نتایج جستجو برای عبارت :

شفیقه امنیت تولون بیوگرافیgo

این پاورپوینت در 26 اسلاید به شکل زیبا و
منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از سال های ابتدایی و
تحصیلات،محاصره تولون (۱۷۹۳)،حکومت فرانسه،اقدامات ناپلئون وسایر مطالب
مفید و ارزنده در مورد ناپلئون بناپارت در این پاورپوینت درج شده است که
امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
آسمان نعره کشان
و زمین خشک و غبارآلود
در انتظار بارش!
 
تگرگ، برف، سنگ، یا سیل،
چه فرقی می کند وقتی
همه نام دیگر بارانند؟
و گونه ی زمین با همه ی صبوری
رو به سیلی های آسمان باز.!
 
خدایا
زمان را نگه دار!
نه. به عقب برگردان
تا آنجا که خشکی پیدا نباشد
و تا چشم کار می کند، آب!
 
می خواهم دل به دریا بزنم
دست در گردش آب ببرم
و رعدهای آسمان را
پیش از تولد در قعر اقیانوسها خاموش کنم!
 
بعد،
یک وجب زمین خالی بیابم
تا شقایقی بکارم برای زندگی.
 
 
( بخش پایا
 
داستان سریال
همسر گلپری، ایوب در حین کار در نزدیکی مرز عراق به شکل فجیعی به قتل می رسد. گلپری از این موضوع البته ناراحت می شود ولی ناراحتی بسیار بزرگتر از سوی خانواده همسرش است. آنها معتقدند تنها مسئول از دست رفتن فرزندشان گلپری است و نوه هایشان (فرزندان گلپری) را از او می گیرند. گلپری در جریان تلاش برای پس گرفتن بچه هایش به زندان می افتد. بعد از آزادی از زندان از سوی پدرشوهر به استانبول فرستاده می شود تا از محیط آنجا دور باشد. گلپری در استانب
آینه در دست
ابتدای جاده ایستاده بود
و هوای رسیدن را نفس می کشید
پیش از دومین قدم
نگاهی کرد به فنجان چای داغی که دمِ پنجره
برای خنک شدن در کنج لب هایش
لبریز شده بود!
 
در ابتدای راه،
در سکوت
و خیره در انتظار.
 
عطر بابونه ای که سینه اش را می آراست
با باد، اعلام خویشاوندی می کرد!
به گمانم "روح جهان" را برایم به ارمغان آورده بود
تا نوبرانه ی آهنگِ زندگی باشد
 
دردی آشنا تر از این ندیده بودم
پیرِ تولدی دیگر بود که در صفِ فارغ شدن،
هِی می مرد و از نو زا
امنيت وبسایت به مجموعه اعمالی گفته می شود که با انجام آنها درجه امنيت وبسایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به کمترین مقدار خود برسد توجه داشته باشید که امنيت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین امنيت وبسایت دارند.
 
امنيت سرور ، امنيت شبکه ، امنيت اینترنت ، امنيت سیستم عامل ، امنيت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش مهمی در تامین ساختار امنيت سایت دارند. بحث فعلا در مراحل پایه است و هنوز در مورد اقد
امروز قصد داریم چند نمونه از بهترین و قدیمی ترین شرکتهای امنيت اطلاعات معرفی کنیم. این شرکتها بیشتر مخصوص کسب و کارها و سازمانها و نهادهای حکومتی و بانکی میباشد که اهمیت زیادی برای امنيت سایبری و امنيت دیتاهای خود قائل هستند. 
ادامه مطلب
2/ رهبر انقلاب: درباره این جوانانی که در راه امنيت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنيت به چه قیمتی بدست می آید. برخی کسانی که از امنيت کشور استفاده میکنند و کار و ورزش خود را انجام میدهند و بعد نمکدان میشکنند، بدانند امنيت از این راه بدست می آید/ درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را براه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و دیگران.
چه باران ببارد چه نه.
از خشکسالی نترس!
با وجدانی راحت
غبارِ آواره در کوچه پس کوچه های دلت را نفس بکش
و به خاطر قطره ای،
منّت آسمان را نکش!
باور داشته باش که  روزی خدا
حتّی سنگ را برایت آب می کند!
چه باران ببارد چه نه.
 
 
-از مجموعه ی فرشته ی زمان ( برای دخترم )
 ( شفيقه طهماسبی )
در اینکه امنيت نعمتی بدون جایگزین است کسی شک ندارد و از دغدغه های اصلی هر جامعه ای امنيت و آرامش است. امنيت مانند اکسیژن برای جامعه ضروری است.حال چگونه میتوان ایرانی امن در همه زمینه ها ایجاد کرد؟!
ادامه مطلب
یک چالش رایج در میان برنامه نویسان php رسیدن به درصد قابل قبولی از امنيت در هاست است. یکی از نگرانی های کاربران با آن مواجه می باشند چگونگی امنيت سرور می باشد. ما برای همه کسانی که به امنيت سرورشان فکر می کنند، رایج ترین روش های محافظت سرور لینوکسی در برابر تهدیدات را … راهکار هایی جهت افزایش امنيت سرور لینوکس
منبع : وبلاگ ایران سرور
در این مقاله چند راه حل ساده و عملی برای افزودن امنيت به آپارتمان خود را به شما پیشنهاد می کنیم تا در ایجاد امنيت برای شما و خانواده تان موثر واقع شوداحساس امنيت در ساختمانی که در آن زندگی می کنید یکی از مهم ترین عوامل برای یک زندگی سالم و شاد است، هرچه باشد، خانه ی شماست و بیشتر وقت خود و خانواده تان در آن می گذرد. اما برقراری امنيت در ساختمان همواره با چالش هایی روبروست. در صورتی که مستاجر هستید احتمالا باید سعی در راضی کردن صاحبخانه برای اف
برای تامین و افزایش امنيت هاست می بایست یک ساختار دو طرفه از سمت کاربر و شرکت هاستینگ برقرار باشد. به این معنی که امنيت هاست تابع نحوه استفاده از هاست توسط کاربر و شرکت هاستینگ است. برای اینکه بتوان بهترین شرایط را برقرار کرد می بایست به مجموعه فاکتورهای دخیل در این موضوع توجه داشت و آنها را فرا گرفت. در این مطلب مجموعه عواملی که در افزایش امنيت هاست نقش داشته و موجب تامین امنيت آن می شود اشاره خواهیم کرد.
ادامه مطلب
هر طراحی سایت غیر از مومات seo نیازمند توجه به موضوع مهم و ضروری دیگری است و آن موضوع چیزی نیست جز امنيت. امنيت موضوع بسیار مهمی در طراحی سایت است. بدون توجه به آن ممکن است اتفاقات بدی برای وب سایت شما بیافتد. امنيت در تمامی وب سایت ها حائز اهمیت است.
ادامه مطلب:
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تکنولوژی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم؟
سایتی در مورد ویندوز
اطلاعاتی در مورد امنيت ویندوز 10
روش بالا بردن امنيت ویندوز
تاثیرات بالا بردن امنيت ویندوز 10
سایتی در مورد افزایش امنيت ویندوز 10
افزایش امنيت ویندوز
اطلاعات مهم فناوریحل مشکلات فناوری شماموفق باشید .
با سلام یکی از دقدقه های مدیران شبکه و مسئولان آی تی در دنیای روز مره بالا برن امنيت هاست ها و سایت و سرور بود است که به برسی تمامی آنها پرداختیم در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاد بدهیم که به چه صورت امنيت سرور مجازی خود را بالا تر ببرید
ادامه مطلب
 
قفل های دیجیتالی (قفل هوشمند) با پیشرفت فناوری در صنعت ساخت و ساز وارد بازار شده اند. تحولات فناوری در ساختمان به دنبال دستیابی به اهدافی همچون راحتی، دسترسی بهتر به تجهیزات و امنيت است. در حال حاضر، این پیشرفت ها به گونه ای است که می توان به راحتی از ساختمان بسیار هوشمند سخن گفت. یکی از مباحث ساختمانهای هوشمند مسئله امنيت است.
در جوامع مدرن و امروزی، امنيت ساختمانهای مسی مانند اماکن کار و مراکز تفریحی و ورزشی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
. ولی در عوض امنيت داریم . !!
همه ما جمله فوق رو بارها از زبان خیلیها شنیدیم، این جمله خیلیها رو کلافه میکنه ، خیلیها رو قانع ، خیلیها رو عصبانی و خیلیها رو هم میخندونه ! و اینکه من و شما جز کدوم دسته هستیم به خودمون ربط داره ، اما امروز داشتم با خودم فکر میکردم که برای واژه امنيت ، هرکسی ممکنه تعریف بخصوصی داشته باشه ، و بنظرم شاید چکیده بیشترین تعاریف ممکن برای امنيت میتونه این باشه که ، امنيت یعنی اینکه هر شهروندی خیالش از بابت رسیدن به حق و ح
روشهای تامین امنيت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنيت شبکه ، تهدیدات علیه امنيت شبکه ، امنيت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنيت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنيتی شبکه ،مکانیزم های امنيتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنيت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
هر روز می خوانمت
هزاران بار
میان عطر گل های اطلسی
روی برگ های لطیف بیدمجنون
و بعد از باران
روی درخشش رنگین کمانی که
از کلامت تا قلب من پل زده
 
هر روز می خواهمت
با لبخندی که روی واژه واژه ی عاشقانه هایم
برایت طرح بوسه می کشد
 
باید برای این دوست داشتن های بهاری کاری کرد
مثلا خانه های ساخت با دیوارهای بلند
آنقدر بلند که هیچ سوزی در آن رخنه نکند
 
زندگی در کنار هم
فصل قشنگی است که
در تمام سال گل از گلش می شکفد!
 
 
-از مجموعه ی هاله ی طلوع
( شفيقه طهم
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید فناوریدر اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات فناوریکمک کند .
اطلاعاتی در مورد ویندوز 10
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم؟
سایتی د رمورد امنيت ویندوز
ویندوز 10 و امنيت آن
 چگونه امنيت ویندوز 10 را بالا ببریم
سایتی در مورد بالابردن امنيت ویندوز 10
اطلاعاتی در مورد افزایش امنيت ویندوز 10
اطلاعات مهم فناوریحل مشکلات فناوری شماموفق باشید .
پاورپوینت درباره امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها
این فایل حاوی 14 اسلاید درباره امنيت در شبکه های رایانه ای ضرورت ها و چالش ها می باشدفایل شامل:تعریفامنيت شبکه برخواسته از اهمیت و کاربرد شبکهموضوع استراتژیکامنيت و تسابقه امنيت شبکهاولین سابقه و IRSTجرائم رایانه‌ای و اینترنتیاولین لایه دفاعیسازمانهایی خرابکاری و جرایم سازمان یافتهوقسمتی از فایل:امنيت شبکه برخواسته از اهمیت و کاربرد شبکهچنانچه به اهمیت شبکه‌های اط
هدف تمامی خریداران درب های ضد سرقت در وهله اول امنيت درب ضد سرقت می باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنيت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند که شرکت ایمن سامان در این زمینه توانسته دربهای ضد سرقت و همچنین پنجره های دو جداره را از نظر امنيت، کیفیت و زیبایی به بازار ارائه نمایید.
امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنيت در خانه و
امنيت وب سایت

امنيت سایت
امنيت سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انجام آنها ضریب امنيت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می رسد.



توجه داشته باشید که امنيت سایت
تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین
امنيت وبسایت دارند. امنيت سرور ، امنيت شبکه ، امنيت اینترنت ، امنيت
سیستم عامل ، امنيت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش کلیدی در تامین
زیرساخت امنيت سایت دارند. بحث فعلا در مر
دوتا پسر بچه فنقل مثلا میخوان وباتونو هک کنن.حواستون باشه
من جمله این.
اینم کامنتی ک داده
مدیر شرکت بیان در مطلب #دوتا فِنقِل    5.117.0.125 سلام. ما در اقدامی تصمیم گرفته ایم امنيت وبلاگ ها را بالاببریم از آنجایی که گروهی به تازگی اقدام به هک شما کرده اند تصمیم گرفتیم امنيت شما را زودتر بالاببریم برای اینکار نام کاربری خود را ارسال و رمز را به این صورت تغییر دهید bts.bayan.pass (برای امنيت بیشتر رمز عبور را از دید عموم مخفی کنید)  
 
 
 
تحقیق امنيت در پایگاه داده
دانلود تحقیق امنيت در پایگاه داده، در قالب فایل word و در حجم 29 صفحه. بخشی از متن: امنيت، پشتیبانی و نگهداری منابع دیجیتالی از موارد مهمی است که راه کارهای خاص خود را دارد . این تحقیق به امنيت اطلاعات و مسائل مرتبط با آن خواهد پرداخت.
۷ روش برای افزایش امنيت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنيت حساب گوگل
سلام خدمت تمامی کاربران محترم وبسایت باهوش ها.
یکی از جذابترین قسمت فیلم های هکری بخشی بود که دوربین های مداربسته هک میکردن تو اکثر فیلم ها هکر ها به سیستم های نظارتی حفاظتی نفوذ میکنن امنيت این بخش ها بسیار مهم هستش چون بعداز هک شدن دوربین مداربسته هکر تمام محیط مجموعه شمارو زیر نظر داره به راحتی میتونه نقشه های خودش اجرا کنه. امنيت دوربین های مداربسته جدی بگیرید حتی اشخاصی که یک فروشگاه کوچیک دارن.حتما تو یک بخش راجب امنيت دوربین های مدا
کودک امنيت دارد
دانش آموز امنيت دارد
دانشجو امنيت دارد
فقط مانده ام حقیقت در کدامین کوچه پس کوچه های دروغ جا مانده.
کشته شدن دانشجویان و راننده اتوبوس علوم تحقیقات واقعا تاثر برانگیز است. این نقاشی حس من از این ضایعه جبران ناپذیر است.
تسلیت
در زمان کار داشتن امنيت و ارامش ذهنی یکی از موراد مهم محسوب میشود. استفاده کردن از سیستم های امنيتی و هوشمند و قفل الکترونیکی میتواند تا حدودی این امنيت و آرامش ذهنی را برای شما به وجود بیاورد. به این دلیل که بسیاری از افردا مدارک با ارزشی را در اتاق کارشان قرار میدهند. استفاده از قفل کارتی روی درب اتاق ار در اداره یا خانه میتواند باعث افزایش امنيت آن شود.
علاوه بر این حتی اگر فراموش کرده باشید که درب را قفل دیجیتال کنید، این قفل به صورت خودکا
از مهمترین رویکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رویکردهایی برای حفاظت و امنيت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنيت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنيت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.
امنيت مجازی و ا
موضوع کتاب مزبور واکاوی نسخه امنيت بومی شده با نگرشی به اقدامات سردار نورعلی شوشتری جانشین وقت نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق می باشد
این نسخه بومی مقتبس از نظریه اسلامی امنيت اجتماعی شده می باشد.
دریافت کتاب امنيت مردم نهاد جنوب شرق
 
این بار نمی‌گوییم آمریکا و اروپا! چگونه کشورهای همسایه نیز به این سطح درک از مقوله امنيت سایبری رسیدند  اما بسیاری از مسئولین محترم کشور ما هنوز این مقوله را باور ندارد!
 کشور ترکیه آن‌قدر به امنيت زیرساخت‌های حیاتی و سامانه‌های  کنترل صنعتی‌شان اهمیت می‌دهد که حتی برای دانش آموزان مدرسه‌ای نیز در این حوزه آموزش، آنهم در این سطح برگزار می‌کنند!
 قطعاً باید در برنامه‌های آموزشی کشورمان در حوزه امنيت سایبری تجدیدنظر کنیم! (البته اگر ب
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، این درختچه که ارتفاع آن در نواحی مساعد به چند متر می رسد در کنار جاده روستای قوزلو، دهستان اینی، روستای زنگیر، تپه، رود خانه الازار تا انتهای رودخانه آزادلو و رودخانه روستای بگ باغی تا انتهای آن، حاشیه جنگل ها و نواحی مرطوب و سایه دار، روستاهای حاشیه کنار رودخانه  برزند  و اجارود غربی  مانند تولون محل رویش این گیاه می باشد.
جهت مطالعه کامل در خصوص خواص آقطی گلیک کنید.
برگ آهای آن سبز رنگ
با سلام
دوستانی که فالوور با تعداد بالا دارند می‌توانند به پیج ما که در قسمت ارسلان با من هست پیام بدن و یا در همان صفحه پیام خود را از طریق وبلاگ برای اطلاع از قیمت ها برای امنيت پیج خودشون به اشتراک بگذارند
یک دوست بد در اهداف شما مداخله کرده و دوست ندارد موفقیتتان را ببیند. علت آن عدم احساس امنيت او است. گاهی اوقات نیز احساس حسادت عمیق او مانع ارتباط واقعی و احساس شادی برای دوستی که سخت تلاش کرده تا رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند، می‌شود. حتی او ممکن است تا جایی پیش برود که سعی کند شما را با تشویق به رها کردن اهدافتان و ایجاد احساس بد درباره خودتان، از مسیرتان منحرف کند.  وقتی در یک رابطه دوستی، معمولاً یک طرف از خود می‌گذرد و طرف مقابل خودخوا
 نشست طرح مسئله امنيت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنيت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
برخی فکر می کنند اگر هیچ سرویس در حال اجرایی روی سرور وجود نداشته باشد ، خطرناک نیست و مهم نیست که همه درگاه ها باز باشند. اگر اتصال ها به پورتهای بلااستفاده مسدود شده یا از بین بروند ، اکثر مزاحمان مخرب به دستگاه های دیگری منتقل می شوند که درگاه های آن ها در حال پذیرش آن ها هستند. تنظیم یک فایروال فقط چند دقیقه طول می کشد - بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم برای محافظت از سرور ( سرور مجازی , سرور اختصاصی ) خود این کار را انجام دهید.
افزایش امنيت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها