نتایج جستجو برای عبارت :

اطلاع‌نگاشت

حضرت آیت‌الله امام ‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله ‌ای: هر یک از این دریچه‌های علم که از جانب خداوند به روی بشر باز می‌شود، زمینه‌ساز تحولات  جدید در زندگی انسان‌ها است.» ۱۳۹۷/۱۱/۰۳پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اطلاع‌نگاشت معرفی اجمالی علم شناختی با توجه به  تاکید رهبر انقلاب بر  تلاش برای پیشرفت این علم را منتشر می‌کند.
           
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان ‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان ‌ای اطلاع‌نگاشت سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
حضرت آیت‌الله ‌ای: نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار مردم قم (۱۹ دی ۹۷) ضمن تشریح نتایج غلط نظام محاسباتی استکبار و مقایسه آن با نظام محاسباتی توحیدی، به قیام مردم قم در سال ۵۶ اشاره کردند و فرمودند: قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش‌بینی و تقویم و محاسباتی را نشان داد.» ایشان در این بیانات به ذکر برخی دیگر از مصادیق نتایج اشتباه دستگاه محاسباتی استکبار پرداختند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در این اطلاع‌نگاشت آن‌ها را مرور می‌کند.
                    
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان ‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان ‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله ‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان ‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان ‌ای در اطلاع‌نگاشت از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
بخشهایی از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، مطرح شده در بیانات رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله ‌ای: در زندگی فاطمه‌ی زهرا باید دقیق شد، با نگاهی نو آن زندگی را شناخت، فهمید و به معنای واقعی کلمه آن را الگو قرار داد. ۹۳/۱/۳۰بخش زن، خانواده و سبک زندگی (ریحانه) پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله علیها -بنا بر روایت ۷۵ روز پس از رحلت پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله)- اطلاع‌نگاشت سبک زند
حضرت آیت‌الله ‌ای در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این حکم هشت توصیه مهم خطاب به رئیس جدید قوه‌ی قضائیه بیان کردند.سایت نوجوان ای در این اطلاع‌نگاشت نکات مورد سفارش رهبر انقلاب را مرور می‌کند.
       
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان ‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
حضرت آیت‌الله ‌ای در اولین خطبه نماز جمعه پس از انتصاب از سوی امام خمینی به عنوان امام جمعه تهران: نماز جمعه یک واجب سمبلیک هست، یک سمبل و رمز است، اوّلاً نماز است و ذکر خداست. ثانیاً سلاح است، حالت جنگیدن با دشمن خدا و با شیطانهاست. امام جمعه که رمز نماز جمعه است باید عصای خود را سلاحی قرار بدهد و در مقابل مردم بایستد و اساسی‌ترین و لازم‌ترین و اصلی‌ترین مسائل را در اجتماعی بزرگ از زبانی ایمن و مورد اطمینان با مردم درمیان بگذارد.» ۵
حضرت آیت‌الله ‌ای به‌مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بیانیه‌ای مهم و راهبردی صادر کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مهمترین بخش‌های این بیانیه را در این مطلب مرور می‌کند.
              
این سلاح خودکار را نام رسمی آن درون روسی اوتومات کالاشنیکوفا» است، معمولا کلاشنیکوف، AK-47 خواه به طور مختصر کلاش» نامیده می شود. این غل در فاتحه به مشارکت کلاشنیکوف تو اتحاد شوروی مصنوع می شد، اما زمان حال متد های متفاوت آن داخل بسیاری از کشورهای دیگر هم ساخته می شود. کلاشنیکوف یکی از فراگیرترین سلاح های مصرفی در جهان شمرده می شود و میلیون ها قبضه از آن تو تقریبا ۱۰۰ کشور جهان در گردش است. میخائیل تیموفیویچ کلاشینکف کوچیدن زندگینامه: میخ
مسئولان و محققان ستاد توسعه‌ی علوم شناختی، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
                   

                     
                       
                    
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
آرین غلامی، شطرنج‌باز نوجوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین‌المللی اخیر از رویارویی با حریفی از رژیم‌صهیونیستی امتناع کرده بود، ظهر امروز (یکشنبه) به همراه خانواده خود با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.سایت نوجوان ای در این سخن‌نگاشت مروری بر گفتگوی رهبر انقلاب با این شطرنج‌باز نوجوان داشته است.
         
حضرت آیت‌الله ‌ای: مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان ‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله ‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی عاقبت‌اندیشی در امور و وم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند بی‌حوصلگی» و ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
در نخستین روز سال ۱۳۹۸، سال رونق تولید» رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام در جمع زائران و مجاوران این حرم نورانی سخنرانی کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
        
           
  
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
نوجوان ‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله ‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
در خجسته سالروز میلاد ام‌الائمه حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌الله‌علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام از سراسر کشور، صبح امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.سایت نوجوان ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
          
  
     
        
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
در آستانه روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، ظهر امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
                
             
            
                
              
در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
             
          
       
            
        
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از سی و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رحمه‌الله بازدید کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در جریان بازدید از غرفه‌ها و گفتگو با ناشران را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
             
             
دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان، روز دوشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
      
         
        
       
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
حضرت آیت‌الله ‌ای صبح دوشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۱۲) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی صفت‌های برجسته‌‌ی اخلاقی» پرداختند؛ صفاتی که جلوه‌های درخشان و لبّ اسلام است. خصوصیّاتی که انسانهای برجسته میسازد و به برکت وجود انسانهای برجسته در یک اجتماع، در یک جامعه‌ی بشری، نظام اجتماعیِ برجسته به وجود می‌آورد.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور
جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان در شب ولادت با سعادت حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و به‌مناسبت روز پاسدار، با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند. 
          
           
                
          
             
           
حضرت آیت‌الله ‌ای در جریان سفر به قم در سال ۱۳۸۹ با خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران دیدار و درباره این مسجد و خدمت به آن مطالبی بیان کردند. ایشان در این دیدار ضمن روایت خاطره‌ای از حضورشان در مسجد جمکران در دوران قبل از انقلاب، از  اقبال و توجه اولیاء الهی و رجال الغیب به این مکان مقدس سخن گفتند.نوجوان ‌ای به مناسبت فرارسیدن عید نیمه‌ی شعبان برش‌هایی از  بیانات رهبر انقلاب در جمع خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران در تاریخ ۱۳۸۹/۰۸/۰۶ ر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها