نتایج جستجو برای عبارت :

بشين رفيقوم تادرددل بگويم

دانلود آهنگ جدید حسین رستمی به نام بیا رفیقوم
Download New Music Hossein rostami Called Bia Rafighom
دانلود آهنگ در ادامه مطلب…
دانلود آهنگ جدید حسین رستمی به نام بیا رفیقوم
این آهنگ جدید با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم بهمراه پخش آنلاین برای شما کاربران گرامی سایت برج موزیک آماده دانلود شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این آهنگ خوب و به یاد ماندنی را دانلود و گوش کنید.همچنین شعر و متن آهنگ را برای شما در سایت قرار داده ایم.
برای پخش آنلاین آهنگ
بنشین رفیقوم تا درد دل بگیوم - پارت بلاگ
 
partblog.ir/post/بنشین+رفیقوم+تا+درد+دل+بگیوم/
 
دانلود اهنگ درخواستی بنشین رفیقوم تا درد دل بگویوم ببین چه کرده فلک با حالو روزوم . متن آهنگ چه بگویم از سالار عقیلی چه بگویم نگفته هم پیداست غم این دل مگر .
بشین رفیقوم تا درد دل بگویوم - لیست بلاگ های اتومات blog.allblog.ir/post/بشین+رفیقوم+تا+درد+دل+بگویوم/
 

دانلود موسیقی جدید رستاک بنام اختیاریهDownload New Music Rastaak – Ekhtiariehترانه: حامد عسکری , موزیک: رستاک حلاج , تنظیم: اش
با اون لهجه‌ی شیرین مشهدیش که با لحن عالمانه‌ی یه طلبه‌ی درس‌خونده قاطی شده، در آخرین شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها که درکش کرده و ظاهراً کاست اون‌شب بین مشهدی‌ها با توجه به وصیتی که توش می‌کنه معروف شده به نوار وصیت‌نامه» با یه حال خاص که بعد این همه سال که از شنیدنش می‌گذره هنوز بهش غبطه می‌خورم می‌گه:
یک وقت یکی درد دارد، کس هم دارد. دست‌شو می‌گیره، می‌گه: بشین! بشین! می‌خوام برات ناله کنم، بشین! بشین! می‌خوام برات دردهای د
نمی توانم از این بغض بی اراده بگویمکه با سواره چه حرفی منِ پیاده بگویم؟به آن که در دلش آبی تکان نخورده، چگونهاز آتشی که نگاهت به جا نهاده بگویم؟چه سود اگر که هوای تو را نداشته باشد؟سرم کم از بدنم باد اگر زیاده بگویمنه طاقتی که از آن چشم تیره، دست بدارمنه فرصتی که از این حال دست داده بگویمپناه می برم از شرّ شهر بی تو به غربتبه گوشه ای که غمم را به گوش جاده بگویمچه سخت منزوی ام کرده است عشق تو، بشنو:"دلم گرفته برایت، سلیس و ساده بگویم"سجاد رشیدی
میخواهم بنویسم. میخواهم بگویم نذر کرده‌ام. میخواهم بگویم خوابت را دیده‌ام. میخواهم بگویم از مردهای میانسال با ریش دراز می‌ترسم. میخواهم بگویم وقت خداحافظی بهم میگه مواظب سلامتیت باش». میخوام بگم بی‌خوابی باعث ترس میشه. میخوام بگم هیچ کنترلی روی خودم ندارم. میخواهم بگویم انگار از دور دارم خودم را نگاه می‌کنم. میخواهم بگویم cosmology به فارسی میشه "کیهان‌شناسی"! میخوام بگم که . ولی از دیروز صبح تا حالا بیدارم. دیشب تا صبح داشتم به پروگرام‌ها
فعل وایمیستم» در یک مثال در گۊیش‌های مختلف زبان گیلکی:
(فارسی: شما برید من وایمیستم)
ساری: شِما/شِمان بۊرین مِن اِستِمبِه».
آمل: شِما بۊرین من اسامه».
اشکور: شمۊ بشین مۊ هیسم».
سختسر: شمۊ بیشین مۊ هسنم».
کلأچئه: شۊمۊ بشین مۊ هیسنم».
لاجؤن: شمه بشین مۊ ایسنم».
پاشاکی: شۊمۊ بیشید مۊ ایسمه».
رشت: شۊما بیشید من ایسم».
رۊبار: شما بشَن مؤ ایشتُم».
المۊت: شمه بَشین مِن اِشتِم».
( تشکر عزیزان أجی که زحمت بکشئن خۊ گۊیش ٚ برابر' أمره بؤگۊتن)
میگم نشه یه‌وقت مثلا پنج سال دیگه آرشیو اینجا رو بخونم و بگم اوووو چقدر جوگیر بودم که پزشکی می‌خواستم.اگه پنج سال دیگه‌س و داری اینجا رو میخونی، باید بهت بگم که وسط هرکاری که هستی، چه توش خوبی چه بد. ولش کن. تو آرزوی قلبیت پزشکیه. اون کارو ول کن و بشین واسه پزشکی بخون. هرچقدر مقصد دور باشه و بعید. 
هرچی هرچی وجود داره رو بریز دور و بشین واسش بخون و تلاش کن. قول بده، خب؟
 
هزار بار شکستم که یک کلام بگویم که در وداع تو امشب به تو سلام بگویم سلام! صورت خونین ! سلام دست بریده! سلام جسم مقطع، من از کدام بگویم؟ مُرید راه ولایت، شهید حضرت زینب اجازه هست برایت از ازدحام بگویم؟ چه روضه‌ای‌ست مجسم، عقیق سرخ برایم که حکم کرد از انگشتر امام بگویم ورق ورق شدی اما، سَرت نرفته روی نِی دگر نخواه که از سنگ و پشت بام بگویم عزا بس است برای تو ای حماسۀ مطلق عزا بس است دِلا! باید از قیام بگویم اگر اجازه دهد غم، خدا کند بتوانم که فت
دانلود آهنگ جدید یکم بشین از گروه آکس با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
بیا یکم بشین به دلم بشین مثل من که کسی نمیاد به چشت
AKs – Yekam Beshin
دانلود آهنگ گروه آکس به نام یکم بشین با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸
دانلود آهنگ یکم بشین از گروه آکس
آمده اید تا از آسمان پیر بگویم؟ انتظار می کشید تا از قلب رفته بگویم؟ کلمات را رد می کنید تا از عاشقی بگویم؟ باور می کنید که باور ندارد برایش اشک ریخته ام؟بگذریم، می خواهم از عشق بگویم اما، نه او، می خواهم از روزی بگویم که دست پدرم را بوسیده ام. از روزی که چشمان مادرم بی تابم بوده اند. از حالی که خواهرم از من پرسیده است، از حرف های که برادرم شنیده است. اگر عشق این نیست، من هیچگاه عاشق نمی شوم. بچه ها، من عاشق بوده ام. بچه ها، من عاشق هستم. 
مادرم،
بسم رب
 
حتی اگر بامن حرفی نداری، باز هم با من حرف بزن
مثلا بگو: چه خبر؟ تا من از چیزهایی که تو از آن ها خبر نداری برایت بگویم
از روزهایی بگویم که تو نبودی.
از دردهایی بگویم که تنهایی کشیدم.
حتی اگر هم برایت مهم نبود باز هم بگو : واقعا؟
تا چانه ام گرم شود و شاید آن بین ها خسته شوم
هیچ وقت در مقابل من سکوت نکن
من از سکوت واهمه دارم.
سکوت اصلا علامت رضایت نیست.
من هرچه سکوت دیدم، همان رفتن بود
 
 
اگه یک وقتی هوای یه بوسه از لعل یار کردی بدون خراب کردی ! اگه هوس کردی یار رو تو بغل بگیری بدون خراب کردی . اگه هوس کردی زیر بارون با یار قدم بزنی بدون خراب کردی . اگه هوس کردی بری پیش یار بدون خراب کردی . اگه هوس کردی با یار ، یار شی بدون خراب کردی . اگه هوس کردی یار رو تصور کنی بدون خراب کردی . همه ی این کارارو اون موقعی درست کردی که از یار فرار کردی ! یا یار از تو . :((
بیا بدون اینکه خراب کنی تو حسرت یار بمون ، سکوت کن ، بیخیال .
فعلن بشین !
شما میتونید برای عضویت در بهترین گروه های چت تهرانی که به لینکی که در ادامه میدم برین و روش کلیک کنید و عضو این لینکدونی بشین.
در این لینک یاب بهترین گروههای چت تهران گذاشته میشه که شما با توجه به علاقه خودتون میتونید عضو یکی از این گروههای خوب چت بشین.
https://telegram.me/linkyab8
دانلود آهنگ جدید کیوان داوودی بنام پیشم بشین
آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی کیوان داوودی بنام پیشم بشین همراه با متن و کیفیت اصلی
Song Exclusive Keyvan Davoodi   Pisham Beshin” With Text And Direct Links In Media-Music
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پیشم بشین

ادامه مطلب
دانلود اهنگ رفیقوم دردت به جونم ای داداش مهربونم - پارت بلاگ
 
partblog.ir/post/دانلود+اهنگ+رفیقوم+دردت+به+جونم+ای+داداش+مهربونم/
 
دانلود اهنگ رفیقوم دردت به جونم ای داداش مهربونم. اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی مانند: مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، ارشد ، دکتری .
اهنگ رفیقوم دردت به جونوم ای داداش مهربونوم - پارت بلاگ partblog.ir/post/اهنگ+رفیقوم+دردت+به+جونوم+ای+داداش+مهربونوم/
 

دانلود اهنگ درخواستی بنشین رفیقوم تا در
می‌خواستم برایت بگویم که چرا رفتم. دوست داشتم برایت تعریف کنم که چطور همه چیز به هم ریخت. که چطور همه‌ی دنیایم فرو ریخت. می‌خواستم بگویم که درست است که از بیرون همه چیز به نظر عادی می‌رسد اما از درون نابودم می‌خواستم بگویم که تو بدانی، که تو مثل دیگران فکر نکنی خوشی زده زیر دلم. می‌خواستم برایت بگویم که حالم خوش نیست. که فکر می‌کنم دیگر هیچ وقت حالم خوب نمی‌شود. می‌خواستم برایت بگویم که فکر می‌کنم همه‌ی این‌ها کفاره‌ی گناهم بوده. یا چه
گروههای سمنان یکی از بهترین و جذابترین گروههای تلگرامی هست که وجود دارد و برای دستیابی به لینک گروههای سمنان لازم هست که ابتدا به یک لینکدونی وارد بشین و بعد از ورود به این لینکدونی میتونید در گروههای چت و گپ سمنان حضور پیدا کنید.
من در زیر همین مطلب لینک لینکدونی تلگرام رو برای عضوییت شما سمنانی ها میزارم
عضو بشین و از گروههای سمنانی لذت ببرید
https://t.me/earn2
سلام به خوزستان و بچه های خوب اهواز، گروه اهوازیا از شما دختر پسرای خوب اهوازی دعوت میکنه که به گروه اهواز بیاین و با دیگر اهوازیا آشنا بشین.
اینجا مجموعه از بهترین گروههای اهواز  رو در لینکدونی اهواز رو براتون جمع کردیم و خوشحال میشیم که در گروه تلگرام اهواز با ما همراه بشین. این یک گروه چت مخصوص جنوبیای خونگرم و عزیز هست.
اگر دنبال گروه تلگرام مازنداران هستید نیاز هست که عضو لینکدونی گروه تلگرام مازندران باشید و بعد میتونید عضو گروه تلگرام مازندرانی ها بشین.
در این گروهها میتونید با دوستان دیگر مازندرانی آشنا بشین و با اونا چت کنید و در مورد مسائل مختلف بحث کنید و این خودش یک نوع سرگرمی هست.
این لینکدونی داخلش گروههای رشت گزاشته میشه و شما م میتونید گروه رشت خودتون رو به این کانال بدین تا براتون تبلیغ کنه
فکر کنین بعد کلی سختی کشیدن دوباره درگیر یک چالش جدید بشین و کاملااتفاقی متوجه یکسری پیام بشین که در مورد شماست ( و دد مورد شما به خانواده هشدار میدن !)و شما هم با این که امکانش رو دارین به خودتون اجازه چنین کاری رو ندین که برین پیام ها رو چک کنین و بلا تکلیف بشینین که ببینین چه بلای دیگه ای قرار سرتون بیاد ، تا کجا قراره تحت فشار باشین و برای عقایدتون بجنگین و پنهانشون کنین :)))))
فقط میتونم بگم خدایا تنها امیدم اینه که حواست هست ، هر چی که خودت صل
شما دوستان عزیز که در جستجوی گروههای چت تلگرام هستین به این مطلب توجه کنید.
گروههای چت تلگرام رو میتونید با داشتن یک کانال تلگرامی در اختیار داشته باشید و شما برای عضویت در گروههای چت تلگرام به روشی که در ادامه توضیح خواهم داد پیدا کنید.
ابتدا به لینکدونی چت تلگرام برید و در این کانال عضو بشین
بعد عضویت بر روی لینک گروههای چت کلیک کنید
بعد شما عضو گروههای چت خواهید شد.
در این لینکدونی گروههای چت شما میتونید عضو گروههای چت دختر و پسر و گروههای
.
من می‌ترسم. از حرف زدن می‌ترسم. از حرف نزدن می‌ترسم. از گفتن می‌ترسم. از نگفتن می ترسم. از نوشتن می‌ترسم. از ننوشتن می‌ترسم. می‌ترسم بگویم اشک هایم بند نمی‌آیند. می‌ترسم بگویم بغض لعنتی ام تمام نمی‌شود. من بلد نیستم چرایش را توضیح بدهم‌. فقط می‌توانم بگویم اشک هایم بند نمی‌آیند. فقط می‌توانم بگویم نماز مغرب و عشایم به گریه گذشت. من فقط می‌توانم بگویم موبایلم روی پخش یک مداحی ست و دست هایم تند و تند روی تسبیح سی و سه مهره ام می‌چرخند. م
برای عضویت در گروههای شهرکرد ابتدا باید در لینک یاب شهرکرد عضو بشین و بعد میتونید به لینک گروههای شهرکرد دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای شهرکردی بشین.
لینکدونی شهرکرد یک راه حل سریع و بسیار خوب جهت عضویت در گروه تلگرام شهر کرد هست.
برای عضویت در لینک یاب شهر کرد میتوانید روی بنر زیر کلیک کنید.
اگر دوست دارید تا در گروههای واتساپ عضو بشین، یهترین گزینه رفتن به لینکدونی واتساپ و عضویت در گروههای هست که داخل این کانال گزاشته میشه.
این کانال مجموعه از بهترین گروههای چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه ای که دارید میتونید یکی از این گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشین.
شما میتوانید بهترین گروههای دوستیابی واتساپ رو در این لینکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به این کانال
هر لحظه داریم به روزای آخر سال نزدیک تر میشیم
آخر سالی که هم خوشی داشت هم ناخوشی , داریم به پایان سالی نزدیک میشیم که شاهد اشک های غم انگیز
, لبخند ها و خندیدن هایی بود که  یه دلخوشی کوچیک یا بزرگ رو نشون میداد.
دلخوشی ای که برای بعضیا اومدن یه آدم جدید نو زندگیشون و امید برای شروع یه زندگیه جدید بود  
و برای بعضیای دیگه موندن یه رفیق که با جون و دل دوستش دارن ,
رفیقی که تو بدنرین حالشون هم فقط دیدنش  کافیه برای یه لبخند از ته دل.
نمیخوام از غم و
ایا شما هم به دنبال لینک لینکدونی هستین؟ شما با داشتن لینک لینکدونی میتونید به راحتی به لینک گروههای تلگرامی دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای تلگرام بشین.
به شما پیشنهاد میکنم که لینک لینکدونی را در جایی برای خودتان ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و عضو گروه دوست داشتنی خودتون بشید.
در این لینک ما بیشتر گروههای تلگرامی رو تبلیغ میکنیم که میتونه براتون مفید باشه و شما هم بتونید هر گروهی که علاق داشتین عضو بشین.
ایا شما هم به دنبال لینک لینکدونی هستین؟ شما با داشتن لینک لینکدونی میتونید به راحتی به لینک گروههای تلگرامی دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای تلگرام بشین.
به شما پیشنهاد میکنم که لینک لینکدونی را در جایی برای خودتان ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و عضو گروه دوست داشتنی خودتون بشید.
در این لینک ما بیشتر گروههای تلگرامی رو تبلیغ میکنیم که میتونه براتون مفید باشه و شما هم بتونید هر گروهی که علاق داشتین عضو بشین.
 
بسم رب 
 
 
پیش بیا! پیش بیا! پیشتر!تا که بگویم غم دل بیشتردوست ترت دارم از هر چه دوستای تو به من از خود من خویشتردوست تراز آنکه بگویم چقدربیشتر از بیشتر از بیشترداغ تو را از همه داراترمدرد تو را از همه درویشترهیچ نریزد به جز از نام توبر رگِ من گر بزنی نیشتر.
 
دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا از حسین عامری به نام بگردم کوه به کوه دره به دره با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahange begardam koh be koh dare be dare az Hossein Ameri
دانلود آهنگ بگردم کوه به کوه دره به دره حسین عامری (با کیفیت بسیار عالی)
لالا لالالالا لالا لالالالا ♫♪✌
درختان سایه دارن// ما نداریم… نداریم… ♫♪✌
همه گلدسته دارن// ما نداریم… نداریم… ♫♪✌
بگردم کوه به کوه// دره به دره… بگردم تا بگیرم// آهو بره… آهو بره… ♫♪✌
عزیزم// آهوی
سلام خوبین دوستان امروزی یکی از بهترین سایت های کسب در آمد از اینترنتو معرفی می کنم خدمتون که خودم توش نزدیک 40 روزه فعال هستم و قشنگ دارم درامد کسب می کنم تو این سایت که براتون قرار می دم  هیچ نیازی به سرمایه گذاری یعنی گذاشتن نیست می تونید رایگان کار کنید و رایگان پول کسب کنید تنها کاری که شما باید بکنید این لینک که اینجا قرار داره رو کلیک کنید زیرمجموعه ای من بشین که اگر یه موقعه کمکی چیزی خواستین از صفحه اسکرین شات برام بفرستین اگه دیدم زی
فاطمه کیست؟
خواستم بگویم: فاطمه دختر خدیجه ی بزرگ است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که: فاطمه دختر محمد(ص) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که: فاطمه همسر علی(ع) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که: فاطمه مادر حسنین(ع) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که: فاطمه مادر زینب(س) است باز دیدم که فاطمه نیست.
نه، اینها همه هستو این همه اطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است.
کجای این جنگل شب
پنهون میشی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت
پر میکشی چکاوکم
چرا به من شک میکنی
من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و
سرشارم از هوای تو
دست کدوم غزل بدم
نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهانه باز
پنهون کنم هق هقمو
گزیه نمیکنم نرو
آه نمیکشم بشین
حرف نمیزنم بمون
بغض نمیکنم ببین
سفر نکن خورشیدکم
ترک نکن منو نرو
نبودنت مرگ منه
راهی این سفر نشو
نذار که عشق منو تو
اینجا به آخر برسه
بری توو مرگ من از
رفتن تو سر برسه
گریه نمیکنم نرو
آه نمیکشم بشین
حرف نمی
 
یک قسمتی از من درد می‌کند که نمی‌توانم برایش نامی بگذارم،
که بگویم کجاست، که بگویم جنس دردش مانند سردرد است یا دلدرد.
یک قسمتی از من درد دارد که صدایی ندارد، توضیحی ندارد، بی‌حوصله است و فکر می‌کنم می‌خواهد همین طور کنجی داشته باشد برای خودش و کسی او را نشناسد.‌
این روزها عجیب دلم برایت تنگ شده
و تو هر روز دایره داشته هایم از خودت را تنگ تر می‌کنی
اگر هر شب در رویاهایم میگویی دلتنگت هستم برگرد ولی در واقعیت واکنشی از تو نمیبینم چه دارم بگویم، جز اینکه بگویم مالیخولیایی عاشق و سرگردان هستم که تنها منتظر آخرین ایستگاه و رسیدن به مقصد شورانگیزش است
همین
باز می خواهم از تو بگویم و این تکرار کلمات نیست، عطش عشق هست که می تراود و از درونم می جوشد. نمی دانم، نشمرده ام، نخواهم شمرد. چند بار گفته ام؟ چند بار خواهم گفت؟ که دوستت دارم. بگذار حتی بچه گانه باشد اما بگویم: دوستت دارم. بگذار عادی باشد نه شاعرانه اما بگویم: دوستت دارم. جز خدا چه کسی می داند، بعد از مرگم نگویم؟ دوستت دارم.باران می باربد و من در انتظارم تا اذان بگویند. آنگاه جا نمازم را بر می دارم و به حیاط پشتی می روم و در زیر درخت نارنج با گنجش
فعل وایمیستم» در یک مثال در گۊیش‌های مختلف زبان گیلکی:
(فارسی: شما برید من وایمیستم)
ساری: شِما/شِمان بۊرین مِن اِستِمبِه».
آمل: شِما بۊرین من اسامه».
اشکور: شمۊ بشین مۊ هیسم».
سختسر: شمۊ بیشین مۊ هسنم».
کلأچئه: شۊمۊ بشین مۊ هیسنم».
لاجؤن: شمه بشین مۊ ایسنم».
پاشاکی: شۊمۊ بیشید مۊ ایسمه».
رشت: شۊما بیشید من ایسم».
رۊبار: شما بشَن مؤ ایشتُم».
المۊت: شمه بَشین مِن اِشتِم».
( تشکر عزیزان أجی که زحمت بکشئن خۊ گۊیش ٚ برابر' أمره بؤگۊتن)
دانلود آهنگ غمگین و احساسی از حسین عامری به نام درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang derakhtan saye daran ma nadarim az Hossein Ameri
دانلود آهنگ درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری (عالیترین کیفیت)
لالا لالالالا لالا لالالالا ./!♬!
درختان سایه دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬!
همه گلدسته دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬!
بگردم کوه به کوه؛ دره به دره… بگردم تا بگیرم؛ آهو بره… آهو بره… ./!♬!
عزیزم؛
[ سکانس اول ]سربازهارو ارشدشون توی آسایشگاه به صف کرده که بشین پاشو برن!
موقع بشین پاشو همه با صدای بلند میگن :
" میشینم , پا میشم , چی توز موتوری ام گاز میدم "
[ سکانس دوم ]سرباز تازه وارد آمده پیش طرف تو برجک نگهبانی گفته :
" سرگرد گفته شارژر مسلسل رو بدین "
[ سکانس سوم ]سرباز فرستادن پیش فرمانده ازش " کلید کمین " واسه امشب بگیره !
[ سکانس چهارم ]
نشستن تو گوشی فیلم ترسناک نگاه کردن!
حالا سرباز میگن برو سر پستت موقع نگهبانیه , میترسه نمیره :|
{ گوشه ای از خ
اگر بگویم: دوستت دارم، امروزت زیباتر می شود؟ در انتظار گفتنش ثانیه ها انگار سوار قطار سریع السیر شده اند؟اگر بگویم: وقتی نیستی، هر بار ازرائیل را می بینم. ناراحت می شوی؟ به خودت قول می دهی زود زود از من خبر بگیری؟ اگر بگویم: امروز، روز خوبی داشتی؟ انتظار بکشم که بگویی: نه، چون تو را نداشتم.اگر بگویم: آسمانم هوای تو را می دهد. ریه ها با هر بار فکر تو اکسیژن می گیرند. عاشقم می شوی؟اگر بگویم: تو را فراموش می کنم. بخاطرم گریه خواهی کرد؟ از خالقت می پ
سلام خانه جان
عجب حس تعلقی ست به تو. خانه ی من. تو تمام مرا از بری
دلم یک دل سیر نوشتن میخواهد برایت
بنویسم و بنویسم و بنویسم برایت
از خواب بدی ک دیشب دیدم. که دخترک در رودخانه ای در حال غرق شدن است و با حال پریشان بیدار شدنم
از چیزهای خوبم هم بگویم . بگویم که امروز دخترک را صدا زدم و در جوابم گفت : " بله قربونت برم الان میام نازگلم" . و من حظ دنیا را بردم
ولی این هم بگویم برایت ک حس گوسفند بودن دارم خانه جانم. قدردان نباشم و ناشکری کنم و نعمت هایم را

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها