نتایج جستجو برای عبارت :

متن مورد نظر خود را جهت جستجو اینجا بنویسید.

با استفاده از منبع LitCovid، مقالات دادگان پابمد در مورد کوید۱۹ را راحت تر و‌ بهتر جستجو کنید. در این جامعترین منبع مقالات کوید۱۹، مقالات به تفکیک موضوع و همچنین مکان جغرافیایی دسته بندی می شوند و جستجو در آن از جستجو در خود پابمد نتایج بهتری در پی دارد. 
سلام دوستان
من عاشق سرچ و جستجو درباره هر موضوعی هستم که توجهم بهش جلب می شه.
از غذا پختن تا خرید لباس و کتاب یا تربیت کودک. در مورد هر چیزی کلی جستجو می کنم و اونوقت خرید می کنم یا حتی می پزم.
می خوام تجاربم را در هر موردی که مفید و مثبت بود اينجا براتون به اشتراک بگذارم.
شاید برای شما هم مفید باشه.
بینگ خسته کننده نیست. بینگ تقریباً روزانه 900 میلیون جستجو جستجو می کند و حدود 7.5٪ از سهم بازار موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد. با بیش از 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان در موتورهای جستجو ، طبق اطلاعات موجود در smartinsights.com هر روز ، بینگ کند نیست. این مقاله در مورد …The post نحوه ترتیب فعالیت محلی خود با Google Drive appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3b7RxU7
مشاهده مطلب در کانال
بهینه‌سازی موتور جستجو ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو
است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه
نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست
می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.
سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستج
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
موتور های جستجو  زمین بازی بزرگی هستند، با استفاده از ویژگی‌های این ابزار های قدرتمند می‌توانید خود را در میان افراد بسیاری شناسانده و مشتریان خود را گسترش دهید.
 
اما برای برنده بودن در این بازی، باید قواعد بازی در این زمین را بلد بود. این قواعد چه هستند و چطور می‌توان از آن‌ها استفاده کرد موضوعی است که در بحث بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم گفت.
بازاریابی موتور های جستجو (SEM) چیست؟
SEM یا بازاریابی موتور جستجو درواقع نوعی بازاریابی این
یکی از کارهایی که لازم است پس از راه اندازی سایت انجام دهید، ثبت سایت در موتورهای جستجو است. در غیر این صورت شاید روزها طول بکشد تا سایت شما توسط این غول های جستجو پیدا شود. البته  اگر فراموش نکنید که قابلیت ایندکس شدن را در سایت خود فعال کنید.
اگر موتورهای جستجو ندانند که سایت شما وجود دارد، شانس شما برای دیده شدن کاهش نمی یابد بلکه به کل از بین می رود.
ثبت یک وب سایت در موتور جستجو به معنی اعلام وجود یک سایت در موتور جستجو است در حالیکه، ایندک
دانستن الگوریتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوریتم موتور جستجو چیست؟ الگوریتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوریتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوریتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
موتورهای جستجو چیست؟ موتور جستجو در اصل یک ربات” یا برنامه ای است که وب سایت های مختلف را برای مناسب بودن آنالیز می کند. با استفاده از این ابزار می توانید هرگونه اطلاعاتی را در شبکه جهانی وب مشخص کنید. برخی از موتورهای اصلی جستجو عبارتند از: Google ، Webcrawler ، Excite و Infoseek. …The post SEO با کلمات ساده appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2W6URt2
مشاهده مطلب در کانال
پاورپوینت عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی
 
این پاورپوینت در مورد عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی در 46 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و.ومنابع می باشد
 
 
سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات.
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت جستجو، امداد و نجات
 
 
نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ضمن خدمت جستجو، امداد و ن
 
برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید
برای دانلود اينجا کلیک فرمایید ( ثبت سایت در موتورهای جستجوی )
· • • • • • • • • ثبت سایت در موتورهای جستجوی ثبت سایت در موتورهای جستجوی چگونه سایت را در موتورهای جستجو گوگل ثبت کنیم زاوش › › چگونه سایت را در موتورهای جستجو گوگل ثبت کنیم زاوش › › چطور سایت را در ثبت کنیم؟ ثبت سایت در سرچ کنسول بسیار ساده می باشد و کافی است مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید وارد آدرس شوید ثبت سا
مزایای سئو سایت برای کسب و کارها
امروزه هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گذاری روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد تا ترافیک طبیعی وب سایت خود را به حداکثر برساند. موتور جستجوی پیشرو گوگل، بینگ، یاهو و. هر کدام استراتژی های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو دارند. در ادامه چهل مزیت استفاده از سئو را برای شما شرح خواهیم داد:
1- افراد در جستجوی محصولات و خدمات موردنظرشان در موتورهای جستجو هستند.
بیش از دو میلیارد نفر آنلاین هستند. 9
تمام موضوعاتی که کاربران اینترنت جستجو می کنند، توسط موتورهای جستجو رصد و دنبال می شوند. با توجه به اتفاقات و رویداد های مختلف دامنه جستجو ها نیز تغییر می کند.
بر همین اساس هر ساله کلمات و موضوعات متفاوتی در صدر جستجو ها قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۹ موضوعات زیر بیشترین جستجو را داشته اند.
۱.دیزنی پلاس۲. کامرون بویس (خواننده و مدل جوان آمریکایی که در سال ۲۰۱۹ در خواب درگذشت)۳. نیپسی هاسل (Nipsey Hussle رپر آمریکایی با نام واقعی ارمیاس جوزف آسگدوم بود که
این شروع نوشته و تعریف قدیمی از سئو رو خیلی پسندیدم: 
چند بار شده در گوگل یه چیزی رو درباره طراحی وب بصورت فارسی جستجو کنی و بیای اينجا؟ ما سایتمون رو طوری طراحی و بهینه سازی میکنیم که بتونیم اولین نتایج جستجوی گوگل و یاهو را درباره موضوع سایتمون به خودمون اختصاص بدیم . این همون چیزیه که بهش میگن SEO.
خب تاکیدهایی در مطلب وجود داره که لازمه بیان کنم:

یک - نوشته سعی داره خودمانی حرف بزنه
دو - نوشته داره از موفقیت نویسنده دم میزنه، یعنی خواننده جس
برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج بدست امده از جستجو در موتورهای جستجو  مانند گوگل از یک تکنیکی به نام بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) یا به اختصار سئو (SEO) استفاده می شود.
در واقع سئو این امکان را برای شما فراهم میاورد که وب سایت شما در بالاترین مکان در نتایج جستجو در موتور های جستجو قرار گرفته که این امر باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده ها از سایت می شود. و هر یک از این بازدید کننده ها می توانند به مشتری شما تبدیل شون
تمام غلط‌های املایی و تمامی غلط‌های هکسره یک طرف و این که راجع به» را راجب» می‌نویسند هم یک طرف. برادر من، خواهر من، آقا، سرور، سرکار قرار نیست هر جور می‌خوانی همان‌طور هم بنویسی. هیچ جای دنیا این‌طور نیست.
مگر خواهر را هم می‌نویسی خاهر؟ یا مجتبی را مشتبا؟ یا انگلیسی‌ها school را مثل skull می‌نویسند؟
وقتی در مورد غلط نویسی صحبت می‌کنم، مورد سخنم فقط اشتباه و بی‌دقتی یک وبلاگ‌نویس نیست، یا یک پیامی در تلگرام که شوهر عمه‌ام دارد برای همه
ئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.https://websima.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/
برای ربات های موتور جستجو برای درک محتوای موجود در وب سایت شما مهم است. اگر قابل خواندن یا قابل درک نباشد ، مشکلات بهینه سازی موتور جستجو شروع می شوند. بیایید در مورد ابزارهای دقیق برای رفع مشکلات محتوای تکراری بحث کنیم. سایت پیوندهای جستجو یا Google در درجه اول از محتوای تکراری یا …The post ابزارهای قدرتمند برای رفع مشکلات تکثیر محتوا appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cfr9Jo
مشاهده مطلب در کانال
تبلیغات جستجوی پرداخت شده به عنوان تبلیغات حمایت شده، بازاریابی جستجو، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی هزینه به ازای هر کلیک نیز شناخته می شود. به این ترتیب، آگهی نمایش داده شده کاملاً مطابق با هر جستجویی است که از طرف کاربران صورت می گیرد.
تبلیغات در جستجو گوگل بسیار مؤثر است؛ این امر براساس نیاز صریح کاربران است نه صرفاً بر اطلاعات ضمنی درباره آنچه که ممکن است بعد از آن باشد. این ، به طور طبیعی ، احتمال
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.
منابع: ویکی پدیا -  سایت سئو فاکس
به برخی از، نقشه های سایت ممکن است به عنوان یک کار خسته کننده به نظر می رسد، و دیگران، نقشه سایت بسیار مورد نیاز برای هر وب سایت است. دومی از دو صحیح خواهد بود. داشتن یک نقشه سایت که با یک هدف مشخص در ذهن دارد، می تواند عامل موثر در موفقیت وب سایت باشد. این یک پیوند حیاتی بین یک وب سایت و موتور جستجو فراهم می کند که رابطه ای را که برای موفقیت در وب سایت حیاتی است، پرورش می دهد. یک نقشه سایت به خوبی ساختاردهنده یک وبسایت را که توسط تمام موتورهای جس
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
SEO کلمه ای برای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو می تواند شغل شما را به سطح بعدی سوق دهد یا تأثیر منفی بر تجارت شما بگذارد. عاقل باشید و جستجوگر خود را با دقت مورد هدف خود جستجو کنید. شما تصمیم می گیرید با تصمیم گیری های خردمندانه ، شغل و مسیر خود را …The post آیا سئو مفید است یا خیر؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bcF5lV
مشاهده مطلب در کانال
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!

حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
جستجوگرها چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) هنر و علم ارتقاء وب سایت شما به منظور بهبود رتبه بندی آن ها در موتورهای جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو به موتورهای جستجو مانند Google® و BingTM کمک می کند سایت شما را پیدا کند.
برای یک مروری خوب از نحوه ایجاد یک استراتژی SEO، اينجا را کلیک کنید

ادامه مطلب
این بخش از آموزش سئو به سئو و انواع آن می پردازیم. در سئو داخلی یکی از مهمترین فرایندهایی است که می توانید از آن استفاده کنید نه تنها برای دستیابی به رتبه بندی بالاتر، بلکه همچنین برای اجرای موفق جستجوگرهای تبلیغاتی.
وب سایت نقطه تمرکز تمام فرآیندهای جستجوگرها است و اگر برای موتورهای جستجو و کاربران به درستی بهینه نشده باشد، شانس موفقیت شما کمینه می شود.
پیش از ورود به جزئیات که بر روی صفحه تکنیک های سئو برای افزایش سئو استفاده می کنید، با ب
سئو رقابتی میباشد که پایانی برای آن نمی توان در نظر داشت.
نکته مهم و مشترک این است که تمامی مدیران در تلاش هستند که محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. از طرفی دیگر باید نام وب سایت در صفحه جستجوی گوگل حتما باشد و در این حالت است که سئو اهمیت پیدا می کند.
هیچ راه میانبری وجود ندارد که سایت شما در نخستین صفحه سرچ گوگل قرار گیرد. درست است که می توانید با دادن آگهی به Google adwords سایت خود را به لینک های اول برسانید اما برای اینکه سایت تان برای مشتری
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
SEO مخفف کلمه  Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو میباشد. راهکار هایی در راستای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت با استفاده از نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی موتور جستجو انجام می شود.
SEO به مجموعه اقداماتی که بمنظور دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو انجام می شود. برخی از این اقدامات بر روی ‌سایت و برخی دیگر نیز بیرون از سایت انجام می‌شوند. درنهایت موجب رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی هدف و افزایش بازدیدکن
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به ازای
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!
حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
وب سایت های HTML برای SEO بسیار مهم نیست، اما می توانند فهرستی از صفحاتی را که می توانند توسط خزنده موتور جستجو نشان داده شوند، ارائه دهند. با این حال، این فرمت مورد نظر برای موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing نیست. اگر شما علاقه مند به کمک به SEO خود هستید، یک نقشه سایت XML ایجاد کنید و آن را به صورت دستی به موتورهای جستجو ارسال کنید. XML نقشه های سایت حاوی اطلاعات بسیار بیشتری از قبیل تغییر فرکانس، اولویت و تاریخ آخرین ویرایش است که به موتورهای جستجو
SEO – فرایند تأثیرگذاری در رتبه بندی وب سایت در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای دید ارگانیک هر موتور جستجو مجموعاً بیش از 6.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند و Google با حدود 4/5 میلیارد جستجو در آن مشارکت می کند. مزایای SEO خوب بسیار زیاد است ، از رتبه …The post SEO – از کجا شروع کنم؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2zFGoNg
مشاهده مطلب در کانال
سئو خارجی  تکنیکی است که شما می توانید از آن برای بهبود موقعیت یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) استفاده کنید.
بسیاری از افراد برای سئو خارجی فقط به دنبال ساخت لینک هستند، اما این تنها کافی نیست.
به طور کلی، سئو خارجی با روش های ارتقاء به کار می رود(فراتر از طراحی وب سایت) به منظور رتبه بندی بالاتر وب سایت در نتایج جستجو.
سئو چیست ؟
بهینه سازی موتور جستجو یا سئو اصطلاح مورد استفاده برای توصیف مجموعه ای از فرایندها است که هدف آن بهینه سا
زمانی که لیست عبارت های جستجو شده در گوگل را به صورت سالیانه مشاهده می کنیم ، تازه پی می بریم که در آن سال چه اتفاقاتی رخ داده است. تمام اتفاقات خوب ، بد ، اخبار فرهنگی همگی می تواند بر اساس عبارت های جستجو شده در گوگل مشخص شوند. ما در این مقاله به بررسی عبارت های سرچ شده توسط آمریکایی ها در سال 2018 خواهیم پرداخت و می توانیم این موضوع را اشاره کنیم که بعضی از این عبارت در کل جهان به اصطلاح ترند بوده اند. بدون حرف اضافه ی دیگری بریم سراغ بهترین عبا
بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها در دید وب سایت در موتور جستجوی وب تفاوت ایجاد می کند. به طور کلی ، رتبه بالاتر در صفحه جستجو یا وقوع بیشتر وب سایت در نتایج جستجو ، بازدید کنندگان بیشتری را به این سایت جذب می کند و یک افزایش نادر برای تبدیل بازدید کنندگان به …The post رایج ترین مشکلات سئو در یک صفحه و چگونگی رفع آنها چیست؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YHGFcW
مشاهده مطلب در کانال
 
 
سئو چیست؟
 
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.
الگوریتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوریتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
سوالات بخش شبکه
۱.اگرامنیت شبکه برقرار نگردد چه اتفاقی می اوفتد؟
۲.برای بالا بردن امنیت در هنگام استفاده از سرویس های ارتباطی چه مواردی را باید رعایت کرد؟
۳.برای مواجهه باایمیل یا وبلاگ های تبلیغاتی وغیر ضروری وناخاسته چه باید کرد؟
۴.سه مورد از ی های اینترنتی را بنویسید؟
۵.ویروس های رایانه ای را تعریف کنید؟
۶.ازعملکرد ویروس ها سه مورد نام ببرید
وتوضیح  دهید؟
۷.انواع برنامه های مخرب را نام ببرید؟(۴مورد)
۸.کرم رایانه ای را توضیح دهی
سئو اکنون سالها است که در میان بازاریابان دیجیتال کلمه کلیدی است. این موضوعی است که همه در جامعه بازاریابی دیجیتال درباره آن صحبت و جستجو می کنند. من هستمدر حقیقت ، اصطلاح SEO” بین 10،000 تا 100،000 جستجو هر ماه در گوگل انجام می شود. این به وضوح نشان دهنده میزان توجه مردم است. …The post بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ | راهنمای نهایی برای بهینه سازی موتور جستجو appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KPM4X7
مشاهده م
معرفی سایت جستجوگر AOl
این سایت همانند گوگل ، یاهو ، بینگ و در زمینه جستجو فعالیت دارد که میتوانید تنوع به کار خود دهید و برای جستجو مطالب مورد نظر خود از این سایت استفاده کنید
جهت ورود بر روی لینک ذیل کلیک کنید
https://search.aol.com/aol/search?q=site:musicha.net
با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز برای پیدا کردن ما در فضای مجازی و جستجو گر ها میتوانید عبارت های زیر را جستجو کرده و پایگاه اینترنتی ما را دنبال کنید:1. اورانوس uic 2.شرکت بین المللی اورانوس 3. Www.uranusco.blog.irبا تشکر روابط عمومی و امور بین الملل اورانوس
وب سایت طراحی وب سایت
سایت های ساختمان بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
جستجوگرها یا بهینه سازی موتور جستجو، فرآیند افزایش وب سایت است تا شانس رتبه بندی آن را در موتورهای جستجو بهتر کند. آنچه که بسیاری از مردم اغلب در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو نمی دانند این است که هدف این است که یک سایت کامل ایجاد نکنیم، بلکه برای ایجاد یک سایت که کمتر از رقابت است ناقص است. موتور جستجوگر باید سایت بهینه را به عنوان مرتبط تر بررسی کند. این وما به این
در آن روزها یه لیستی از فهرستها، منابع جستجو و موتورهای جستجوگر رو اگه داشتی، کار جستجو و رسیدن به مطلب مورد نظر بهتر پیش میرفت. این میشد که چنین صفحه ای در وب قدیم طرفدار داشت
بدون بررسی میگم که بیشتر سایتهای معرفی شده یا دیگر فعال نیستند یا تغییر موضوع فعالیت داده اند. این تغییرات یکی از دلایل اصلی از رده خارج شدن فهرستها بود. یعنی نیاز به آپدیت شدن همیشگی که این چک کردن و بررسی رو اسناسنها انجام می دادند و باعث میشد نوعا لیستها قدیمی شوند
ب
سئوseo مخفف( Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. در واقع هر اقدامی که در راستای بهینه سازی مطالب خود انجام می‌دهیم تا باعث ارتقای رتبه خود در موتورهای جستجو شویم را سئو می گویند.
سئو بحث بسیار گسترده ای دارد، 
ادامه مطلب
آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت
"> SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو  انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در طراحی سایت ،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو  باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را
با سلام
همکاران محترم به 3 روش زیر می توانید موضوعات مورد نظر خود را در وبلاگم جستجو کنید:
1- از قسمت طبقه بندی موضوعی
2- از قسمت کلمات کلیدی
3- در گوگل به این روش که  " سنجش و ارزشیابی همدان + موضوع مورد نظر خود " را تایپ کرده و جستجو کنید.
تولد وب که گذشت
ولی حالا شما بیاید بنویسید از چیه اينجا خوشتون میاد که میخونیدش یا چی واقعا ناراحتتون کرده یا ازش بدتون اومده
منتظرما بیاید بنویسید
(امضا یک عدد طلبکار ارث باباش)
پ.ن:یا بگید چیزی که اينجا خوندید که باعث شدن دکمه دنبال کردن را بزنید چی بوده؟
چند نکته خیلی حیاتی در مورد سئو: چگونه رتبه یک سایت رشد می‌کند؟ 
با سلام خدمت همه دوستان،
به عنوان چندتا نکته که ممکنه برای بعضی دوستان جالب و روشن کننده باشه عرض می‌کنم. نه قصد دفاع از کسی رو دارم و نه قصد نقد کسی رو.سئو عبارت است از فاکتورهایی که فرد بر روی سایت خودش انجام میده تا اون رو برای موتورهای جستجو بهینه کنه. منظور از بهینه‌سازی یعنی اینکه بهتر توسط موتورهای جستجو دیده بشه.تا اينجا کار قضیه ساده به نظر میاد.
ادامه مطلب
 
 
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو از مسائل مهمی است که بیشتر مبتدیان صنعت بهینه سازی سایت، با آن درگیر بوده به دنبال یک راهنمای مناسب می گردند. برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود از کلمات کلیدی پر جستجو استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل توسط کاربران، نقش بسیار مهمی را در سئو وب سایت ایفا می کند. اما چگونه پرجستجوترین عبارت های کلیدی را پیدا کنیم؟
یافتن کلمات کلیدی پر جستجو در بازاریابی آنلاین، به منظور ارائه تبلیغات پرداخت به از
طراحی سایت با اهداف مختلفی صورت می گیرد ولی بدون شک یکی از مهم ترین اهداف در طراحی سایت حضور در سطح بالایی موتورهای جستجو است.اگر شما وب سایتی طراحی کرده اید و قصد دارید از طریق موتورهای جستجو مشتریان و مخاطبان خود را افزایش دهید باید کارهای دیگری نیز انجام دهید.احتمالا در نتایج موتورهای جستجو حضور ندارید، زیرا طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و نیاز دارید تا کارهای دیگری نیز انجام دهید.
ادامه مطلب:
1.متا تگ کلمات کلیدی (Meta-keywords) :
یکی از متاتگ هایی که در افزایش سئو و بهینه سازی کاربرد دارد متاتگ دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان کلمات کلیدی یا Meta Keywords ها هستند. به کمک این متا می توانید کلمات کلیدی یک صفحه را در اختیار موتور جستجو قرار دهید.
در حال حاضر طبق داده های بدست آمده موتور جستجوی گوگل از این مورد صرف نظر می کند ولی دیگر موتورهای جستجو از این Tag استفاده می کنند.
نکات مورد توجه:
 حالت مفرد و جمع کلمات کلیدی را بنويسيد.
 کلمات کلیدی را بیش
زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ مانند جستجو در گوگل، بیشترین امتیاز را داشته باشید.
به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر کاربرانی که در حال جستجوی یک مطلب خاصی
طراحی سایت باید دارای مومات و ویژگی های خاصی باشد تا بهینگی لازم برای موتورهای جستجو یا سئو را تامین نماید.سئو دارای بخش های مختلفی است که یکی از مهمترین بخش های آن سئو داخلی یا همان بهینگی صفحات وب سایت برای موتورهای جستجو است.تمامی وب سایت ها قابلیت بهینگی لازم برای موتورهای جستجو را ندارند. طراحی سایت دارای نکات خاصی برای سئو است که باید رعایت شود.
ادامه مطلب:
پاورپوینت صوتی با عنوان نقش تربیتی زن در قالب نشریه الکترونیکی با قابلیت
جستجو همراه با ذکر مقالات و کتابهای مرتبط و یک محیط پاورپوینت شاد
http://pdf-doc.ir/product/9223/پاورپوینت-صوتی-نقش-تربیتی-زن-نشریه-الکترونیکی-با-قابلیت-جستجو-/1052
حتما برای شما نیز پیش آمده که به دنبال خرید یک ملک به عنوان در دسترس ترین گزینه سراغ اینترنت رفته اید.
گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر قوی عموما اولین گزینه برای جستجو می باشد، در کنار آن گاهی به وب سایت های فعال و معروف مانند دیوار، شیپور و . هم سر می زنیمچه گوگل هدف باشد و چه وب سایت های دیگر، همیشه حرف اول را کلمات کلیدی می زنند، استفاده از بهترین کلمات برای جستجو مهمترین عامل در دستیابی به بهترین نتایج است.اما به عنوان نمونه برای خرید یک آپ
این روند گاه به گاه بود که هر ساله ، گوگل روش الگوریتم جستجو را از 500 به 600 بار تغییر می دهد. اما ، تا آنجا که این تغییرات بی اهمیت هستند ، از آنجا که هر چند ماه یک بار رخ می دهند ، تغییر الگوریتم اصلی” بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد. …The post به روزرسانی Google SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bUvxxi
مشاهده مطلب در کانال
باسلام
علت کاهش فعالیت های سایت:پیش آمدن مشکلاتی در رابطه با بنزین و. -قطع شدن اتصال اینترنت(اجازه بیان دلیل واقعی قطع اتصال اینترنت را نداریم)
و پس از رفع مشکلات اتصالات اینترنت سایت فعالیت های رسمی خود را آغاز میکند و درحال حاضر میتوانید مطالب مورد نظر خود را در موضوعات یا پنل جستجو-جستجو کنید.
ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست؟
Rich Snippet یکی از سرویس های گوگل است که محتوای صفحات سایت را به نحوی خلاصه می کند که کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو متوجه می‌شوند که محتوای آن صفحه چیست. به عبارتی، ریچ اسنیپت برای توصیفِ اطلاعات و داده های نشانه گذاری شده وب سایت استفاده می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای وب سایت را بهتر درک کنند. ریچ اسنیپت ها به کد HTML سایت اضافه می شوند.
در صورتیکه از ریچ اسنیپت ها در سایت استفاده نشود، در نتایج جستجو
سئو چیست؟
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.
ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine
 
اصول و آموزش سئومفاهیم اساسی SEO برای ایجاد استراتژی شما
درباره این دورهسفر SEO خود را از اينجا شروع کنید. 
این کلاس برای مبتدیان یا تازه کردن مهارت های شما بسیار عالی است. شما می آموزید که چگونه SEO مدرن متناسب با استراتژی دیجیتالی شما و مفاهیم بنیادی مورد نیاز برای سازماندهی تحقیقات خود است. 
با گذراندن این کلاس ، اصطلاحات اصلی و فرآیندهای استفاده شده توسط SEO های پیشرو را خواهید فهمید. همچنین هرگز به صفحه نتایج موتورهای جستجو به همان روش نگا
سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند.
چنین تکنیک هایی در نهایت موجب حذف وب سایت از نتایج جستجو شده و حداقل جریمه آن افت شدید رتبه سایت است.
برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: استفاده بی رویه از کلمات کلیدی، مخفی کاری و ایجاد شبکه های گسترده بک لینک.
در مقابل سئو کلاه سفید اقداماتی است که مطابق با قوانین موتورهای جستجو است
بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند فنی است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری برای یک وب سایت بدست آورید. برنامه های مختلف زیادی وجود دارد که بطور خاص برای کمک به سئو طراحی شده اند که به آنها ابزار SEO می گویند. برخی از آنها توسط موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo! …The post ابزارها و مزایای سئو دوستانه appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3f9mb2x
مشاهده مطلب در کانال
این نسخه را بر بال یک پروانه بنویسید دارو؟.نه در این برگه دارو خانه بنویسید مشهد-حرم  یک عمر پشت پنجره فولاد جای مسکّن هم برایم دانه بنویسید این بغض ها جای خودش آقا برای من اشک روان تا ناودان چانه بنویسید روزی دو ساعت آه-پشت پنجره فولاد لطفا برای گریه هایم شانه بنویسید نامم درون لیست باشد هرچه که باشد زائر اگر که نیستم دیوانه بنویسید "این جاست داروخانه ی تضمینی عالم" این جمله را بالای سقاخانه بنویسید هرروز اگر امکان ندارد لااقل آقا توفیق ای
یکی از اصلی ترین مشکلات پیرامون بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک این است که چگونه مقالات اصلی موتور جستجو مانند MSN بینگ ، یاهو و گوگل بازخورد شما را به منظور افزایش رتبه صفحه نتایج موتورهای جستجو به خوبی دریافت کنند. در اينجا چند نکته در مورد چگونگی نوشتن مقالاتی وجود دارد که قلب موتورهای …The post نکات شگفت انگیز برای نوشتن مقالات دوستانه SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2W1w8aH
مشاهده مطلب در کا
دانلود طرح درس روزانه کار و فناوری هفتم جستجو و جمع آوری اطلاعاتفرمت فایل : word و قابل ویراریشتعداد صفحات : 4 صفحهشرحی مختصر از فایل :
هدف کلی : آشنایی با روش های جستجو و جمع آوری اطلاعاتاهداف جزیی : آشنایی با مراحل و گام های جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با منابع جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با ابزار مرورگر صفحات وب ، آشنایی با شبکه ها و دلایل نیاز به آن ها ، به کارگیری موتور های جستجو ، توانایی جمع آوری اطلاعات درست از اینترنتاهداف آموزشی : عرصه ها :حی
دانلود طرح درس روزانه کار و فناوری هفتم جستجو و جمع آوری اطلاعاتفرمت فایل : word و قابل ویراریشتعداد صفحات : 4 صفحهشرحی مختصر از فایل :
هدف کلی : آشنایی با روش های جستجو و جمع آوری اطلاعاتاهداف جزیی : آشنایی با مراحل و گام های جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با منابع جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با ابزار مرورگر صفحات وب ، آشنایی با شبکه ها و دلایل نیاز به آن ها ، به کارگیری موتور های جستجو ، توانایی جمع آوری اطلاعات درست از اینترنتاهداف آموزشی : عرصه ها :حی
دانلود طرح درس روزانه کار و فناوری هفتم جستجو و جمع آوری اطلاعاتفرمت فایل : word و قابل ویراریشتعداد صفحات : 4 صفحهشرحی مختصر از فایل :
هدف کلی : آشنایی با روش های جستجو و جمع آوری اطلاعاتاهداف جزیی : آشنایی با مراحل و گام های جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با منابع جمع آوری اطلاعات ، آشنایی با ابزار مرورگر صفحات وب ، آشنایی با شبکه ها و دلایل نیاز به آن ها ، به کارگیری موتور های جستجو ، توانایی جمع آوری اطلاعات درست از اینترنتاهداف آموزشی : عرصه ها :حی
سئو کلاه سفید (White Hat SEO)
سئو کلاه سفید یکی از انواع سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو کلاه سفید به مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و عملکردهای متخصصان سئو گفته می شود که در راستای بهبود نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. سئو کلاه سفید بهترین و بی ضرر ترین شیوه سئو است. این روش سئو، در طولانی مدت نتایج خوبی دارد. در سئو کلاه سفید حتما بایستی تمام دستورات و قوانین موتور جستجو گوگل رعایت شود تا این شیوه تاثیرگذار باشد.
 
ادامه مطلب
نقش انتخاب کلمه هدف در سئو
در این مقاله از آموزش سئو و بهینه سازی سایت
به نحوه انتخاب کلمه هدف میپردازیم که 
هزینه و انرژی بسیاری صرف میشه
پس باید در ابتدا این وقت و هزینه رو به صورت
هدفمند به کار ببریم
اولین مهم در استراتژی سئو انتخاب کلمات و موضوعات مهم
و موثر در جذب مخاطب و مشتریه
پس برای این مورد باید خیلی دقیت کنیم که
حتما از ابتدا تمرکزمون رو روی کلمات مربوط و درست بزاریم
کلماتی که توسط متخصص سئو مشخص میشه
شامل مواردی مثل :
پر جستجو ترین
محتوای قابل ایندکس
برای اینکه بتوانید در لیست موتورهای جستجو فعالیت بهتری داشته باشید، باید محتوای ارزشمند خود را به شکل فرمت متنی HTML که برای تمام این م.ت.ر های جسنجو قابل فهم است تهیه کنیم. علی رغم پیشرفت های موجود در تکنولوژی موتورهای جستجو، تصاویر، فایل های فلش، کدهای جاوا اسکریپت و سایر محتوای غیر متنی اغلب توسط موتورهای جستجوگر نادیده گرفته می شوند و ارزشی برای خزندگان موتورهای جستجو ندارند.
آسان ترین روش برای اطمینان از اینکه کلمات
گوگل همچنان به عنوان بهترین موتور جستجو در دنیای وب است زیرا بیش از 85٪ از وبگردانی وب به آن متوسل می شوند تا محتوای مرتبط با کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خود را که در کادر جستجو نوشته شده است ، به دست آورند. با این حال ، رسیدن به بالاتر به مراتب آسان …The post عوامل مؤثر بر رتبه بندی شما در Google appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YzE2Ke
مشاهده مطلب در کانال
با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز برای پیدا کردن ما در فضای مجازی و جستجو گر ها میتوانید عبارت های زیر را جستجو کرده و پایگاه اینترنتی ما را دنبال کنید:1. اورانوس uic 2.شرکت بین المللی اورانوس 3. Www.uranusco.blog.irبا تشکر روابط عمومی و امور بین الملل اورانوس
phpSearch یک سیستم عامل موتور جستجو بر اساس API بینگ است و به کاربران امکان می دهد تمام وب یا وب سایت های شخصی شما را برای صفحات وب ، تصاویر ، فیلم ها و اخبار جستجو کنند. دارای چندین فیلتر برای تصفیه نتایج جستجو ، همراه با جستجوی منطقه ای ، رابط کاربری سبک و تاریک و موارد دیگر است.
پخش و نال شده توسط قالب 20

اسکریپت ساخت موتر جستجو گر
خریداری شده توسط قالب 20
لینک دانلود مستقیم
حجم : 1.3مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.blog.ir
سئو را می توان به عنوان فعالیت بهینه سازی صفحات وب یا کل سایت ها برای ارتباط بیشتر آنها با موتور جستجو تعریف کرد و بدین ترتیب موقعیت های بالاتری در نتایج جستجو بدست آورد. یکی از واقعیت های مربوط به سئو این است که مهم نیست چقدر بهینه سازی و کار شما در سایت …The post موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SncwvB
مشاهده مطلب در کانال
سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند.
چنین تکنیک هایی در نهایت موجب حذف وب سایت از نتایج جستجو شده و حداقل جریمه آن افت شدید رتبه سایت است.
برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: استفاده بی رویه از کلمات کلیدی، مخفی کاری و ایجاد شبکه های گسترده بک لینک.
در مقابل سئو کلاه سفید اقداماتی است که مطابق با قوانین موتورهای جستجو است
معلوم شده است که بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی موتور جستجو به دلیل کارایی آن به عنوان یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب به طور گسترده اتخاذ شده است. اگرچه صحنه دیجیتال در سالهای اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است. با این حال ، SEO یک استراتژی بازاریابی اساسی و عملی است. …The post مهمترین مزیت سئو appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cHoLuy
مشاهده مطلب در کانال
  در کلبه ته جنگل روی صندلی اش پیچ و تاب می خورد 
و هیزم های خشک را دراتش می انداخت 
سکوت در سکوت 
غوغا در غوغا 
تمام وجودش بردوشش سنگینی می کرد 
همه دنیایش بر سرش آوار شده بود 
جستجو می کرد 
جستجو می کرد 
درلابه لای رومه های مچاله شده، 
در وجود 
کتابخانه غبار گرفته خالی ازکتاب، 
در کنار گلدان ها و درخت هایی که همیشه می خواست پیش انها 
و خودش باشد 
و آن موزاییک های حوض همسایه که عصرها  
انها را میشست چون گمان می کرد
با آب  پر رنگ تر و خوشرنگ
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است که برای افزایش رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوگر وب سایت استفاده می شود. این فرایند به مطالب موجود در سایت و همچنین پیوندهای مربوط به یک سایت می پردازد ، که در نهایت به وضعیتی منجر می شود که موتورهای جستجو این وب سایت یا صفحه …The post SEO لاس وگاس appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bNWORV
مشاهده مطلب در کانال
امروزه برای بالا بردن کارایی در برنامه نویسی باید تمریناتی سخت و همه جانبه انجام شود تا برنامه نویسان با کلیه مباحث یک پروژه آشنا شوند. البته این تمرینات باید تحت نظر یک فرد با تجربه انجام پذیرد تا نتیجه حاصل، درست و منطقی باشد لذا در صورتی که این مسئله انجام نشود عملاً خروجی مطلوب به دست نمی آید. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث جستجو و فراخوانی اطلاعات کالاها در پیاده سازی سیستم انبار داری با ویژوال بیسیک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
بر
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اينجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
آموزش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام
همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن ش
آموزش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام
همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن ش
آموزش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام
همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن ش
آموزش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام
همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن ش
آموزش حذف تاریخچه جستجو اینستاگرام
همانطور که می دانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، هر آنچه که جستجو کنید در تاریخچه جستجو های اینستاگرام باقی می ماند. به طور مثال جستجویی بر اساس یک هشتگ خاص انجام داده اید یا یک صفحه را سرچ کرده اید. در هنگام جستجوی جدید همه جستجوهای قبلی شما (به تعداد محدود) مشخص می شود. آیا راهکاری برای حذف کردن تاریخچه جستجو های اینستاگرام وجود دارد تا در صورت باز کردن اینستاگرام توسط اشخاص دیگر ، جستجو های شما برای آن ش
سئو در کرج : واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافیک وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو است.
چرا سئو مهم است؟
تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل ایجاد می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ تا ۹۰ درصد از کل ترافیک یک سایت از طریق یک موتور جستجو حاصل می شود.
برای به
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
 

، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.
مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو
سئو 2019 ، سئو این راهنمای نهایی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) در سال 2019 است.
و اجازه دهید درباره چیزی چیزی روشن بگویم:
این یک پیش بینی  "SEO در سال 2019" نیست.
بله، من اهداف مهم SEO را برای 2019 پوشش خواهم داد.
اما شما همچنین خواهید دید که استراتژی هایی که در حال حاضر کار می کنند . و در سال 2019 حتی بهتر عمل خواهند کرد.
بنابراین اگر شما به دنبال جستجو در این سال خود هستید، این راهنما را دوست خواهید داشت.
ادامه مطلب
امروزه کاربران زیادی وجود دارند که برای پیدا کردن سوالات خود،خبرهای روز دنیا،مطالعه و تماشای فیلم و سریال و حتی خرید لوازم مورد نیاز خود به موتورهای جستجو مراجعه میکنند از مهم ترین آن ها میتوان گوگل (google) و بینگ(bing)  را نام برد.از جنبه دیگر فرض کنید شما دارای کسب و کار اینترنتی هستید و برای اینکه محصولات خود را جهت فروش در اینترنت عرضه نمایید نیاز دارید که سایت شما بهتر از رقبایتان در دید کاربرانتان باشد.اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است
بهینه سازی وب سایتبهینه سازی وب سایت - روش هایی با هدف بهبود منابع اینترنتی ، به گونه ای که موتور جستجو هنگام افزایش نتایج در نتایج و TOP از منابع پشتیبانی کند.برای رسیدن به این هدف ، باید به الگوریتم های جستجو اعتماد کنید و مرتباً در سایت کار کنید.
سفید ، خاکستری یا سیاه؟بسته به اینکه وب مستر هنگام کار روی منابع از چه روشی استفاده می کند ، می توانید سایت را به صورت سفید ، خاکستری و سیاه بهینه کنید.
بهینه سازی سیاه با روش های غیرقانونی نشان داده
سئو چیست؟ واژه SEO مخفف عبارت (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و علم گرفتن هدفمند ترافیک وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو است.
چرا سئو مهم است؟
تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل ایجاد می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ تا ۹۰ درصد از کل ترافیک یک سایت از طریق یک موتور جستجو حاصل می شود.
برای به
آموزش ویدیویی (فارسی) الاستیک سرچ ElasticSearch و کیبانا به زبان فارسی (ساخت موتور جستجو سریع بر پایه الاستیک سرچ و php)
 
 
 
در این آموزش، شما با مراحل نصب الاستیک سرچ elasticsearch  و کیبانا kibana آشنا می شوید و با آنها query میزنید. دیتابیس می سازید و همینطور با آنالیزگرها آشنا می شوید. می توانید mapping بنویسید و . در نهایت با استفاده از الاستیک سرچ و php یک موتور جستجو می سازیم که بتواند جستجوهای فول تکست Full Text را سریع انجام دهد. این آموزش در مدت 3 ساعت انجام شده
وقتی می‌خواهیم یک وب سایت رو به صورت ایمن جستجو کنیم در موتور جستجوگر ها ابتدا https:// رو وارد میکنیم این واژه باعث میشود سایت به صورت ایمن در اختیار ما قرار گیرد و امکان بروز اطلاعات شخصی ما در امان میماند
مانند https://www.bayan.ir
این یک نکته امنیتی بوده و هر چی سایتی نیز https:// رو باید در تنظیمات خود قرار دهد
نت و تبلچر جستجو ابی برای گیتار نت آهنگ جستجو از ابی برای پیانو تنظیم علی نت آهنگ های ابی آرشیو سایت نت کده – نت کده نت و تبلچر اهنگ جستجو از ابی تنظیم نت گیتار تبلچر جستجو ابی نت شماره WNK1528 نت آهنگ جستجو از ابی برای پیانو تنظیم علی نت و تبلچر جستجو از ابی ملودی گیتار آهنگ جستجوی ابی. نت کیبورد جستجو از ابی لیست قیمت نت ویولن آهنگ پوست شیر از ابی نت ویولن خواب ابی :: نت آهنگ ابی نت و تبلچر اهنگ جستجو از ابی تنظیم نت گیتار » اعظم یار اح
رتبه بندی موتورهای جستجو شما تحت تأثیر صدها چیز مختلف قرار دارد ، اما اهمیت آن مهمترین است. مرتبط بودن با جستجوی شما به این معنی است که صفحه شما بالاتر می رود ، ظاهراً کمکی نمی کند. درعوض ، باید روی 5 عامل برتر رتبه بندی جستجو متمرکز شوید. 1. عنوان مقاله / کلمات …The post 5 عامل رتبه بندی سئو appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3aMTCo0
مشاهده مطلب در کانال
بازاریابی موتور جستجو یا SEM یکی از موثرترین راههای رشد کسب و کار شما در بازار رقابتی است.
در این مقاله ، شما یک مرور کلی از مبانی بازاریابی موتور جستجو و همچنین برخی نکات و استراتژی های مربوط به انجام حق نسخه برداری موتور جستجو را یاد خواهید گرفت.
بازاریابی موتور جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی کسب و کار با استفاده از تبلیغات پرداخت شده است که در صفحات نتایج موتور جستجو (و یا SERPs) ظاهر می شود.
تبلیغ کنندگان بر روی کلمات کلیدی پیشنهاد
گوگل همیشه در کنفرانس سالانه بازاریابی خود چیز جدیدی دارد و این بار هم چنین بود. از میان بسیاری از ویژگی ها و ابزارهای جدیدی که معرفی کرده اند یکی از شناخته شده ترین و آن Surface Responder بود.
از سال 2016 ، هنگامی که گوگل برای اولین بار تعداد کاراکترهای تبلیغاتی پیشرفته را افزایش داد ، تبلیغات جستجوی پاسخگو بزرگترین تغییر برای کمپین های جستجو بود.
در اينجا 13 مورد وجود دارد که تبلیغ کنندگان باید درباره پاسخ دهندگان جستجو بدانند.
13 نکته مهم و لازم در مو
موتورهای جستجو در معرض به روزرسانی های بسیاری هستند که ممکن است حفظ آن دشوار باشد. بهینه سازی موتور جستجو مانند بازی با مجموعه ای از قوانین که دائماً در حال تغییر هستند و پیروزی به یک استراتژی پیچیده و متفکرانه نیاز دارد. الگوریتم گوگل دائماً در حال اصلاح است تا مناسب ترین مطالب روی …The post 4 روند سئو که باید در سال 2018 آماده کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2VN74UG
مشاهده مطلب در کانال
سئو کلاه سیاه چیست؟ معمولاً به عنوان روشی که تأیید نشده است تعریف می شود که با این وجود می تواند باعث افزایش رتبه صفحه در صفحه نتیجه موتور جستجو ( SERP ) شود. این شیوه ها مخالف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. لیستی از تاکتیک ها و راهکارهای به کار گرفته شده توسط دست اندرکاران سئو کلاه سیاه به طور آشکار در دستورالعمل های وب مستر گوگل و دستورالعمل های مربوط به مدیر بینگ گوگل بطور

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها