نتایج جستجو برای عبارت :

شفیقه امنیت تولون بیوگرافیgo

این پاورپوینت در 26 اسلاید به شکل زیبا و
منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از سال های ابتدایی و
تحصیلات،محاصره تولون (۱۷۹۳)،حکومت فرانسه،اقدامات ناپلئون وسایر مطالب
مفید و ارزنده در مورد ناپلئون بناپارت در این پاورپوینت درج شده است که
امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
آسمان نعره کشان
و زمین خشک و غبارآلود
در انتظار بارش!
 
تگرگ، برف، سنگ، یا سیل،
چه فرقی می کند وقتی
همه نام دیگر بارانند؟
و گونه ی زمین با همه ی صبوری
رو به سیلی های آسمان باز.!
 
خدایا
زمان را نگه دار!
نه. به عقب برگردان
تا آنجا که خشکی پیدا نباشد
و تا چشم کار می کند، آب!
 
می خواهم دل به دریا بزنم
دست در گردش آب ببرم
و رعدهای آسمان را
پیش از تولد در قعر اقیانوسها خاموش کنم!
 
بعد،
یک وجب زمین خالی بیابم
تا شقایقی بکارم برای زندگی.
 
 
( بخش پایا
 
داستان سریال
همسر گلپری، ایوب در حین کار در نزدیکی مرز عراق به شکل فجیعی به قتل می رسد. گلپری از این موضوع البته ناراحت می شود ولی ناراحتی بسیار بزرگتر از سوی خانواده همسرش است. آنها معتقدند تنها مسئول از دست رفتن فرزندشان گلپری است و نوه هایشان (فرزندان گلپری) را از او می گیرند. گلپری در جریان تلاش برای پس گرفتن بچه هایش به زندان می افتد. بعد از آزادی از زندان از سوی پدرشوهر به استانبول فرستاده می شود تا از محیط آنجا دور باشد. گلپری در استانب
آینه در دست
ابتدای جاده ایستاده بود
و هوای رسیدن را نفس می کشید
پیش از دومین قدم
نگاهی کرد به فنجان چای داغی که دمِ پنجره
برای خنک شدن در کنج لب هایش
لبریز شده بود!
 
در ابتدای راه،
در سکوت
و خیره در انتظار.
 
عطر بابونه ای که سینه اش را می آراست
با باد، اعلام خویشاوندی می کرد!
به گمانم "روح جهان" را برایم به ارمغان آورده بود
تا نوبرانه ی آهنگِ زندگی باشد
 
دردی آشنا تر از این ندیده بودم
پیرِ تولدی دیگر بود که در صفِ فارغ شدن،
هِی می مرد و از نو زا
امنيت وبسایت به مجموعه اعمالی گفته می شود که با انجام آنها درجه امنيت وبسایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به کمترین مقدار خود برسد توجه داشته باشید که امنيت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین امنيت وبسایت دارند.
 
امنيت سرور ، امنيت شبکه ، امنيت اینترنت ، امنيت سیستم عامل ، امنيت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش مهمی در تامین ساختار امنيت سایت دارند. بحث فعلا در مراحل پایه است و هنوز در مورد اقد
امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین و قدیمی ترین شرکتهای امنيت اطلاعات معرفی کنیم. این شرکتها بیشتر مخصوص کسب و کارها و سازمانها و نهادهای حکومتی و بانکی میباشد که اهمیت زیادی برای امنيت سایبری و امنيت دیتاهای خود قائل هستند. 
ادامه مطلب
2/ رهبر انقلاب: درباره این جوانانی که در راه امنيت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنيت به چه قیمتی بدست می آید. برخی کسانی که از امنيت کشور استفاده میکنند و کار و ورزش خود را انجام میدهند و بعد نمکدان میشکنند، بدانند امنيت از این راه بدست می آید/ درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را براه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و دیگران.
چه باران ببارد چه نه.
از خشکسالی نترس!
با وجدانی راحت
غبارِ آواره در کوچه پس کوچه های دلت را نفس بکش
و به خاطر قطره ای،
منّت آسمان را نکش!
باور داشته باش که  روزی خدا
حتّی سنگ را برایت آب می کند!
چه باران ببارد چه نه.
 
 
-از مجموعه ی فرشته ی زمان ( برای دخترم )
 ( شفيقه طهماسبی )
در اینکه امنيت نعمتی بدون جایگزین است کسی شک ندارد و از دغدغه های اصلی هر جامعه ای امنيت و آرامش است. امنيت مانند اکسیژن برای جامعه ضروری است.حال چگونه میتوان ایرانی امن در همه زمینه ها ایجاد کرد؟!
ادامه مطلب
یک چالش رایج در میان برنامه نویسان php رسیدن به درصد قابل قبولی از امنيت در هاست است. یکی از نگرانی های کاربران با آن مواجه می باشند چگونگی امنيت سرور می باشد. ما برای همه کسانی که به امنيت سرورشان فکر می کنند، رایج ترین روش های محافظت سرور لینوکسی در برابر تهدیدات را … راهکار هایی جهت افزایش امنيت سرور لینوکس
منبع : وبلاگ ایران سرور
در این مقاله چند راه حل ساده و عملی برای افزودن امنيت به آپارتمان خود را به شما پیشنهاد می کنیم تا در ایجاد امنيت برای شما و خانواده تان موثر واقع شوداحساس امنيت در ساختمانی که در آن زندگی می کنید یکی از مهم ترین عوامل برای یک زندگی سالم و شاد است، هرچه باشد، خانه ی شماست و بیشتر وقت خود و خانواده تان در آن می گذرد. اما برقراری امنيت در ساختمان همواره با چالش هایی روبروست. در صورتی که مستاجر هستید احتمالا باید سعی در راضی کردن صاحبخانه برای اف
برای تامین و افزایش امنيت هاست می بایست یک ساختار دو طرفه از سمت کاربر و شرکت هاستینگ برقرار باشد. به این معنی که امنيت هاست تابع نحوه استفاده از هاست توسط کاربر و شرکت هاستینگ است. برای اینکه بتوان بهترین شرایط را برقرار کرد می بایست به مجموعه فاکتورهای دخیل در این موضوع توجه داشت و آنها را فرا گرفت. در این مطلب مجموعه عواملی که در افزایش امنيت هاست نقش داشته و موجب تامین امنيت آن می شود اشاره خواهیم کرد.
ادامه مطلب
هر طراحی سایت غیر از مومات seo نیازمند توجه به موضوع مهم و ضروری دیگری است و آن موضوع چیزی نیست جز امنيت. امنيت موضوع بسیار مهمی در طراحی سایت است. بدون توجه به آن ممکن است اتفاقات بدی برای وب سایت شما بیافتد. امنيت در تمامی وب سایت ها حائز اهمیت است.
ادامه مطلب:
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تکنولوژی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم؟
سایتی در مورد ویندوز
اطلاعاتی در مورد امنيت ویندوز 10
روش بالا بردن امنيت ویندوز
تاثیرات بالا بردن امنيت ویندوز 10
سایتی در مورد افزایش امنيت ویندوز 10
افزایش امنيت ویندوز
اطلاعات مهم فناوریحل مشکلات فناوری شماموفق باشید .
با سلام یکی از دقدقه های مدیران شبکه و مسئولان آی تی در دنیای روز مره بالا برن امنيت هاست ها و سایت و سرور بود است که به برسی تمامی آنها پرداختیم در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاد بدهیم که به چه صورت امنيت سرور مجازی خود را بالا تر ببرید
ادامه مطلب
 
قفل های دیجیتالی (قفل هوشمند) با پیشرفت فناوری در صنعت ساخت و ساز وارد بازار شده اند. تحولات فناوری در ساختمان به دنبال دستیابی به اهدافی همچون راحتی، دسترسی بهتر به تجهیزات و امنيت است. در حال حاضر، این پیشرفت ها به گونه ای است که می توان به راحتی از ساختمان بسیار هوشمند سخن گفت. یکی از مباحث ساختمانهای هوشمند مسئله امنيت است.
در جوامع مدرن و امروزی، امنيت ساختمانهای مسی مانند اماکن کار و مراکز تفریحی و ورزشی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
. ولی در عوض امنيت داریم . !!
همه ما جمله فوق رو بارها از زبان خیلیها شنیدیم، این جمله خیلیها رو کلافه میکنه ، خیلیها رو قانع ، خیلیها رو عصبانی و خیلیها رو هم میخندونه ! و اینکه من و شما جز کدوم دسته هستیم به خودمون ربط داره ، اما امروز داشتم با خودم فکر میکردم که برای واژه امنيت ، هرکسی ممکنه تعریف بخصوصی داشته باشه ، و بنظرم شاید چکیده بیشترین تعاریف ممکن برای امنيت میتونه این باشه که ، امنيت یعنی اینکه هر شهروندی خیالش از بابت رسیدن به حق و ح
روشهای تامین امنيت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنيت شبکه ، تهدیدات علیه امنيت شبکه ، امنيت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنيت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنيتی شبکه ،مکانیزم های امنيتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنيت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
هر روز می خوانمت
هزاران بار
میان عطر گل های اطلسی
روی برگ های لطیف بیدمجنون
و بعد از باران
روی درخشش رنگین کمانی که
از کلامت تا قلب من پل زده
 
هر روز می خواهمت
با لبخندی که روی واژه واژه ی عاشقانه هایم
برایت طرح بوسه می کشد
 
باید برای این دوست داشتن های بهاری کاری کرد
مثلا خانه های ساخت با دیوارهای بلند
آنقدر بلند که هیچ سوزی در آن رخنه نکند
 
زندگی در کنار هم
فصل قشنگی است که
در تمام سال گل از گلش می شکفد!
 
 
-از مجموعه ی هاله ی طلوع
( شفيقه طهم
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید فناوریدر اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات فناوریکمک کند .
اطلاعاتی در مورد ویندوز 10
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم؟
سایتی د رمورد امنيت ویندوز
ویندوز 10 و امنيت آن
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم
سایتی در مورد بالابردن امنيت ویندوز 10
اطلاعاتی در مورد افزایش امنيت ویندوز 10
اطلاعات مهم فناوریحل مشکلات فناوری شماموفق باشید .
پاورپوینت درباره امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها
این فایل حاوی 14 اسلاید درباره امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها می باشدفایل شامل:تعریفامنيت شبکه برخواسته از اهمیت و کاربرد شبکهموضوع استراتژیکامنيت و تسابقه امنيت شبکهاولین سابقه و IRSTجرائم رایانه‌ای و اینترنتیاولین لایه دفاعیسازمانهایی خرابکاری و جرایم سازمان یافتهوقسمتی از فایل:امنيت شبکه برخواسته از اهمیت و کاربرد شبکهچنانچه به اهمیت شبکه‌های اط
هدف تمامی خریداران درب های ضد سرقت در وهله اول امنيت درب ضد سرقت می باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنيت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند که شرکت ایمن سامان در این زمینه توانسته دربهای ضد سرقت و همچنین پنجره های دو جداره را از نظر امنيت، کیفیت و زیبایی به بازار ارائه نمایید.
امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنيت در خانه و
امنيت وب سایت

امنيت سایت
امنيت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انجام آنها ضریب امنيت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می رسد.



توجه داشته باشید که امنيت سایت
تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین
امنيت وبسایت دارند. امنيت سرور ، امنيت شبکه ، امنيت اینترنت ، امنيت
سیستم عامل ، امنيت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش کلیدی در تامین
زیرساخت امنيت سایت دارند. بحث فعلا در مر
دوتا پسر بچه فنقل مثلا میخوان وباتونو هک کنن.حواستون باشه
من جمله این.
اینم کامنتی ک داده
مدیر شرکت بیان در مطلب #دوتا فِنقِل    5.117.0.125 سلام. ما در اقدامی تصمیم گرفته ایم امنيت وبلاگ ها را بالاببریم از آنجایی که گروهی به تازگی اقدام به هک شما کرده اند تصمیم گرفتیم امنيت شما را زودتر بالاببریم برای اینکار نام کاربری خود را ارسال و رمز را به این صورت تغییر دهید bts.bayan.pass (برای امنيت بیشتر رمز عبور را از دید عموم مخفی کنید)  
 
 
 
تحقیق امنيت در پایگاه داده
دانلود تحقیق امنيت در پایگاه داده، در قالب فایل word و در حجم 29 صفحه. بخشی از متن: امنيت، پشتیبانی و نگهداری منابع دیجیتالی از موارد مهمی است که راه کارهای خاص خود را دارد . این تحقیق به امنيت اطلاعات و مسائل مرتبط با آن خواهد پرداخت.
۷ روش برای افزایش امنيت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنيت حساب گوگل
سلام خدمت تمامی کاربران محترم وبسایت باهوش ها.
یکی از جذابترین قسمت فیلم های هکری بخشی بود که دوربین های مداربسته هک میکردن تو اکثر فیلم ها هکر ها به سیستم های نظارتی حفاظتی نفوذ میکنن امنيت این بخش ها بسیار مهم هستش چون بعداز هک شدن دوربین مداربسته هکر تمام محیط مجموعه شمارو زیر نظر داره به راحتی میتونه نقشه های خودش اجرا کنه. امنيت دوربین های مداربسته جدی بگیرید حتی اشخاصی که یک فروشگاه کوچیک دارن.حتما تو یک بخش راجب امنيت دوربین های مدا
کودک امنيت دارد
دانش آموز امنيت دارد
دانشجو امنيت دارد
فقط مانده ام حقیقت در کدامین کوچه پس کوچه های دروغ جا مانده.
کشته شدن دانشجویان و راننده اتوبوس علوم تحقیقات واقعا تاثر برانگیز است. این نقاشی حس من از این ضایعه جبران ناپذیر است.
تسلیت
در زمان کار داشتن امنيت و ارامش ذهنی یکی از موراد مهم محسوب میشود. استفاده کردن از سیستم های امنيتی و هوشمند و قفل الکترونیکی میتواند تا حدودی این امنيت و آرامش ذهنی را برای شما به وجود بیاورد. به این دلیل که بسیاری از افردا مدارک با ارزشی را در اتاق کارشان قرار میدهند. استفاده از قفل کارتی روی درب اتاق ار در اداره یا خانه میتواند باعث افزایش امنيت آن شود.
علاوه بر این حتی اگر فراموش کرده باشید که درب را قفل دیجیتال کنید، این قفل به صورت خودکا
از مهمترین رویکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رویکردهایی برای حفاظت و امنيت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنيت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنيت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.
امنيت مجازی و ا
موضوع کتاب مزبور واکاوی نسخه امنيت بومی شده با نگرشی به اقدامات سردار نورعلی شوشتری جانشین وقت نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق می باشد
این نسخه بومی مقتبس از نظریه اسلامی امنيت اجتماعی شده می باشد.
دریافت کتاب امنيت مردم نهاد جنوب شرق
 
این بار نمی‌گوییم آمریکا و اروپا! چگونه کشورهای همسایه نیز به این سطح درک از مقوله امنيت سایبری رسیدند  اما بسیاری از مسئولین محترم کشور ما هنوز این مقوله را باور ندارد!
 کشور ترکیه آن‌قدر به امنيت زیرساخت‌های حیاتی و سامانه‌های  کنترل صنعتی‌شان اهمیت می‌دهد که حتی برای دانش آموزان مدرسه‌ای نیز در این حوزه آموزش، آنهم در این سطح برگزار می‌کنند!
 قطعاً باید در برنامه‌های آموزشی کشورمان در حوزه امنيت سایبری تجدیدنظر کنیم! (البته اگر ب
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، این درختچه که ارتفاع آن در نواحی مساعد به چند متر می رسد در کنار جاده روستای قوزلو، دهستان اینی، روستای زنگیر، تپه، رود خانه الازار تا انتهای رودخانه آزادلو و رودخانه روستای بگ باغی تا انتهای آن، حاشیه جنگل ها و نواحی مرطوب و سایه دار، روستاهای حاشیه کنار رودخانه  برزند  و اجارود غربی  مانند تولون محل رویش این گیاه می باشد.
جهت مطالعه کامل در خصوص خواص آقطی گلیک کنید.
برگ آهای آن سبز رنگ
با سلام
دوستانی که فالوور با تعداد بالا دارند می‌توانند به پیج ما که در قسمت ارسلان با من هست پیام بدن و یا در همان صفحه پیام خود را از طریق وبلاگ برای اطلاع از قیمت ها برای امنيت پیج خودشون به اشتراک بگذارند
یک دوست بد در اهداف شما مداخله کرده و دوست ندارد موفقیتتان را ببیند. علت آن عدم احساس امنيت او است. گاهی اوقات نیز احساس حسادت عمیق او مانع ارتباط واقعی و احساس شادی برای دوستی که سخت تلاش کرده تا رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند، می‌شود. حتی او ممکن است تا جایی پیش برود که سعی کند شما را با تشویق به رها کردن اهدافتان و ایجاد احساس بد درباره خودتان، از مسیرتان منحرف کند.  وقتی در یک رابطه دوستی، معمولاً یک طرف از خود می‌گذرد و طرف مقابل خودخوا
 نشست طرح مسئله امنيت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنيت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
برخی فکر می کنند اگر هیچ سرویس در حال اجرایی روی سرور وجود نداشته باشد ، خطرناک نیست و مهم نیست که همه درگاه ها باز باشند. اگر اتصال ها به پورتهای بلااستفاده مسدود شده یا از بین بروند ، اکثر مزاحمان مخرب به دستگاه های دیگری منتقل می شوند که درگاه های آن ها در حال پذیرش آن ها هستند. تنظیم یک فایروال فقط چند دقیقه طول می کشد - بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم برای محافظت از سرور ( سرور مجازی , سرور اختصاصی ) خود این کار را انجام دهید.
افزایش امنيت
یه لحظه چشماتو رو هم بذار و فرض کن اینترنت نیست. به عصر حجر خوش آمدید!!!
تکلیف یکی از استادهام این بود که یه سری مقالات رو مطالعه کنم، وقتی مرورگر خودمو باز کردم دیدم دسترسی به به دنیای خارج ندارم تا اون علم کوفتی رو که یه کسی تو بلاد کفر به دست اورده رو بخونم. دانشجو بودن تو ایران یه بازی دو سر سوختس و باز سخنی که در اون باید تامل کرد " ما امنيت داریم  "، نه من امنيت ندارم. من به عنوان یه دانشجو امنيت دسترسی آزاد به اطلاعات ندارم، من به عنوان یه دا
تو این دنیا هر چیزی یه هزینه ای داره. امنيت، عدالت، رفاه، آموزش و .هزینه رو هم مدعیان باید بپردازند یعنی هر کی مدعی عدالت هست و عدالت خواه هزینش رو هم باید بده. هزینه امنيت امروز ما رو شهدا (دفاع مقدس، مرزبانی، نیروانتظامی، مدافع حرم، آتش نشانی و .) پرداخته اند.
بله، بدون رنج گنج میسر نمی شود.
امنيت در تجارت الکترونیک
تحقیق علمی- ترویجی کلاسی با عنوان امنيت در تجارت الکترونیک» بر مبنای ترجمه مقالات لاتین، در قالب فایل pdf و در حجم 11 صفحه. چکیده: اگر مشتریانی که خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام میدهند، به امنيت اطلاعات خصوصی خود اعتماد نکنند، از استفاده از اینترنت چشم پوشی .
Zoom Video Communications در تلاش است تا امنيت را برای جلسات ویدئویی خود امنيت شرکت Keybase بخرد. شرایط معامله اعلام نشده بود. زوم در تلاش است تا امنيت جلسات ویدئویی خود را بعد از برخی از محدودیت های حفظ حریم خصوصی و امنيت بهبود بخشد ، زیرا جلسات بزرگنمایی در طول همه گیری محبوب تر شد.
Keybase اولین کسب زوم است. این شرکت به بزرگنمایی کمک خواهد کرد تا رمزگذاری نهایی را به پایان برساند ، نوعی امنيت که بدان معنی است زوم به محتویات داده های رمزگذاری شده دسترسی ندارد.
پیچیدگی امنيتی IoT را دست کم نگیرید. برخی از ترفندها و تکنولوژی‌ها می توانند امنيت IoT را آسان تر کنند.
بیشتر کسانی که IoT را به صورت سیستم های سرور ابری متمرکز اجرا می کنند ،  اطلاعات چندانی در مورد شیوه‌های امنيتی مناسب  برای این دستگاهها ندارند. باید چند نکته را در خاطر داشته باشید.
 
سرور اختصاصی , سرور مجازی ایران , سرور مجازی آلمان
ادامه مطلب
امنيت یک پیامرسان جزو یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید داشته باشد. شاید گوشی شما همیشه پیش شما نباشد یا اکانت واتس آپ یا دیگر حساب های تلگرام و اینستاگرام را بر روی کامپیوتر نیز داشته باشید. این موارد موجب کاهش امنيت اکانت های شما میشود. در هات لرن با روش فعال سازی قفل اثر انگشت واتساپ در اندروید و آیفون همراه شما هستیم تا امنيت حساب واتس آپ خود را بر روی گوشی ارتقا دهید.
ادامه مطلب
آموزش کامل CCNA Security
دوره آموزش CCNA Security دوره جدید شرکت سیسکو جهت افزایش امنيت بر روی
شبکه‌های LAN و شبکه‌های WAN می‌باشد. این مدرک از مدارک بسیار محبوب در
زمینه امنيت می‌باشد که دانشجویان پس از دریافت این مدرک توانایی افزایش
امنيت شبکه و افزایش امنيت بر روی تجهیزات لایه ۲ و لایه ۳ و همچنین بر روی
پروتکل‌ها و مواردی از قبیل تهدیدات لایه ۲ و روش‌های جلوگیری از آن ایجاد
ارتباط امن با استفاده از VPN بین شعبه‌های یک سازمان را خواهند آموخت.

سرف
۷ روش برای افزایش امنيت حساب گوگل
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنيت حساب گوگ
سیستم مدیریت امنيت اطلاعات ISMS(Information Security Management System) سیستمی برای پیاده سازی کنترل های امنيتی می باشد که با برقراری زیرساخت های مورد نیاز، ایمنی اطلاعات را تضمین می نماید.از نظر استاندارد بین المللی سیستم مدیریت امنيت اطلاعات بخشی از سیستم مدیریت کلی و سراسری در یک سازمان است که بر پایه رویکرد مخاطرات کسب و کار قرار داشته و هدف آن پایه گذاری، پیاده سازی، بهره برداری، نظارت، بازبینی، نگهداری و بهبود امنيت اطلاعات است.این سیستم برای حصول اطم
نحوه تست امنيت
با لینوکس و ترموکس 
‼با این روش میتونید کسب درامد هم کنید مثل هکرای کلاه سفید که تست امنيت میکنن‼
ابتدا با دستور زیر ابزارM0B را دریافت کنید
git clone https://github.com/mobrine-mob/M0B-tool.git
سپس وارد پوشه دریافت شده شوید
cd M0B-tool
حال کافیست با استفاده از پرل فایل pl.MENU را اجرا کنید
perl MENU.pl
برای استفاده میتوانید دستور زیر را وارد کنید تا سویچ های راهنما نمایش داده شود
perl MENU.pl -help
 پروژه امنيت شبکه های کامپیوتری
 
 
 
 
 
 
 
 
پروژه امنيت شبکه های کامپیوتری - پروپوزالپروژه امنيت شبکه های کامپیوتری مقدمه : دو تا سه دهه قبل شبکه های کامپیوتر ی معمولا در دو محیط وجود خارجی داشت : محیط های نظامی که طبق آئین نامه های حفاظتی ویژه به .https://www.gigadoc.ir/www.gigadoc.ir › دانلود › پروژه-امنيت-شبکهپروژه امنيت شبکه - پروپوزالپروژه امنيت شبکه پروژه برای دریافت درجهء کاردانی نرم افزار کامپیوتر چکیده . با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای خصوصاً ای
{دولت کریمه امام عصر(عج) - شماره 32}
 
امنيت، پس از ظهور
 
در حالی که پیش از ظهور حضرت مهدی، شرایط ناامنی بر جهان چیره است، یکی از بنیادی ترین کارهای حضرت، باز گرداندن امنيت به جامعه است. با برنامه ریزی دقیقی که آن زمان انجام میشود، در مدت کوتاهی امنيت در همه زمینه ها به جامعه باز می گردد. امنيتی که بشر هرگز قبل از آن تجربه نکرده است. امنيت، ابعاد مختلفی دارد که به ذکر سه نمونه بسنده میکنیم:
1-امنيت جاده ها: به گونه ای که ن جوان از جایی به جای دیگ
فراخوان پیشنهاد برای حفظ امنيت یک کلینیک ویژه

فراخوان پیشنهاد برای حفظ امنيت یک کلینیک ویژه
با عنایت به
استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور بهره مندی از تجربه اندیشه و
آرا کارکنان در مسئله یابی و چاره جویی حل مسائل و مشکلات سازمانی براساس
ارائه بهترین پیشنهادها ، هرگونه پیشنهادی در خصوص چگونگی حفظ امنيت یک
کلینیک ویژه بیمارستان به منظور بهبود و ارتقای وضع موجود بطوریکه با حداقل
هزینه بیشترین کارآیی و اثربخشی حاصل گردد در
‍ تقدیر استاندار کرمان از تدوین و اجرای مفاد میثاق نامه عدالت و امنيت پایدار امنيت زمینه ساز مشارکت مردم در حوزه های مختلف استاستاندار کرمان ضمن تقدیر از علما و سران طوایف جنوب شرق استان کرمان در راستای میثاق نامه عدا
ادامه مطلب
Avira Total Security Suite آویرا مجموع امنيت سوئیت بسته جامع ترین امنيت کامل، که ترکیبی از حریم خصوصی، حفاظت، و عملکرد است. همه در یک پیچیده می شود.
آویرا مجموع امنيت سوئیت حفاظت آنتی ویروس قدرتمند که شما امن نگه می دارد فراهم می کند.
همچنین دارای ابزار هماهنگ کردن که نگه داشتن کامپیوتر در حال اجرا خود را در عملکرد اوج. علاوه بر این، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) را نگه می دارد شما را ناشناس.
از این رو، آویرا مجموع امنيت سوئیت شامل سه محصول مختلف آویرا: آویرا آن
امنيت هاست یک موضوع دو جانبه از سوی شرکت هاستینگ و از سمت استفاده کننده آن می باشد در اینجا برخی از راهکارهای موثر در زمینه تامین امنيت هاست را بیان می کنیم و شما را با چگونگی افزایش امنيت هاست آشنا می کنیم.
افزایش امنيت هاست
جهت برقراری افزایش امنيت هاست لازم است که از سوی کاربر شرکت هاستینگ یک ساختار دو طرف وجود داشته باشد. به این معنا که امنيت هاست وابسته به نحوه استفاده از هاست توسط کاربر و شرکت هاستینگ باشد. جهت برقراری بهترین شرایط لازم
 دانلود کتاب امنيت شبکه استالینگز فارسی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
592 Translate this page Feb 20, 2016 - 1 post - ‎1 author بنده این ترم درس امنيت شبکه پیشرفته دارم استادمون گفتند کتاب منبع درس استالینگز می باشد دنبال این کتاب گشتم و ترجمه فارسی هم یافتم می . دانلود ترجمه کتاب امنيت شبکه استالینگز – cookie - culturalduculturaldu.ir › cookie › دانلود-ترجمه-کتاب-امنيت-. Translate this page دانلود ترجمه کتاب امنيت شبکه ا
کانال بلاگ راه اندازی شد:

چنل تلگرامی آموزش پایتون و امنيت آموزش برنامه نوسی به زبان پایتون 
هک و امنيت آموزش شبکه دوره آموزشی CEH اخبار هکری معرفی آسیب پذیری ها ترفند های برنامه نویسی و امنيت و . تو این کانال یک برنامه نویس تمام عیار شو لینک : https://t.me/PythonAndSecurity1
شرکتهای ارائه دهنده خدمات امنيتی زیادی در سطح تهران و کشور وجود دارند اما سیگما با دانش و تجربه 15 ساله ای که در این عرصه دارد، یکی از قدیمی ترین و از پیشگامان عرصه امنيت اطلاعات در ایران میباشد.
ادامه مطلب
امنيت یعنی اینکه تمام کوچه تاریک را تا ماشین با دست‌های پر از پلاستیک بدوی و توی ذهنت سناریوهایی را مرور کنی که در آن می دختری را خفت می‌کند و دختر هر چقدر داد می‌زند کسی به دادش نمی‌رسد. در بهترین حالت ماشین را می‌د و در بدترین حالت دختر را در ماشینش می‌اندازد و. 
خدا رو شکر که به ماشین می‌رسی، خودت را می‌اندازی تو و در را از دست فکر و خیال‌هایت قفل می‌کنی. صدبار قفل می‌کنی.
سلام
برای پایان دادن کاری خب معلومه اول باید اون کار رو شروع کنی تا تموم بشه و این پست نشانه آغاز به کار وبلاگ Mr-Hacker83.blog.ir است. البته کاری نیست که پایانش را خواهان باشیم و من به نحو خودم خوش آمد میگم یا شما باید بگین، وبلاگ مستر هکر  باتوجه به عنوانش در مفهوم کلی در بر گیرنده یک چیز یعنی فقط هک می باشد، اما میخواهیم بیشتر از مفهوم واژه مخالف یعنی امنيت استفاده کنیم و تمام ترفند و آموزش هایی که در ذهن یک هکر جا دارد رو تقدیم شما کنیم.
نکته آخر این
‍ میثاق نامه عدالت و امنيت پایدار در مناطق جنوب استان، منجر به تقویت حس اعتماد مردم به حاکمیت و دستگاه قضایی شده است
به گزارش کهنوجیها، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: در راستای میثاق نامه عدالت و امنيت پایدار و با رایزنی دادستانی با سران طوایف، عاملان قتل دو تن از شهروندان  رودباری ، صبح امر
ادامه مطلب
پاورپوینت امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها
دانلود پاورپوینت با موضوع امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: امنيت شبکه برخواسته از اهمیت و کاربرد شبکه چنانچه به اهمیت شبکه‌های اطلاعاتی و نقش اساسی آن در بافت اجتم
آموزش امنيت در سرورهای لینوکس
در دنیای امروز بحث امنيت اطلاعات در بالاترین و مهمترین چایگاه قرار دارد. تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات وب بزرگترین دغدغه ای که دارند بحث امنيت شبکه و سرویس های هاستینگ و سرورها میباشد. معمولا کنترل پنل های رایج مانند سی پنل – دایرکت ادمین و هنگامی که بطور پیش فرض نصب میگردند در حالت تنظیمات پیش فرض امنيت مناسبی ندارند و براحتی توسط هکرها نفوذ پذیر هستند و خطر هک شدن سایت ها و آسیب دیدن اطلاعات آنها روی سرو
گاهی وقتا از خودم می‌پرسم که چه لذّتی می‌برند از این همه اعصاب‌خردکن‌بودن؟ واقعاً سادیسم دارن؟•
نظرتون چیه که حتی پیش‌برنامهٔ ترم آینده‌م داره سنگین‌تر از برنامهٔ این ترمم می‌شه؟ این بود آرمان‌های امام راحل؟!

کاش می‌تونستم لااقل یک بار در آغوشت بگیرم.

احساس عجیبی ه که عدم امنيت کنی در گروه‌ها و چت‌هایی که زمانی درشون احساس امنيت می‌کردی.

او یک ستاره بود که یک لمحه زاد و مرد.
چشمک زد و فسرد.»
یکی از دغدغه‌های همیشگی وب سایتها تامین امنيت وبسایت‌ها می‌باشد، از این روز افزونه‌ها و متدهای مختلفی در مخزن وردپرس می تونید پیدا کنید. از جمله این افزونه‌ها میشه به افزونه Sucuri اشاره کرد.
ادامه مطلب
آموزش امنيت در سرورهای لینوکس
در دنیای امروز بحث امنيت اطلاعات در بالاترین و مهمترین چایگاه قرار دارد. تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات وب بزرگترین دغدغه ای که دارند بحث امنيت شبکه و سرویس های هاستینگ و سرورها میباشد. معمولا کنترل پنل های رایج مانند سی پنل – دایرکت ادمین و هنگامی که بطور پیش فرض نصب میگردند در حالت تنظیمات پیش فرض امنيت مناسبی ندارند و براحتی توسط هکرها نفوذ پذیر هستند و خطر هک شدن سایت ها و آسیب دیدن اطلاعات آنها روی سرو
آموزش امنيت در سرورهای لینوکس
در دنیای امروز بحث امنيت اطلاعات در بالاترین و مهمترین چایگاه قرار دارد. تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات وب بزرگترین دغدغه ای که دارند بحث امنيت شبکه و سرویس های هاستینگ و سرورها میباشد. معمولا کنترل پنل های رایج مانند سی پنل – دایرکت ادمین و هنگامی که بطور پیش فرض نصب میگردند در حالت تنظیمات پیش فرض امنيت مناسبی ندارند و براحتی توسط هکرها نفوذ پذیر هستند و خطر هک شدن سایت ها و آسیب دیدن اطلاعات آنها روی سرو
اسنودن با انتشار این سند اعلام کرد: ایران ناامن‌ترین کشور جهان در فضای مجازی است. دولت ایران هر ماه بیش‌از ۱۴ میلیارد و ۱۰۱ میلیون قطعه-داده، به آمریکا ارسال کرده است.آمریکا در ایران نقطهٔ کور اطلاعاتی ندارد!امنيت داده در ایران حرف مفتی بیش نیست. به راستی You are been watched .
آن وقت بزرگترین دغدغه مسئولین ارشد ارتباطات کشور، رفع فیلتر و مائده است.
امنيت سایبری سبک می شه وقتی تمام روتر های و سوییچ های back bone شبکه های ارتباطی کلیدی وطنی از وزارت
بررسی امنيت ویلا
یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ویلا و یا هر ملک دیگری باید به آن توجه داشته باشید را می توان امنيت ویلا دانست. مهم است که ملکی که قصد زندگی و یا تنها قصد خرید آنرا دارید دارای امنيت بسیار بالایی باشد. بنابراین در ادامه این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که به بررسی شیوه ها و همچنین اجرای نکات امنيتی در ویلا ها خواهد پرداخت.
گروه مشاوران سهیلیه کرج همراه با شما خواهند بود تا اطلاعات اساسی در خرید ویلا را به شم
سلام
برای پایان دادن کاری خب معلومه اول باید اون کار رو شروع کنی تا تموم بشه و این پست نشانه آغاز به کار وبلاگ Mr-Hacker83.blog.ir است. البته کاری نیست که پایانش را خواهان باشیم و من به نحو خودم خوش آمد میگم یا شما باید بگین، وبلاگ مستر هکر  باتوجه به عنوانش در مفهوم کلی در بر گیرنده یک چیز یعنی فقط هک می باشد، اما میخواهیم بیشتر از مفهوم واژه مخالف یعنی امنيت استفاده کنیم و تمام ترفند و آموزش هایی که در ذهن یک هکر جا دارد رو تقدیم شما کنیم.
نکته آخر این
دیروز برای ساعاتی اینترنت وصل بود ولی بازم قطعش کردن. خبرهای رسیده (سایت باشگاه خبرنگاران جوان) حاکی از این هست که اینترنت بسیاری از شهرها هنوز قطع هست و تنها برخی شهرها و به صورت قطره چکانی وصل شدن.
حالا وزیرِ قطعِ ارتباطات گفته بود که: تا پایان امشب مشکل اینترنت برطرف میشه! (منظورشون پایان دیشب بود).
حالا امروز سوم آذر ماه هست و ما از طبیعی ترین حقمون که داشتن اینترنت آزاد هست محروم هستیم.
و سالهاست که به این نتیجه رسیدم: وقتی سخنی از امنيت به
کتاب نظریه های امنيت دکترعبدالله خانی
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود کتاب نظریه های امنيت دکتر عبدالله خانی

کتاب نظریه های امنيت دانشجویان و کاربران گرامی این فایل حاوی مطالعه خلاصه کتاب نظریه های امنيت دکتر علی عبدالله خانی می باشد که با فرمت پاورپوینت -ppt در حجم 44 خلاصه کتاب نظریه های امنيت دکتر علی عبدالله خانی نظریه های امنيت ~علی عبداله خانی، منیره آذری (ویراستار) - نشر موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی
10 راه طلایی برای افزایش امنيت وردپرس  یکی از دغدغه های رایج بین تمامی وب مستر های دنیا خطر هک شدن وب سایتشون هست.که با نبود امنيت این امر همیشه وب سایت را تحدید به هک شدن میکند.اما ما امروز در سنترال فایل تصمیم گرفتیم چند راه ساده برای افزایش امنيت سایت وردپرس به شما یاد بدیمتا حدی خودتون را از خطر هک شدن نجات بدید.دوستان قایل توجه باشه  که امنيت 100% نیست و نمیشه کاری کرد که وب سایت هیچوقت هک نشوداما راهکار هایی برای جلوگیری از این امر وجود دار
پایان نامه امنيت شبکه های کامپیوتری pdf

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پایان نامه امنيت شبکه های کامپیوتری pdf

پایان نامه امنيت شبکه های کامپیوتری استراتژی حفاظت از اطلاعات در شبکه های کامپیوتری پس از ایجاد انظباط اطلاعاتی، می بایست با بهره گیری از شبکه های کامپیوتری زمینه . کنترل دستیابی و نحوه استفاده از منابع به اشتراک گذاشته شده ، اﻣﻨﻴﺖ در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻛﺎﻣﻴﻮﺗﺮی ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎدﻩ از ﺧﺼﻠﺖ ﻓﻮق روش ﺣﻔﺎ
ترامپ، شکست‌خورده انتخابات ۲۰۲۰ نیست
رئیس پیشین کمیسیون امنيت ملی و ت خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرفوری:
استیضاح ظریف در مجلس بعدی کار ساده ای نیست
ایران در زمینه هواپیمایی اوکراین شفاف عمل کرد
جنگ بیولوژیکی را جدی بگیریم
برجام به موجودی نیمه‌جان تبدیل شده است
معرفی دوره اموزش افزایش امنيت اینستاگرام
اگر در اینستاگرام به عنوان یک شخص که نگاه تجاری به این شبکه اجتماعی دارید حتما براتون امنيت اینستاگرام و افزایش امنيت پیج اینستاگرام مهم است.
در اینستاگرام مدیر یک پیج همیشه امنيت پیجش براش مهم بوده تا کسی پیجش را هک نکند و پیجی که براش زحمت کشیده است را از دست ندهد.
در این دوره آموزشی ما شما را یک متخصص امنيت اینستاگرام میسازیم که میتوانید امنيت پیج خود و یا دیگران را تامین کنید.

در این دوره چی یاد م
راهپیمایی مردم ولایت‌مدار خاش در حمایت از امنيت و اقتدار کشور

زاهدان - ایرنا - اقشار مختلف مردم ولائی شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با برگزاری راهپیمایی خودجوش در حمایت از امنيت و اقتدار کشور و پشتیبانی از فرامین رهبر معظم انقلاب، اغتشاش‌های ایادی استکبار و افراد شرور را محکوم کردند. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
 
یکی از راهکارهای مهی که برای افزایش امنيت منازل میتوان از آنها استفاده کرد، هوشمند سازی منزل است، همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم یکی از ارکان هوشمند سازی، استفاده از قفل هوشمند است. با استفاده قفلهایی که توسط برندهای معتبر ارائه میشود میتوان امنيت خانه  و محل کار را تا حد زیادی افزایش داد.
این قفل ها انواع مختلفی دارند، از انواع آنها میتوان به قفل رمزی، قفل اثر انگشت و قفل کارتی اشاره داشت. زمانی که از این نوع استفاده میکنید دیگر نیاز
خدمات امنيت شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مشاوره امنيت شبکه ، راه اندازی فایروال


خدمات امنيت شبکه ، پشتیبانی شبکه ، مشاوره امنيت شبکه ، راه اندازی فایروال
طراح سایت وردپرس، با بیش از یک
دهه تجربه در زمینه مشاوره شبکه اجرا و پشتیبانی تبدیل به یکی از قطب های
مشاوره شبکه شده است. ما خدمات مشاوره را در تمام مراحل و برای تمام سازمان
ها و شرکت های بزرگ و کوچک با حضور در محل مشتری فراهم کرده ایم. تیم طراح سایت وردپرس
از با تجربه ترین و متخصص ترین افر
1-مهمترین علل پدید آمدن مقررات و قوانین در جامعه را بنویسید.
2-به طور کلی قوانین و مقررات به چند دلیل به وجود آمده اند؟نام ببرید.
3-ایجاد نظم و امنيت و جلوگیری از هرج و مرج به نفع بوده و به نوعیاست.
4-عدم رعایت قوانین
و مقررات در جامعه، علاوه بر به هم زدن . موجب می شود.

پاسخ سوالات
1-از مهمترین علل پدید آمدن مقررات و قوانین در جامعه، برقراری نظم و حفظ حقوق افراد بوده است.
2-دو دلیل
١ــ حفظ حقوق افراد
٢ــ بر
واقعا ما ملت عجیبی هستیم چند ساله با یه حس خوشایندی میگیم جنگ را بردیم به بیرون مرزها! یعنی، چه همه بچه و زن و مرد سوریه ای کشته شدند که مثلا ما امنيت داشته باشیم!!! حالا من که اصلا این استدلال را قبول ندارم که برای امنيت ما همچین کاری کرده باشند اما اونهایی که با یه خیال راحت و قیافه ی تشکرآمیز این حرف را میزنند، واقعا متوجه شدند این امنيتشون به چه قیمتیه؟ یه بار هم خجالت نکشیدیم از خودمون:(
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در اجتماع امنيت، اقتدار و آرامش» در راستای محکومیت آشوب و ناامنی‌های اخیر حضور یافت.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محکومیت حرکت اغتشاشگران و دست‌آموزان دشمنان ایران عزیز همگام با مردم بصیر و انقلابی تهران در اجتماع امنيت، اقتدار و آرامش» حضور یافت.در این اجتماع شکوهمند مردم بصیر تهران، حجت الاسلام عباس مح
تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش
تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده شورای امنيت - 38 برگ وورد قابل ویرایش بر اساس ماده 24 منشور شورای امنيت یکی از ارکان اصلی سازمان ملل متحد محسوب می شود و مسئولیت اساسی حفظ صلح
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت درس مباحث ویژه ۲ با موضوع امنيت در شبکه های اجتماعی در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت درس مباحث ویژه ۲ با موضوع امنيت در شبکه های اجتماعی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
مقدمه
امروزه جهانی با ویژگی هایی که ارتباطات رایانه ای و اینترنتی آن را رقم زده
پاورپوینت برقراری امنيت غذا و تغذیه در بلایا
این پاورپوینت با موضوع" برقراری امنيت غذا و تغذیه در بلایا "قابل ارائه در کلاس درس با موضوع تغذیه است و دارای 22 صفحه و قابل ویرایش است. سر فصل ها: تعریف امنيت غذا و تغذیه ابعاد کلیدی در امنيت غذایی ابعاد وسیع تر امنيت غذایی سیکل معیوب سوء تغذیه و بیماریها ضرورت ارزیابی امنيت غذایی خانوار در .
فراخوان جذب کارشناس امنيت بانک گردشگری.


بانک گردشگری به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود برای اداره امنيت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از واجدین شرایط آقا پس از ثبت نام الکترونیکی، بر اساس اولویت‌های مورد نیاز و پذیرش در مصاحبه، دعوت به همکاری می‌نماید:
ادامه مطلب
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنيت شبکه ندارد. هدف از امنيت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن

یک گوشی ایمن چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد؟
 
  
امنيت گوشی های هوشند
 
امروزه با توجه به اطلاعات شخصی و حساسی که در گوشی های هوشمند نگهداری می‌شوند، موضوع امنيت بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بپردازیم که یک گوشی ایمن باید از آن برخوردار باشد.
ادامه مطلب
با توجه به گسترش روزافزون استفاده از یارانه در جهان و عملیات انجام شده در جنگ های اخیرتوجه به امنيت اطلاعات امری ضروری است.بخش عمده ای از مخاصمات، از طریق جنگ های سایبری پیگیری شده و آمارها نشان می دهند که جنگ های سایبری با روندی سریع در حال افزایش و گسترش هستند.با توجه به شکل امروزی جنگها توجه به امنيت و پدافند غیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از لحاظ کمی و کیفی و بررسی سامانه های مرتبط نقشی مهم و ارزشمند در تعیین سرنوشت این جنگها
در فرض فرهنگ چند همسری و تعادل تعداد مردان و ن بالغ ، جامعه ن ، چه 90 درصد بدون هبو و چه 10 درصد دارای هبو ، احساس امنيت بیشتری راجع به عدم تعهد شوهر می کنند زیرا تقریبا تعداد ن تشنه و نا آرام  از جور بی عدالتی جنسیتی به صفر نزدیک است.
خب بالاخره تموم شد
کتاب مستند داستانی امنيتی "کف خیابون" 
این کتاب، کتاب فوق‌العاده ایه؛در اون با فراز و فرود های داستان، به خاطر نویسندگی عالی اش، شما هم فراز و فرود رو تجربه میکنید
این کتاب توسط اقای حدادپور جهرمی ، از پژوهشگران امنيت هست که اطلاعات کلی و فنی داستانها کاملا واقعیه. البته به خاطر ملاحظات امنيتی، اسمهای داستان تغییر یافته است.
در وصف حس و حال اتمام این کتاب:
امنيت سهل الوصول نیست.
امنيت سهل الوصول نیست. 
امنيت سهل الوصول نی
یک تیم بین المللی، از جمله محققان دانشگاه گوتینگن، در یک مقاله ی دیدنی که اخیرا در مجله Science منتشر شده است، استدلال می کنند که فناوری های جدید پرورش گیاهان می توانند به امنيت غذایی و توسعه پایدار کمک زیادی کنند.

ادامه مطلب
نمازگزاران  شهر باغستان همچون شهرهای مختلف کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی،
حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای عالی امنيت ملی مبنی بر کاهش تعهدات
برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده اعلام کردند.
دریافت
پروژه شبکه های کامپیوتری و امنيت شبکه

جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود پروژه شبکه های کامپیوتری و امنيت شبکه


پروژه امنيت شبکه های کامپیوتری مقدمه دو تا سه دهه قبل شبکه های کامپیوتر ی معمولا در دو محیط وجود خارجی داشت : محیط های نظامی که طبق آئین نامه های حفاظتی ویژه به . پروژه امنيت شبکه پروژه امنيت شبکه پروژه برای دریافت درجهء کاردانی نرم افزار کامپیوتر چکیده . با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای خصوصاً اینترنت، ن
سوالات کارشناس رسمی دادگستری (خرداد ۹۹)امنيت عمومی سوال با جواب پاسخ
سوالات کارشناس رسمی دادگستری (  قانون مجازات اسلامی (باب جرایم برعلیه امنيت عمومی) ـ355 سوال با جواب
سوالات کارشناس رسمی دادگستری ( آیینسوالات کارشناس رسمی دادگستری (نامه های دادرسی کیفری 300 سوال با جواب
سوالات کارشناس رسمی دادگستری ( آیینسوالات کارشناس رسمی دادگستری (نامه های دادرسی مدنی (مواد ناظر بر حدود اختیارات و صلاحیت های ارجاع امر به کارشناسی)300  سوال با جواب
سوالا
نماینده مردم شهرستان سلماس و عضو کمیسیون امنيت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر دیدار و گفت‌وگو کرد.به نقل از روابط عمومی ارتش، شهروز برزگر عضو کمیسیون امنيت ملی و ت خارجی مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از اقتدار و آمادگی ارتش در حوزه دفاعی، از عملیات مردم‌یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه، بوبژه در مناطق سیل زده کشور، از حضور مقتدرانه تیپ ۲۶۴ در سلماس و ن
مایکروسافت به طور منظم برای بهبود امنيت سیستم عامل خود تدابیر جدیدی می اندیشد و ارائه می دهد ، با این حال ممکن راه هایی هم برای افزایش امنيت ویندوز 10 ، وجود داشته باشد که به طور بالقوه سیستم را امن تر کند ، با امن شدن سیستم ، مطمئنا دیگر خطری هم اطلاعات و داده های مهم شما را تهدید نمی کند و شما با خیال راحت می توانید به کار خود ادامه دهید.
همانطور که می دانید ویندوز 10 یا OneDrive نیز همراه است که از یک طرف باعث کارآمدتر شدن ویندوز و افزایش قابلیت ها
پاورپوینت امنيت در معماری نرم افزار
دانلود پاورپوینت با موضوع امنيت در معماری نرم افزار، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: معماری نرم افزار: معماری نرم افزار ساختاری از سیستم که شامل مولفه های سیستم ، ویژگی های قابل مشاهده آنها در سطح سیستم و
 
در مقابل بیماریها، سیلها، اضطرابها و احساس بی‌پناهی‌ها نقش علم‌ و ایمان چیست؟ استاد مطهری:هم علم به انسان امنيت می‏‌بخشد و هم ایمان؛ علم امنيت برونی می‌دهد و ایمان امنيت درونی.علم در مقابل هجوم بیماریها، سیلها، زله‏‌ها، طوفانها ایمنی می‌دهد و ایمان در مقابل اضطرابها، تنهایی‌ها، احساس بی‌‏پناهی‌ها، پوچ‌‏انگاریها. علم جهان را با انسان سازگار می‌کند و ایمان انسان را با خودش.مجموعه آثار شهید مطهری . ج2، ص: 32•┈┈••✾••✾••┈
هک و امنيت چیست ؟
با سلام خدمت کاربران همیشگی هسته تست نفوذدر این اموزش با مفهومی از هک و امنيت اشنا خواهید شد و در اخر به انواع ان ها میپردازیمو نتیجه گیری خواهیم کرد که چهمسری را باید برای این راه انتخاب نمود و شما را با دید بازتر و جدیدی در دنیای هک و امنيت اشنا خواهیم کرد
ادامه مطلب
آشنایی با شغل کارشناس امنيت اطلاعاتمتخصص امنيت اطلاعاتمتخصص امنيت اطلاعات، روش ها، تکنیک ها و ابزارهای امنيتی لازم برای حفاظت از داده ها و اطلاعات
مهم یک شرکت، سازمان یا دولت در برابر دسترسی های غیرمجاز، حملات عمدی و ی را ایجاد می کند.
به عنوان متخصص امنيت اطلاعات شما با مجموعه ای از عوامل تهدیدکننده اطلاعات الکترونیکی در دنیای مجازی سر و کار
دارید. برخی از این عوامل عبارتند از:
هک
ویروس ها، کرم ها، ابزارهای جاسوسی و تروجان ها
حملات ت
هر ملت و جامعه ای برای حفظ امنيت خود و مصون بودن افراد جامعه در برابر شمنان و بدخواهان، نیاز به داشتن نیروهای متعهد و متخصص و توانمند دارد که در مواقع حساس و بحرانی به انجام وظیفه خود افدام کنند و اسیر ملاحظات بی مورد و غیرضرور نشوند.
جامعه ای که قادر به حفظ امنيت خود نباشد، مردم آن روی آرامش را نخواهند دید و فعالیت ها و اقدامات آن به ثمر نمی رسد و توسط گروه های تبهکار و دشمنان نابود می گردد.امنيت عرصه های متفاوتی دارد و بسته به ابعاد زندگی اج
همانطور که می دانید، یک زنجیر تنها به اندازه ضعیف ترین گره آن قدرت دارد. همین قانون در مورد امنيت وب سایت ها نیز صادق است. ما همیشه روی عامل آلودگی متقابل تاکید داریم. زیرا یک وب سایت آسیب پذیر و آپدیت نشده، می تواند باعث آلودگی مداوم و مجدد بسیاری از وب سایت های مقاوم و بروزرسانی شده روی همان سرور شود. این مقاله به شما نشان می دهد که ضعیف ترین لینک می تواند وب سایتی باشد که به شما تعلق ندارد و شما هیچ اطلاعی از وجود آن هم ندارید، این تنها به این
SQL Injection برای علاقه مندان به هک و امنيت مبحثی پیچیده و پر پیچ و خم است. اکثر کسانی که در زمینه امنيت فعال هستند تنها قادر به استفاده از ابزارهای آماده SQL Injection هستند. هرچند خیلی از اوقات این ابزارها کار شما را راه می‌اندازند اما بعضی اوقات باید خودتان دست به کار شوید. در هیتوس قصد داریم در چند قسمت مبحث SQL Injection را به صورت ساده و مفهومی آموزش دهیم.
مطلب کامل و بسیار مفید آشنایی با اصطلاحات هک و امنيت
نفوذ به پایگاه داده نتایج زیر را به همراه خو
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنيت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنيت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنيت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
آموزش امنيت در شبکه های بیسیم
در این دوره سعی بر آن شده، با توجه به سرفصل‌های موجود در offensive-security و cwnp، دوره‌ای ساخته شود که دانشجو تمامی ترفند‌های تست نفوذ در وایرلس را درک و فرا گیرد و قادر به انجام آزمون‌های بین‌المللی نیز شود. در این دوره به 0 تا 100 نفوذ و امنيت به وای-فای پرداخته شده است.
 
سرفصل‌های دوره:آشنایی مقدماتی با تکنولوژی‌های وایرلسآشنایی مقدماتی با پروتکل‌های امنيتی در وایرلسنصب و پیکربندی یک سیستم‌عامل مناسب تست نفوذمع
یکی از راه‌های افزایش امنيت در وبلاگ‌های وردپرس فعال کردن قابلیت Password Protected Directories روی دایرکتوری wp-admin است. برای انجام این کار در دایرکت‌ادمین (DA) مراحل زیر را طی می‌کنیم: در دایرکت‌ادمین وارد file manager شوید و به دایرکتوری public_html بروید.  روی لینک protect در بخش wp-admin کلیک کنید. در صفحه جدید به ترتیب پیام نمایش داده شده … افزایش امنيت در وردپرس با فعال کردن Password Protected Directories
منبع : وبلاگ ایران سرور

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها