نتایج جستجو برای عبارت :

مشاهده پرونده های فعال حسن عراقی در دیوان عدالتgo

اگر پرونده ای را تازه ایجاد کرده باشیم در هنگام ذخیره(save)آن برای نام آن پرونده از شما یک اسم می خواهد تا آن پرونده را با آن اسم ذخیره کند.
اما اگر پرونده ای را که قبلا ذخیره کردیم را باز میکنم بعد از اتمام کار اتفاق خاصی برای ذخیره آن نمی افتد و روی پرونده قبلی ذخیره میشود.
حال اگر پرونده ای را که قبلا ذخیره کردیم را باز کنیم و تغییراتی را روی آن اعمال کنیم میتوانیم پرونده را با تغییرات آن در پرونده جدید ثبت کنیم save as نسخه جدید را که با قبلی متفا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تعداد کل پرونده هاي فعال مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال 96، دو میلیون و 714 هزار و 572 پرونده است. یک میلیون و 773 هزار و 94پرونده (65 درصد) مربوط به بازنشستگان، 138 هزار و 259 پرونده (5 درصد) مربوط به ازکارافتادگان و 803 هزار و 219 پرونده (30 درصد) مربوط به فوت شدگان است.

متن کامل خبر: 46 درصد بازنشستگان در سال 96 پیش از موعد بودند
به استناد سایت آیین دادرسی دینا این روزها اطلاع از روند کار پرونده و پیگیری آن با استفاده از سامانه ثنا و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دادسرا و دادگاه ها میسر شده است . برای پیگیری پرونده با شماره پرونده باید بعد از آنکه وارد صفحه اصلی شدید در قسمت سرتیتر اطلاع رسانی ، گزینه سوم یعنی گزینه اطلاع رسانی با رمز پرونده را انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.hey
بازداشت تعدادی در ارتباط با پرونده "کیک هاي آلوده"
وزیر بهداشت:
براساس آخرین بررسی هايی که بر روی پرونده کیک‌هاي آلوده انجام شد، متاسفانه متوجه شدیم که این اقدام یک دستکاری خرابکاران بوده است.
هیچ مورد تخلفی در هیچ کارخانه ای در این زمینه اتفاق نیفتاد بلکه این کیک‌ها به صورت دستی در آن قرص جاسازی و دستکاری شده بودند.
تعدادی هم در ارتباط با این پرونده دستگیر و بازداشت شده اند و این شبکه خرابکاری دارد به تدریج گرفتار می‌شود./ ایسنا
چهارشنبه
ماده 79- در صورتی که رئیس قوه قضائیه یا رئیس ديوان رأی قطعی شعب ديوان را خلاف بیّن شرع یا قانون تشخیص دهند، رئیس ديوان فقط برای یک­بار با ذکر دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی و صدور رأی به شعبه هم­عرض ارجاع می‌نماید. رأی صادر شده قطعی است.
تبصره: چنانچه رأی قطعی موضوع این ماده از شعبه بدوی صادر شده باشد، در این صورت پرونده برای صدور رأی به شعبه تجدیدنظر ارجاع می‌گردد.
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
صدور حکم دادگاه: ۱۰ سال حبس تعزیری و رد مال (با کسر سود) و جزای نقدی برای امیر شریفی و  برائت سایر متهمین
۹ شهریور ۱۳۹۶
پس از صدور حکم, دادستان به رای صادره اعتراض نمود, متعاقبا پرونده به ديوان عالی, ارجاع و نهايتا به دادگاه برگشت داده شد. دادگاه نیز در حال رفع ایرادات است. 
۲ آبان ۱۳۹۶
دادستان تهران ضمن تشکر از سرپرست دادسرای ۳۱ به لحاظ اعتراض به حکم صادره گفت: دادگاه, برخی متهمان را تبرئه کرده بود که با اعتراض سرپرست دادسرا و نقض
دادنامهتاریخ رسیدگی : 26/10/88شماره دادنامه 2042مرجع رسیدگی : شعبه 31 ديوان عدالت اداری شاکی : خانم ج با وکالت آقای .طرفیت شکایت : شهرداری تهرانموضوع شکایت و خواسته: ابطال اقدامات شهرداری در تملک پلاک ثبتی فرعی از . اصلی  بخش . تهران و رای بر اساس استحقاق در مطالبه بهاي ملکگردشکار: شاکی دادخواست بطرفیت خوانده و بخواسته فوق الذکر به ديوان عدالت اداری تقدیم که پس از ثبت بکلاسه عمومی شماره در ديوان و ارجاع آن به این شعبه اند شعبه . به تصدی ا
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
کلاسه پرونده:9701541

شاکی:آقای امید محمدی

موضوع:ابطال عوارض تمدید پروانه ساختمانی ساختمانهاي نیمه تمام

تاریخ رأی: سه شنبه 27 اسفند 1398

شماره دادنامه: 3334

بسم الله الرحمن الرحیم
شماره دادنامه : 3334
تاریخ دادنامه: 29؍11؍1398
شماره پرونده: 9701541
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی ديوان عدالت اداری
شاکی: آقای امید محمدی
موضوع شکایت و خواسته: ابطال عوارض تمدید پروانه ساختمانی ردیف شماره 30 دفترچه سال 1397 شورای اسلامی شهر اسلامشهر
 گردش کار: شاکی به موجب دادخواستی اب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه پرونده ایران در FATF قابل قیاس با پرونده هیچ کشور دیگری نیست، گفت: نقد منتقدان FATF به اصل تعامل نیست، بلکه به محتوای اکشن‌پلن و سرعت اجرا انتقاد دارند.

متن کامل خبر: پرونده ایران در FATF قابل قیاس با پرونده هیچ کشور دیگری نیست
بسم الله الرحمن الرحیم
شماره دادنامه : 3340
تاریخ دادنامه: 6؍12؍1398 
شماره پرونده: 9802861
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی ديوان عدالت اداری
اعلام کننده تعارض: اداره کل حقوقی بانک کشاورزی
موضوع : اعلام تعارض در آراء صادر شده از شعب ديوان عدالت اداری 
 گردش کار: بر اساس مصوبه مورخ 10؍11؍1395 شورای توسعه مدیریت، دستورالعمل هاي نحوه تطبیق حقوق مزایا کارکنان بانکها و بیمه هاي دولتی با قانون مدیریت خدمات کشوری» به تصویب رسیده است و تاریخ اجرای این دستورالعمل ها
جلسه امروز در محل ديوان عدالت اداری موضوع : بررسی رای هیئت عمومی ديوان عدالت اداری مبنی بر عدم محاسبه سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران بعنوان داوطلبانه اعضای جلسه جناب آقای دکتر نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس جناب آقای فضل زرندی معاونت ديوان عدالت ناخدا رحیم پور از ستاد کل نیروهاي مسلح جناب اقای ایزدی معاون بنیاد شهید جناب دکتر مهدوی راد مشاور حاج آقا نوروزی
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98
در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.
دریافت کارنامه نتایج کنکور سراسری 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شماره پرونده
برای مشاهده نتایج کنکو
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی ديوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
در ادامه مقاله قبل در مورد رأی وحدت رویه شماره 741 به بیان رأی دادگاه بدوی (نخستین) و تجدیدنظر و همچنین رأی ديوان عالی کشور در مورد پرونده اول می‌پردازیم:
رأی وحدت رویه شماره 741 هیأت عمومی ديوان عالی کشور مورخ 26/3/1394
موضوع: در مواردی که دادگاه عمومی حقوقی به علت عدم تشکیل دادگاه‌هاي خانواده به امور و دعاوی خانوادگی رسیدگی می‌کنند حضور قاضی مشاور زن در دادگاه ضرورت ندارد.
رأی دادگاه د
پیگیری پرونده قضایی با کد ملی
همانطور که اشاره شد پس از دریافت رمز شخصی سامانه ثنا اکنون نوبت به ورود به سامانه اطلاع رسانی اشخاص برای پیگیری پرونده ها می باشد.
ابتدا به سایت خدمات الکترونیک قضایی(عدل ایران) مراجعه کرده و در قسمت سمت راست اولین گزینه اطلاع رسانی برای اشخاص” را انتخاب می کنیم :
 
پس از انتخاب وارد مرحله بعدی می شویم که باید کدملی خود و رمز شخصی که موقع ثبت نام سامانه ثنا دریافت کردید را وارد کنید :
 در این مرحله یک ” رمز موقت
بسمه تعالیپرونده شماره۷اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده:صفر✔️میزان کم بودجه ماهیانه خانواده:1000000 میلیون تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (وام گرفته،قرض برای تهیه ما یحتاج زندگی،فرض۸۲۰۰۰۰۰تومان)✔️مشکلات اساسی خانواده:
پدر خانواده به علت بیماری پوستی شدید توان هیچ گونه کاری را ندارد و اخیرا نیز تصادف کرده که دست او شکسته و جراحی داشته است .
هیچ راهی برای درآمد ندارند و چند دختر دارند که ن
هايبرنت (Hibernate) یا خواب زمستانی یکی از انواع حالت‌هاي خاموش کردن سیستم است که اجازه حفظ پرونده‌ها، برنامه‌ها و داده‌هايی که بر روی حافظه RAM قرار دارد را پس از خاموش کردن سیستم، به کاربر می‌دهد.
هايبرنت (Hibernate) چیست؟هايبرنت (Hibernation)، خواب زمستانی یا Suspend to disk (تعلیق بر روی دیسک) یکی از انواع حالت‌هاي خاموش کردن سیستم است که عملکرد آن بسیار شبیه به حالت Sleep می‌باشد. در حالت هايبرنت، تمامی پرونده‌ها و برنامه‌هاي باز شده‌ای که قبل از خاموش کرد
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ديوان عدالت اداری  در مصوبه ای جدید ازابطال سهمیه ایثارگران در کنکور خبر داد .
سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌ آموزی با انتقاد از ابطال مصوبه ایثارگری توسط ديوان عدالت اداری گفت :‌ متاسفانه ديوان این مصوبه را با وجود اینکه چندین سال است اجرا می‌ شود ، بدون م با نیروهاي مسلح و ستاد کل به صورت یکطرفه ابطال کرده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4131/اب
 
مدت سابقه کار لازم و شرایط جذب برای قضاوت در ديوان عدالت اداری
به استناد  ماده 4  قانون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری مصوب ۱۴۰۲/۲/۱۰ که اشعار می دارد :
 
ماده ۴- ماده (۴) قانون و تبصره‌هاي آن به شرح زیر اصلاح می‌شود:
ماده ۴- قضات ديوان با حکم رئیس قوه قضائیه منصوب می‌شوند و باید دارای هفت سال سابقه کار قضائی باشند. رئیس ديوان عدالت اداری می‌تواند قضات واجد شرایط را به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مراح
2)Explain the differences between save and save As
اگر پوشه تازه ایجاد شده و هنوز ذخیره نشده باشد، رایانه در هنگام ذخیره (Save) از شما یک اسم برای پرونده درخواست خواهد کرد تا آن را با آن نام ذخیره کند.
اگر پوشه قبلاً ایجاد شده و ذخیره هم شده باشد و اکنون مجدداً باز شده است، در هنگام ذخیره اتفاق خاصی روی نمی دهد و تغییرات بر روی پرونده قبلی ذخیره خواهد
 
اگر پوشه قبلاً ایجاد شده و ذخیره هم شده باشد و اکنون مجدداً باز شده است،می توان تغییرات را در یک پرونده جدید ذخیره
اقامه دعوی در ديوان بین المللی دادگستری متعاقب اینکه ديوان بین الملل دادگستری در سال 2012 مبادرت به صدور رایی نمود که به موجب آن، اقدام دادگاه هاي ایتالیا در رسیدگی و صدور حکم علیه دولت آلمان، تنفیذ و با صدور اجراییه برای احکام صادره از محاکم یونان در تعدادی از پرونده هاي مربوط به…
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون هاي حقوقی دینا داوطلبان منصب قضا می‌توانند از طریق ارسال درخواست مورد نظر به ادمین کانال این معاونت در پیام رسان سروش به آدرس sapp.ir/qazahrm و یا به آدرس ایمیل Gozineshghozat@gmail.com با گزینش قضات در ارتباط باشند و از وضعیت پرونده گزینشی خود مطلع شوند . برای مشاهده جزئیات نحوه کسب اطلاع از پرونده گزینشی داوطلبان تصدی منصب قضا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/94/نحوه-کسب-اطلاع-از-پرونده-گزینشی-داوطلبان-تصدی-منصب-
بر اساس قانون تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری، حکم دستور موقت در موارد ذیل صادر می‌شود:ماده ۳۴ - درصورتی که شاکی ضمن طرح شکایت خود یا پس از آن مدعی شود که اجرای اقدامات یا تصمیمات یا آراء قطعی یا خودداری از انجام وظیفه توسط اشخاص و مراجع مذکور در ماده (۱۰) این قانون، سبب ورود خسارتی می‌گردد که جبران آن غیرممکن یا متعسر است، می‌تواند تقاضای صدور دستور موقت نماید. پس از طرح شکایت اصلی، درخواست صدور دستور موقت باید تا قبل از ختم رسیدگی
دفاع وکیل مواد مخدر از متهم
پروندههاي مواد مخدر به پروندههاي مهم و کلان و پروندههاي خرد تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن دارای حساسیت بسیار زیاد است.به جهت انگیزه‌هاي مالی، معمولاً اکثر وکلا چنین پروندههايی را قبول می‌کنند.
اما تعداد وکلای متخصص در این حوزه در کل کشور، کمتر از صد نفر است! فلذا اکیداً توصیه می‌شودکه در مورد پروندههاي حساس این چنینی پیگیری امور را به وکیل مواد مخدر متخصص و با تجربه بسپاریدتیم تخصصی وکلای مواد مخدر موس
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، در این خبر ، حمیدرضا گودرزی ، وکیل نجفی ، افزود: حکم دادگاه فقط اعلام شده است و ما به این حکم اعتراض می کنیم که این مخالف حکم ديوان عالی است.”به گزارش ایرنا ، محمدعلی نجفی ، سابق تهران ، همسر دوم خود ، میترا اوستاد را با شلیک دو گلوله به خانه خود در منطقه سعادت آباد تهران در تاریخ 27 شهریور سال گذشته به قتل رساند. شما موافقت می کنید که دلیل این درگیری خانواده است.سه پرونده دادگاه در بند 1 دادگاه
بسمه تعالیپرونده شماره5اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۲نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: ۷۰۰۰۰۰تومان✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه خانواده: ۵۰۰۰۰۰تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (قرض دستی ،کرایه عقب افتاده خانه ،پول اخطار برق ،معوقات وام مرکز خدمات۳۱۵۰۰۰۰تومان)‌✔️مشکلات اساسی خانواده: ایشان فرزند ارشد وپدرشان مبتلا به سرطان بوده وبایدحداقل تااردیبهشت ۱۳۹۸وضعیت پدرشان راتحت مراقبت داشته باشند.


شما می توانید جهت کم
بسمه تعالیپرونده شماره ۹اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل:۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: ۱۰۰۰۰۰۰✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده: ۳۰۰۰۰۰✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده:➖➖➖✔️مشکلات اساسی خانواده: این خانواده اگر در حالت طبیعی بودند با توجه به حقوق همسر خانواده توان زندگی و پرداخته اجاره بهاي منزل را داشتند اما به علت بیماری آسم دو نمونه فرزندشان و هزینه هاي جاری آن که حدودا ماهانه 300 الی 500 هزار تومان است در مضیقه هستند
 نمیدانم چرا تا دست به پرونده روح الله رم میخورد جیغ بنفش یک عده بلند میشود آیا وقتش نشده پرونده روح الله زم علنی و شفاف برای مردم توضیح داده شود؟ آیا اعترافات روح الله زم باعث انتحار سرشبکه نفوذ خواهد شد سازمان اطلاعات سپاه حواسش به محور بهايی
 
ادامه مطلب
مشاهده شکایت هاي ثبت شده
در صورتی که قصد مشاهده پرونده هاي
مربوط به خود را دارید، از قسمت سمت راست صفحه بر روی گزینه شکایات» کلیک نمایید.

اکنون لیست شکایات خود را که در اداره
بازرسی و رسیدگی به شکایات (اداره ماده 79 ديوان عدالت اداری) ثبت شده است به
همراه اطلاعات مختصری از هر یک از پرونده ها به طور مجزا مشاهده خواهید کرد.
این اطلاعات شامل: کلاسه پرونده، شماره
دادنامه، موضوع خواسته، وضعیت پرونده، شاکی، درخواست دهنده، طرف شکایت و . می‌باشد.
قالب MP3 چیست؟ MP3 فرمی است که اندازه پرونده هاي موسیقی را تقریباً به دهم یک فایل CD معمولی کاهش می دهد ؛ این کار در درجه اول با قطع فرکانس هايی انجام می شود که گوش انسان قادر به شنیدن آن نیست. کیفیت صدا هنگام انجام چنین فشرده سازی متاثر از اندازه پرونده است …The post پخش کننده هاي MP3 – گذشته ، حال و آینده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2LfdR3m
مشاهده مطلب در کانال
جماران نوشت: حاج قاسم، آقای شهیدی، رئیس بنیاد شهید را دیده و به او گفته بود پرونده شهادت من کجاست؟
 این مال یکی دو ماه قبل است. آقای شهیدی گفته بود پرونده تو آخر آخر شهداست. حاج قاسم جواب داده بود پرونده من را بیاور روی روی پرونده شهدا. این خیلی مهم است که برای طرف این طور یقین حاصل شود و حاج قاسم و ابومهدی به یقین کامل دست پیدا کردند و با هم به سفر آخرت رفتند.
ادامه مطلب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا با دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی هايی که امکان دارد در این ایام به صورت غیر حضوری انجام می شود و لازم است از هرگونه احضار و جلب غیرضروری اجتناب شود . برای مشاهده جزئیات خبر رسیدگی قضایی برخی از پرونده ها به صورت غیرحضوری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/46/رسیدگی-قضایی-برخی-از-پرونده-ها-به-صورت-غیرحضوری.html
بسمه تعالی✅پرونده شماره 4❌اطلاعات کلی مددجو:✔️تعداد افراد تحت تکفل: 7نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده: 50000تومان✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده :950000تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: الف: 3000000تومان قرض دستیب: 250000تومان هزینه سرویس بچه ها را ندارند .ج: ۶ ماه کرایه ی منزل عقب افتاده است.✔️مشکلات اساسی خانواده: 1-پدر خانواده به علت سکته ؛توان کار ندارد 2-سه خواهر که دم بخت بوده وبایدآماده ی ازدواج شوند.(جهازیه می خواهند).3-شغل پاره وقت
الحمد لله دیشب رفتیم منزل پرونده ی شماره ی 3 بنیاد ( شما می توانید اطلاعات این پرونده ه را در بخش پرونده ای در دست کار بخوانید)، تاکنون مددکار نداشتند، الحمدلله با قبول زحمت توسط برادر عزیز جناب حجه الاسلام و المسلمین سید سجاد حسینی ، این خانواده ی خوب هم مددکار پیدا کردند .
طبق ابلاغی که به اقا سید سجاد حسینی شده ایشان باید تا یک سال آینده تمامی مشکلات این خانواده را رفع نمایند، شما می تونید برای کمک به رفع مشکلات این خونواده در سال پیش رو به
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا به‏ منظور رسیدگی‏ به‏ شکایات ‏، تظلمات‏ و اعتراضات‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ مأمورین‏ یا واحدها یا آیین‏ نامه‏ هاي‏ دولتی‏ و احقاق‏ حقوق‏ آن ها ، ديوانی‏ به‏ نام‏ ديوان‏ عدالت‏ اداری‏ زیر نظر رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ تأسیس‏ می‏ گردد که حدود اختیارات‏ و نحوه‏ عمل‏ این‏ ديوان‏ را قانون‏ عادی تعیین‏ می‏ کند . در قانون ديوان عدالت اداری مصوب 1392 ساختار و تشکیلات و آیین دادرسی ديوان عدالت اداری مورد بررسی ق
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی هاي محصول:
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب مجموعه پرونده هاي شرلوک هلمز 3 اثر آرتور کانن دویل
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده ورمی کمپوست
رئیس دادگستری استان تهران طی دستوری خواستار رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده ورمی کمپوست با ۱۳ هزار شاکی شد.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، پرونده معروف به ورمی کمپوست» یکی از پروندههاي بزرگ سال‌هاي اخیر در رابطه با ی است؛ پرونده‌ای که تا کنون ۱۳ هزار شاکی دارد و متهم ردیف اول آن، فردی به نام امیر شریفی است که بیش از چهار سال پیش به‌ عنوان کارآفرین نمونه مورد تجلیل وزار
خطا 0xc000012f به دلیل عدم توانایی ویندوز در خواندن فایل ها / کتابخانه هاي لازم برای اجرای آن ایجاد می شود. اگر در ویندوز 10 با یک اشکال روبرو هستید ، این معمولاً توسط Visual C ++ ایجاد می شود – یا این می تواند نتیجه پرونده ها ، درایورها یا سایر مشکلات نابجا باشد. …The post نحوه رفع خطاهاي 0xc000012f (تصویر بد) در ویندوز 10 (بررسی پرونده پرونده SFC + VC ++) appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KSExH5
مشاهده مطلب در کانال
بسمه تعالی
پرونده شماره
1مشخصات کلی مدد جو:✔️افراد تحت تکفل : 4 نفر
✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده 225000 تومان از طریق یارانه
✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه خانواده : 1000000 تومان
✔️میزان بدهی خانواده ( دکتر معافیت، بیمه ،سرویس دختر اول،کرایه خانه) : 2870000 تومان
✔️مشکلات اساسی خانواده:1-نداشتن کارت پایان خدمت
2-عدم توانایی استفاده از بیمه به علت مورد قبل
3-عدم عضویت فرزند سوم در بهزیستی
4- مشکلات مالی زیاد به دلیل نداشتن شغل
5-نداشتن یخچال م
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، در قانون ديوان عدالت اداری مبلغ تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری مشخص شده است . البته مبلغ تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری همچون هزینه دادرسی در شعب بدوی ديوان عدالت اداری در طی سال هاي بعد تعدیل و افزایش یافته است . بر اساس آخرین افزایش قیمتی که در هزینه تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری داده شده است ، این هزینه به مبلغ ( 400/000 ) چهارصد هزار ریال افزایش یافته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص
88722336-09121463248
وکیل خانواده در اکثر پرونده هاي خانواده از جمله طلاق توافقی و طلاق از طرف زوجه می تواند نقش مهمی بازی کند وکیل خانواده یک وکیل برتر در حوزه حقوق خانواده بوده و پرونده هاي دادگاه خانواده را بعهده می گیرد برای پیش برد پرونده هاي دادگاه خانواده حضور وکیل خانواده بسیار مهم است حتی بهترین وکیل خانواده در تهران نیز باید قبل از وکالت پرونده شما پرونده را مورد بررسی قرار دهد در پایان جهت مشاهده برنامه تلویزونی جناب وکیل بروی کلمه وکیل
مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت استان در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه نهاد مردمی در قزوین از سال گذشته مجوز فعالیت خود را گرفته بود، اما دفتر آن امروز به صورت رسمی راه اندازی شد.سید جعفر شهاب زاده هدف از راه اندازی این دفتر را پیشگیری از فساد مالی و زمین خواری و همچنین جلوگیری از بدبینی و جدایی مردم از حکومت بیان کرد.وی درباره نحوه فعالیت دیده بان شفافیت و عدالت گفت: این دفتر در مسائل مهم استان وارد می‌شود و مدارک و اطلاعات جمع آوری می‌کن
هرگاه بین دادگاههاي عمومی، نظامی و انقلاب در مورد صلاحیت اختلاف محقق شود همچنین در مواردی که دادگاهها اعم از عمومی، نظامی و انقلاب به صلاحیت، مراجع غیرقضایی از خود نفی صلاحیت کنند و یا خود را صالح بدانند پرونده برای حل اختلاف به ديوان عالی کشور ارسال خواهد شد. رای ديوان عالی کشور در خصوص تشخیص صلاحیت لازم الاتباع می باشد.
مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت استان در جمع خبرنگاران گفت: این مجموعه نهاد مردمی در قزوین از سال گذشته مجوز فعالیت خود را گرفته بود، اما دفتر آن امروز به صورت رسمی راه اندازی شد.سید جعفر شهاب زاده هدف از راه اندازی این دفتر را پیشگیری از فساد مالی و زمین خواری و همچنین جلوگیری از بدبینی و جدایی مردم از حکومت بیان کرد.وی درباره نحوه فعالیت دیده بان شفافیت و عدالت گفت: این دفتر در مسائل مهم استان وارد می‌شود و مدارک و اطلاعات جمع آوری می‌کن
یک پرونده خانوادگی داشتم امور را قانونی طبق معمول انجام دادم و اظهار نظر هم صورت گرفت و رسیدگی پرونده به اتمام رسید چند روز پس از اظهار نظر من فرزند شاکی پرونده که یک دختر خانم زیبا 4 ساله بود در حالی که تل صورتی و کاپشن صورتی و کفش صورتی داشت وارد اتاقم شد و یک نامه به من داد که با خط خودش نوشته بود و در آخر هم نقاشی کشیده بود که عکس آن را می گذارم:
تشکیل پرونده مالیاتی
هر شخصیت حقوقی(شرکت) باید پس از تأسیس در حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده دارایی دهد. طبق مقررات مربوطه، شرکت تا 2 ماه
پس از تأسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی وپرداخت مالیات سرمایه می باشد و در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به معنای آن است که شرکت به اداره مالیات اعلام نماید که چنین شرکتی تأسیس شده و طبق قانون دو در هزار سرمایه شرکت را پرداخت نماید، در غیر اینصورت مشمول جریمه مالیاتی میشود.
در نظر داشته باشید که حتی در ص
لپ تاپ داری؟ آیا می دانید که باید این کار را به خوبی ادامه دهید؟ بعضی اوقات ، پس از مدتی استفاده از آن ، نمی تواند خیلی خوب کار کند و برای کارآمد نیاز به نگهداری دارد.1. به یاد داشته باشید که حداقل هفته ای یکبار از فایلها نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای ذخیره اطلاعات می توانید از یک هارد اکسترنال استفاده کنید. مهم است که اگر اتفاقی برای لپ تاپ شما افتاد اطلاعات مهم خود را از دست ندهید.2. پرونده هاي موقتی خود را تمیز کنید. شما می توانید این کار را با ا
حیات انسان در جامعه با کار عجین شده است. بشر از همان سپیدهدم تاریخ با بکارگیری هوش، آگاهی و فعالیتهاي فکری خویش به ابزارسازی پرداخته و همواره در تلاش و تکاپو و جستجو بوده است تا با استفاده از حداقل امکانات موجود به آنچه نیاز دارد دست یابد و بدین ترتیب کار وی هر روز پیچیده تر شده و از مرحله طبیعی و غریزی بیشتر فاصله گرفته .
چکیده
درسال 1384 زمانی که مستمع مذاکرات جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف بودم این سؤال ایجاد شد که در شرایطی که نقش هیأتهاي تش
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، در قانون ديوان عدالت اداری ، واحدی تحت عنوان واحد اجرای احکام ديوان عدالت اداری مورد پیش بینی قرار گرفته است و همانگونه که از نام آن مشخص است ، بر نحوه اجرای احکام در ديوان عدالت اداری نظارت و پیگیری نموده تا اینکه آراء صادر شده توسط ديوان عدالت اداری ضمانت اجرای کافی داشته باشند و به خوبی اجرا گردند که این موضوع به تفصیل ضمن قانون ديوان عدالت اداری مورد اشاره قرار گرفته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر د
❌توضیحات سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده روح الله زم
درباره پرونده روح الله زم تحقیقات زیادی انجام شد و مستندات زیادی به دست آمد و ارتباط این فرد با سرویس هاي بیگانه ثابت و نحوه ارتباط مشخص و وجوه دریافتی از سرویس هاي بیگانه احصا شده است
این فرد ارتباط هايی با شبکه هاي برون مرزی داشته و حلقه ارتباط این شبکه ها با سرویس هاي بیگانه بوده است
اطلاعاتی به دست آمده که سرویس هاي بیگانه افراد خود فروخته داخلی را به کارگرفته اند که در آینده اخبار ب
به استناد سایت حقوق تجاری دینا سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان این که حدود ۵ میلیون نفر تاکنون درخواست مدیریت مستقیم سهام عدالت خود را داشته اند گفت : تاکنون یک و نیم میلیون نفر برای دریافت کد بورسی فعال، احراز هویت شده اند . برای مشاهده جزئیات پنج میلیون نفر خواهان مدیریت مستقیم سهام عدالت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/105/پنج-میلیون-نفر-خواهان-مدیریت-مستقیم-سهام-عدالت.html
پارک جنگلی لویزان تاریخ‌چه زیادی از خلاف و جرم‌هاي سازمان‌یافته داشت تا با دخالت پلیس از رنگ جنایت کم شد. مثلاً می‌شود به گروه حاتم گرگی اشاره کرد، که منطقه‌ای را در لویزان به کل اشغال کرده بودند. با آن که لویزان جنایات بسیاری را به خود دیده، یکی از این پرونده‌ها از باقی ماندگارتر شده. پرونده‌ای خاص که که انگیزه‌ٔ جنایت خاصی را در خود مشخص می‌کند؛ لذت از ترس».
این پرونده، پرونده گروه کفتارهاي لویزان است، گروهی متشکل از جوان‌هايی از 18
بسمه تعالیپرونده شماره ۸اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل:۴نفر✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده-۰-ریال✔️میزان کمبود بودجه ماهیانه خانواده ۵۰۰۰۰۰تومان✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: ۱۰۰۰۰۰۰ بابت ۵ماه کرایه خانه✔️مشکلات اساسی خانواده: ۱-مادر خانواده (که تنها سرپرست هست)احیه کمروقلب نیازبه درمان دارد.۲-یکی ازفرزندان نیازبه درمان داردمبتلابه بیماری آسم است.۳-یخچال،بخاری ندارند.۴-مادر خانواده توان هیچگونه فعالیتی ندارد ۵-ماهان
بسمه تعالیپرونده شماره ۶اطلاعات کلی مددجو:✔️تعدادافرادتحت تکفل: ۴نفرمیزان درآمد ماهیانه خانواده: ۱۲۰۰۰۰۰تومان✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه:➖➖✔️میزان بدهی ماهیانه خانواده: (وام۳۵۰۰۰۰۰تومان ،اقساط ماهیانه ۴۵۵۰۰۰تومان)✔️مشکلات اساسی خانواده:یک فرزند معلول جسمی_ ذهنی دارند که هیچ توان حرکتی ندارد، و پدر خانواده به خاطر این که هر لحظه امکان تشنج فرزند وجود دارد نمی تواند در جایی مستقر شود و کار کند ، چرا که باید مدام در دسترس بوده تا د
غلامحسین اسماعیلی در یازدهمین نشست خبری امروز با رسانه‌ها ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  گفت: در مجموعه کشور و به ویژه قوه قضاییه قوانین و مقررات ابزار اصلی تحقق و اجرای عدالت است. ما برای اجرای عدالت نیازمند قانون خوب، مجری شایسته و قاضی عادل و فرهیخته هستیم.
وی افزود: در دوره جدید قوه قضاییه در جهت تامین و اصلاح قوانین و مقررات مورد نیاز یکی از معاونت‌هاي فعال این قوه، معاونت حقوقی بوده است که این معاونت در ۵ ماه اخیر سال جاری تاکنو
غلامحسین اسماعیلی در یازدهمین نشست خبری امروز با رسانه‌ها ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  گفت: در مجموعه کشور و به ویژه قوه قضاییه قوانین و مقررات ابزار اصلی تحقق و اجرای عدالت است. ما برای اجرای عدالت نیازمند قانون خوب، مجری شایسته و قاضی عادل و فرهیخته هستیم.
وی افزود: در دوره جدید قوه قضاییه در جهت تامین و اصلاح قوانین و مقررات مورد نیاز یکی از معاونت‌هاي فعال این قوه، معاونت حقوقی بوده است که این معاونت در ۵ ماه اخیر سال جاری تاکنو
وکالت ومشاوره حقوقیwww.majidpashangpour.blogfa.comدر پرونده هاي بین المللی توسط اساتید حقوق و دکتری حقوقبرای عقد قرارداد خارجی وکیل پایه یک متخصص همراه داشته باشیدقبول وکالت در دعوی بین المللی و کشورهاي عضو کنواسیون نییورک و کشور فرانسه09371439979      وکیل پایه یک دادگستری قبول کلیه دعاوی حقوقی وکیفری خانواده طلاق نفقه مهریه و پرونده هاي ديوان عدالت اداریمجید پشنگ پور -09371439979کارشناس ارشد حقوق خصوصی ديوان عدالت اداری کلیه دعاوی ملکی ، ماده ۲۲ زمین شهری ر
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا در پاسخ به این سوال که ديوان عدالت اداری چه نوع مرجعی است و اینکه آیا ديوان عدالت اداری یک مرجع قضایی است ، توجه به اصل 173 قانون اساسی حایز اهمیت است که بر اساس این اصل ، می توان گفت ديوان عدالت اداری نوعی مرجع قضایی است و زیر مجموعه قوه قضاییه قرار دارد که وظیفه رسیدگی به شکایات ، تظلمات و اعتراضات مردم علیه دولت را دارد . بنابراین ، به این نوع دعاوی طبق قانون ديوان عدالت اداری و با استفاده از اصول قضایی رسی
هرگاه شاکی از شکایت خود منصرف شود میتواند تقاضای استرداد دادخواست نماید.چنانچه پاسخ طرف شکایت واصل نشده باشد امکان طرح مجدد همان دعوا در ديوان عدالت اداری وجود خواهد داشت.اما اگر لایحه طرف شکایت به شعبه رسیده باشد قرار سقوط شکایت صادر شده و همان شکایت مجددا قابل طرح نیست.
دعاوی ملکی یکی از پرونده هاي رایج در دادگاه ها است با موضوعات زمینخواری ، اختلافات خرید و فروش زمین و آپارتمان ، اختلافات بین ادارات و شهرداری ، سند سازی و. که اگر در چنین پرونده هايی وکیل ملکی نداشته باشید پرئنده شما حتما بازنده خواهد شد . وکیل ملکی با دانش و نگرشی دقیق می تواند شما را در حفظ ملک و املاک خود حفظ کند . موسسه حقوقی کیانداد با مجموعه وکلای ملکی شما را در پرونده هاي ملکی  بصورت تضمینی پیروز خواهد کرد 
برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، باید مفهوم خطای 339 را بفهمید و ابتدا علل آن را شناسایی کنید. خطای زمان اجرا 339 چیست؟ این خطا معمولاً هنگام نیاز اتفاق می افتد. پرونده OCX یا DLL در رایانه شما ثبت نشده است. این یک مشکل بسیار معمول است که کاربران ویندوز اکنون و پس از آن حلق آویز شوند.چگونه خطای زمان اجرا 339 را تعمیر کنیم؟شماره 1 از آنجا که خطای 339 مربوط به پرونده هاي از دست رفته / فاسد شده .dx یا DLL است ، می توانید لیست رجیستری را دوباره ثبت کنید تا مشکل 339 برطر
قلب آدم مثل یک اتاقِ بایگانی ست؛ پُر از پوشه و پروندهپرونده هاي ریز و درشت، پرونده هاي سبک و سنگین، پرونده هاي هزار صفحه ای، و آنهايی که فقط دو سه برگه بیشتر ندارند.
 بعضی از پرونده ها خالی اند، و خودت هم نمیدانی چرا اینجایند.
بعضی از پرونده ها هستند که نمی توانی بهشان دست بزنی، البته برای توانستن که میتوانی، اما نمیخواهی که به آنها دست بزنی،چرا که قلبت را درد می‌آورند، اذیتت می کنند، آزارت می‌دهند، تو را می رنجانند. پس می‌گذاری همانجایی
عباس جعفری‌ دولت‌آبادی در گفت‌وگو با رادیو تهران، اظهار کرد: در پرونده ورمی‌کمپوست که از پروندههاي قدیمی است متهم اصلی به ۱۰ سال حبس محکوم شده است اما مشکل اصلی رد مال است. دو متهم دیگر، فرزندان متهم اصلی هستند که در دادگاه کیفری یک در حال رسیدگی است و ۱۳ هزار شاکی دارد اما اموال کمی برای رد مال وجود دارد.
وی با اشاره مجدد به پرونده ورمی‌کمپوست گفت: یک معضلی در پروندههاي بزرگ داریم که هم شاکیان زیاد دارند یا اموال را به خارج از کشور یا ا
‍ ⭕️ رئیس دادگستری زرند اعلام کرد:
کارآمدتر شدن نهادهاي فرهنگی چاره کاهش آسیب هاي اجتماعی 
حجه الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند بمناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران زرند با گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید حادثه تروریستی هفتم تیرماه و سیدالشهدا این روز شهید مظلوم بهشتی با اشاره به وضعیت شهرستان زرند در حوزه امنیت گفت: تلاش برای اجرای عدالت کاری بس دشوار است و ما تمامی هدف مان این است ضمن اجرای عدالت امنیت را نیز برقرار کنیم که شه
اهمیت حضور وکیل در صحنه از وقوع حادثه تا زمان نتیجه قطعی پرونده
.
شاید بسیاری از شما اطلاع نداشته باشید که از لحظه وقوع حادثه، هر اقدام و حرف شما می تواند تاثیری سرنوشت ساز بر روند پرونده بگذارد.
.
هر شخص درگیر مسائل حقوقی برای پیشبرد بهتر پرونده خود باید با آگاهی کامل از قوانین و مقررات مدون در ارائه دادخواست ها، شکایت ها و . اقدام نماید.
.
اما پیچیدگی و نکات ظریف موجود در ضوابط و قوانین مدنی کشور باعث می‌شود که مردم عادی قادر به تجزیه و تحلی
بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ 4مرداد 98 الحمد للله دومین عمل جراحی پرونده شماره5 با موفقیت انجام شد
و دو عمل دیگر در پیش دارن که طبق هماهنگی هاي صورت گرفته تمامی هزینه هاي این عمل هاي جراحی رو مرکز نیکوکاری بشری که هر عمل حدود 2/5میلیون تومان هزینه داد پرداخت خواهد کرد تا که ان شاءالله احیا و توانمند سازی این پرونده نیز به پایان برسه
+گزارس تصویری
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا در خصوص نحوه تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری ، کلیه آرایی که شعب بدوی ديوان عدالت اداری صادر کرده است قابلیت تجدید نظر خواهی را خواهد داشت . تقاضای تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری با تقدیم دادخواست به دفتر شعبه صادر کننده رای در مرحله بدوی یا دفاتر اداری ديوان و یا دبیرخانه ديوان انجام می شود . دادخواست تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری باید بر روی برگه هاي مخصوص تجدید نظر خواهی نوشته شود و مهلت
 
✍استادحاج داوداحمدپور
 بسم الله الرحمن الرحیم استوار فضل علی فرمانده ژاندارمری فردی صادق پرکار ولی بی سواد بود خبر دادند در محدوده او ی شده با تلاش موفق شد را دستگیر کند پرونده اش را کامل کرد را با پرونده به مرکز برد تحویل داد
ادامه مطلب
جمعی از دانش آموختگان رشته حقوق و فعالان اجتماعی با ارسال نامه ای
خطاب به رییس قوه قضاییه، درخواست کردند تا از اقدام شجاعانه ديوان عدالت
اداری در رفع انحصار وکالت تقدیر و حمایت شود.
بنام خداحضرت آیت الله رییسیریاست محترم قوه قضاییه
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
احتراما به استحضار می رساند، اخیرا هیات عمومی ديوان عدالت اداری و
هیات تخصصی اداری و استخدامی ديوان عدالت اداری در دو رای جداگانه، بر
ضرورت تفکیک ثبت موسسه و فعالیت حق
به پیوست، رای هیات عمومی ديوان عدالت اداری موضوع  دادنامه شماره 73 مورخ 1398/01/27 برای اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد. با توجه به رای مذکور، متن رای دادنامه شماره 601 مورخ 1389/12/09 هیات عمومی ديوان عدالت اداری درخصوص ابطال بخشنامه شماره 33553 مورخ 1387/04/12 به شرح ذیل خواهد بود:
ادامه مطلب
تشکیل پرونده مالیاتی پس از ثبت شرکت چگونه انجام می شود





هر شخصیت حقوقی ( شرکت) باید پس
از تأسیس برای تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی، اقدام کند. طبق
مقررات مربوطه، شرکت تا 2 ماه پس از تأسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و
پرداخت حق التمبر (مالیات) سرمایه می باشد.
ادامه مطلب
گپی دیکر:شماره دومهشت میلیارد یوروکاروانی قریب پنجاه هزار نفر سرنوشت نافرجامی را برای بنگاههاي اقتصادی دارای نام و نشان ، پرونده مالیاتی تا مالیات بر ارزش افزوده در کشور ، کد بیمه تامین اجتماعی ، پرسنل موظف و غیر موظف ، نمایندگان مرزی و در خدمت به کشور رقم زده اند .سینه هاشان شکافته از خنجر قهر و بی مهری ، و پرونده هايی با لقب قاچاق کالا و ارز سرگردان کوچه و خیابان .خودتان را با ما سرگرم کرده اید یا ما را سرگرم خودتان کرده اید تا جریان هاي می
 درخشنده قاتل حجت الاسلام خرسند» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه  روبه‌روی هتل بیشاپور این شهرستان در ملاعام  به دار مجازات آویخته شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس حمیدرضا درخشنده» که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس ا
به همسرم وکالتنامه حق طلاق داده ام و ایشان از آن استفاده کرده است و به جای من وکیل گرفته و مرا به عنوان خواهان پرونده معرفی کرده است آیا میتونم پرونده را مختومه کنم و چگونه از متن پرونده مطلع شوم

با سلام به دادگاه مراجع واز واحد استعلام سوال کنید بنام شما وبا شماره ملی تان در کدام شعبه دادخواست طلاق صادر شده است ، و پس از تعیین شعبه درخواست مطالعه پرونده بدهید معلوم میشود درچه مرحله ای هست

منبع: سایت وکالت دادراه
به نام پاک یزدان جهان دار . مرو را هر ستایش بس سزاوار
خداوند مه و خورشید و آتش . نموده هر چه را بر سجده وادار
ز خردی و بزرگی تا دم مرگ همو باشد وجودم را نگه دار
به کردارم همه اندیشه کردم . .که بد نایم به آن پندار دادار
تو هم یا رب کمی از ما گذر کن . نگه بردار از این پرونده ی تار
به م چون زمان نوبتم شد. حمید گرجی از پرونده بردار
چنان کو من نبودم در جهانت شتر گر دیده ای نادیده پندار
رای شماره ۶۶۸ هیات عمومی ديوان عدالت اداری با موضوع اعلام تعارض در آراء صادر شده از شعب ديوان عدالت اداری
با توجه به آراء هیأت عمومی شماره ۴۲۲ الی ۴۲۷ ـ ۱۳۹۰/۱۰/۵ و ۱۲ ـ ۱۳۸۸/۱/۲۵ و ۳۱ ـ ۱۳۸۸/۱/۳۰  و ۱۲ ـ ۱۳۸۸/۱/۲۵ هیأت عمومی ديوان عدالت اداری تغییر پست سازمانی بدون تنزل مقام و گروه از اختیارات مدیریت دستگاه متبوع بوده که حسب مقتضیات اداری صورت می‌پذیرد لذا با توجه به عدم تغییر رتبه و گروه شاکی در تغییرات پست سازمانی تجدیدنظرخواهی را وارد تشخی
به استحضار همشهریان گرامی می رساند آخرین مهلت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سال ۹۸ تا تاریخ۹۸/۰۳/۰۵می باشد.لذا باعنایت به ارتباط وضعیت بیمه افراد و ثبت اطلاعات پزشکی آنها در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) جهت نظام ارجاع لازم است افراد فاقد پرونده الکترونیک تاتاریخ فوق به نزدیک ترین واحد بهداشتی درمانی محل زندگی خود مراجعه نمایند.ضمنا همشهریان گرامی می توانند جهت تشکیل پرونده به مراکز جامع سلامت امیرالمومنین نطنز ،پایگاه شهری شماره ۱ نطن
اسناد اکسل برای بسیاری از افراد در کار یا تجارتشان بسیار مهم بود. مردم از آنها برای ذخیره و پردازش اطلاعات و داده هاي مهم استفاده می کنند. برخی از اطلاعات و داده ها به قدری مهم هستند که افراد می خواهند آن را مخفی کرده و با رمز عبور از هر کس دیگری محافظت کنند.خوشبختانه ، اسناد مایکروسافت آفیس به کاربران امکان تنظیم گذرواژه ها را می دهد تا دیگران از باز شدن پرونده هاي محافظت شده اکسل جلوگیری کنند. اکنون به شما نشان خواهم داد که رمزهاي لازم را به
‍ اهتمام جدی قوه قضائیه برای تعیین تکلیف پرونده هاي معوقهفرایند کارشناسی نیاز به بازنگری و بازبینی داردرئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که قوه قضائیه اهتمام جدی برای تعیین تکلیف پرونده هاي معوقه دارد، گفت: ریاست کنونی قوه قضائیه از قضات برجسته و آشنا به موازین و کار بدنه دستگاه قضایی هستند و تلاش دارند که در فرصت مناسبی بتوانیم جواب قانون
ادامه مطلب
ثبت دادخواست بدویدادخواست بدوی ديوان عدالت اداریثبت دعاوی اعتراضی (تجدید نظر خواهی، واخواهی، فرجام خواهی، اعاده دادرسی مدنی، اعتراض ثالث، اعتراض به قرار دادسرا)ثبت دعاوی طاری ( دعاوی تقابل، دعاوی ورود ثالث، دعاوی جلب ثالث)دعاوی حقوقی شورای حل اختلافتجدیدنظر و واخواهی شورای حل اختلافثبت و پیگیری اظهارنامهثبت نام حساب کاربری اشخاص حقیقی و حقوقیتمدید پروانه وکلاپیگیری پرونده و ابلاغات 
در مقالات گذشته در مورد نمونه پرونده درخواست طلاق به دلیل ازدواج مجدد زوج، خلاصه پرونده و آرای صادره از دادگاه بدوی (نخستین) و تجدیدنظر را توضیح دادیم و در این مقاله به بیان رأی صادره از ديوان عالی کشور در این خصوص می‌پردازیم:
نمونه پرونده درخواست طلاق به دلیل ازدواج مجدد زوج
رأی ديوان عالی کشور
هیأت ديوان عالی کشور پس از خواندن گزارش آقای عضو ممیز و دقت در اوراق و برگه‌هاي پرونده در مورد دادنامه شماره ۰۰۰۰۴۷۹ مورخ ۱۳/۵/۱۳۹۰ فرجام‌خواسته
https://t.me/VermiSayehGostaran
25 آذر 1398
جلسه رسیدگی به اتهامات سه نفر از متهمان پرونده ورمی‌کمپوست در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسینی حشمتیان برگزار شد. وی در ابتدای جلسه ضمن اعلام رسمیت جلسه و تفهیم مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری از حاضرین در جلسه خواست تا مراقب اظهارات خود باشند. در ادامه، نماینده دادستان ضمن قرارگیری در جایگاه گفت: بر اساس کیفرخواست صادره، متهمان به مشارکت در ی شبکه‌ای اقدام کرده‌اند که با
وکیل ماهر در زمینه مواد مخدر دارای توانمندی‌هاي لازم برای مدافعت در پروندههاي پیچیده را داشته باشد. این انتخاب بسیار حیاتی است زیرا پروندههاي مرتبط با مواد مخدر نیازمند تجربه و دانش عمیق در این حوزه هستند. وکیلی که توانمندی‌هاي حقوقی برتر و تجربه‌ای وسیع در این زمینه دارد، قطعاً به شما کمک خواهد کرد تا پرونده‌تان به بهترین نحو مدیریت شود و حقوق شما به درستی حفظ شود. با توجه به توضیحات شما، به نظر می‌رسد که وکیل مواد مخدر درارومیه می
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا بر اساس  ماده 65 قانون ديوان عدالت اداری مهلت تجدید نظر خواهی در ديوان عدالت اداری برای اشخاص مقیم ایران بیست روز از تاریخ ابلاغ رای است و موعد تجدید نظر برای اشخاص مقیم خارج از ایران دو ماه از تاریخ ابلاغ خواهد بود . به این معنا که زمانی که رای مرحله بدوی ديوان عدالت اداری ابلاغ گردید ، ظرف مهلت بیست روز کاری شخص مقیم ایران می تواند تقاضای تجدید نظر خواهی نماید و در صورتی که مقیم خارج از کشور باشد می تواند در
با سلام
 به اطلاع میرساند افراد حقوقی که  نامه #معرفی_نامه خود را به دفتر فناوری اطلاعات ديوان عدالت اداری ارسال نکرده اند، حساب  کاربری ایشان به صورت موقت  #غیرفعال میگردد. لطفا هرچه سریعتر نسبت به ارسال  نامه معرفی نامه به این دفتر اقدام فرمایید. 
شماره فکس :51203326-021
لازم به ذکر است افرادی که به صورت حضوری ، معرفی نامه خود را به دفتر پشتیبانی سامانه ساجد تحویل داده اند . از ارسال مجدد معرفی نامه خودداری کنند. 
نمونه نامه :
مدیرکل دفتر فناوری
۱. با توجه به اینکه مجازات قانونی جرم قتل عمدی، قصاص بوده و قصاص هم از مجازات‌هايی است که حیات آدمی را از او می‌گیرد، تجدیدنظرخواهی از این رأی باید در ديوان عالی کشور صورت بگیرد که به آن فرجام‌خواهی گفته می‌شود. یعنی چنانچه نسبت به رأی صادره در خصوص قصاص اعتراضی صورت بگیرد، این اعتراض و تجدیدنظرخواهی به جای دادگاه تجدیدنظر، در ديوان عالی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد. ۲. در این موارد که ديوان عالی کشور تجدیدنظرخواهی می‌کند، اگر پس از برر
بالاخره امید دفتر رو تعطیل کرد
قرار بود شنبه و دوشنبه این هفته هم بره دفتر
و تعطیل کنه تا پانزده فروردین
از چهارشنبه هفته پیش دیگه نرفت
ی پرونده کیفری دستش بود که پرونده مهمی هست
هر جوری بود جمعش کرد و مهلت گرفتن تا بعد از عید ببینن چی میشه
چند شب پیش حسابی حرف زدیم
ادامه مطلب
ESET Live Grid چیست؟ طریقه فعال سازی آن چگونه است؟
 
ESET LiveGrid® چیست؟
ESET LiveGrid® یک سیستم پیشگیری است که اطلاعات مربوط به تهدیدات کاربران ESET در سراسر جهان را جمع آوری می کند. پایگاه داده ESET LiveGrid® به شرکت ESET کمک می کند تا بتواند تهدیدات احتمالی از سیستم هاي سرتاسر جهان را شناسایی و در آپدیت هاي ماژول هاي بعدی خود آن تهدید را برطرف کند. هنگامی که LvieGrid فعال است تهدیدهاي تازه معرفی شده را شناسایی و مسدود کند. این امر به شرکت ESET کمک می کند تا سریعتر تهدید هاي
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه قاضی، وکیل، کارشناس،
ضابط و همه افراد درگیر در پروندههاي قضایی مشمول امر خطیر مبارزه با فساد
هستند، گفت: با همکاری همه بخش‌هاي نظارتی داخل قوه قضاییه و بخش‌هاي
بیرونی کمیته‌ای فعال خواهد شد.
ادامه مطلب
✴️ چهار رأی جدید ديوان عدالت اداری1⃣ حدود تکلیف صندوق بازنشستگی کشوری به پرداخت حق عائله‌مندی، اولاد و عیدی اشخاصی بازخرید شده که به صورت اختیاری بیمه‌پردازی کرده‌اند
من نیاز به نصب WDS بر روی بیش از 300 سرور داشتم ، اما فهمیدم که معماری سرور شامل یک نسخه محلی از تنظیمات سیستم عامل یا پرونده هاي بسته خدمات نیست. من همچنین می خواستم آهنگ ها را به مقادیر اصلی آنها برگردانم. شروع کردم به اضافه کردن تمام پرونده هاي مورد نیاز WDS …The post خدمات استقرار ویندوز (WDS) را از یک فایل دسته ای نصب کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YcL87f
مشاهده مطلب در کانال
 پس از اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت ثابت، جزئیات نحوه فعال‌سازی بسته‌هاي رایگان را در این خبر دنبال کنید.
 
نحوه فعال سازی هدیه ۱۰۰ گیگابایتی برای مشترکین اینترنت ثابت به صورت زیر است:
 
نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ نت برای مشترکین شاتل: برای فعال‌سازی بسته ترافیک رایگان ۱۰۰ گیگابایتی ابتدا به صفحه‌ی کد تخفیف» در پورتال مای‌شاتل مراجعه کنید. کد تخفیف را در پایین صفحه دریافت و کپی و در بالای صفحه اعمال کنید. بسته‌ی تر
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی هاي محصول:
قطع: جیبی
خرید با تخفیف ویژه کتاب کارت ذهن فعال 4
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب کارت ذهن فعال 4 یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب کارت ذهن فعال 4
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
سوال *آیا تریپسین همانند پپسین در اندام دارای بی کربنات واکنش آبکافت پروتئین ها را انجام می دهد ؟
 بله (زیرا تریپسین فعال در محیط قلیایی (دارای یون بیکربنات)روده باریک فعالیت می کند و پپسین در محیط اسیدی معده فعالیت میکند . طبق متن کتاب در لایه ژله ای و چسبناک محافظ معده یون بیکربنات نیز وجود دارد و درنیتجه در محیط فعالیت هردو آنزیم یون بیکربنات یافت میشود . ) 
* نکته : تریپسین و پپسین هردو بصورت غیرفعال ترشح می‌شوند و در محیط خارج از غده و مجر
درپی شکایت کانون سراسری انبوه سازان ایران از ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی به ديوان عدالت اداری درخصوص وم معرفی مهندسان ناظر توسط سازمان نظام مهندسی، رای ديوان عدالت اداری صادر شد.
به گزارش صما» با پیگیری کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران، رای ديوان عدالت اداری مبنی بر دستور موقت درخصوص بخشنامه هاي اخیر وزارت راه و شهرسازی صادر شد.
بر اساس این گزارش رای ديوان عدالت اداری به شرح ذیل است:
نظر به اینکه اولا حدود اختیارات وزارت
در صورتی که ایران روند کاهش تعهدات هسته‌ای خود در برجام را که در پنج گام انجام شده، محدود کند، اروپایی‌ها پرونده هسته‌ای را به شورای امنیت ارجاع نخواهند داد.
اروپایی‌ها از ایران خواسته‌اند که گام‌هاي کاهش تعهدات برجامی را متوقف کند، اما در صورتی که ایران گسترش فعالیت هسته‌ای خود را محدود کند، آن‌ها به مذاکره ادامه خواهند داد.
اروپایی‌ها اکنون آماده تمدید مهلت ۶۰ روزه برای مذاکرات مربوط به مکانیسم حل اختلاف هستند./ ایرنا
جمعه، ۴ بهم
رأی اصراری ديوان عالی کشور
در ادامه توضیحات مقالات قبل در این مقاله به بیان رأی اصراری ديوان عالی کشور در مورد پرونده مذکور می‌پردازیم:
جلسه هیئت عمومی ديوان عالی کشور موضوع پرونده اصراری حقوقی ردیف 87/13 با حضور رئیس ديوان عالی کشور و دادستان کل کشور و قضات شعب حقوقی ديوان برگزار شد.
رأی اصراری ديوان عالی کشور
با توجه به مجموع پروندههاي بدوی (نخستین)، تجدیدنظر، فرجامی و گزارش مذکور و با استناد به ماده 408 قانون آیین دادرسی مدنی دادنامه فرجا
کلاسه پرونده:9802420

شاکی:سازمان بازرسی کل کشور

موضوع:ابطال تعیین حق مسئولیت توسط شورای اسلامی برای مدیران و کارکنان شهرداری

تاریخ رأی: سه شنبه 27 اسفند 1398

شماره دادنامه: 3335

بسم الله الرحمن الرحیم
شماره دادنامه : 3335
تاریخ دادنامه: 29؍11؍1398
شماره پرونده: 9802420
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی ديوان عدالت اداری
شاکی: سازمان بازرسی کل کشور
موضوع شکایت و خواسته: ابطال تبصره 38 مصوبه مورخ 16؍12؍1393 شورای اسلامی شهر کاشان
 گردش کار: سرپرست معاونت حقوقی و نظارت هم
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، یکی از روش هايی که با استفاده از آن می توان پرونده هاي موجود در دادسرا را پیگیری کرد ، پیگیری پرونده به صورت پیامکی است . به این صورت که متقاضی می تواند با ارسال کد مورد نظر خود به شماره سامانه پیامکی پیگیری پرونده دادسرا یعنی 500049 ، از جزییات مربوط به پرونده کیفری خود مطلع بشود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری پرونده دادسرا از طریق پیامک بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/587/سامانه-پ
گودرزی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.
حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع اعطای مرخصی به موکل خود اظهار کرد: چندین مرتبه تقاضای مرخصی برای موکل خود را از مقامات قضایی درخواست کردیم، اما هنوز جوابی به آن داده نشده است.
 
همبندی نجفی به کرونا مبتلا شد
وی ادامه داد: موکل بنده در کنار ۱۱ نفر دیگر در زندان حضور دارد که یکی از همبندی‌هاي او به بیماری کرونا مبت
چه کاری انجام می دهیم

ما تصمیماتی را که توسط افراد یا سازمان ها با یک عمل عمومی قانونی انجام
می شود، نظیر مقامات محلی و سازمان هاي نظارتی بررسی می کنیم. ما میتوانیم:
نظارت قضایی از تصمیمات دیگر دادگاه ها، دادگاه ها و نهاد هاي عمومی را انجام می دهد

چالش هايی را برای تصمیم گیری هايی که توسط افراد یا سازمان هاي خاص (به
عنوان مثال وزرای یا دولت محلی) جایی که قانون به چالش گرفته است، می
پردازد


سوالات خرداد ۹۸ مصاحبه استخدامی ديوان عدالت ا
زمستان سال 75، در خانه شماره 19 خیابان گاندی تهران، جنایتی عاشفانه رخ داد که تا سال‌ها در اذهان عمومی باقی‌ماند. این پرونده از مهم‌ترین پروندههاي تاریخ جنایی ایران است زیرا موئلفه‌ها و پرسش‌هاي زیادی در خود دارد. آیا کودکان مجرمند؟ اگر نیستند پس چه کسیست؟ اگر هم باشند آیا باید مثل بزرگ‌سالان مجازات شوند؟ کوتاهی والدین چه؟ و.
این پرونده داستان عاشقی دو کودک است، سمیه و شاهرخ، هردو 16 ساله.

ادامه مطلب
جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
در یک اتفاق بی‌سابقه در دوران عمر مجلس، پرونده استیضاح وزیر نفت، با خودداری رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از ارسال گزارش به هیئت رئیسه درباره نتیجه جلسات نمایندگان متقاضی استیضاح زنگنه با وی در این کمیسیون، در آستانه بسته شدن قرار گرفته است.
البته روابط صمیمانه حسنوند» و زنگنه» ابعاد دیگری هم دارد. مثلا اخیرا نامه‌ای رسانه‌ای شده است که نشان می‌دهد حسنوند» درخواست استخدام نیرویی در یکی از شرکت‌هاي نفتی اهواز را کرده است و وزیر نفت هم دس
تنظیم لایحه دفاعیه
قابل توجه مراجعین وموکلین موسسه حقوقی و دفتر وکالت میباشد که اگر خودتان پیگیر امور حقوقی در دادگاهها ، دادسرا و یا شورای حل اختلاف هستید و به هر دلیلی وکیل معرفی نکرده اید ، می توانید از خدمات حقوقی گروه وکلای میهن بهره مند شوید. وکیل پایه یک دادگستری با توجه به اظهارات و بررسی توضیحات و مدارک برای پرونده شما  لایحه دفاعیه تنظیم می کند و بر اساس نیاز تحویل می دهد. همه مراحل فوق می تواند به صورت حضوری و اینترنتی میتواند صور

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها