابومهدی به یقین کامل دست پیدا کردند و با هم به سفر آخرت رفتند.
ادامه مطلب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا با دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی هايی که امکان دارد در این ایام به صورت غیر حضوری انجام می شود و لازم است از هرگونه احضار و جلب غیرضروری اجتناب شود . برای مشاهده جزئیات خبر رسیدگی قضایی برخی از پرونده ها به صورت غیرحضوری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/46/رسیدگی-قضایی-برخی-از-پرونده-ها-به-صورت-غیرحضوری.html
بسمه تعالی✅پرونده شماره 4❌اطلاعات کلی مددجو:✔️تعداد افراد تحت تکفل: 7نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: 50000تومان✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده :950000تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: الف: 3000000تومان قرض دستیب: 250000تومان هزینه سرویس بچه ها را ندارند .ج: ۶ ماه کرایه ی منزل عقب افتاده است.✔️مشکلات اساسی خانواده: 1-پدر خانواده به علت سکته ؛توان کار ندارد 2-سه خواهر که دم بخت بوده وبایدآماده ی ازدواج شوند.(جهازیه می خواهند).3-شغل پاره وقت
الحمد لله دیشب رفتیم منزل پرونده ی شماره ی 3 بنیاد ( شما می توانید اطلاعات این پرونده ه را در بخش پرونده ای در دست کار بخوانید)، تاکنون مددکار نداشتند، الحمدلله با قبول زحمت توسط برادر عزیز جناب حجه الاسلام و المسلمین سید سجاد حسینی ، این خانواده ی خوب هم مددکار پیدا کردند .
طبق ابلاغی که به اقا سید سجاد حسینی شده ایشان باید تا یک سال آینده تمامی مشکلات این خانواده را رفع نمایند، شما می تونید برای کمک به رفع مشکلات این خونواده در سال پیش رو به
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا به‏ منظور رسیدگی‏ به‏ شکایات ‏، تظلمات‏ و اعتراضات‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ مأمورین‏ یا واحدها یا آیین‏ نامه‏ هاي‏ دولتی‏ و احقاق‏ حقوق‏ آن ها ، ديوانی‏ به‏ نام‏ ديوان‏ عدالت‏ اداری‏ زیر نظر رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ تأسیس‏ می‏ گردد که حدود اختیارات‏ و نحوه‏ عمل‏ این‏ ديوان‏ را قانون‏ عادی تعیین‏ می‏ کند . در قانون ديوان عدالت اداری مصوب 1392 ساختار و تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری مورد بررسی ق
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی هاي محصول:
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده ورمی کمپوست
رئیس دادگستری استان تهران طی دستوری خواستار رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده ورمی کمپوست با ۱۳ هزار شاکی شد.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، پرونده معروف به ورمی کمپوست» یکی از پروندههاي بزرگ سال‌هاي اخیر در رابطه با ی است؛ پرونده‌ای که تا کنون ۱۳ هزار شاکی دارد و متهم ردیف اول آن، فردی به نام امیر شریفی است که بیش از چهار سال پیش به‌ عنوان کارآفرین نمونه مورد تجلیل وزار
خطا 0xc000012f به دلیل عدم توانایی ویندوز در خواندن فایل ها / کتابخانه هاي لازم برای اجرای آن ایجاد می شود. اگر در ویندوز 10 با یک اشکال روبرو هستید ، این معمولاً توسط Visual C ++ ایجاد می شود – یا این می تواند نتیجه پرونده ها ، درایورها یا سایر مشکلات نابجا باشد. …The post نحوه رفع خطاهاي 0xc000012f (تصویر بد) در ویندوز 10 (بررسی پرونده پرونده SFC + VC ++) appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KSExH5
مشاهده مطلب در کانال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها